Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Olen nyt muutaman päivän selannut juttuja iso Bandiitista, mutta kun ketjut on niin pitkiä ja rönsyilee sinne tänne, joten kysympä kokemuksia ja mielipiteitä halutuista asioista tässä. Eli harkinnassa on vaihtaa uusi iso rosmo.

Kävin koeistumassa pyörää ja matkaenduron jäljiltä tuntuu aika tiiviiltä tuo ajoasento, mutta ehkä siihen tottuus. Olen 182cm pitkä ja painoa 95kg, eikä ole kaljamahaa * ja kysyisinkin suht saman kokoisilta rosmo kuskeilta, että miten ajoasennon kanssa pärjää pidempiä matkoja.

- Minkälainen Toimintasäde/kulutus?
    - Penkki tuntui koeistumisessa kovalta, miten toimii ajossa?
    - Minkälainen 2 päällä ajossa?
    - Valot, näkeekö ajaa pimeällä? (ajan aina myöhään syksylle)
    - Uskon pyörän olevan kestävä koneeltaan ja muutenkin, *
    *mutta onko heikkoa lenkkiä?

Toinen vaihtoehto olis Yammun tonninen Fazu puolikatteella, mutta se maksaa muutaman tonnin enemmän, enkä ole vakuuttunut, että siinä on sen muutaman tonnin edestä parempaa tarjolla. En ole mikään revittelijä tyyppi (enää), joten uskon nauttivani enemmän rosmon väännöstä, kuin jammun yläkierroksien ampaisusta.
    Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
    Kovin moneen asiaan ei ole vastausta, hommasin omani vasta.
    Ainakin ajoasento sopii minulle, 185/100, Keskivaratalo on tosinhieman ehtinyt kasvamaan. Penkkki tuntuu kovalta muttei ainakaan tuollaisten 2x200km istumisten jälkeen tuntunut pahalta, jaksaa varmaan pitempään.Penkki ylä asenossa.
    Kulutusta olen saanut n5,5-7,5l/100km. Tosin olen ajanut vasta 1tkm, mopo varustettu Yoshin sliparilla.

Pimeässä ei ole tullut juuri ajettua.

Kysymykset joita esitit, osa kiinnostaa minuakin, vaikka olenkin jo omani ostanut.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

Yamaha FJR 1300A -08
    Lainaa kirjoitti
    - Uskon pyörän olevan kestävä koneeltaan ja muutenkin,
    mutta onko heikkoa lenkkiä?

- Kulutus seka-ajossa luokkaa 5.6 litraa Leo Vince sliparilla + ruisku säädetty.
    - Kyllä vakio penkin kanssa pärjää myös pidemmillä matkoilla ihan hyvin. Tietenkin voi laittaa geelisatulan, joka maksaa luokkaa 250 euroa.
    - 2 päällä menee kuin juna, ja tilaa on mielestäni riittävästi molemmille. Omat säädöt edessä 3, takana 5
    - Valoja moitittu heikoksi, mutta itse en harrasta pimeällä ajoa hirveästi, joten ei vaikuta minulle mitenkään.
    - Kone kestää huollettuna isältä pojalle. 100km/h:ssä kierrokset 3300r/min, joten ei tarvi huudattaa. Vääntö löytyy tosi alhaalta, joten ajaminen kepeää ja etenevää ilman huudatuksia, joka vaikuttaa myös koneen kestoon pitkässä juoksussa.
    - Heikko lenkki? Hmmm...ehkäpä se, että Suomen kesä on liian lyhyt ja ajoaikaa liian vähän.

P.S: Itse olen 178cm ja 94 kg, pyörässä tilaa mielestäni riittävästi. Suosittelen isorosvoa lämpimästi!
    Suzuki GSX 1250 FA ABS -11
    Kaks vuotta sitten päädyin pikkuvesirosvoon, enkä ole katunut, meneehän sekin 237 kaks päällä ja kamat niskassa, riittää ihan hyvin.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
    Lainaa (Karsta @ Huhti. 29 2009,22:35) kirjoitti
    Olen nyt muutaman päivän selannut juttuja iso Bandiitista, mutta kun ketjut on niin pitkiä ja rönsyilee sinne tänne, joten kysympä kokemuksia ja mielipiteitä halutuista asioista tässä. Eli harkinnassa on vaihtaa uusi iso rosmo.

Kävin koeistumassa pyörää ja matkaenduron jäljiltä tuntuu aika tiiviiltä tuo ajoasento, mutta ehkä siihen tottuus. Olen 182cm pitkä ja painoa 95kg, eikä ole kaljamahaa * ja kysyisinkin suht saman kokoisilta rosmo kuskeilta, että miten ajoasennon kanssa pärjää pidempiä matkoja.

- Uskon pyörän olevan kestävä koneeltaan ja muutenkin, *
    *mutta onko heikkoa lenkkiä?

Toinen vaihtoehto olis Yammun tonninen Fazu puolikatteella, mutta se maksaa muutaman tonnin enemmän, enkä ole vakuuttunut, että siinä on sen muutaman tonnin edestä parempaa tarjolla. En ole mikään revittelijä tyyppi (enää), joten uskon nauttivani enemmän rosmon väännöstä, kuin jammun yläkierroksien ampaisusta.
    Vastailenpa vähän. Itselläni on 2007 1250SA alla ja matkaa on tullut taitettua vajaa 19000 km.

-Toimintasäde on tankillisella noin 350 km, viimeisen litran merkkivalo alkaa vilkutella yleensä 280-290 km kohdilla jolloin viimeistään kannattaa alkaa hakea tankkauspistettä.

- Penkki tuntuu jostain syystä tänä kesänä poikkeuksellisen kovalta, nähtävästi tämän kesän rautaperse ei ole vielä täysin kehittynyt. Semmosen 170 km ajelen aina kertalaakilla jonka jälkeen joutuu vähän pitämään taukoa. Viime kesänä vesisateisella lomareissulla sinnittelin koko tankkausvälin pariin otteeseen. 800 kilsan päiväreissuja on tullut ajeltua.

- 2 päällä ajaessa menee todella hyvin. Ei lopu potku kesken isorosvosta. Kyytiläinen ei ole valitellut ja kuskin näkökulmasta ajaminen ei kyllä hankaloidu niin paljon että se haittaisi.

- Valot ovat aivan hemmetin syvältä ja poikittain. Banditin etuvalo on semmoinen saunalyhty että sille tarttis tehdä jotain. Kyllähän sillä pimeässäkin pärjää kun pitää pitkät päällä eikä aja liian lujaa.

- Heikkoa lenkkiä.. öö.. no, ei ole tullut vastaan. Takajarru on aika tehoton tapaus.

Edullinen peruspyörä, eipä juuri muuta pahaa sanottavaa ole kuin että jostain syystä kaikki tälle kesälle koeajamani pyörät tuntuvat keveämmiltä ja ketterämmiltä
    Suzuki Bandit 1250SA (RIP)
    BMW K1200R Sport
    -07 nakulla 1250:llä pääs ~5,2L/100km (höpinäpönttö avarampi ja ruisku säädetty).
    Etulyhty oli imo ihan hyvä. Tosin iso pyöreä oisko 7" valo varmaan näyttää paremmin kuin se katetun mallin tuikku...?
    Kone on loistava mutta muuten koko mopo on aika tappavan tylsä vekotin.
    563+
    Muistaakseni Bike testasi 2008 kesällä Banditin, Yammun, Hondan ja neljättä en muista. Kannattaa lukea, pyörille saatiin aika erilainen luonne.
    aina ei voi epäonnistua!
  8.  
    www.suzukibandit.org sinne ne bandu kuskit mennyt on
    Parhaiten Bandit tietoutta löydät varmasti kyseisestä osoitteesta.
    Ahdettu 1216