Kertokaapas nyt viisaammat, mitä vaihtoehtoja on tarjolla, kun haluaisin saada tuplaputket pois ja yksi putki tilalle. Eli varmaankin joutuu uusimaan koko putkiston ihan alusta asti. Menetänkö keskiseisontatuen? Kannattaako samalla hoitaa polttoaineensyöttöpuoli kuntoon (ruisku)?
Itse laitatin akran kokoputkiston aikanaan -99:iin. Samalla asennettiin powercommander ja vapaa virtaus suodatin sekä peli vielä säädettiin penkissä. Keskiseisonta tukea ei voinut enään käyttää vaikkakin olen kuullut jälkikäteeen että joku olisi viritellyt tuen paikoilleen. Itse en sitä kaivannut niin en alkanut edes yrittään. Omasta mielestä peli kannattaa säädättää palikoiden vaihdon jälkeen.
Minulle asennettiin vuonna 04 keväällä Akran kokoputkisto sekä powercommander ja K&N ilmanputsari + dynojet eliminator.
Keskiseisontatuki ei mahtunut elämään putken kanssa pyörän alla samaan aikaan ilman että ois alkannu jotakin muutoksia tekemään kiinityksiihin.
Hepot nousivat 150.7hv -> 168,7hv (konetehoa) jos musitan oikein.
Käppyrätkin olen joskus liittänyt johonkin viestiin.
Muutos oli niin loistava että suosittelen lämpimästi myös commanderia jos harkitset pientä viilausta.
![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Itse hommasin Yoshin - siinä voi säilyttää keskiseisontatuen ja tottakai kannattaa laittaa Power Commander ja säädöt kohdalleen
Säätöjen jälkeen XX:si on aivan eri peli
![]()
Suzuki Hayabusa K9
Se on aina mielessä, ilman sitä ei kai elää vois.
Kuin tatuointi kielessä, ei edes kulumalla lähde pois.
-Leevi And The Leavings
Hommasin tuossa itselleni Bläkkärin jossa oli valmiina Yoshin full-systeemi. Tuntuu laulavan todella hienosti ainakin saundien muodossa;)
Mulla ois sitten muute tarjolla edullisesti orggishuilut jos jollakulla on tarve...![]()
Jep, suosittelen itsekin. Mulla on Akran kokoputkisto ja keskiseisontatuki sai lähteä kun se ei mahtunut kääntymään enää alas. Eipä sitä oikeastaan tule edes kaivattua enää, ketjunkin voiteluun on oma kikkansa jolla takapyörän saa ilmaan kätevästi missä tahansa. Suosittelen kans PC:n asentamista ja säätämistä putken asennuksen jälkeen.
Acran putki maksaa noin 1000 € all rightin kuvastossa, mitähän toi Yoshi mahtaa olla? Itse kun olen miettinyt putkienvaihtoa kans...
Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!
http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg
Honda CBR 1100 XX -04
Jaahas,
eli mitäs tuollainen Yoshin putkisto asennettuna maksaa? Entäs PC ja säätö? Mielellään kyllä pitäisi tuon keskiseisontatuen paikoillaan, jolloin sitten tuo Yoshi on ainoa vaihtoehto? Siinä jäänee sitten kat pois, eikös sinne ole jotain anturointia?
Yoshin TRS3/SS + PCIII + K & N vapaavirtausputsari + asennus + penkitys(sis dokumentit) = 03-kesällä vajaa 2 donaa,Oulussa Bikefox. Suosittelen! Todella asiantuntevaa ja vakuuttavaa osaamista. www.bikefox.fi
Ok...![]()
Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!
http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg
Honda CBR 1100 XX -04
Tällänen se sit olis akran kanssa *
![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
No mikäs ongelma toi keskiseisontatuki Akran 4-2-1 putkiston kanssa on? Tukeen pitää vaan hitsata halkasijaltaan 10mm jotta kestää, pituudeltaan n. 7..10cm rajotintappi jarrupolkimen puolelle, ettei tuki nouse ketjuihin. Tämän modin jälkeen toimii edelleen alkuperäisellä putkistolla kuin Akran putkistolla keskituen kera.
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Olin laiska, mutta älä kerro kellee(Holtsu @ Huhti. 18 2005,21:05) kirjoitti
![]()
Mää lupaan vaieta kuin muuri!(Nightwolf78 @ Huhti. 18 2005,21:08) kirjoitti
![]()
![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Moi,
olettekos laittaneet jotain pehmikettä tapin ja putken väliin? Ja sattuisko jollakulla olemaan ihan kuvaa moisesta modauksesta?
Itsellä ei ole vehkeitä eikä taitoa tuollaista lähteä tekemään, *kuvaa olisi helppo esitellä kun lähtee tekijää metsästämään *![]()
Pörrr