Sivu: 20 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 571:stä 600:een 966:sta
  1. #571
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Joku viisas on joskus sanonu jotain tän suuntasta: "On helpompi pyytää anteeksi kuin pyytää lupa."
    Helpommin SAA anteeksi kuin luvan. Tämä on mulle opetettu
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  2. #572
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Helpommin SAA anteeksi kuin luvan. Tämä on mulle opetettu
    Meillä ei lupia ole ikinä kysytty mopohommiin... Ilmoitusluontoinen asia.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  3. #573
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Meillä ei lupia ole ikinä kysytty mopohommiin... Ilmoitusluontoinen asia.
    Ootko monesti joutunut terassille ulkoruokintaan?

    Sorry for OT...

    Ois toi uusi komea tossa munkin takapihalla. En laittais vastaan, jos joku sellaisen tois ens kesäks'
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  4. #574
  5. #575
    Uusimmassa Performance Bikesissa oli hyvä Alan Cathcartin juttu Guintolin viime kauden RSV4 SBK-pyörästä. Paljon infoa mm. geometriasta. Moottorille tuli paljon hehkutusta, erityisesti sen luonteesta, huipputeho 240hv
  6. #576
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Uusimmassa Performance Bikesissa oli hyvä Alan Cathcartin juttu Guintolin viime kauden RSV4 SBK-pyörästä. Paljon infoa mm. geometriasta. Moottorille tuli paljon hehkutusta, erityisesti sen luonteesta, huipputeho 240hv
    Montako moottoria noi sai käyttää viime kaudella, eikös niissä joku raja ollut vanhoihin hyviin aikoihin verrattuna? Hyvin on tehoa.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  7. #577
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Montako moottoria noi sai käyttää viime kaudella, eikös niissä joku raja ollut vanhoihin hyviin aikoihin verrattuna? Hyvin on tehoa.
    2014 sai WSBK-sarjassa käyttää 8 moottoria/kuljettaja/kausi.
  8. #578
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    2014 sai WSBK-sarjassa käyttää 8 moottoria/kuljettaja/kausi.
    Mikä on aika hyvin, kun kauden 2014 moottorissa oli em. artikkelin mukaan 19hv enemmän kuin niissä ekojen kausien kertakäyttökoneissa mitä Biaggilla meni joku 39kpl kaudessa. Aika hieno nousu tehoissa ja kestävyydessä.
  9. #579
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Mikä on aika hyvin, kun kauden 2014 moottorissa oli em. artikkelin mukaan 19hv enemmän kuin niissä ekojen kausien kertakäyttökoneissa mitä Biaggilla meni joku 39kpl kaudessa. Aika hieno nousu tehoissa ja kestävyydessä.
    Muistan, kun Nitrous heitti mulle Gotlannissa, että rivinelkku se kisavehkeessä pitää olla juuri yllä mainituista luvuista johtuen. Kaksi puoli vuotta odotin, että pääsen lällättelemään takaisin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #580
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Muistan, kun Nitrous heitti mulle Gotlannissa, että rivinelkku se kisavehkeessä pitää olla juuri yllä mainituista luvuista johtuen. Kaksi puoli vuotta odotin, että pääsen lällättelemään takaisin.
    Tais olla kyseessä 2-mukinen vs. 4-mukinen tuossa keskustelussa sen enempiä koneen muotoon puuttumatta.
    Superbike #7
  11. #581
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tais olla kyseessä 2-mukinen vs. 4-mukinen tuossa keskustelussa sen enempiä koneen muotoon puuttumatta.
    Ei ollut. Tämän minä muistan kirvelevästi. Kamalaa kritiikkiä annettiin Aprillin moottorinkäytöstä, ja kuinka vain rivinelkusta voi ottaa tehoja ulos turvallisesti. "Helppoohan se on, jos joka kisassa uusi kone."

    (tai sit se oli Teppo, mut vaikee uskoo, kun niin kohtelias nuori mies)
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #582
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ei ollut. Tämän minä muistan kirvelevästi. Kamalaa kritiikkiä annettiin Aprillin moottorinkäytöstä, ja kuinka vain rivinelkusta voi ottaa tehoja ulos turvallisesti. "Helppoohan se on, jos joka kisassa uusi kone."

    (tai sit se oli Teppo, mut vaikee uskoo, kun niin kohtelias nuori mies)
    Heh, kaiken säkin oot menny ottaa vakavasti. Samalla tavalla siellä tais olla rivikoneet Hondalla ja kumppaneilla levallaan joka kisan jälkeen.

    Edit. Mut tuon suluissa olevan vois kyllä ottaa jo v*ttuiluna
    Superbike #7
  13. #583
    Siis minähän olen aina liputtanut 2-mukisen puolesta No joo, ei mulla tietääkseni ole (ollut) mitään mielipidettä kisapelin koneesta kun en moisista mitään tiedä. Unen näit.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  14. #584
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Teppoman kirjoitti Katso viesti
    Siis minähän olen aina liputtanut 2-mukisen puolesta No joo, ei mulla tietääkseni ole (ollut) mitään mielipidettä kisapelin koneesta kun en moisista mitään tiedä. Unen näit.
    Väärä Teppo. Sun ois pitänyt hokata sanoista: "kohtelias" & "nuori".
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #585
    SGN julkaissut uuden RSV4 ovh hinnat
    http://www.aprilia.fi/mallit/moottoripyorat

    RSV4 RR
    21 990 €
    (sis. autoveroa 5 077,52 €),

    RSV4 RR Race pack 23 990 €
    (sis. autoveroa 5 544,86 €)

    RSV4 RF 26 980 €
    (sis. autoveroa 6 243,62 €)

    Eli RF:ssä maksat 3000€ värityksestä , kun pitäisi olla teknisesti identtinen RSV4 RR Race packin kanssa.
    Ex Kawasaki Z1000 -10
    Ex Aprilia Tuono V4 Aprc -12
    Ex Aprilia RSV4 RR Race Pack -15 kilvetön
  16. #586
    Kyllä italialaiset osaa muotoilun... Tämä ja Panigale ovat kyllä ylivoimaisesti hienoimmat pyörät...

    Aivan järjettömän hieno tämä Aprilia... Master Bike voittajaksi veikkaan.

    Vaikka veikkaan, että uusi R1 pärjää siinä varmasti myös mainiosti...
  17. #587
    ^Komppaan tätä. Tuono factory on kyllä todella maukas
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  18. #588
    Katseet käännetty RSV4 RR Race Pack-versioon, kilvettömänä
  19. #589
    Lainaa Veistos kirjoitti Katso viesti
    SGN julkaissut uuden RSV4 ovh hinnat
    http://www.aprilia.fi/mallit/moottoripyorat

    RSV4 RR
    21 990 €
    (sis. autoveroa 5 077,52 €),

    RSV4 RR Race pack 23 990 €
    (sis. autoveroa 5 544,86 €)

    RSV4 RF 26 980 €
    (sis. autoveroa 6 243,62 €)

    Eli RF:ssä maksat 3000€ värityksestä , kun pitäisi olla teknisesti identtinen RSV4 RR Race packin kanssa.
    Kai tossa RR Race Packissä ja RF:ssä on olla joku suuren luokan ero, eihän nyt siitä värityksestä maksa kukaan 3000 € lisää?
  20. #590
    Lainaa Tomber kirjoitti Katso viesti
    Katseet käännetty RSV4 RR Race Pack-versioon, kilvettömänä
    Ja hallitus on tietysti näyttänyt vihreää valoa sijoitukselle
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  21. #591
    Lainaa nato26 kirjoitti Katso viesti
    Ja hallitus on tietysti näyttänyt vihreää valoa sijoitukselle
    Tota noi *köhköh* kerrotaan sitten kun uus Ape on pihassa
  22. #592
    Juurikin näin Otat vähän ekstraa vessaremppaan, niin siinä on rahoitus valmiina.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  23. #593
    Lainaa Tomber kirjoitti Katso viesti
    Kai tossa RR Race Packissä ja RF:ssä on olla joku suuren luokan ero, eihän nyt siitä värityksestä maksa kukaan 3000 € lisää?
    Aprilian sivulta kopsattu->

    The goal of the efforts made at Noale to create the new RSV4 RR was the same one that has set the RSV4 apart from the very first version in 2009: to be the absolute best uncompromising superbike, the street bike that comes the closest to being a real racing bike in terms of performance and effectiveness. Aprilia RSV4 RR is equipped with all the electronic and technical refinements that a rider could want, with the possibility of making a further and definitive upgrade by choosing the "Race Pack", which includes exclusive aluminium forged rims and professional Öhlins suspension. To celebrate the arrival of the new king of superbikes, Aprilia is also offering a limited edition version – the RSV4 RF – characterised by a dedicated livery and elements of the Race Pack included as standard equipment.

    Aprilia RSV4 RR represents a top shelf technical platform, ready to provide the rider with a "race replica" performance and feeling. As standard equipment it also has all of those features which only the Factory version RSV4 had previously, such as magnesium external housings, oil sump and head covers, a wide range of chassis adjustments and the variable setting intake ducts. Aprilia RSV4 RR is available in two attractive colour schemes, both matte, on a black and grey base (Bucine gray and black Ascari) and a "Race Pack" is also available that includes lightweight forged aluminium wheel rims and more sophisticated Öhlins suspension (shock absorbers, fork and steering damper).
    To celebrate the arrival of the new RSV4, Aprilia is also offering a limited edition of 500 numbered units called the RSV4 RF, which comes standard with the Race Pack, as well as a dedicated graphic called "Superpole".

    Tän mukaan vaikuttaisi ainakin siltä, ettei muuta eroa ole
    Ex Kawasaki Z1000 -10
    Ex Aprilia Tuono V4 Aprc -12
    Ex Aprilia RSV4 RR Race Pack -15 kilvetön
  24. #594
    ^ tekstissä todetaan että pyörän mukana tulee kipaosa paketti (race pack). Tuo selittänee hintaeroa.
  25. #595
    VMA siinä RR Race Packissa on kanssa samat hilut kun RF:ssä joten hintaero ihmetyttää.
  26. #596
    Lainaa Tomber kirjoitti Katso viesti
    VMA siinä RR Race Packissa on kanssa samat hilut kun RF:ssä joten hintaero ihmetyttää.
    Kai maailmasta löytyy 500 henkilöä, jotka maksavat sen kolme kiloa enemmän saadakseen numeroidun erikoisversion.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  27. #597
    Lainaa Tomber kirjoitti Katso viesti
    VMA siinä RR Race Packissa on kanssa samat hilut kun RF:ssä joten hintaero ihmetyttää.
    Jos siihen tulee vielä erillinen setti jotain spesiaalia. 3000 erikoismaalaus tuntuisi rahastukselta näinä aikoina. Toisaalta, ei se ole tyhmä joka pyytää...
  28. #598
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Jos siihen tulee vielä erillinen setti jotain spesiaalia. 3000 erikoismaalaus tuntuisi rahastukselta näinä aikoina. Toisaalta, ei se ole tyhmä joka pyytää...
    Maksattehan te kypärissäkin pelkästä maalauksesta 150-200€. Kun sama kypärä mustana tai valkoisena maksaa esim.300€ on sen värikkäämmät versiot n.450-500€. Se prosenttuualisesti paljon suurempi hintaero kuin 3000€, 24000€ pyörästä.
  29. #599
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Maksattehan te kypärissäkin pelkästä maalauksesta 150-200€. Kun sama kypärä mustana tai valkoisena maksaa esim.300€ on sen värikkäämmät versiot n.450-500€. Se prosenttuualisesti paljon suurempi hintaero kuin 3000€, 24000€ pyörästä.
    Neroutta.

    Mene sinä kauppaan maksamaan ostoksiasi prosenttuaalisella hintaerolla. Minä käytän ihan Euroja, joita tuossatapauksessa on hintojen erotuksena tarjolla 3000 kappaletta.
  30.  
  31. #600
    Onneks niillä ketkä ton erikoisversion haluu ei taida olla hillosta kiinni se homma.
    Amerikkaa
Sivu: 20 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen