voisko joku jolla on tollanen pyörä kirjotella et minkälainen menopeli on... mitkä on ns.tyyppiviat jne..! kiitos
On ollut pari tuollaista. Kiva peli ja tehokin riittää, mutta tämä on se yksi pahimpia venttiiliongelmaisia. Kone saattaa pelata hyvin, mutta säätövarat hiottu loppuun. Kannattaa ehottomasti tarkistaa, tai ottaa selvää palojen mitoista, ettei lyö käsijään paskaan. Muuten vakaa hyvä ajettava, mutta ei yllä *zx 9r:än tasolle.
Ollut myös mulla tuo peli.
"viat"!!!
Venttiilit.
Nestekytkin,vaihda heti nesteet.
Etupää löysä,öljyt/jouset
Taka jousi.
Takajousen koiran luiden laakerointi.
Nopeusmittari näytti ihan mitä sattu -20km/h.
Kaasarien luistit hirttelee,hio vesihiomapaperilla(1000) kulumat pois.
Tässä jotain mitä jouduin itse korjaa,muuten peli on oooikein hyvä,en katunut kertaakaan ostosta!
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Edeltäjästä ja jälkeläisestä on kokemusta Rx ja ZZR. Zx:stä ei - mutta sanoisin silti, että aika paljon saa vastinetta reilulle parille tonnille, mitä noista nykyään pyydetään.
3 Kawaa ja Honda
Täältä löytyy kymppi. Mitäs tuosta nyt sanoisi, sehän on zzr-1100:n edeltäjä ja paljolti samanlainen, ehkä jotenkin "raaempi". Hyvä ja tehokas ikäisekseen, vakaa matkantaittaja, hieman kankea ja painava tietysti jos vertaa johonkin 9r:ään.
Kone tyypillinen Kawasaki, rouheakäyntinen, jotain venaongelmia kai ollut, samoin 3.kiertokangen laakerista olen kuullut öljynkierto-ongelmia, jotka kai johtuu liian vähillä öljyillä ajamisesta. Paljon ajetut on monet jo kertaalleen rempattuja, kuten omakin.
Jarrut ei erityisen tehokkaat. Alusta kaipaa monasti jo uusimista (takaiskari), linkusto on tosin rasvanipoilla eli jos on muistettu rasvata voi olla vielä hyväkin.
Hinnat näkyy pyörivän 2500-3000€ kieppeillä, jolla saa kyllä pyörää ihan kivasti. Ei ehkä ihan ekaksi pyöräksi kuitenkaan, eikä ihan kädettömälle hienohelmalle, puhutaan kuitenkin 20-vuotiaasta pyörästä eli kaikenlaista kivaa tekemistä saa yleensä talveksikin samalla rahalla ;) Hyvä harrastepeli, ja plussaa sekin ettei ihan yleisimpiä vastaantulijoita. Taisi muuten olla 80-luvun nopeimpia pyöriä ja minusta osa Kawasakin historiaa.
"If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."