Morjesta!
Tulipahan tuo ym. pyörä hommattua, vuosimallia 2003. Nyt tuossa jonkun tovin ajeltuani rupesin kattelemaan noita lämpöjä. Kaupungissa kun joutuu kokoajan seisomaan valoissa niin nousee lämmöt parhaillaan jopa 218Fahrenheitiin, eli noin 104astetta? Käykö nuo normaalisti noin kuumina vai olisiko syytä huolestua jostain? Laskee kyllä lämmöt heti kun pääsee liikkeelle.
Toinen asia on tuossa että kun pyörä on ajettu 15tkm, ja 9tkm jälkeen ei ainakaan ole venttiilisäätöjä tehty, niin kannattaisiko se käyttää jossain säädätettävänä muutenkin koko pyörä?
Pyörässä kiinni Yoshimuran putkisto Micronin sliparilla. Tietääkseni pyörää ei ole säädätetty putkiston vaihdon jälkeen.
Tuntuu että pyörä hieman "sylkee" ylimääräistä kun ajaa pidempään todella hiljaa, noin 30-40km/h ja lähes tyhjäkäynti kierroksilla, saattaa jopa nytkähdellä välillä, harvoin kuitenkin.
Muita huomioitavia seikkoja pyörässä johon kannattaisi perehtyä?
Kiitos etukäteen vastauksista! :)
Triumph Sprint ST 1050
ex: Suzuki SV1000s
Lämmöt ihan normaalia, flekti lähtee päälle vasta reilu satasessa.
Itsellä oli muutama vuosi sitten samanlainen, ja se kanssa hieman "nyki" jossain 3000 kiekan paikkeilla. Ei häiritsevästi, mutta joskus.
Omassa pyörässä oli myös putket vaihdettu, en sitä käynyt penkittämässä mutta putkien vaihdon yhteydessä ruiskua säädettiin hieman rikkaammalle.
Kurkkaa toi saitti:
http://www.suzukisv1000.com/
Paljon ohjeita ja vinkkejä kaiken räpeltämiseen ja virittelyyn.
Tuolla erityisesti: http://www.suzukisv1000.com/faq.htm
Täällä jo juttua SV1000S:stä.
'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
Muistaakseni mittariston saa vaihdettua celsius asteiksikin ihan vaan muutamalla napin painalluksella. Lämmöt täysin normaalit.
Venttiilien säätö väli on 24tkm, eli vielä ei liene syytä säätää.
Hieno pyörä se on, itsellä oli pari vuotta tuollainen.
GAAAAAZ!!!!
Ok, kiitos tiedosta. Täytyypä perehtyä tuohon, oishan se celsius -mittari mukavampi. :)
Triumph Sprint ST 1050
ex: Suzuki SV1000s