Jos rekisterioteessa sanotaan: Suurin nettoteho (kW) 94,
tarkoittaako tämä sitä, että kyseinen lukema on mitattu ja todettu "virallisesti" tavalla tai toisella ja että pyörässäni pitäisi siis olla tällä hetkellä 94 kW:n tehot? Tämän kysyn siksi, että tietäisin epäillä onko pyörääni kuristettu. Ymmärtääkseni minulla on ns. Suomi-pyörä (100% varma en ole) ja kyseessä CBR1000F -89.
Ja toinen asia koskee jarrulevyn niittejä. Olen lukenut mahdollisia vikoja etujarrun tärinään ja tullut siihen päätökseen, että yksi selitys voisi olla niittien jumiminen. Mikäs kumma se niitti oikein on? Valitettavasti en löytänyt yhtään kuvaa. En keksi muuta, kuin että ne ovat niitä 6-kulma muttereita, jolla jarrulevy on kiinni vanteessa. Onko pyörässäni edes jarrulevyniittejä vai kuuluuko niitit kilpavarusteltuihin hirmuihin?
CBR 1000F -89
Rek.otteessa on valmistajan ilmoittama moottoriteho ja jos pyörä on kuristettu, siinä lukee kuristettu moottoriteho.
Niittiliitos on jarrulevyn kitkapinta-osan ja runko osan välissä. Cbr:ssä ei mahda olla niittejä lainkaan, muistaakseni...
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
Ei cebarissa ole ainakaan alkuperäisenä "niitillisiä" jarrulevyjä vaan on ihan yhtä könttiä!
Jos jarruttaessa tärrää niin syynä saattaa olla kieroon menneet levyt tai jonkin kolhun saaneet.
Tärinää saattaa tulla myös jos levyt on vanhat ja ollut irti jonka jälkeen laitettu takaisin mutta eri puolille.
Palathan olet jo katsonut että ovat ok?
Kaikkia hevosia ei tarvitse käyttää kunhan itse tietää että tallilla on kokoa...
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=94673