Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 62:een 62:sta
    Lainaa (lario @ Elo. 16 2009,21:34) kirjoitti
    Vaikka ajohanskoissa (Sidi ja MP-asu tekemä) lukee mitä gore- yms tekstejä, niin max. 20km ja vesi tulee läpi. Niitä ei varmaan saa vedenpitäviksi kuin sadepuvun mukana tulevilla suojapusseilla.
    Nii, ja vesihän ei ole tullut sinne hanskaan hihaa puitkin valumalla, eihän?

On varmaan muitakin kuin minä, joilla vesi ei ole tullut hanskoihin sisään milloinkaan, kunhan pitää huolen oikeasta käyttötavasta. Jos tumput osoittavat ajaessa alaviistoon, hihat hanskojen päälle. Muuten hanskat hihan päälle.
  2.  
    Lainaa (hidas57 @ Elo. 17 2009,12:44) kirjoitti
    Lainaa (lario @ Elo. 16 2009,21:34) kirjoitti
    Vaikka ajohanskoissa (Sidi ja MP-asu tekemä) lukee mitä gore- yms tekstejä, niin max. 20km ja vesi tulee läpi. Niitä ei varmaan saa vedenpitäviksi kuin sadepuvun mukana tulevilla suojapusseilla.
    Nii, ja vesihän ei ole tullut sinne hanskaan hihaa puitkin valumalla, eihän?

On varmaan muitakin kuin minä, joilla vesi ei ole tullut hanskoihin sisään milloinkaan, kunhan pitää huolen oikeasta käyttötavasta. Jos tumput osoittavat ajaessa alaviistoon, hihat hanskojen päälle. Muuten hanskat hihan päälle.
    Minun ajohanskat kastuu kuin lapaset suvikelillä. Pitää varmaan seuraavien hanskojen kohdalla kiinnittää enemmän huomiota vedenpitävyyteen.
    Nykyiset hanskat (SIDI ja MP-asu) eivät pidä vettä juurikaan yhtään, vaikka ostettaessa semmoista annettiin ymmärtää. Hanskat oli hintaluokkaa <60€
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123