Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Ulkomaan uutinen

    Honda announced a revamped VTR250 naked-sports-standard for the European market. The new model, a revised version of the Japan-only VTR that's been on sale since 1997, gives yet another option to European motorcyclists looking for a fun, inexpensive and sporty machine.

    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  2. #2
    Jaa. Jos minä olisin esim. Miguel Angel Galluzzi niin minulla voisi olla hiemankin sanottavaa muotoilusta. Vaikka eikös se olekkin niin että kopiointi on imartelun selkein ilmentymä, vai mitensenyt menikään? Hyvä kaupunkipeli tuo voi silti olla. Ei taida olla montaakaan naku-katupyörää noin pienellä tilavuudella ja v-twinillä? Vai?

    /MarcusB

    PS. Galluzzi tunnetaan esim. Ducati Monsterin päämuotoilijana (ettei tarvi turhaan nimeä googlata). DS.
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  3. #3
    ihan mielenkiinnosta,mitäs noita 250 katupyöriä muuten nykyään on edes myynnissä?
    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77
    Honda Monkey -76-88(useita)

    `juuri tästä asiasta en tiedä yhtään mitään`
    -jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi
  4. #4
    Mullapa on tuosta kokemuksia. Omistin juuri tuollaisen vuonna 1999 englannissa noin puoli vuotta. Sitä siis on tehty Japaniin ja Australiaan jo pitkään sekä harmaatuotu britanniaan yhtä pitkään. Omani oli kyllä hienompi kokonaan mustana.

    Mutta asiaan eli kokemuksiin. Harjoittelin tuolla pyörällä nostamaan perää etujarrulla ja se onnistui, joten ei ne ihan toivottomat varmaan olleet. Tosin vaati vähän puristusta ja alkuperäisrengas luisti helpolla. Huippuja otti mittariin tasaisella pää tankissa 160kmh ja alamäkeen jopa yli 170. Todellista tietty vähän vähemmän. Pyörä oli hauska ajaa kapeilla ja mutkikkailla teillä eikä vähiten sen vuoksi, että täysillä (mites muuten 30 hepalla?) kiihdyttäessä vähänkin pomppuisessa kaarteessa tanko lähti aina vispaamaan. Useamman kertaa meinasi jo lähteä ihan lapasestakin, mutta siinä iässä se vaan lisäsi virnettä. Alusta myös kolahti pohjaan aina silloin tällöin, mutta sitä oppi ennustamaan eikä enää haitannut hauskanpitoa. Isommilla teillä alkoi puhti loppumaan, mutta satasesta pääsee vielä autoista ohi helposti kunhan pykältää, mikä tietysti pikkupyörän ominaisuuksiin kuuluukin.
    Kaupunkiajoon se on yksi parhaista vaihtoehdoista. Tyylikäs hintaluokkaansa (ainakin silloin 1999) ja näppärä käsitellä autojonojen välissä ja Cambridgen polkupyörä- ja bussikaistoilla. Vieläkin, jos muuttaisin vastaavaan eurooppalaiseen kaupunkiin missä ruuhkat ovat todellisia, päätyisin johonkin vastaavaan työmatkakulkineeseen. Ainoa miinus oli jatkuva valuminen penkissä eteenpäin, mikä kiristi munat kalsareihin ja alkoi todella ärsyttää. Sen pystyi kyllä yleensä korjaamaan vähän aktiivisemmalla ajolla.. *

    Eli tiivistettynä se on ketterä kaupunki tai aloituspyörä, joka ei ole mitenkään hävettävän näköinen. Hauskanpitokin sillä onnistuu mutta muiden perässä pysyminen mutkapätkillä edellyttää jo melko vaarallista yrittämistä. Tosin jos seura pysyy laillisissa nopeuksissa, niin ei silloin tuollakaan tarvitse yrittää.

    Parhaita hetkiä mitä tuon kanssa muistan on kun lähdin jossain East Anglian maaseudulla jahtaamaan tutulla pikkutiellä Ducati 748:ia ja Yamaha TRX:ää ja pääsin ohi. He tuskin kuitenkaan kisailivat kanssani, mutta väliäkö sillä.. *Ikävin kokemus taas se kun olin kuluttanut jalkatappien päässä olevat tapit lähes loppuun ja ajattelin että onpa siistiä mennä ostamaan uusia, kun voi sanoa niiden kuluneen loppuun, mutta ne perkeleet tärisi kokonaan irti ennen kuin sain aikaseksi mennä niitä ostamaan.

    Nämä kokemukset siis 18-vuotiaana, mutta tuskin olisin nyttemmin mistään erimieltä.



  5. #5
    Ja minä kun luulin että japanilaisia kopioidaan Kiinassa, mutta teke-
    vät näköjään itsekin entisiä hommiaan.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  6. #6
    Toihan näyttää kivalta. Ainakin meikäläisen silmään sopii paremmin ku 250 Ninja. Tuleekohan ton hinta olemaan siellä samoissa lukemissa, ~5ke uutena?
    Saas nähä hyppääkö muut valmistajat samaan kelkkaan ja alkais työntämään noita vajaakuutioisia enemmänkin tarjolle. Ilmeisesti Ninjaa meni ainakin ihan kiitettävästi jotan kai tuommoisille on markkinaa olemassa.
    Talvipyöränä - Honda CLR 125 Cityfly halapa ja heleppo kärpäsenkikkare mutta sitäkin hauskempi.
    Se mikä huippunopeudessa menetetään otetaan takaisin mutkissa ja asenteessa
  7.  
  8. #7
    vielä jos tuo olis 2-tahtinen niin sitten se kiinnostais