Tein edelliseen Thunderaceen Bolt- on vaimentimen omasta orggis vaimentimesta täältä saatujen ohieden mukaan ja onnistuin ihan nappiin. Onko kukaan tehnyt sitä Rykköseen?? Pidän originaaliosista, en halua pyörästäni mitään v****n teinirassia. Ja mikä hassuinta, pidän sen vaimentimen sinisestä väristä. Eli tyhjennys, oikaisu ja lyhennys? onko kokemuksia. Slip- on ei bolt- on malli...
Ain't life a bitch!
Sit Biltemasta joku kiva pää sinne putken perään![]()
paskapuhetta mutta otan sen silti...
tosimotoristit ostaa kaupasta eivätkä tee itse mitään.
Tyyli ennen tarkoitusta.
Voi Perkele!
Topiccian kun laittaa tosissaan, niin siihen vastaa aina perkele parrattomat tytöt kiukuspäissään. Saahan noita Slipareita vaikka neljä siihen jos siltä tuntuu - kymmenkunta pyörää ja yli 20 vuotta moottoripyöräilyä, niin on tullut piipahdettua joskus prätkälliikkeissäkin ja tulut tilattua kamaa laivarahdilla toisista maanosistakin, kysyinpähän nyt vaan...en kysy enää. Oli vaan mukava pikku homma ja loistava lopputulema sen Ässän Bolt-onin kanssa. Jos mun tekemiset on todistettavasti teinituningia, niin tatuoin sen miluusti otsaani, sen verran on vettä virrannut Niilissä mun teinivuosieni jälkeen.
Ain't life a bitch!
Suosittelen melkein kirjoittamaan aiheesta Yamaha Talkin puolelle. Uskoisin että sieltä löytyy porukkaa joka on ko. operaation tehnyt tai tietää linkin muulle yammu/r1 sivustolle siitä miten se tehdään. Auttaisin mutta en jaksa alkaa googlaamaan nettiä läpi löytääkseni jotain mikä ei minua kiinnosta. Tiedän kyllä linkin mistä saa tietoon miten busan orggisputket siivotaan mut yammuun saat etsiä itse...
Aloita etsiminen vaikka noista linkeistä tai .org!:n yamaha talkista...
Yamaha R-Club Finland
R1 Forum
- Pasi
Milleen tehtiin sliparit originaaleista ja hyvät tuli. Mielestäni varsin mahdollinen ja kannattava projekti, mikäli orkkis jää talteen ehjänä ja jos kerran pitää originaalien ulkonäöstä. Sama homma tehtiin myös Shadowille. Kustannukset noin 100e, Millessä n. 140e ja siis molemmissa originaaliputket jäi ehjinä varastoon.
Retired
Mulla ei ole tähän ketjuun mitään järkevää annettavaa, mutta etkö sitten itse leimannut sliparilliset mopot teinituningiksi heti aloitusviestissä?(motusalem @ Touko. 09 2010,15:15) kirjoitti
T: v*tun teinirassin kuljettaja
Edit. Sitä voi sitten pohtia, olisiko tämä ketjun enemmän asiallisena, jos olisit vain asiallisesti kysynyt kokemuksia ilman toisten tekemien ratkaisuiden dissaamista. Jos aloittaa viestiketjun tuolla tavalla, voi mielestäni kyllä odottaa että joku kuittailee takaisin.
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Sitä saa mitä tilaa, saatanan teinirassin virittelijä(motusalem @ Touko. 09 2010,15:15) kirjoitti
Oma aloituksesi oli juurikin sellainen että ei yksinkertaisesti voi vastustaa kiusausta. Koita kestää kun alulle jotain panet![]()
paskapuhetta mutta otan sen silti...
Jos et ikäsi puolesta teiniksi ole luokiteltava niin kyllä tuo on ainkin erittäin teinimäistä tuningia. Iso mies ja porailee pakoputkeen reikiä... pröö prööö. Kohta varmaan kysyt muovipurkki räpättäjien teko ohjeita alumiinivanteisiinNo asiaan, en ole r1 putkia pilkkonu mutta sama periaate niissä on kuin muissakin. Kun ottaa ääntä vaimentavaa tavaraa pois niin ääni kovenee. Katso R1 jenkkipalstoja, joku siellä oli poraillu putket mutta en muista nyt linkkiä mut googlettele. Myös alla olevalla sivustolla oli ohjeet bmw putken porailuun käy samat ohjeet varmaan...
www.teinituning/putkipörinää/makenbmw.fi