Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Tuommoinen pikkuinen ärsyttävyys tuossa pikkuzetorissa ('90 600cc), eli maantienopeuksissa, kun kierroksia on 7000 - 8500, on havaittavissa miettimistä ja nykimistä, kunhan kierrokset saa yli tuon 8500, jaksaa taas vetää. Tulpat on vaihdettu viime vuonna, venttiilit on säädöissään, sytkäboksi ja jännitteensäädin uusittu juuri.

    Omat epäilykset kohdistuvat tulpanjohtoihin ja todennäköisesti epäsynkassa oleviin kaasareihin. Kone on ilmeisesti pyörään vaihdettu jossain vaiheessa, tai ainakin yläpääremontti tehty. Muuten toimii hienosti, käyntiin lähtee ja vetojakin löytyy.
    KTM MX 80cc -89 -> Yamaha RD 125 LC -84 -> Kawasaki ZZ-R600D -90

    Sisko tahtoisin näädän, mutta moottoritiel' on puuma
  2. #2
    Onko siihen tehty jotain virityksiä, putkistoo tai suutinsarjaa?
    ZZR 1400 ABS -07
    ZX-9R -03/-04
    ZZR 600 -93
    ZZR 500 -90
    RD 125 DX -77
  3. #3
    Putkisto on vakio, toki helinästä päätellen voipi olla pöntöt jo 20v ja 117tkm jälkeen aika tukossa, suutinsarjasta ei tietoa, epäilen ettei ole. Syttypyörä saattaa olla vaihdettu, ainakin kuvien perusteella näyttäisi samalta kuin Factoryn tekele. Orggiksessahan pitäisi ainakin korjausoppaan mukaan olla kuolokohdat merkattu kummallakin puolella, tuossa ei ole, kuin kolme pistettä toisella laidalla. Mutta kai sitä voisi koittaa ne kaasaritkin synkata, kun ei nyt niin kova homma ole.
    KTM MX 80cc -89 -> Yamaha RD 125 LC -84 -> Kawasaki ZZ-R600D -90

    Sisko tahtoisin näädän, mutta moottoritiel' on puuma
  4.  
  5. #4
    Syylliseksi tähän paljastui sitten tukkonen putkisto, toinen kannu päästi savut pihalle enää oikeastaan vedenpoistoreiästä. Nyt yhdellä läpivirtaavalla pöntöllä ja
    KTM MX 80cc -89 -> Yamaha RD 125 LC -84 -> Kawasaki ZZ-R600D -90

    Sisko tahtoisin näädän, mutta moottoritiel' on puuma