Olen aikeissa ostaa uudet kirkkaat heijastinliivit. Onko kokemuksia mitkä olisivat parhaat? Eikös joskus myyty niitä liivejä joista piti mennä lapsille rahaa, mutta menikin aivan väärään liiviin?
tästä käytiin jo vääntöä talvella
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....3;st=80
toki aiheesta enempi puhuminen voisi pelastaa muutaman motoristin, niin ehkä ei kuitenkaan lukkoon?
tässä hyviä vaihtoehtoja
http://www.ridersdiscount.com/street...dult/63940.php
Icon, ehkä tyylikkäin
hinta 55$ + rahti
rahti 25$ ( All International orders qualify for our International Shipping Guarantee. We simply charge a discounted $25 flat rate on any size order. )
10kpl kimpalle alveineen 55-60 euron kieppeillä.
pari kymysystä: hiostaako liikaa
toinen vaihtoehto olisi sitten:
http://www.tinwolf.co.uk/index.html
hengittävin ja kevyin?
hinta: 36 £ + rahti
rahti 5£ ensimmäinen, loput 2£
näyttäisi olevan hyvinkin kevytrakenteinen, ja hieman halvempi kuin yo Iconin tuote.
joku taisi tämän jo ostaa, kertoisiko lisää
kolmas vaihtoehto:
http://www.ridersdiscount.com/street...ests/61820.php
Joe Rocketin malli
hinta: 49,49$ + rahti
rahti 25$ ( All International orders qualify for our International Shipping Guarantee. We simply charge a discounted $25 flat rate on any size order. )
10kpl kimpalle alveineen 50 euron kieppeillä.
Porin Pyörä ja mopo on tuonut suomen markkinoille macna varusteet.
Heillä on heijastin liivi, jonka hinta on noin 40 €.
Tuotteista saa parhaiten tietoa täältä ja yrityksen sivut ovat täällä.
Ensi vaikutelmat ko. liivistä ovat hyvät.
Edit:
Kaivoin kuvan esille tuolta macnan sivuilta. Sen pitäisi olla tuossa alhaalla.
* * * * * * * * * * *
Tää on allekirjoitus!
* * * * * * * * * * *
Suzuki GS 450E (vm. 1988) -->
Suzuki GS1100G (vm. 1983) -->
Yamaha FJ1200ABS (vm. 1992) -->
Yamaha FJR1300A (vm. 2008) -->
Ei tiedä vielä
noille iconeille tulee hintaa tommoset paria euria vaille satanen tullauskuluineen.yksittäin tilattuna *
ei halpa, mut melko laadukkaana pitäisin. huomioitavaa, että niissä on myös taskuja. Istuu napakasti ja ei hoopomman näköinenkään...
paremminkin voisi puhua huomioliivistä. sillä noita liiviä on myös ilman heijastimia, jotka mielletään paremminkin pimeällä käytettäväksi ja tässä kuitenkin on kyseessä nähdyksi tuleminen ihan päivänvalossa.
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Eroaa tässä suhteessa kääriliinasta.(Tuppervaari @ Huhti. 19 2009,14:24) kirjoitti
(hra1150 @ Huhti. 19 2009,14:31) kirjoitti
![]()
totta
![]()
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Tuota iconin liiviä katselin vähän sillä silmällä, että jos pitää joku liivi ostaa niin se on toi. Mutta kun tuppervaari mainitsi hinnan "paria euria vaille satasen", niin tulipa mieleen jotain.
Sillon kun mulla oli vielä harrikka, olin asioimassa HD-liikkeessä ja sisään astui pesunkestävä "HD-mies". Ihan uusi road king ja ihan uudet katu-uskottavat ajovehkeet. No ei siinä mitään, pitäähän se harrastus jotenkin aloittaa, mikä minä olen arvostelemaan. Sitä mieltä olin siihen asti, kunnes kalju keski-ikäinen mies osti silmää räpäyttämättä HD:n huomioliivit hintaan 99,- (ja joutui kirjaan).
Pidin satasta huomioliiveistä täysin järjettömänä, mutta nyt kun niissä ei lukenut "Harley-Davidson", niin olin jo melkein ostamassa. Prkl! Silloin sitä vielä pidätteli liikkeessä naurua.
Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
Tuosta iconista:(Tuppervaari @ Huhti. 19 2009,14:24) kirjoitti
miten koot menevät, ts mikä on takkisi koko ja mikä on liivin koko?
Hiostaako? no ilmat on vielä vähän tämmöset...
Oliko muuten odotusten mukainen?
Onko nuo etutaskut irrotettavat*?
ps. olisipa tuossa saatu kimppa aikaiseksi...
niimpä..kimpassa olis tullut kappalehinta *aivan toiseksi, koska yksittäisissä tullaus+postikulut muodostavat suuren osuuden.(panman @ Huhti. 20 2009,10:22) kirjoitti
oli tarkoitus hiillostaa hieman enempi tuota kimppatilausta, mut vähän huono markkinoija kun olen ei niit sitte oikein ollut kiinostuneita ku kax..toinen oli mä .
saattaapi olla paria euria vaille satku järjetön hinta, mutta mitä noita liivejä katellut niin vähänkin asiallisempi kustantaa viitisenkymppiä, mut useimmissa ollut ongelman tuo helma.usein melko lyhyt ja löysä jolloinka lepattaa.pikkasen lisää budjettiin niin saa hyvän.
mitä tuohon kokoon tulee niin kuvassa oleva on 60 numeroisen takin päällä ja sivuilla oleva säätö on noin puolessa välis. eli tuo suurempi koko olisi aika passeli numeroille 56-62 takeille pienempi varmaankin 50-54?
Tuo hiostavuus tärkeä pointti. Luulisin et tuossa ei ole ongelmana koska sisävuori on verkkokangasta ja itse huomivärikangaskin hieman verkkomaista mikä läpäisee ilmaa.
Ps..nuo rintamuksen pussukka on neulottu kiinteästi liiviin.siitä pieni miinus.tosin pienellä vaivalla ratkottavissa poies.minkä meibnasinkin tehdä, mutta totesin et känykkä menee sinne kivasti eli olkoon kii. tuo id-kortti läpyskä on tarranauhalla kii eli irroitettava, mut takana se tuttu musta tarrakangas.saapi olla..voihan siihen laitta ORG;n jäsenkortin..rispektiä kahvipausseille ;)
Pistämpä kuvia mallix jospa selventäs asiaa.ainakin tulee mittaa viestille
kuva säädöstä
taskuja
pintakangas hieman kauempaa
Kuustonenki sen tietää
-Gut-