Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Kertokaas kokemuksia hyvistä tailbageista jotka on kätevä kiinnittää sporttipyörään, jossa putket tulevat penkin alta??
    -Honda CB750 vm.-75
    -Suzuki GSX-R 1000 K8
    -KTM 690 enduro 08
    -kawasaki zx-6r 04
    -honda nsr 125 91
    -yamaha yz80 92
    -helkama ax 91
    Bags Connection, itsellä on tuo Rearbag malli ja hyvin toimii Daytona 675:ssa.
    -nomen est omen-
    Bagsterin Whoppabag itsellä. Helppo vetoketjukiinnitys, ei tarvita mitään remeleitä jotka noiden yläputkien kanssa olisikin aika hankalat.
    Näyttää tuolla Myynti -osiossa olevan parhaillaan 1 kpl myynnissä vastaavia. (Hinta taisi olla Reliatecilla viime kesänä jotain luokkaa 150 e joten halvalla lähtee..)
    R1
    Itsellä on Kawan Z750:ssä Bagsterin Spider. Tuo istuu sporttipyörään ulkonäöllisesti vähän paremmin kuin Whoppa, mutta tietysti tilavuuskin on pienempi.

Takapenkin alle laitetaan remmit joissa on renkulat ja sitten laukussa on kuminauhalla hakaset tai vaihtoehtoisesti mukaan tulee säädettävät hihnat missä on hakaset ja millä laukun saa kiinni. Mukaan tulee olkahihnat millä laukun saa repuksi ja sitten vielä ohut sadesuoja.

Yksi reissu on laukun kanssa tullut tehtyä ja kesti hyvin kyydissä sen mitä itse uskalti baanalla ajaa ja reippaissa sateissakaan ei kastunut sadesuojan alta. Tavaraa siihen mahtuu ihan ok, mutta ihan täynnä sitä ei kannata kyllä pitää, sillä ei tunnu sitten enää ihan tukevalta pyörän päällä.

Sinänsä näppärä tuo pelkkään takapenkkiin kiinnittäminen sillä tarvittaessa Zetassa sai koko takapenkin laukkuineen irti, kun esim. otti ketjurasvan sieltä takapenkin alta.
    "pyörätön"
    Ostin toissakesänä tuollaisen Vanuccin laukun. Olen käyttänyt sitä FZ1n:ssä, jossa on ilmeisesti sama penkki kuin R1:sä. Istuu melko täydellisesti. Ja istuu myös ihan hyvin zx6r:ään, jossa putket tulevat penkin alta. Laukku kiinnitetään yksinkertaisesti remmeillä penkin ympäri ja sitten vaan penkki paikoilleen.
    HD Sgs, Te300i, 748r, 990 Adv ,Hp2 Sport, S1000rr

Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r, Zx10r, exc450, Superduke r x2, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Itsellä on Oxfordin humpback tailpacki (28l) ja olen ollut siihen todella tyytyväinen.
    Mutta jos nyt ostaisin tailpackia ainakin harkitsisin myös Kriega US:ää. Ton Kriegan saa 10-40 litraseks ja toimii myös pyörissä missä putket satulan alla.(CBR-RR:ssä nähnyt)
    GAAAAAZ!!!!
    Itse ostin just tuollaisen Kriegan 20litraisen+ kaks 10litraista. Pitäis pitää vedet ulkopuolella, ilman mitään kortongin virittelyitä.

En ole vielä päässyt prätkällä kokeileen mutta kelkassa oon jo kokeillut ja pysy kamat kuivana. Ainoa "vika" on tuo remmien määrä. Toisaalta taas sen takia voi käyttää jokaista osaa erikseen jos käy lyhyellä reissulla.
    Ajattelin kokeilla pientä kuorma hihnaa korvaamassa niitä omia remeleitä. Olis varmaan vähän helpompi kiriä kunnolla.

ps. tekisivät vielä 30litraisen, niin mahtuis normireissun kamat yhteen laukkuun.
    kiitoksia vastauksista eiköhän se laukku kesäksi löydy
    -Honda CB750 vm.-75
    -Suzuki GSX-R 1000 K8
    -KTM 690 enduro 08
    -kawasaki zx-6r 04
    -honda nsr 125 91
    -yamaha yz80 92
    -helkama ax 91
    itseäni kiinnostaisi myös tollanen takapenkkiin kiinnitettävä laukku kun ei tossa muoviluodissa oikein tavaraa saa muuten liikkumaan ja reppuakaan ei jaksais pitää...
    kävin just viimeviikolla saksassa parissa eri Louisin myymälässä ihmettelemässä vermeitä ja siellä oli just toi vanucchin laukku näytillä... vaikutti muuten ihan asialliselta mutta siinä on ne isot klipsit sivuilla ja voisin vaikka luödä vetoa että niillä saa takakatteeseen naarmuja (älkää naurako mulle en vaan pidä naarmuista ) eli tällä kertaa jäi ostamatta! *

GSXR-1000 Limited
    Lainaa (Tohtori R @ Huhti. 22 2009,01:13) kirjoitti
    kävin just viimeviikolla saksassa parissa eri Louisin myymälässä ihmettelemässä vermeitä ja siellä oli just toi vanucchin laukku näytillä... vaikutti muuten ihan asialliselta mutta siinä on ne isot klipsit sivuilla ja voisin vaikka luödä vetoa että niillä saa takakatteeseen naarmuja (älkää naurako mulle en vaan pidä naarmuista ) eli tällä kertaa jäi ostamatta! *
    Itse en ainakaan ole kumpaankaan pyörään saanut jälkiä aikaan. Molemmissa sitä tuli viime kesänä aika paljonkin käytettyä. Minäkään en pidä naarmuista.
    HD Sgs, Te300i, 748r, 990 Adv ,Hp2 Sport, S1000rr

Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r, Zx10r, exc450, Superduke r x2, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
  11.  
    Lainaa (Midas @ Huhti. 22 2009,07:42) kirjoitti
    Lainaa (Tohtori R @ Huhti. 22 2009,01:13) kirjoitti
    Itse en ainakaan ole kumpaankaan pyörään saanut jälkiä aikaan. Molemmissa sitä tuli viime kesänä aika paljonkin käytettyä. Minäkään en pidä naarmuista. *
    no eipä se olis kalliskaan ollu (tais olla tarjous 59e)
    olis varmaan sitte pitäny ostaa...
    GSXR-1000 Limited