Testaisin paria kikkaa tossa iltasella. Uuninpuhdistusvaahto näkyy pehmentävän kiinnipalanutta ketjuöljyä jonkin verran, jolloin sokeripalalla saa raaputeltua pois sieltä missä poistettavaa on vain ohuelti. Paksummalta kohtaa homma on aika toivotonta, sokeripaloja menee eikä muuta juuri tapahdu. Pitänee laittaa ensi viikoksi öljyliotukseen kun ajoja ei ole tulollaan muutenkaan ja katsella sen jälkeen mikä on tilanne.
1000
Ksyleeniä tahi sokeripalaa mulle tuollaiseen suositeltiin, mutta voin todeta että vaikka sen kahdellatoista aineella Kawan putkia aikanaan hinkkasin, niin epätoivo suureni nopeammin kuin putken kiilto. Erityisesti se sokeripalalla hinkkaaminen tuntui samalta kuin yrittäisi meloa Kiinaan jäätelöpuikkoa käyttäen.
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Viikko moottoriöljyliotusta takana... Kivettynyt ketjurasva pehmeni sieltä missä sitä oli ohuelti, mutta paksummalta kohtaa homma pitäisi uusia monta kertaa. Saman tuntuu saavan aikaiseksi uuninpuhdistusvaahdolla, kun antaa aineen vaikuttaa noin tunnin verran.
Ei vaikuta kovin kannattavalle projektille tämä, aivan helvetillinen duuni ja vähän hyötyä.
1000
orkkisputket olleet nytten jokusenpäivän "likoamassa" saas nähä onko pehmennyt...
josa virittelis jonkin systeemin tohon ketjunkohdille ettei roiskisi ja sotkisi putkia...
onko kellään ideoita?
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Nyt on vastaava rojekti menossa mutta tietääkö kukaan mitä hiilikuituputkelle uskaltaa syöttää? Meinaan vaan että jos kovin ärhäköillä aineilla leikkii ja lorahtaa kuidulle niin lähteekö pinta yms? Niin tarkennukseksi putken päitä ajattelin siivota, en itse hiilikuitua.
Jälleen suzukisti
Tos kuukausi sit ku puhdistelin mopotinta ja niitä prkl. ketjurasvoja niin aseöljy tuntu tepsivän, en tosin putkesta joutunut putsaan mut kandee kokeilla.(putsaa se aseen piiputkin missä lämpötilat on melko kovia)
paskapuhetta mutta otan sen silti...
Kyllä mulla ainakin lähti ketjurasvat ihan tavallisella halvalla- taisi
muuten olla Motonetistä ostettua-liuottimella. Hapettuneita alu-
miiniosia kiillottelin Sirkulla talvella kun ei muutakaan tekemistä ollut.
MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
Tulee vielä mieleen vanha kunnon lamppuöljy, ei vahingoita maalipintaa, sopii alumiinille, ja on tosi hyvä irroittamaan rasvaa.![]()
Joo, niin lähtee aniitilla tai semtexilläkin... Pitää vaan olla varovainen ettei lähde vähän enemmän kuin ois tarkoitus.(Arttu.H @ Huhti. 14 2009,08:35) kirjoitti
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
Kromista lähtee ainakin palaneet kikkareet PataPatalla, eli saippuoitua teräsvillaa. Pointti on se, että pitää kostuttaa se lappu hyvin jottei naarmuta. Eli runsaasti vettä ja kromi kiiltää. Kuivalla lapulla saa tuhoja aikaan pinnan suhteen.
Huonoa säätä ei olekaan, vaan epäjohdonmukainen varustautuminen
-FJR1300-
(-XJ900 Diversion-)
Tää nyt on varmaan jo vähän myöhästä, mutta höyrypesurilla, joka lykkää saakelin kuumaa höyryä ulos, mulla ainakin lähti aikanaa aikas hyvin. Noita vaan ei tietty ihan jokakodissa ole, mutta jos joltain tutulta saa lainaks (niinkuin mie), niin voi kokeilla.(Hannula @ Huhti. 12 2009,22:33) kirjoitti
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Näin se on, kuumavesipesurilla lähtee ketjurasvat, viimeistely vielä Jumbo 1:llä.(sikiviki @ Heinä. 08 2009,21:30) kirjoitti
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.