Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 70:sta
    Moro. Kumpi olisi parempi Bilteman 10v takuulla oleva työkalusarja vai motonetin vastaava? Onko kokemuksia?

Huomenna menen hakemaan.

Biltema
    Omasta meni juuri takuu umpeen ja vain pikkuräikän olen saanut rikki. (jatkovarrella)
    Kyllä mulla on Bilteman kamat estäny ihan OK. Muutaman lenkin oon saanu väännettyä rikki ja ne on menny mukisematta takuuseen. Eli, uuden oon saanu tilalle joka kerta.
    Honda VFR 750 F 1997 (RC36) - MYYTY!
    Lainaa (AimoPamaus @ Huhti. 13 2009,20:29) kirjoitti
    Omasta meni juuri takuu umpeen ja vain pikkuräikän olen saanut rikki. (jatkovarrella)
    Perinteinen
    Puuilosta saa Sata työkalusarjoja elinikäisellä takuulla samaan hintaan.
    Itsellä on isompi sarja Biltemasta 10v takuulla ja pienempi Puuilosta ostettu Sata elinikäisellä takuulla.
    Molemmat olleet kestäviä ja varmasti harrastekäyttöön riittäviä.
    Ensimmäinen hullun merkki jos luulee itseään viisaaksi
    Itsellä Beltzeriä ja Dovidatia, mutta Bilteman työkalut kestää vaikka korjaamokäyttöä.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
    Jees. Kyllä taidan tuon Bilteman hakea. Ihan peruskäyttöön tullee.
    On nuo Bilteman työkalut kestäny ihan OK, Tuumanen sarja ollut jopa melkein päivittäisessä käytössä.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

Yamaha FJR 1300A -08
    Biltema.
    Mulla on ollut 1/4" sarja vaikka kuinka kauan, ja hyvin on kotikäytössä kestänyt.
    Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
    Itellä on bilteman räikkäsatsi, kyllä on hinta laatusuhde kohillaan..
    Hidas ollakseen nopea.

Suzuki GSX-R 1000 K6
    Lainaa (riekha01 @ Huhti. 13 2009,20:42) kirjoitti
    mulla myös tuo ja todella hyvin on palvellu jo kohta kymmenen vuotta
    zzr600-vm90
    Hommasin kanssa joskus tuon Bilteman, hyvältä vaikuttaa.
    On astetta mukavampi puuhastella kun on tarpeelliset työkalut ja järjestykssä/tallessa.
    KTM 690SM
    Biltema on jees ja omasta mielestäni kestävämpi. Tosin mulla on nyt myös tuommoinen 5v takuulla oleva motonet sarja. Ärsyttävä piirre on mm. 13mm isokantaisen hylsyn puuttuminen, mutta mitään ei oo kyl hajonnu, vähän hepposemman olosia ovat vaan.
    CBR 1000F -89
    Positiivisia kokemuksia tulee täältäkin suunnalta Bilteman työkaluista Pitäis itekkin tuollainen 'iso salkku' hakea.. Räikät on pelannu hyvin.
    Itellä on toi bilteman iso salkku 8 vuotta kestänyt hajoomatta.
    Ihan hyvä setti.
    AR125 * * * * -87
    ZX-6R * * * * -97
    SV650S * * * -04
    VFR 800 VTEC- -02
    GSF 1250 SA * -08
    VFR 750 F -92
    GSF 1250 SA -08
    ZX-12R -04
    Hayabusa -06
    CBR 1100 XX -04
    Suzuki VL1500.-98
    Harley-Davidson Dyna Low Rider -04
    Tuo bilteman salkku on ihan hyvä, tai tarkemminkin työkalut siinä on ihan ok. Itse salkun saranat ja kiinnikkeet leviävät kyllä käytössä.
    itsellä KAMASAN työkalut joissa ikuinen takuu..maksaa n.160e
    Lainaa (harttana @ Huhti. 14 2009,13:16) kirjoitti
    Tuo alkaa olla jo ihan hifistelyy
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
    Bilteman pienempi vastaava sarja ollut käytössä noin 10v. eikä pahaa sanottavaa.

"itsellä KAMASAN työkalut joissa ikuinen takuu..maksaa n.160e"
    saako yhtä moniosaista tuohon hintaan??
    Viina miehen virvottaa, mut olut antaa voimaa.
    * *Busa 08
    Lainaa (same @ Huhti. 14 2009,13:46) kirjoitti
    Bilteman pienempi vastaava sarja ollut käytössä noin 10v. eikä pahaa sanottavaa.

"itsellä KAMASAN työkalut joissa ikuinen takuu..maksaa n.160e"
    saako yhtä moniosaista tuohon hintaan??
    Harvempi varmaan tarttee noinkaan moniosasta, kuin tuo Biliksen suuri laukku on, ainakaan mopedin kanssa värkätessä.

Saa olla aika mestari, jos onnistuu vääntämään pyörässä käytettävillä momenteilla noita paskaksi.

Noita Kamasan laukkuja on ollut joskus ihan romutavarataloissa myynnissä, poistuvia malleja ilmeisesti. Taitaa olla Oulussa Kärkkäisellä vieläki Kamasan isohko sarja aika edukkaasti, tai sitten muistan väärin.
    No niin Salkku haettu Biltemasta. Makia pakkaus. Juuri otin "pränt nyy" työkaluilla armeijan proton startin irti. Kylä lähtee noilla vermeillä. Kiitokset hyvistä vinkeistä.
    Täysin aliarvostettuja nuo bilteman työkalut. Hyviä ja halpoja. Sit jos jotain räikkiä tuhotaan rikki niin voi vain miettiä, että onko vika käyttäjässä vai työkalussa, kun jatkovarren kanssa väännetään. Oikea väänniin oikeaan paikkaan niin tartte särkeä työkaluja.
    Lainaa kirjoitti
    Kamasan takuu on vain elinikäinen, ei ikuinen..
    <p>Suzuki DR 650 SE 1998 Suzuki RM 250 2008 Suzuki PV 80cc Pappa-Tunturi 1974 Solifer SM 1980</p>
    Tammer Diesel myy Bahcon 87+7 settiä jonkin verran alle 190€:n. Ite olen tyytyväinen sarjaan. Bahcolla on myös elinikäinen takuu...
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Itselläni tällainen: - klik -

Takuista ei tietoa mutta ovat nyt ihan normaalissa tallinäpräilyssä ainakin kestäneet.

Noita sai vaiheessa Motoralin jälleenmyyjiltä ihan sopuisaan hintaan kun olivat tilanneet kai muutaman kontillisen näitä maahan.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Tuollaisen sais samaan hintaan kuin bilteman salkun.
    Tosta hinnasta kun lähtee vielä 20% pois jos on nopee.

hi-Q 445 piece tool box
    Mulla hyviä kokemuksia Bilteman sarjasta, ollut käytössä jotain ehkä 12v ja mullakin vain se yksi pieni räikkä mennyt, väärinkäytön takia. Samoin tallikaverilla hyviä kokemuksia, sarja ollut iät ja ajat eikä mennyt miksikään.
    Kawa ZXR750H1 (Green Meanie)
    motonet
    Tuota sarjaa voin ainakin itse suositella. Sarjasta löytyi jopa työkalu Suzuki SV:n etuakselin irroitukseen. En edes huomannut ko. työkalua ennen kuin olin etsinyt/ostanut kaikkea epäsopivaa ko. projektiin.

Hylsysarja tosin rajoittuu vain 32 mm.
  30.  
    Lainaa (Cruel @ Huhti. 15 2009,14:37) kirjoitti
    Tammer Diesel myy Bahcon 87+7 settiä jonkin verran alle 190€:n. Ite olen tyytyväinen sarjaan. Bahcolla on myös elinikäinen takuu...
    Ääni tälle Bahcon sarjalle. Itse maksoin tuosta 4v sitten 200e ja ei valittamista laadun suhteen.

Ainakin tuo Bahcon sarja antaa hyvin vastinetta rahoille.
    //CBF600SA -11
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen