Onko -07 mallin Gsx-r 1000:ssa yleistäkin kytkimen temppuilu?
Kuullu juttua että niitä joutus ilmaileen aina välillä.
Gsxr 1000 k7
Ilmeisesti tuo nestevälitteinen kytkin ei ole paras ratkaisu pyörään jota ajetaan välillä hieman muissakin asennoissa kun vaakasuorassa. Haukkaa ilmeisesti välillä jonkun ilmakuplan ja sitten ei irrota kunnolla. Taitaa valitettavan yleistä olla.
-
Ok. Semmosia katellu "sillä silmällä", ku kova pyöräkuume päällä, mutta tuo kytkinhomma arveluttaa. Pitää vissiin ottaa sitte K6:kin yhdeksi vaihtoehdoksi.=)Onkohan muuten 2008 malliin tullu mitään parannusta kytkimen osalta?
Gsxr 1000 k7
Elää omaa elämäänsä. *
Ei ole kummoisia ratkaisuja korviin kantautunut, muuta kuin vaijerilla toimivaksi muuttaminen... Uudessahan tuo taas jo onkin. Paska mikä paska.
Ps. Joka kerta kun tuo kytkin on mulla häipynyt, on se ollut hieman pidemmän kovavauhtisen renkaan leijutus session jälkeen välittömästi... Tiedä sitten, mutta niin se vaan paska tekee.
Pss. Ei ole vielä kuitenkaan ruvennut haukkailemaan epämääräisesti kykä niin kuin vanhemmissa gixxereissä ruukasi, eli tuo on ihan hyvä ja looginen ampua liikkeelle mikäli sattuu toimimaan... *![]()
Supermoto
Ei tossa k6:ssa ole yhtään parempi kytkin kun k7:ssa, jopa huonompi. K7:aan on tehty hieman parempi öljyn kierto kytkimelle kun edellisessä malissa.(Tompsoni @ Huhti. 21 2009,21:29) kirjoitti
Hidas ollakseen nopea.
Suzuki GSX-R 1000 K6
Mulla on kanssa ajoittaisi ongelmia ton kytkimen kanssa.
Täytyy tässä seurailla tilannetta, ja huonoimmassa tapauksessa käydä taas aukasuttamassa, ja jopa vaihdattamassa koko paska.
Ilmeisesti pari reikää lisää/suuremmaks auttaisi tuohon ongelmaan.
Jossain mainittiin myös joidenkin "pahvien" kuivuminen seisottamisen seurauksena.
Nyksä. Speed Triple 2013
EX: GSX-R 1000 K6
EX: R6R 06
Mites tällä logiikalla jarrut sitten pelaa? Jarruttomia, pelottavia ja keulittuja kiksereitä maantiet pullollaan?(Laikkakone @ Huhti. 21 2009,20:54) kirjoitti
Honda VFR 750 F 1997 (RC36) - MYYTY!
Siinä kun mietit. *(mtkoskin @ Huhti. 24 2009,12:46) kirjoitti
Mulla olisi taas vaihteeksi tulossa uusi työsylinteri kytkimelle. Kuulemma on joistain yksilöistä saatu nykyään toimimaan uudella sylkällä, tiedä sitten kuinka pitkään.
Ps. Enpä kyllä tuon pelkän kytkimen takia ostaisi vanhempaa kikseriä. Tosin en kyllä minkään muunkaan takia... K9 kelpaisi kyllä, ihan sama millä kytkimellä, tosin uuden mallin 10R kwaakku kelpaisi tällä hetkellä kaikkein parhaiten. *![]()
Supermoto
Myy sitte mulle tuo sun kytkinvikanen romugixeri halavalla, niin pääset vaihtaan.(jaulis @ Huhti. 24 2009,15:43) kirjoitti
![]()
Gsxr 1000 k7
Heh, ei siitä romua saa vaikka paska kykä onkin... Enkä taida vielä myydä, ehkä syksyllä voit kalliilla ostaa...(Tompsoni @ Huhti. 24 2009,16:13) kirjoitti
Supermoto
Onko muuten ihan aikuisten oikeesti k5 ja k6 niin paljo huonompia että kannattas välttämättä ostaa uudempi?Ja jos on niin miks?![]()
Gsxr 1000 k7
Eihän ne nyt huonompia ole. Käy ajaan niin huomaat erot, ne ei ole isoja.(Tompsoni @ Huhti. 24 2009,16:49) kirjoitti
Ps. Itse olen tykännyt että kyllä ne aina on kuitenkin eteenpäin menneet. Aika tosin kultaa hienosti muistoja. Rinnakkainen testaus auttaa kovasti...
Supermoto
Vaikkapa sillä, että jarruissa sen nesteen ei tarvitse liikkua siellä linjassa juuri olenkaan, vaan kytkimessä vähintään sen kytkimen liikeradan verran. Tässä on oleellinen ero.(mtkoskin @ Huhti. 24 2009,12:46) kirjoitti
-
Mitä?! Nehan ovat parasta vuosikertaa(Tompsoni @ Huhti. 24 2009,16:49) kirjoitti
![]()
-
No hopölöpö... K1 on parasta vuosikertaa. Kaikista komeinkin. *(Laikkakone @ Huhti. 25 2009,22:33) kirjoitti
![]()
Supermoto