Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    käynnistyksen niin ettei aina tarvitse painaa
    tuota avaimen perän nappia.
    siis hälyn pois ja ajon eston.
    itsellä ne on noin yleisessä käytössä
    aika turhia.

siis lt on kysymyksessä
    Juu, kyllä saa.

Panepas tämän foorumin hakukenttään sanat "LT:n hälyttimen ohjelmointi", niin jo tulee hyvät ohjeet hommaan.

t. pozo

-04 K 1200 LT

Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
    Minulta löytyisi tämmöinen.
    Ohjeet hälyttimen koodaamiseksi KÄYTTÖASETUKSEEN B

1. HUOM! Varmista ensin että hälytin on päällä (tehdasasetuksessa vain ajonesto kytkeytyy automaattisesti ja hälytin aktivoidaan manuaalisesti kaukosäätimen napista A)
    Ota hälytin pois päältä painamalla nappia A kaukosäätimestä.Kytke valk/rusk johto johtosarjan ison valkoisen liittimen navasta 6 maattoon (-),12 sek. kuluessa.
    Kyseessä on hälyyttimen johtosarjan ainoa yksittäinen johto, joka löytyy kyytiläisen penkin alta(ainakin minulla) päässä voi olla joku liitin, minulla musta.
    2.Paina kaukosäätimen napista A hälytin päälle (kaksi lyhyttä ja yksi pitempi piippaus,vilkut välähtävät kahdesti.ledi ei pala) ja käännä sytytysvirta päälle 12 sekunnin sisällä (kuuluu 3 piippausta ja ohjelmointitoiminto on päällä).
    3.Irrota valk/rusk johto maatosta (-).
    4.Paina napista A kaukosäätimessä (MERKKIÄÄNI PÄÄLLÄ,korkeataajuinen piippaus)
    5.Paina napista A (ilman toimintoa,korkea piippaus kuuluu)
    6.Paina napista A (ilman toimintoa, korkea piippaus kuuluu)
    7.Paina napista A (ilman toimintoa, korkea piippaus kuuluu)
    8.Paina napistaA (PANIIKKIHÄLYTYS PÄÄLLÄ,korkea piippaus kuuluu)
    9.Paina napista A (ilman toimintoa, korkea piippaus kuuluu)
    10.paina napista A (VAIHTELEVA HÄLYTYSÄÄNI,korkea piippaus kuuluu)
    11.Paina napista B (AUTOMAATTINEN KÄYN.ESTO AKTIVOINTI POIS, matala piippaus)
    12.Paina napista B (AUTOMAATTINEN HÄLYTTIMEN AKTIVOINTI POIS, matala piippaus)
    13.Paina napista A (3 piippausta kuuluu, asetukset ovat muistissa)
    14.Käännä sytytysvirta pois (varashälytin on nyt aktiivinen, vilkkuledi D vilkkuu)
    15.Paina napista A kaukosäätimessä (kuuluu piippaus ja vilkut välähtävät lyhyesti).
    Varashälytin on nyt ohjelmoitu asetukselle B.
    Nappi A=kauko-ohjaimen vasen
    Nappi B=kauko-ohjaimen oikea
    Merkkiledi D moottoripyörässä (muistuttaa popniittiä)

Koodaus onnistuu kylmässä kotitallissakin.
    Tässä toiminnossa ajonesto on poistettu käytöstä ja hälytin on päällä ainoastaan nappia painamalla.Näin minulla.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
    kiitos
    eiköhän näistä onnistu
    Lainaa (jarska @ Huhti. 10 2009,07:31) kirjoitti
    Minulta löytyisi tämmöinen.
    Ohjeet hälyttimen koodaamiseksi KÄYTTÖASETUKSEEN B

1. HUOM! Varmista ensin että hälytin on päällä (tehdasasetuksessa vain ajonesto kytkeytyy automaattisesti ja hälytin aktivoidaan manuaalisesti kaukosäätimen napista A)
    Ota hälytin pois päältä painamalla nappia A kaukosäätimestä.Kytke valk/rusk johto johtosarjan ison valkoisen liittimen navasta 6 maattoon (-),12 sek. kuluessa.
    Kyseessä on hälyyttimen johtosarjan ainoa yksittäinen johto, joka löytyy kyytiläisen penkin alta(ainakin minulla) päässä voi olla joku liitin, minulla musta.
    2.Paina kaukosäätimen napista A hälytin päälle (kaksi lyhyttä ja yksi pitempi piippaus,vilkut välähtävät kahdesti.ledi ei pala) ja käännä sytytysvirta päälle 12 sekunnin sisällä (kuuluu 3 piippausta ja ohjelmointitoiminto on päällä).
    3.Irrota valk/rusk johto maatosta (-).
    4.Paina napista A kaukosäätimessä (MERKKIÄÄNI PÄÄLLÄ,korkeataajuinen piippaus)
    5.Paina napista A (ilman toimintoa,korkea piippaus kuuluu)
    6.Paina napista A (ilman toimintoa, korkea piippaus kuuluu)
    7.Paina napista A (ilman toimintoa, korkea piippaus kuuluu)
    8.Paina napistaA (PANIIKKIHÄLYTYS PÄÄLLÄ,korkea piippaus kuuluu)
    9.Paina napista A (ilman toimintoa, korkea piippaus kuuluu)
    10.paina napista A (VAIHTELEVA HÄLYTYSÄÄNI,korkea piippaus kuuluu)
    11.Paina napista B (AUTOMAATTINEN KÄYN.ESTO AKTIVOINTI POIS, matala piippaus)
    12.Paina napista B (AUTOMAATTINEN HÄLYTTIMEN AKTIVOINTI POIS, matala piippaus)
    13.Paina napista A (3 piippausta kuuluu, asetukset ovat muistissa)
    14.Käännä sytytysvirta pois (varashälytin on nyt aktiivinen, vilkkuledi D vilkkuu)
    15.Paina napista A kaukosäätimessä (kuuluu piippaus ja vilkut *välähtävät lyhyesti).
    Varashälytin on nyt ohjelmoitu asetukselle B.
    Nappi A=kauko-ohjaimen vasen
    Nappi B=kauko-ohjaimen oikea
    Merkkiledi D moottoripyörässä (muistuttaa popniittiä)

Koodaus onnistuu kylmässä kotitallissakin. *
    Tässä toiminnossa ajonesto on poistettu käytöstä ja hälytin on päällä ainoastaan nappia painamalla.Näin minulla.
    Mikä hälytinn Jarskalla lienee kyseessä? Beemarin oman hälyn ohjelmoinnissa ei ainakaan tarvitse mitään johtoja yhdistellä. Kyllä se onnistuu kaukosäätimen ja virtalukon avulla. Saattaa tosin vaatia useamman yrityksen, mutta onnistuu kuitenkin. Vinkkinä huonokuuloisille vois sanoa että kannattaa tehdä satula aukiasennosa niin kuulee tarkasti hälystä kuuluvat äänet.
    Ei mulla enää ole Lotjaa, kopsasin ohjeen vaan tuolta wanhasta ketjusta

Vanhemmissa piti maattaa tuo piuha, mulla oli vm.2001

Ja oli alkuperäinen bemun hälläri.

MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  7.  

piti hetki kikkailla.
    no nyt pelaa niinkuin pitää.
    korvat vieläkin soi mut onnistui.
    vaikee ois tommosii hommii tehä
    ilman tämän palstan apua.
    kiitos