Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    Pitäisi erkki-5 vaihtaa öljyt ekaa kertaa ja edelliset öljyt siellä on ollut Castrollin GPS 15W-50. Tuota öljyä en ole täältä löytänyt mistään ja muutenkin surkea valikoima ollut eri paikoissa. Ohjekirjassa lukee, että 20W-50 öljyä niin olisiko tuo motonetin Motul 20W-50 passelia sinne? Ainakin varmaan parempi vaihtoehto, kuin nuo 0W-40 litkut?
    Elä omaa elämääsi, sillä olet kuoleva oman kuolemasi.
    älä ainakaan delvakkia laita
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
    Jos ohjekirja niin sanoo niin anna mennä vaan,ihan hyvä öljyhän se on.
    Gps:n kanssa kytkin er5:ssä toimii jotenkuten, mutta itse erehdyin laittamaan sinne kertaalleen Repsolin Racingiä ja siitähä se riemastu tuo peli, startti ei pitänyt, kytkin tarttui kiinni eikä irrottanut - iha kauheaksi meni peli ajaa.

Parhaaksi olen itse todennut puolisynteettiset valvoline durablend 10W40 (moottoripyörä)öljyt, niillä kytkin irrottaa ja startti toimii.
    Lainaa (zemial @ Huhti. 16 2009,19:00) kirjoitti
    Gps:n kanssa kytkin er5:ssä toimii jotenkuten, mutta itse erehdyin laittamaan sinne kertaalleen Repsolin Racingiä ja siitähä se riemastu tuo peli, startti ei pitänyt, kytkin tarttui kiinni eikä irrottanut - iha kauheaksi meni peli ajaa.

Parhaaksi olen itse todennut puolisynteettiset valvoline durablend 10W40 (moottoripyörä)öljyt, niillä kytkin irrottaa ja startti toimii.
    Delvacci on siis kokeilematta
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
    Esim. Teboil Superbike 15W-50, Motul 5000/5100, Delvac MX 15W-40, onhan noita.

EI tietenkään mitään 0W-40!
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
    Erkissa Neste Turbo LXE 15W40 ja toimii niinkuin pitaakin. Delvacci kay myos erinomaisesti. Naista valitsisin itse, jos 20l tonkalle loytyy tilaa jostain. Pienemmissa astiossa jos haluaa, niin sitten voi kattoo mita halvalla saa. Vaikka semmostakin, missa on mopon kuva purkissa.
    Eiköhän Ekiin kelpaa mikä vaan litku, joka suunnilleen menee puitteisiin, vaikkapa sitten delvaccio. Viritysaste on kuiteskii aika kohtuullinen. Mutta jos kovin uusi pyörä on, niin laita sitten vaikka shellin 20W50 tonkasta moponkuvalla varustettua öljyä, se on todennäköisesti tehtaallaki ollu. Tai mielummin tietysti jättää Shellin katumaan tekosiaan ja ostaa jotain toista merkkiä :-)

Tai sitten voit tietysti tehdä jotain ihan muuta, sun mopohan se kuitenki on.
    CBR 1000F -89
    Lainaa (Levander @ Huhti. 16 2009,18:26) kirjoitti
    Pitäisi erkki-5 vaihtaa öljyt ekaa kertaa ja edelliset öljyt siellä on ollut Castrollin GPS 15W-50. Tuota öljyä en ole täältä löytänyt mistään ja muutenkin surkea valikoima ollut eri paikoissa. Ohjekirjassa lukee, että 20W-50 öljyä niin olisiko tuo motonetin Motul 20W-50 passelia sinne? Ainakin varmaan parempi vaihtoehto, kuin nuo 0W-40 litkut?
    Originaaliin kysymykseen originelli vastaus: voit aivan hyvin käyttää 20w50 Motulilaista. Jos kytkin/vaihteen meni huonommin toimivaksi niin kokeile jotain toista merkkiä.
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
    Ihan timantti video
    Öö. Jos ohjekirjassa sanotaan, että pitäisi olla 20W50, niin eikö silloin delvacista (15W40) jää "yläpää liian alas"?
    Öljyasiat on siitä jänniä, että kaikilla on mielipide ja vaikka kysyisit kahdelta ns. asiantuntijalta (mp liikkeestä), niin vastaus voi olla likimain päinvastainen. Itse ostin Hondaan viime syksynä uutta öljyä (Ö-vaihto) ja päädyin myyjän suosittelemana Hondan omaan GN4 20W/50 öljyyn. Vein sitten hiukan myöhemmin pyörän toiseen huoltoliikkeeseen kytkinremppaan ja jätin öljypönikän sivulaukkuun ja sanoin että lisäävät sieltä jos tarvitsee. Pyörää noutaessa sai toruja öljystä, ei kuulemma 20W sovi ollenkaan Suomen oloihin. Mieluummin 10W/40.

Ohjekirjasta kattelin, että 20W/50 käy sen mukaan 0 asteessa vielä Hondassa ja pakkasella en oikeastaan ajele, joten päätin ajaa öljynvaihtovälin tuolla. Seuraavaksi sitten 10W/40 Motulit koneeseen taas.

Retired
    Juu, kiitoksia vaan vastauksista. Tuli laitettua sitten MP-Valvoline 20W-50 4T merkkiset litkut sisuksiin ja ainakin ensimmäiset 100km toiminut hienosti.
    Elä omaa elämääsi, sillä olet kuoleva oman kuolemasi.
    En tiedä mitä öljyä mun jammussa oli mutta vaihteet ja kytkin toimi paremmin kuin nykyisillä öljyillä jotka on 15w50 superbike pitää varmaan kokeilla delvaccia
    Marauder vz 800. ex.954RR ex.fzr 1000
  16.  
    Delvacia kaikille jotka haluaa kokeilla parempaa laatua.
    Renkaista löytyy varmasti samanlaista vääntöä, ainakin hd-miehet käyttää mm. autonrenkaita ja uskoisin customoidun pysyvän paremmin pystyssä hiljaisella vauhdilla ja onkohan vakaampi maantienopeuksissa??????
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?