Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 46:sta
    Tossa on ollu kyselyä parhaista musatulpista ja heräs mielenkiinto minkälaisilla soittimilla ORG:ilaiset kuuntelette?
    täällä ketju musatulpista

Eli millä kuuntelette musaa ajaessanne?
    Mä tilasin tällaisen tulevaksi kaudeks: *
    Tohon mahtuu 8gb musaa, videoo, kuvia yms...tommosen ois saannu kameralla joka on 1.3 megapixelinen, mutta en nähny sille tarvetta.
    Toi tuli maksamaan reilu 30 euroa kuluineen joten eipä harmita paljoa jos toimii edes yhden kesän
    Kuulokkeina toimii Creativen EP-630.
    Nokian N91 8GB malli. Äänenlaatu parempi kuin N95 tai N96:ssa, joten ei ole tullut vaihdettua.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Creative Zen 4GB Ihan välttävä minulle!
    Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
    Tänään tuli hommattua musta/hopea Nokia 5800, jolla olisi tarkoitus hoitaa musiikin kuuntelu. Mukana tuli 8 gb:n muistikortti johon mahtuu ihan mukavasti musaa, mutta puhelimessa toimii kuulemma myös jopa 32 gb:n kortit.
    BMW R nineT

Tarinoita: Alppihullun päiväkirja
    Videoita: http://www.youtube.com/user/Alppihullu/videos

AT-BA-BE-CH-CZ-DE-DK-EE-ES-FI-FR-GR-HR-HU-IT-LI-LT-LU-LV-MC-ME-NO-PL-RO-RS-SE-SK-SLO-TH
    Onko joku saanut Nokian N73:n toimimaan Scala Q2:n kanssa? Viime kesän yritykset epäonnistui, mutta jos jotain toivoa on onnistumisesta, voisin taas yrittää. Ja miten hyvin musiikki kuuluu tällä yhdistelmällä? Puhelujen toiminta on mulle sivuseikka, kun aina tauoilla kuitenkin vilkaisen puhelinta. Mutta jos tuota voisi käyttää soittimena, olisi hyvä juttu.

Siis laitteiden paritus onnistui, mutta sen jälkeen ei Q2 reagoi puhelimeen mitenkään.
    GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
    Iphone 3G 16gb
    Creative MuVo v100 1gb
    TomTom GO703T

riippuu siitä mikä on mukana ja missä on akkua...

F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
    Garmin nüvi 300, navigointi kaupan päälle ;)
    Tai sitten jos en tarvitse navigointia niin poppi tulee bluetoothin välityksellä kypärään langattomasti nokian E51:stä. Tietysti senkin saisi piuhalla kiinni

Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Navi on kieltämättä aika houkutteleva vaihtoehto jo musan kuuntelu kannalta
    Saas nähdä milloin tulee markkinoille mp3:nen jossa on bluetooth..
    IPod Nano oli vielä viime kesänä, nyt tuli hankittua Nokia 5800 "kun Nanossa alkoi olla akku huonossa kunnossa ja Nokiassa on se navigaattori". Odottelen että kesään mennessä löytyisi joku hyvä ääninavigointisofta tuohon, ainakin Nokian oma on pirun kallis (n. 80e/vuosi).
    Lainaa (Number28 @ Maalis. 14 2009,20:21) kirjoitti
    ...sama täällä...tosin ei kauhiasti tule kuunneltua ajaessa musiikkia, mieluummin nauttii tulppien läpi mukavista mörinöistä ja tuulen suhinoista
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
    Lainaa (toimeve @ Maalis. 16 2009,10:56) kirjoitti
    Lainaa (Number28 @ Maalis. 14 2009,20:21) kirjoitti
    ...sama täällä...tosin ei kauhiasti tule kuunneltua ajaessa musiikkia, mieluummin nauttii tulppien läpi mukavista mörinöistä ja tuulen suhinoista *
    Niin tosiaan..toi mp3 on todella halpa lääke jos pyörästä ei lähde mörinöitä niin tallentaa tehorännien ääninäytteitä...voipi vaikka kesken ajon vaihtaa acran vaikkapa leovinceen ihan nappia painamalla naps naps
    Nokian N91 4GB tällä hetkellä soittimena. Tosin ollut huollossa jo 2 kertaa ja vieläkin olisi tarvetta. Tosin soitto-ominaisuudet on hyvät.
    Ducati Monster 696 -08
    ex: Cagiva mito -06
    Ipod nano.
    Honda VFR 750 F 1997 (RC36) - MYYTY!
    Sonyn NWZ-A728 8GB. Halvempi kuin ipod ja akku kestää pidempään. Pudotuskestävyyskin on tullut testattua (polku)pyörän kyydistä asvaltille. Pintaan tuli pari naarmua, mutta musan toisto ei ees pysähtyny.
    CBR600RR -07
    If you're not confused, then you don't know what's going on.
    Creative Zen XFi 8GB. Yksinkertasempiki sais olla. Musatulpat tarttis hommailla, Shure e3C tjsp alkaa osottaa piuhan katkeilun merkkejä.
    990 SM -08
    Lainaa (teude @ Maalis. 14 2009,20:18) kirjoitti
    Nokian N91 8GB malli. Äänenlaatu parempi kuin N95 tai N96:ssa, joten ei ole tullut vaihdettua.
    Täällä sama. Hyvin on pelannut niin eipä tee mieli vaihtaa.
    636 -> 998

Creativen nappeihin tulee musiikkia tuosta vehkeestä..
    Yamaha R6 -04

Yrc.fi

"Nollasta sataan alle viiden, se on nopeaa, nopeaa." -Kuustonen-
    Oma vaatimaton mielipide on että v8 autot ei tartte mankkaa eikä prätkät kuulokkeita.. on ihan muuta kuunneltavaa
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
    Monen paskan laitteen jälkeen siirtyny applen leiriin. Tällä hetkellä ipod nano(4th) sekä iphone.

zx-6r -07
    Mamma Mia, That'sa spicy Ninja!
    ostin gigantista hyvät tulpat korviin, ei paina kypärän kans mistään...niihin tyytyväinen...

mp3-soittimen samasta puljusta ostin kans...se tosin hajos alle kuukaudessa...menin sit takuuseen vaihtaa sitä soitinta pärrällä, mustissa ajovehkeissä, aurinkolaseissa (tukkaa ei oo ja pujoparta). Sitä samaa 512mb soitinta oli vaan pinkkinä liikkeessä...se myyjä sit katto mua hetken ja tuumas...tuossa on musta giganen soitin ku ei tuo pinkki oikein taida sointua tuohon sun muuhun olemukseen...sain sit paremman soittimen samaan rahaan...kiitoksia gigantille...

ostamassani mp3-soittimessa on radio (sen takia ostinkin sen)...muuten hyvä, mut se kuuluu täälläpäin vaan kaupungissa...joten eipä siitä hirveemmin hyötyä ole ku en hirveemmin ajele kaupungissa eestakas vaan maanteillä...

eli mp3-soitinta käytän...
    -minä ihan ite!-
    -Yamaha FZ6s -07-
    Lainaa (Hapsu @ Maalis. 17 2009,02:57) kirjoitti
    Oma vaatimaton mielipide on että v8 autot ei tartte mankkaa eikä prätkät kuulokkeita.. on ihan muuta kuunneltavaa *
    Jos joutuu (puoliväkisin) ajamaan pitkää matkaa, niin siirtymät menevät huomattavasti joutuisammin kun saa kuunnella musiikkia ajaessa. En olisi uskonutkaan ennen kuin kokeilin. Nyt ei tulisi enää kysymykseenkään ajella pitkiä matkoja ilman musiikkia kun on moisen huvin oivaltanut.
    Lainaa (Reino6 @ Maalis. 16 2009,23:36) kirjoitti

Creativen nappeihin tulee musiikkia tuosta vehkeestä.. *
    Reino6 : onko tossa E51 minkätasoinen äänenlaatu??
    Mä oon jo pidempään tota kuolaillu N93 kaveriks..
    Mun halossa joutuu käyttämään orginaali korvanappeja ja ne ei todellakan ole mitkään hyvät jos tolla kuuntelis musaa kypärä päässä.
    Ihan nätisti soi mp3set E51:llä (riittävän hyvin ainaskin mopoajeluun), ja tukee vielä stereobluetoothia joten saa myös tarvittessa langattomasti kypärään.
    E51:ssä on se pienempi, olikohan 2.5mm liitin joten tarvitsee adapterin väliin että saa 3.5mm kuulokkeet kiinni.

Ja muutenkin olen helvetin tyytyväinen E51:een. Sirot S60-puhelimet kun ovat niin harvassa. N-sarjalaiset ikävän paksuja halkoja jne..

Lainaa (DargoNi @ Maalis. 17 2009,08:29) kirjoitti
    ostin gigantista hyvät tulpat korviin, ei paina kypärän kans mistään...niihin tyytyväinen...

mp3-soittimen samasta puljusta ostin kans...se tosin hajos alle kuukaudessa...menin sit takuuseen vaihtaa sitä soitinta pärrällä, mustissa ajovehkeissä, aurinkolaseissa (tukkaa ei oo ja pujoparta). Sitä samaa 512mb soitinta oli vaan pinkkinä liikkeessä...se myyjä sit katto mua hetken ja tuumas...tuossa on musta giganen soitin ku ei tuo pinkki oikein taida sointua tuohon sun muuhun olemukseen...sain sit paremman soittimen samaan rahaan...kiitoksia gigantille...

ostamassani mp3-soittimessa on radio (sen takia ostinkin sen)...muuten hyvä, mut se kuuluu täälläpäin vaan kaupungissa...joten eipä siitä hirveemmin hyötyä ole ku en hirveemmin ajele kaupungissa eestakas vaan maanteillä...

eli mp3-soitinta käytän...
    Se pinkki varmaan olis ollu ihan hyvä valinta kuitenkin
    -CB Sevenfifty-93 (ex)
    -CBR 900 Fireblade - 98 (ex)
    -GSF 1200 Bandit - 04 (nyk.)

* -JaaJaa RacingTeam-
    JWH:mistäs tollasen tilasit?
    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77
    Honda Monkey -76-88(useita)

`juuri tästä asiasta en tiedä yhtään mitään`
    -jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi
    Lainaa (Brocol @ Maalis. 16 2009,10:48) kirjoitti
    IPod Nano oli vielä viime kesänä, nyt tuli hankittua Nokia 5800 "kun Nanossa alkoi olla akku huonossa kunnossa ja Nokiassa on se navigaattori". * Odottelen että kesään mennessä löytyisi joku hyvä ääninavigointisofta tuohon, ainakin Nokian oma on pirun kallis (n. 80e/vuosi).
    Garmin XT toimii

Eiköhän kohta TomTomistakin ala tulemaan toimivaa versiota. Tyre olisi niin kätevä.

KTM 690SM
    Creative zen 4Gb ja nokian e51

Nokian 5320 XpressMusiikki ja creativen napit...äänen laatu mielestäni parempit tossa 5320:ssa ku vanhassa N73:ssa..näin parin testi kerran perusteella
    Ja takaasi Suikkaan ;)

Nyt: GSX-R 750 K1

Exät: ZX-9R, R6 -00, GSX-R 1000 K1, ZX10r -05, R6 -01, xv125, dt 125, pv 50, Helkama AX, Tunturi Super Sport
    Lainaa (fj 1200 @ Huhti. 18 2009,17:09) kirjoitti
    JWH:mistäs tollasen tilasit?
    Mä tilasin ebay:stä <a href="http://electronics.shop.ebay.com/items/iPod-MP3-Players__touch-screen-mp3-player_W0QQLHQ5fBINZ1QQLHQ5fIncludeSIFZ1QQQQ_catre fZ1QQ
    _dmptZCellQ5fPhonesQQ_flnZ1QQ_sacatZ73839QQ_trksid Zp3286Q2ec0Q2em282" target="_blank">täältä</a>

Mä maksoin tosta 8gb versiosta reilu 30 dollaria, koska otin sen missä ei ole kameraa.
    Tossa on muuten myös sd korttipaikka ja äänen laatu on ihan siedettävä tosin ei mitään hajua minkä laatuset ne orginaali korvanapit, kun tilasin samalla greativen ep630 kuulokkeet.
    Ainut miinus tolle laitteelle on se ettei auringonpaisteessa näytöstä saa mitään selvää...sitä näytön kirkkautta saa kyllä säädettyä.
  30.  
    Ipod Shufflen kautta käskytän noita etymoticin ER-6i kuulokkeita. Helppokäyttöinen, voi vaihtaa takin/etutaskun läpi biisejä ja volumen tasoa helposti. Näyttöä en tarvitse ja näppäimet on isot niin ei tarvi osua siihen painikkeeseen "niin justiinsa" vaan tossa on pientä tolea. Jossain välissä oli testikäytössä Sonyn mp3-soitin mutta ongelma oli / on liian pienet painikkeet joita oli tosi vaikea käyttää taskun/takin läpi. Shufflessa isot ja helpot painikkeet niin sopii tosi hyvin mp-käyttöön. Näytöllä nyt ei oo mitään väliä kun ei sitä kuitenkaan voi katella ajellessa.
    Only way to feel the noise, is when it's good and loud.
    Z750
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen