Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Olen katsellut kesäksi uutta pyörää ja silmään on pistänyt tuo kawa xz 9r vuosimallia -95

Sanokaapa kokemuksia pyörästä, onko nuo koneet yhtä löyhiä kun puhutaan? ainakin omiin korviin olen tällaista kuullut
    Tuosta voit lukea pari sivua juttua yseistä:

tarinaa ysistä

Jos ysissä on jotain löyhää, niin se on alustassa * Tosiaan b1/b2 mallissa on tehoa vissiin vain 125 hv ja se on toki turhan vähän. Mutta tehot korjaantuun C mallissa kohilleen.

“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
    Minulla menossa kolmas 9R-95. Nyt juuri tuo b-malli 94-97 joka tulee myyntiin. Ollut myös 99 malli. Koneessa 143-145hp ja uudemmassa ehkä pari kolme heppaa enemmän. Eilen testailin ja hyvinhän se rykäisee, kolmosella jo kakssataa mittariin aika akkiä. Ensimmäisissä oli kansiolkelmia ja olenkin huomannut, että pitää tarkkailla ettei lämmöt nouse liikaa. Eli jäähdytyspuoli kannataa huoltaa, toki muutenkin voi mennä kansi halki. Uudemmissa on paremmat kannet, mutta varmaan alkaa vanhemmissakin olla jo vaihdettu paremmat kannet.
    1998 zx9r on ainakin pirun tehokas ja ketterä pyörä. Kevyt ohjailla ja käännellä.
  5.  
    Lainaa (Aapeli1 @ Huhti. 12 2009,22:41) kirjoitti
    Olen katsellut kesäksi uutta pyörää ja silmään on pistänyt tuo kawa xz 9r vuosimallia -95

Sanokaapa kokemuksia pyörästä, onko nuo koneet yhtä löyhiä kun puhutaan? ainakin omiin korviin olen tällaista kuullut
    Huva epeli
    osta toi mun vessa pois!!