M,N 19-20
M 21-22
N 21-22
M, N 23-24
O,P 19-20
O,P 21
O,P 22
Q 20-21
Q, R 22-23
Joku muu, kerro "koordinaatti"/kunta?
Suunnitteilla saada isompi kokoontuminen kawasaki merkkisille customeille käsittäen ne kaikki kuutiokokoon katsomatta. Ajankohtana keskiviikko 23.8 (tulen jumalan vulcanin juhlapäivä). Tarkoitusta varten kartoitamme paljonko custom kawoja on liikenteessä ja erityisesti missä päin suomea jotta voimme kohdistaa kokoontumispaikan niin että mahd. moni pääsee tulemaan paikalle ilman koko päivän kestävää ajorupeamaa.
Äänestä siis pyöräsi sijaintialue!
Aluejaot näet KARTASTA
- Mainitkaa tarkempi sijainti erikseen vastaamalla varsinkin jos käytätte "joku muu" kohtaa.
- Erityisen tärkeää on merkata päivä saman tien kalenteriin ja tarvittaessa sopia työaikajärjestelyistä esimiehen kanssa.
- Toivoisin myös että laittaisitte jotain mainintaa siitä kuinka todennäköistä on että pääsette mukaan kokoontumiseen kyseisenä ajankohtana jos kokoontumispaikka on asuinkuntaanne nähden lähellä? kaukana?
Tämä on sitten näitä kerran kesässä juttuja joten ei kannata missata vaikka mummoja satais taivaalta...
Omalla kohdalla napsahti aluevalinta kohtaan O,P 19-20 (Helsinki)
Lisätään tähän vielä tuo "epäaktiivinen" versio tuosta samasta kartasta nopeiden valintojen helpottamiseksi.
VULCAN: in Roman religion, god of fire, particularly in its destructive aspects as volcanoes or conflagrations. His worship was very ancient, and at Rome he had his own priest (flamen). His chief festival, the Volcanalia, was held on August 23 and was marked by a rite of unknown significance: the heads of Roman families?
Toi kokoontuminen kuulostaisi erittäin hyvältä...Juhlapäivähän se on veeännäläisille.
Kävipä nolosti... katsoin tulokset, ennenkuin valitsin alueen. Ja nyt systeemi väittää, että olen jo ääneni antanut. Mutta kun en ole.
Joten yksi Kawa Custom löytyy koordinaateista P 22.
Valitettavasti keskiviikko on keskellä työviikkoa, joten osallistuminen voi olla epävarmaa.
Isompi kokoontuminen keskiviikkona? Ei kait. Isommat alkaa torstaina ja loppuu maanantaina.
Taivas saa odottaa
Hyvä määritelmä(BlackCat @ Heinä. 22 2006,21:42) kirjoitti
![]()
Ensi vuonna päivä sattuukin näköjään sopivasti torstaiksi![]()
Se että päivä nyt tällä kertaa tulee olemaan keskellä viikkoa ei saa, eikä voi olla paikalle saapumisen este kuin muutamissa harvoissa tapauksissa ja ne joilla tilanne sallii voivat toki jatkaa muiden samaisessa onnellisessa tilanteessa olevien kanssa tänäkin vuonna vaikka siihen maanantaihin saakka
Nyt on vielä riittävästi aikaa järjestää asiat siten että pääsee varmasti tulemaan paikalle. Jos on töitä niin pyrkii tekemään työt siihen pisteeseen että voi keskiviikon(ja kenties torstain) pitää vapaana tai lähteä keskiviikkona töistä edes tavallista aiemmin. Heti huomenna siis esimiehen juttusille mikäli sinulla sellainen sattuu olemaan.
...ja miten mukava onkaan tapahtuman paisuttua esim. viiden vuoden päästä kuulua siihen ryhmään joka oli mukana siinä aidossa ja originaalissa kaikkien aikojen ensimmäisessä suomalaisessa customkawa miittingissä![]()
![]()
Äänestysvaihtoehdot painottu niin etelään, että tykkäsin kakkaa ja jätin äänestämättä....
Jos pohjoinen on "joku muu", ni eip paljon kannate vaivautua....
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
Arvelinkin että joku saattaa herneillä aluejaosta. Pohjoinen jäi "joksikin muuksi" väestömäärien ja foorumin määrittelemän äänestysvaihtoehto rajoituksen(max 10) vuoksi. Tarkoitus ei todellakaan ole loukata ketään, enhän itsekkään ole alunperin etelä-suomesta. Ideanahan on mahdollistaa mahd. monen paikalle pääseminen.(ArcticEli @ Heinä. 25 2006,17:05) kirjoitti
Samalla vaivalla kun kirjoitit vastauksen olisi jo maininnut sijaintikunnankin.
Kannattaa kyllä äänestää ja mainita sijainti joka tapauksessa, olisi hienoa tietää pyörien määrän lisäksi myös missä pohjoisen pyörät sijaitsevat. Pohjoisestahan voi sijaintien selvittyä myös organisoida letka-ajon etelään päin kyseisenä tai edellisenä päivänä.
...ja sitten loppukiri
Tiistaina 8.8.2006 aletaan koota äänestystuloksia ja tutkia erilaisia kokoontumispaikka vaihtoehtoja joten käyttäkää ääntänne ja äänestäkää, kiitos!
Upsista...
Näyttää noin puolet olevan Uudeltamaalta, josko jostain Tampereen eteläpuolelta löytyisi joku tarkoitukseen sopiva paikka?
- PER ASPERA AD ASTRA -
Tiistain miittingissä tehty yhteenveto osoitti tosiaan tuonne Tampereen eteläpuolelle.
Kokoontumispaikka ehdotuksia otetaan NYT vastaan ja kokoontumispaikaksi päätyvän ehdotuksen tekijä palkitaan pienimuotoisella palkinnolla, joka on lunastettavissa itse kokoontumisessa. Lähdetään siitä että kokoontuminen on jossain Tampereen ja Forssan väliin jäävällä alueella. Jos paikka on erityisen hyvä voidaan tuota rajausta myös tarvittaessa hieman laajentaa.![]()
Miten olisi keppanakellari Liesjärven hienoissa maisemissa. Auki on 22 saakka, terassi on ja syötävääkin saa 21 saakka (menu on tunnettu). Siitä voisi lähteä vaikka letkassa ajelemaan Tammelan hienoille mutkateille. Ks. http://www.keppana.com/missa.html.![]()
Yks varteenotettava vaihtoehto toi keppana, tuleeko muita ehdotuksia?
Odotellaan huomiseen, jos ei muita ehdotuksia tule niin keppanaan TAI hovimäkeen mennään ke 23.8.2006
Lisätietoa:
Pääkaupunkiseudulta kokoonnutaan bembölen kahvituvalle ja lähdetään klo 17.30(muuttui 17->17.30) ajelemaan varsinaiseen kokoontumispaikkaan. Minulle voi soittaa jos myöhästyy tms, puhelinnumeron saa kysymällä foorumin yksityisviestillä ja ei haittaa vaikka laittaa samalla oman numeronsa mulle.
Muualta saapuvat voivat myös sopia tässä samaisessa viestiketjussa liikkeellelähtöpaikkoja.
Laitampa vielä tähän loppuun minäkin yhden vaihtoehdon esille, eli hovimäki-camping.
Sopivasti keskiviikkoisin motoristisauna klo 18-20, Hinta 3€ sisältää saunan+kahvin.
keskustelua aiheesta: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=50068
Tuolta saa myös syötävää(5-10e) ja vaikka normaalisti menee kiinni klo 20, niin porukkaa ollessa enemmän voivat pitää auki pidempäänkin.
HUOM! Käynnistän lauantai aamupäivästä pikaäänestyksen johon täräytän nämä kaks paikkaa sekä muut paikat joita mahdollisesti vielä ehdotetaan. Äänestysaika tulee loppumaan viimeistään maanantaina, joten muistakaa äänestää nyt viikonlopun aikana: ÄÄNESTYS
hmmm... maanantaina ostin kawasaki kustomin, pitäisköhän tulla
Onkos ketään tulossa Mean Streakillä paikalle?
juu vantaalta vaan yksinkertaistettuna tuota insinöörin taulukkoa
tulisin juu muuten mutta veljeni kuopiosta tuleepi juuri tuona päivänä vantaalle siskoa katsomaan joten se on h....tin hyvä syy jäädä nyt pois. jos kawamiitti on kerran vuodessa niin on myös veljen tapaaminen joten näin ollen arvojärjestykseni kallistuu tuonne perhesyihin.
olen varmaan sitten niitä jotka ensi vuonna ovat paikalla kun missasivat legendaarisen ekan....
Vaikkei oliskaan niin tuo ihmeessä omas näytille bembölen kautta(kts mun teksti Elo. 18 2006,09:05)(jjari @ Elo. 18 2006,09:35) kirjoitti
Harmillista ettet mimmu pääse(mimmu @ Elo. 18 2006,09:54) kirjoitti
![]()
Keppana kuulostaa hyvälle, olen paikalla jollei työnantaja muuta keksi mun pääni menoksi
Näkytään![]()
Yksi mukaan lähtijöistä ilmoittanut et pääsis kahvituvalle aikaisintaan klo 17.30, onko muilla vastaava tilanne ettei joudu klo 17 mennessä tuvalle?
HUOM! Seuratkaa tätä topikkia tiuhaan tahtiin mahdollisten viime hetken muutosten takia. Kaikki asiat lyödään lukkoon kuitenkin viimeistään tiistaihin klo 23 mennessä.
Kyllähän tuo on vakavassa harkinnassa, melkein vois jo luvata(Flamen @ Elo. 18 2006,18:46) kirjoitti
![]()
Mä olen jäävi äänestämään, kun oma ehdotus on mukana. Mulle käy kumpikin vaihtoehto, joten annetaan muiden valita... Pääasia on, että mahdollisimman moni pääsee tulemaan![]()
Joo, itsekkin jätän oman ääneni antamatta.
Sun ehdotus näyttääkin tällä hetkellä olevan johdossa
Suljetaan tuo äänestys maanantaina klo 22, jolloin sillä hetkellä eniten ääniä saanut tulee valituksi kokoontumispaikaksi.
Äänestyksessä valituksi tuli keppana kellari äänin 5-3.
Osoite: Koivulantie 6 ( 31350 LIESJÄRVI, Tammela)
Sijainnin voi katsoa vaikka osoitteessa www.020202.fi välilehdeltä "reitit".
Pääkaupunkiseudulta lähtevien starttipaikkana on Bembölen kahvitupa
Bellinmäki 1, Espoo
Kaikki laittakoon minulle yksityisviestinä tiedon osallistumisestaan itse kokoontumiseen ja pääkaupunkiseudulta lähtijät lisäksi maininnan kerkeävätkö klo 17 mennessä kahvituvalle. Mikäli ei millään kerkee, niin mainitkaa milloin olisitte viimeistään bembölessä? Yhteystiedot(puh nro) olisi myös hyvä kertoa, tarvittaessa annan niitä eteenpäin mutta VAIN kokoontumiseen liittyvissä asioissa.
Enpä tule, kaverin nelikymppiset osu samalle päivälle.(jjari @ Elo. 19 2006,23:43) kirjoitti
No niin. Lähtö uudeltamaalta tapahtuu bembölen kahvituvalta klo 17.30
Keppana kellariin saavutaan arviolta klo 19-19.30
Vietetään aikaa kellarilla ja jos lähdetään letkassa siitä ajelemaan, niin jätetään sana tiskille et minne suunnataan jotta mahdollisesti myöhemmin saapuvat voivat tavoittaa letkan.
Vulcanin juhlapäivä on onnellisesti ohi. Hieno reissu oli. Mutkapätkää, maisemaa ja vähän moottoritietäkin pörräiltiin. Paikkakin oli loistava valinta. Vaikka huhuja kuultiin että saattaisi ruuan tilaaminen kestää, niin nyt kyllä saatiin ruuat samantien. Oluenkin kerkes maistaa, vielä jäi "pari" merkkiä kokeilematta. Kiitokset Flamenille puuhamiehenä olemisesta.
- Voi tätä elämisen sietämätöntä keveyttä
Jeps !
Kokoontuminen onnistui loistavasti. Kelit oli meille suosiolliset, tiet mutkaisia ja safka hyvää ja riittävästi. Paikan valinta oli hyvä.
Juhlapäivä sujui hienosti, kiitokset siitä myös osallistujille!
Tästä onkin hyvä lähteä suunnittelemaan ensivuoden tapahtumaa joka siis tulee olemaan torstaina 23.8.2007
vinkki: Keppanasta lähtö etelään ja huoltoasema risteyksessä kun jatkaa suoraan niin ollaan tiellä numero 1280.
On muuten tosi upee pätkä, voin varauksetta suositella kaikille![]()
![]()
VULCAN: in Roman religion, god of fire, particularly in its destructive aspects as volcanoes or conflagrations. His worship was very ancient, and at Rome he had his own priest (flamen). His chief festival, the Volcanalia, was held on August 23 and was marked by a rite of unknown significance: the heads of Roman families?
Harmi, etten kerennyt kekkereihin mukaan vielä tänä kesänä, mutta jos Väinöt johonkin kokoontuvat ensi vuonna, niin tulen kyllä renkaanpotkijaisiin - jopa täältä hevonkuusesta asti.
Tosin joku puolimatkan krouvikin voisi olla ihan ok meitä lappalaisia ajatellen - jos vain kiinnostaa...
Kawasaki VN800 Classic -99
Muistutetaampas kaikkia hyvissä ajoin, heti kun vuoden 2007 kalenteri on hommattu niin sinne tulee merkitä to 23.8.2007 jolloin ajetaan taas kokoontumiseen
....kaikki tietenkin ottaa mallia Crazy Frogista ja ajelee "hevonkuusestakin" asti paikalle
Nyt on vielä aikaa suunnitella ja kerätä kasaan ajoporukkaa ko päivälle, porukalla on mukavampi ajella vaikka ajomatka olisi vähän pidempikin. Itse aion toimia puuhamiehenä täällä uudenmaan alueella mutta toivon muualtakin puuhamiehiä löytyvän...? Jos siis haluaa kokoontumisen lähemmäksi "lappia", se on paljolti omasta aktiivisuudesta kiinni: kerää tarpeeksi suuren porukan omalta suunnaltaan kasaan, niin aletaan katsella kokoontumispaikkaa sen mukaan millaiset ryhmät miltäkin alueelta on muodostunut.
Tänä vuonna keppanakellari toimi vallan mainiosti, muitakin ideoita otetaan mielellään vastaan vuoden 2007 kokoontumispaikaksi.
Olis kiinnostusta tulla mukaan, uusi noviisi LTD:llä ja olen näköjään vulkaanille sukuakin... kauan sitten kadotettu kaksoisveli![]()
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"