Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 84:sta
  1. #1
    Varmaan löytyy pyöriä joissa on turbo mutta ei lupia siihen koska ne tuppaa olemaan kiven alla. Ongelmahan on näissä uudemissa pyörissä joissa pitää läpäistä EURO2 tai EURO3 testi.

    Nyt on mahdollisuus. Itselläni Suzuki GSX-1400 Turbo luvilla.
    Mahdollisesti löytyy kanava josta homma hoituu.
    -Pyörä säädetään niin että menee testistä läpi
    -Viedään saastemittaukseen
    -Sitten konttorille
    -Tuodaan pyörä takaisin otteen kanssa jossa merkintä ahtimesta.
    -Ja tietty niin että teholukema alkaa 2:lla (GSX-1400)

    Kaikki tämä tehdään suomessa.

    Annamme 90% varmuuden että luvat tulee.

    Pelkän saastemittauksen hinta on noin 3000 euroa.
    Koko tämän projektin hinta olisi noin 4000-4500 euroa riippuen mitä pyörälle joudutaan tekemään.

    Ruotsissakin hinta noussut ja sielä ei todellakaan lupailla mitään. Yks testi ja se on siinä.

    Etusijalla pyörät joissa on jo turbo kiinni koska nämä saadaan tehtyä vaikka heti. Ehdimme tekemään muutaman ennenajokautta.

    Jos löytyy halukkaita niin ottaakaa yhteyttä niin katsotaan mitä voidaan tehdä.
  2. #2
    Ajatuksena kannatettava asia. Taitaa vaan olla aika hiljaista tuohon hintaan...
    ZRX 1100 + KLR 650
  3. #3
    eli 4000-4500 euroa ja on mahdollisuus että saat vain ison loven lompakkoon?
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  4. #4
    Mitä ihmeen järkeä maksaa tuhansia euroja siitä että saa luvallisen ahtimen kun luvattomallakin voi ajaa....? Eiköhän tolla rahalla sakkojakin maksella ihan riittävästi jos nyt kiinni sattuisi jäämään. Sitäpaitsi tuskin kukaan niitä ahtoja siinä pitää mitä ne mittaushetkellä on...
  5. #5
    Missä tämä "säätö" tehtäisiin ?
    Kuka on sen "säädön" tekijä ?
    Missä on "se" konttori joka hyväksyy ?
    Mopo on edelleen laiton,kun palautetaan sellaisenaan vaikkakin leima paperissa *

    Tätä se lama teettää * ,yrittäjiä riittää *
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  6. #6
    Rehellinen yrittäjä kyllä antaisi yhteystietonsa ihan avoimesti.

    Mutta nuo:

    "mahdollisesti löytyy kanava"
    "tehdään Suomessa"
    "annamme 90% varmuuden"
    "ehdimme tekemään"

    Ketä ovat nuo "me"?

    Tekstistä näkyy, että asiantuntija ei ole asialla, vaan joku joka yrittää siipeillä.

    Kun vielä huomioidaan Suomen laki, joka mahdollistaa 20% tehonnoston, niin tuo yli 200 kW papereissa on 79 kW:n pyörälle on todella märkä päiväuni.

    Terveisin
    Yhden luvallisen Euro3 normit täyttävän turbomopon omistaja.
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  7. #7
    Entäs toi 10% jos ei lupia myönnetä ja 4500€ köyhempänä? Eli käsittääkseni tämä on kuin kokeilis kepillä jäätä.
    Jos et tiedä mitä tehdä, näytä edes huolestuneelta.

    CBR 600f
  8. #8
    Lainaa (Repa @ Huhti. 05 2009,20:23) kirjoitti
    Rehellinen yrittäjä kyllä antaisi yhteystietonsa ihan avoimesti.

    Mutta nuo:

    "mahdollisesti löytyy kanava"
    "tehdään Suomessa"
    "annamme 90% varmuuden"
    "ehdimme tekemään"

    Ketä ovat nuo "me"?

    Tekstistä näkyy, että asiantuntija ei ole asialla, vaan joku joka yrittää siipeillä.

    Kun vielä huomioidaan Suomen laki, joka mahdollistaa 20% tehonnoston, niin tuo yli 200 kW papereissa on 79 kW:n pyörälle on todella märkä päiväuni.

    Terveisin
    Yhden luvallisen Euro3 normit täyttävän turbomopon omistaja.
    No jopas on tullut vastauksia aiheeseen.

    "mahdollisesti löytyy kanava" <- Jos joku alkaa vittuileen niin kanavaa ei löydy!
    "tehdään Suomessa" <- Ei ruotsissa. Molemmissa mahdollista
    "annamme 90% varmuuden" <- Jos sun pyörä hajoo testin aikana minkä me sille mahdamme. Siinä se 10%.
    "ehdimme tekemään" <- Aika on rajallista

    Siipeilijä. Tosiaankin.

    Enkä ole sanonut että papereissa lukee 200kv lukuja. Vain sen että voidaan säätä pyörä niin että 200 hp löytyy takapyörältä. Siis tästä GSX-1400:sta. Eiköhän jokainen alan harrastaja tiedä sen 20% tehon lisäyksen. Amatoori kun olen.... Sorry for that.

    Eikä pyörä ole sen laittomampi kuin auto jota on viritetty?? Merkintä ahtimesta löytyy ja teho on sun omasta turbo ruuvvista kiinni.

    Ja "me" on sen takia koska eihän tällästä rulettia yksin pyöritä kukaan.

    Konttori jossa pyörä hyväksytään on "valtion" konttori mutta paikkaa en rupea mainostamaan. Ja jos sinne joku karvakypärä menee kyseleen turboista ja luvista voi homma loppua siihen. Koko turbon luvittaminen moottoripyörään on aika lailla kuuma peruna. Mutta paperit kunnossa konttorilla niin leiman saa. Eikä ole merkitystä mikä konttori on. Tässä ei ole mitään suhteita.

    Missä tämä "säätö" tehtäisiin ? <- Hämeenlinnan lähellä.
    Kuka on sen "säädön" tekijä ? <- Kaikkea ei tarvitse tietää. Puhelinnumeron saa kun hommaan lähdetään.
    Missä on "se" konttori joka hyväksyy ? Mikä tahansa konttori kun paperit on kunnossa.
    Mopo on edelleen laiton,kun palautetaan sellaisenaan vaikkakin leima paperissa. Perustele??

    Ja allekirjotit että omistat yhden Euro3 normit täyttävä turbomopon. Loistavaa. Onko leima paperissa? Leimattuja ei montaa meinaan suomesta löydy!! Voisin vaittää ehtä yhteen käteen mahtuu.



  9. #9
    Lainaa (Parkki @ Huhti. 13 2009,12:30) kirjoitti
    Lainaa (Repa @ Huhti. 05 2009,20:23) kirjoitti
    Rehellinen yrittäjä kyllä antaisi yhteystietonsa ihan avoimesti.

    Mutta nuo:

    "mahdollisesti löytyy kanava"
    "tehdään Suomessa"
    "annamme 90% varmuuden"
    "ehdimme tekemään"

    Ketä ovat nuo "me"?

    Tekstistä näkyy, että asiantuntija ei ole asialla, vaan joku joka yrittää siipeillä.

    Kun vielä huomioidaan Suomen laki, joka mahdollistaa 20% tehonnoston, niin tuo yli 200 kW papereissa on 79 kW:n pyörälle on todella märkä päiväuni.

    Terveisin
    Yhden luvallisen Euro3 normit täyttävän turbomopon omistaja.
    No jopas on tullut vastauksia aiheeseen.

    "mahdollisesti löytyy kanava" <- Jos joku alkaa vittuileen niin kanavaa ei löydy!
    "tehdään Suomessa" <- Ei ruotsissa. Molemmissa mahdollista
    "annamme 90% varmuuden" <- Jos sun pyörä hajoo testin aikana minkä me sille mahdamme. Siinä se 10%.
    "ehdimme tekemään" <- Aika on rajallista

    Siipeilijä. Tosiaankin.

    Enkä ole sanonut että papereissa lukee 200kv lukuja. Vain sen että voidaan säätä pyörä niin että 200 hp löytyy takapyörältä. Siis tästä GSX-1400:sta. Eiköhän jokainen alan harrastaja tiedä sen 20% tehon lisäyksen. Amatoori kun olen.... Sorry for that.

    Eikä pyörä ole sen laittomampi kuin auto jota on viritetty?? Merkintä ahtimesta löytyy ja teho on sun omasta turbo ruuvvista kiinni.

    Ja "me" on sen takia koska eihän tällästä rulettia yksin pyöritä kukaan.

    Konttori jossa pyörä hyväksytään on "valtion" konttori mutta paikkaa en rupea mainostamaan. Ja jos sinne joku karvakypärä menee kyseleen turboista ja luvista voi homma loppua siihen. Koko turbon luvittaminen moottoripyörään on aika lailla kuuma peruna. Mutta paperit kunnossa konttorilla niin leiman saa. Eikä ole merkitystä mikä konttori on. Tässä ei ole mitään suhteita.

    Missä tämä "säätö" tehtäisiin ? <- Hämeenlinnan lähellä.
    Kuka on sen "säädön" tekijä ? <- Kaikkea ei tarvitse tietää. Puhelinnumeron saa kun hommaan lähdetään.
    Missä on "se" konttori joka hyväksyy ? Mikä tahansa konttori kun paperit on kunnossa.
    Mopo on edelleen laiton,kun palautetaan sellaisenaan vaikkakin leima paperissa. Perustele??

    Ja allekirjotit että omistat yhden Euro3 normit täyttävä turbomopon. Loistavaa. Onko leima paperissa? Leimattuja ei montaa meinaan suomesta löydy!! Voisin vaittää ehtä yhteen käteen mahtuu.
    Ei vieläkään nimiä, osoitteita tai puhnummeroita...

    Kyllähän jokainen meistä antaa moponsa + 4500€ käteen ja jää jännittämään lupia, eikä aikaakaan ja mopo itä- tai etelänaapurissa
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  10. #10
    En anna yhteysteystietoja täällä foorumilla. Kun löytyy oikeesti halukas tähän hommaan niin numerot löytyy. En anna täällä edes omaa puh numeroo mutta yksityisviestillä numeroo tuleen niin soitan varmasti.

    Ymmärän pelkosi. 4500e ja pyörä ahtimen kanssa on iso juttu. Iso kasa rahaa. Tämä on nyt vain näin hoidettava. Kaikki yhteyshenkilöni eivät halua tulla julkisuuteen asian tiimoilta joten näin se on tehtävä.
  11. #11
    älkää nyt sit oikeesti lähtekö tohon puuhaan...taas koitetaa tyhmiä kusettaa...tolla hinnalla saat maksella sakkoja ylinopeuksista, siitä et jäät kiinni yms ja lupaan et saat ajella kauan ns laittomalla turbomopolla ainii ja pakko vielä nusasta pilkkua ku alko krapulassa tää koko aihe vit*ttaa niin tuskin siellä 200kilovoltin lukuja tulee "Enkä ole sanonut että papereissa lukee 200kv lukuja" älkää nyt kuunnelko ja menkää tolla rahalla vaikka thaikkuihi ja olkaa onnellisia siellä ;P
    drive fast, race hard or die yound...it´s your choice
  12. #12
    Niinpä. Ei kenelläkään rehellisellä yrittäjällä ole mitään syytä salata näitä tietoja.
    premier

    emeritus
  13. #13
    Lainaa (Parkki @ Huhti. 13 2009,12:30) kirjoitti
    Ja allekirjotit että omistat yhden Euro3 normit täyttävä turbomopon. Loistavaa. Onko leima paperissa? Leimattuja ei montaa meinaan suomesta löydy!! Voisin vaittää ehtä yhteen käteen mahtuu.
    Pyörä on leimattu Suomessa 2006, Euro3 normit täyttävänä, koska se on ollut Euro3 normit täyttävä uutena (5/2006).

    Papereissa merkinnät ei pelkästään ahtimesta ja ahtopaineista, vaan myös muut osat merkkeineen ja tyyppeineen aina paineentasaajaa ja pakoputken merkkiä, ja jopa pakoputken muotoa myöten!

    Ja tehohan merkitään rekisteriotteeseen kilowatteina. Myös turbotuksen jälkeen.

    t. Repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  14. #14
    Ja edelleen olen sitä mieltä, että rehellinen yrittäjä kertoisi

    a) yhteystietonsa

    b) vähän enemmän, kuin sen, että "pyritään yrittämään, jos vaikka onnistuisi toisten rahoilla"

    t. Repa

    edit: näppihäiriö



    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  15. #15
    täs on niin legendaarisen kusetuksen eväät ku olla ja voi ja tollaset kaverit luulis olevan suosiossa koska osaavat tämmösen erikoistaidon eikä pysyttelevän varjoissa...näin se lama rankasee mitä erikoisempii tekoihi(onko edes siitä kyse mut kunha sanoin)
    drive fast, race hard or die yound...it´s your choice
  16. #16
    seuraavaks on kai et "lähetä eka rahat meille tai edes joku pieni osa niin otamme sitten yhteyttä ja haemme pyörän kaiken kauhean kiireen keskellä"
    drive fast, race hard or die yound...it´s your choice
  17. #17
    No mun mopo, musta setori on siinä h-linnan aapiisiin pihas..laitoin varuix 5k ekeä notta riittää, siwan muovipussis roikkuun sarveen.

    hakekaa siit ja palauttakaa turpon + mahdollisten vaihtorahojen sekä sivan kassin kera samasen aapiisiin pihaan joskus ensviikolla.

    mitä työ jätkät ryppyilettä. eihän tos oo mitään epäselvää.


    sori...mut jotenki vaikutti nigerialaiskirjeeltä
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  18. #18
    nyt menit tuppervaari asioitte edelle...ne ei käy ku mittauttaa sen sun mopon ja testauttaa saastesysteemit ja muut kampikammion kattovalot tolla rahalla...laita vielä toiset 5k e lisää ja mieluiten toiseen sarveen siwan paperipussiin tekstillä "turporahat" ja siihe toiseen "turpomopon mittaus/katsastusrahat" ja mieluiten ennen 17.00 ku käyn kahveella kai sillo siellä
    drive fast, race hard or die yound...it´s your choice
  19. #19
    ai joo mää jummarsin pikkasen väärin..niin tollahan ekalla 4,5k eukullahan vasta käydään mittamaas jos selviääkö onko mopoos turpo vai ei..jos ei ni sitte aletaan asenteleen ja se haukkaa toisen 4,5k e..näin se kait meni..
    mää en ala moiseen..etestakas hyppäämiseen..pistän samalla visakortin tunnuslukuineen kassiin ettei tarvi mokoman asian kans murehtia.

    jänskättää nähdä teidän epäileväitten tuomaksien naamat ku saa jo vappuna ajella turpomopolla
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  20. #20
    Lainaa (Tuppervaari @ Huhti. 13 2009,13:18) kirjoitti
    sori...mut jotenki vaikutti nigerialaiskirjeeltä
    Ai sä osaat nigeriaakin.

    t. Repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  21. #21
    Lainaa (Repa @ Huhti. 13 2009,13:34) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Huhti. 13 2009,13:18) kirjoitti
    sori...mut jotenki vaikutti nigerialaiskirjeeltä
    Ai sä osaat nigeriaakin.

    t. Repa
    en osaa ja tuskin säkään..
    koska virallinen kieli on englanti.lisäksi puhutuimmat hausa, joruba, igbo ja fulani.

    mul on ihan sellanen käsitys et nigeriaa kielenä ei olekkaan..

    on tuo kuukle kuule kätsy.

    pahaki kanuuna?



    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  22. #22
    Lainaa (Tuppervaari @ Huhti. 13 2009,13:48) kirjoitti
    Lainaa (Repa @ Huhti. 13 2009,13:34) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Huhti. 13 2009,13:18) kirjoitti
    sori...mut jotenki vaikutti nigerialaiskirjeeltä
    Ai sä osaat nigeriaakin.

    t. Repa
    en osaa ja tuskin säkään..
    koska virallinen kieli on englanti.lisäksi puhutuimmat hausa, joruba, igbo ja fulani.

    mul on ihan sellanen käsitys et nigeriaa kielenä ei olekkaan..

    on tuo kuukle kuule kätsy.

    pahaki kanuuna?
    Elä sie leikistä hermostu. Ei oo kanuunaa. Tai on. Niin, miten sen nyt ottaa

    Keskitytään nyt vaan tuon "Parkki"-nimisen turboammattilaisen puristeluun. Jos se vaikka kertoisi, että homma on helppo ja rahasäkkejä on jaeltu pitkin aapiisiin pihoja... että tulkaa muutkin hakeen...

    t. Repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  23. #23
    Lainaa (Repa @ Huhti. 13 2009,13:56) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Huhti. 13 2009,13:48) kirjoitti
    Lainaa (Repa @ Huhti. 13 2009,13:34) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Huhti. 13 2009,13:18) kirjoitti
    sori...mut jotenki vaikutti nigerialaiskirjeeltä
    Ai sä osaat nigeriaakin.

    t. Repa
    en osaa ja tuskin säkään..
    koska virallinen kieli on englanti.lisäksi puhutuimmat hausa, joruba, igbo ja fulani.

    mul on ihan sellanen käsitys et nigeriaa kielenä ei olekkaan..

    on tuo kuukle kuule kätsy.

    pahaki kanuuna?
    Elä sie leikistä hermostu. Ei oo kanuunaa. Tai on. Niin, miten sen nyt ottaa

    Keskitytään nyt vaan tuon "Parkki"-nimisen turboammattilaisen puristeluun. Jos se vaikka kertoisi, että homma on helppo ja rahasäkkejä on jaeltu pitkin aapiisiin pihoja... että tulkaa muutkin hakeen...

    t. Repa
    mää hermostu mistään..etenkää leikistä

    ai et pikkasen..arvasinhan

    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  24. #24
    Lainaa (Parkki @ Huhti. 13 2009,12:30) kirjoitti
    Konttori jossa pyörä hyväksytään on "valtion" konttori mutta paikkaa en rupea mainostamaan. Ja jos sinne joku karvakypärä menee kyseleen turboista ja luvista voi homma loppua siihen. Koko turbon luvittaminen moottoripyörään on aika lailla kuuma peruna. Mutta paperit kunnossa konttorilla niin leiman saa. Eikä ole merkitystä mikä konttori on. Tässä ei ole mitään suhteita.
    Noi turbo"luvat" vähän hämää ainakin mua, sillä noita turbolupiahan ei pitkään aikaan ole ollut käytössä, eli pelkästään muutoskatsastuksen voimin mennään. Ja muutoskatsastus on selvä peli, kunhan löytyy lappu hyväksytystä ns. pussitestistä, sekä teholappu jossa tehot on sallituissa rajoissa. Eli mikä tuossa hommassa on se kuuma peruna? Vai onko se kuumuus tuolla päästötestin tekemisessä?

    Pussitestiin tarvittavia laitteitahan ei ihan joka oksalla kasva, eli onko tuo mittauspaikka tässä ainoa syy kaikkeen salaperäisyyteen, vai mikä moisen aiheuttaa?
    1835
  25. #25
    Huh :-D Melkosen "luvanvaraista" toimintaa siis tuntuu olevan :-)

    Mäkin tunnen pari tyyppii, jotka saa autoille vuosikatsastuksen teetettyy :-P Mut en voi kertoo enempää tässä yhteydessä. Sovitaan tapaaminen yksityisviesteillä, niin annan prepaid numeroni...

    Ja hei, ne ei sit hoida alle 10k ajoneuvoja...


    Jep jep. Voihan se tietysti olla, että rehellinen suomalainen yritys taas starttaamassa ja kaikki on kunnossa, mutta siinä tapauksessa, ei näin!
    CBR 1000F -89
  26. #26
    Lainaa (Ghostrider @ Huhti. 13 2009,16:44) kirjoitti
    Noi turbo"luvat" vähän hämää ainakin mua, sillä noita turbolupiahan ei pitkään aikaan ole ollut käytössä, eli pelkästään muutoskatsastuksen voimin mennään. Ja muutoskatsastus on selvä peli, kunhan löytyy lappu hyväksytystä ns. pussitestistä, sekä teholappu jossa tehot on sallituissa rajoissa. Eli mikä tuossa hommassa on se kuuma peruna? Vai onko se kuumuus tuolla päästötestin tekemisessä?

    Pussitestiin tarvittavia laitteitahan ei ihan joka oksalla kasva, eli onko tuo mittauspaikka tässä ainoa syy kaikkeen salaperäisyyteen, vai mikä moisen aiheuttaa?
    tossahan ne tärkeimmät *asiat tulikin *



    matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
  27. #27
    mie kun luvitin omani busan inssi puhui jostain "5.piste" mittauksesta päästöjen osalta, vtt kait ainoa paikka nykyään, ennen myös vihtavuori,tai sit niinku minä muuta saksaan sieltä tüv luvat ja hilut mc-ex/mab-power
    tosin voin vain puhua omista kokemuksista saada luvat turbolle,coolerille ja lisääntyneelle teholle
  28. #28
    No hö, eihän tossa turbon leimaamisessa mitään taikuutta ole. Tarvitaan vain päästötodistus ja dynolappu, jonka mukaan teho ei ole kasvanut enempää kuin 20 %.

    Nimimerkillä "Parkki" on ilmeisesti tiedossaan joku paikka, jossa päästötestin voi tehdä ja tarvittaessa säätää konetta niin, että päästönormit myös täyttyvät. Dynojahan on Suomi täynnä.

    Jos malttaa pitää sen ahtopaineen sellaisena, että teho ei kasva sallitun yli, homma on ja pysyy muutoskatsastuksen jälkeen laillisena. Tosin epäilen, että ahtopaine katsastuksen jälkeen tuppaa yleensä kasvamaan...
    High Stuck Are Wit To
  29. #29
    Lainaa (mcmies @ Huhti. 13 2009,19:55) kirjoitti
    No hö, eihän tossa turbon leimaamisessa mitään taikuutta ole. Tarvitaan vain päästötodistus ja dynolappu, jonka mukaan teho ei ole kasvanut enempää kuin 20 %.

    Nimimerkillä "Parkki" on ilmeisesti tiedossaan joku paikka, jossa päästötestin voi tehdä ja tarvittaessa säätää konetta niin, että päästönormit myös täyttyvät. Dynojahan on Suomi täynnä.

    Jos malttaa pitää sen ahtopaineen sellaisena, että teho ei kasva sallitun yli, homma on ja pysyy muutoskatsastuksen jälkeen laillisena. Tosin epäilen, että ahtopaine katsastuksen jälkeen tuppaa yleensä kasvamaan...
    Onhan pojilla juttua. Ei jumalauta!

    No onneks on tullu oikeita halukkaita muualta. Vittu te ootte sekasin....

    Ei tosiaan tarvi muuta kuin saastemittaus, tehonmittaus ja asiallinen pyörä. Siinä on pojille haastetta. Kaikki halukkaat saa lähtee koittaan hommaa.

    Ja paikka löytyy missä saastemittaus tehdään niin että ake sen myös hyväksyy.

    Edelleen jos on oikeesti kiinnostuneita niin yhteyttä vaan niin sovitaan asioista tarkemmin.
  30.  
  31. #30
    Mitenkäs tommosen turbopyörän kanssa menee jos tarkkasilmänen polizait valoissa maijasta hoksaa, että näyttäs olevan ylimääräset hengitysavut tolla kaverilla rassissaan, niin tulevatko herkästi juttusille?
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen