Sivu: 8 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 966:sta
  1. #211
    Lainaa (peppoone @ Elo. 21 2009,23:11) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Elo. 21 2009,21:28) kirjoitti
    Missä tuolla upealla luomuksella saisi pommitella?
    joutuu vissiin taipumaan koeajolle HPM:ssä sunnuntaina
    Onkohan jengiä kauheasti?... Jaksaisko lähteä...
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  2. #212
    Lainaa (Eroz @ Elo. 23 2009,12:05) kirjoitti
    Mielenkiintoistahan onkin se, että useimmat ovat tottuneet putkimuutettuun ja commanderoituun sekä ties mitä pyöräänsä, ja sitten kun verrataan päästörajoista läpi menevään vakioon pakasta vedettyyn pyörään niin jotain saattaa puuttua.

    Esimerkkinä 848 jonka koeajoin, oli muuten todella tylsä ja hengetön kulkupuoleltaan. Eipä laitettuna ollutkaan enää niin tylsä.

    Aiheeseen palaten RSV4 odottaa vielä mulla koeajoa jos tänä vuonna vielä kerkeäisi.
    Pitää kyllä paikkansa ja taitaa vielä kaikista suurin vaikutus olla välityksissä, jotka ovat kaikissa aivan liian pitkät vakiona. Kaikki uudetkin sporttipyörät tuntuvat aivan lussuilta jos niiden päälle hyppää järkevämmin välitetyn pyörän päältä.
    Supermoto
  3. #213
    Lainaa (jaulis @ Elo. 23 2009,17:16) kirjoitti
    Lainaa (Eroz @ Elo. 23 2009,12:05) kirjoitti
    Mielenkiintoistahan onkin se, että useimmat ovat tottuneet putkimuutettuun ja commanderoituun sekä ties mitä pyöräänsä, ja sitten kun verrataan päästörajoista läpi menevään vakioon pakasta vedettyyn pyörään niin jotain saattaa puuttua.

    Esimerkkinä 848 jonka koeajoin, oli muuten todella tylsä ja hengetön kulkupuoleltaan. Eipä laitettuna ollutkaan enää niin tylsä.

    Aiheeseen palaten RSV4 odottaa vielä mulla koeajoa jos tänä vuonna vielä kerkeäisi.
    Pitää kyllä paikkansa ja taitaa vielä kaikista suurin vaikutus olla välityksissä, jotka ovat kaikissa aivan liian pitkät vakiona. Kaikki uudetkin sporttipyörät tuntuvat aivan lussuilta jos niiden päälle hyppää järkevämmin välitetyn pyörän päältä.
    Tuo on täysin totta! Esim. Ducatin Streetfighter tuntuu paljon tehokkaammalta kuin vastaavan merkin kyykky 1198. Ykkösellä ja kakkosella vireä ja tuntuu etutassu olevan kovinkin kevyt vrt. sporttikyykky, jolla joutuu kierrättämään enemmän samaan reagointiin (tietysti ajoasennollakin on oma merkityksensä).
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  4. #214
    Lainaa (TPM @ Elo. 23 2009,12:19) kirjoitti
    Lainaa (peppoone @ Elo. 21 2009,23:11) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Elo. 21 2009,21:28) kirjoitti
    Missä tuolla upealla luomuksella saisi pommitella?
    joutuu vissiin taipumaan koeajolle HPM:ssä sunnuntaina
    Onkohan jengiä kauheasti?... Jaksaisko lähteä...
    Ei siellä mitään ihmeellisempää ryysistä ollut, mitä kyllä lievästi ihmettelen, kerran tuo on sen verran hypetetty pyörä. Mitäpä itse vehkeestä, superlatiivia joka suhteessa. Tavallinen pulliainen kuten meikäläinen voi vaan arvella miten lujaa tuolla *radalla pääseekään. Kerrassaan mahtava peli siis. Vanhat Aprilianistit ilahtuvat huomatessaan että vilkku ja torvi ovat jälleen "perinteisillä" paikoilla. Torvet soi ja vilkut välkkyypi
    Nyt sitten Tuonoa oottelemaan...
    <br />
  5. #215
    Illan ollut moinen ajossa, huomenna pitää palauttaa pitkin hampain takaisin.
    Hieno pyörä, ei lopu ominaisuudet allekirjoittaneen käsissä kesken. Taipuu mutkaan kuin ajatus ja poistuu mutkasta ajatustakin nopeammin.
    Polttoaineen kulutus on kyllä melkoista...tosin myönnettävä on, ettei ihan taloudellisen ajon kurssin mukaisesti ole kaasunkäyttö tapahtunut.
    Kompakti, mutta jollain tavalla yllättävän tilava ajoasento.
    Kannattaa tyypittää jos lajityyppi on hankintalistalla.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  6. #216
    Lainaa (tiggeri @ Syys. 07 2009,23:43) kirjoitti
    Illan ollut moinen ajossa, huomenna pitää palauttaa pitkin hampain takaisin.

    Kompakti, mutta jollain tavalla yllättävän tilava ajoasento.
    Jos ehdit, niin mittaapa matka jalkatapin yläreunasta satulan yläreunaan. Jäi vaivaamaan kun tuo tosiaan tuntuu tilavammalta kuin RSV R.
    Retired
  7. #217
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 08 2009,02:32) kirjoitti
    Jos ehdit, niin mittaapa matka jalkatapin yläreunasta satulan yläreunaan. Jäi vaivaamaan kun tuo tosiaan tuntuu tilavammalta kuin RSV R.
    43 cm mun mittauksen mukaan.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  8. #218
    Lainaa (tiggeri @ Syys. 07 2009,23:43) kirjoitti
    Kompakti, mutta jollain tavalla yllättävän tilava ajoasento.
    Tuo jäi itselläkin mieleen.

    En tiedä onko tuo vai uusi Blade parempi pyörä, mutta ainakin melko kisahenkinen ja kiihkeä toi RSV4 on.

    Uutta Tuonoa odotellessa.
  9. #219
    Lainaa (tiggeri @ Syys. 08 2009,06:59) kirjoitti
    43 cm mun mittauksen mukaan.
    Mielenkiintoista. Tasan prikulleen sama kuin 04-09 RSV R mallissa. Olisin voinut vannoa, että on isompi tuo väli. Ehkä tapit on sitten hiukan eri paikassa etu/taka suunnassa. Kiitos vaivannäöstä. Pitää mennä PPM:ään vähän tutkimaan kunhan työkiireiltä ehtii.



    Retired
  10. #220
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 08 2009,16:46) kirjoitti
    Pitää mennä PPM:ään vähän tutkimaan kunhan työkiireiltä ehtii.
    Reilut 300 km pyörittelemäni yksilö oli juuri Poriin lähdössä samana päivänä kun palautin.
    Sen verran pitää vielä fiiliksiä purkaa, että ainakin tuon yksilön mukana tuli piru istumaan olkapäälle. Asiaa ei yhtään helpottanut pakoputken läppäsysteemi, joka muutti pakoäänet pukatessa pykälän päälle...yritä nyt siinä sitten lähteä sievästi kurvailemaan
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  11. #221
    Äkkiseltään kun noita kahta vertaa kuvissa tai livenä ja kun mitatkin on samat, niin näyttäisi että on prikulleen samanlainen pyörä mitä tulee satula/jalkatappi geometriaan. Siis saattaa olla jopa identtinen, mutta voihan tuossa joidenkin millien eroja olla. Enpä olisi uskonut.
    Retired
  12. #222
    Mahtava peli!!! Ja ne äänet
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  13. #223
    Lainaa (mikkokoo @ Syys. 17 2009,20:35) kirjoitti
    Mahtava peli!!! Ja ne äänet *
    olitkos apparalla....
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  14. #224
    Jepsan, Ahvenistolla oltiin RSV4:ää testaamassa. Aprilia Club Finland sai maahantuojalta pyörän lainaksi ja sen kunniaksi kerho järkkäsi jäsenilleen ilmaisen ratapäivän. Sade hiukan sotki suunnitelmia, mutta kaikki halukkaat pääsivät ainakin kerran nelkkukelkun puikkoihin.

    Aivan järkyttävän hieno peli, ei voi muuta sanoa. Ainoa miinus on ehkä pyörän hiukan pieni koko 185-senttiselle kuskille... Mutta kaipa siihenkin tottuisi, sen verran hauskaa sillä ajo muuten on. :-)

    Kiitoksia prätkän lainasta Helsingin Pyörälle ja Mopolle!
  15. #225
    Kiitos ystävällisestä kutsusta Aprilia clubille vaan! Mökämittauksen kammo piti mut poissa kuvioista, vaan ilmeisesti turhaan? Nyt sylettää...
    <br />
  16. #226
    Lainaa (peppoone @ Syys. 18 2009,11:33) kirjoitti
    Kiitos ystävällisestä kutsusta Aprilia clubille vaan! Mökämittauksen kammo piti mut poissa kuvioista, vaan ilmeisesti turhaan? Nyt sylettää...
    Jep, kaikkia hiukan arvelutti, että miten käy melujen kanssa.
    Vakio-RSV4 taisi mennä juuri ja juuri läpi vaihde vapaalla. :-)
  17. #227
    Lainaa (anssi @ Syys. 18 2009,12:16) kirjoitti
    Lainaa (peppoone @ Syys. 18 2009,11:33) kirjoitti
    Kiitos ystävällisestä kutsusta Aprilia clubille vaan! Mökämittauksen kammo piti mut poissa kuvioista, vaan ilmeisesti turhaan? Nyt sylettää...
    Jep, kaikkia hiukan arvelutti, että miten käy melujen kanssa.
    Vakio-RSV4 taisi mennä juuri ja juuri läpi vaihde vapaalla. :-)
    Korostan....vaihde vapaalla
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  18. #228
    Lainaa (mikkokoo @ Syys. 19 2009,00:10) kirjoitti
    Lainaa (anssi @ Syys. 18 2009,12:16) kirjoitti
    Lainaa (peppoone @ Syys. 18 2009,11:33) kirjoitti
    Kiitos ystävällisestä kutsusta Aprilia clubille vaan! Mökämittauksen kammo piti mut poissa kuvioista, vaan ilmeisesti turhaan? Nyt sylettää...
    Jep, kaikkia hiukan arvelutti, että miten käy melujen kanssa.
    Vakio-RSV4 taisi mennä juuri ja juuri läpi vaihde vapaalla. :-)
    Korostan....vaihde vapaalla *
    Mutta ajon aikana meluraja ylitetään varmasti. Ajon aikaisia meluja myös mitataan pistokokeilla ja jos ko. laittee radalla ollessa mittaus tehdään niin kusessa ollaan. Tämän takia mittauksen tulisi olla "rehellinen" .
    Ja nämä yllätysmittaukset suorittaa yleensä joku vihreätaho joka ei jousta.



    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  19. #229
    Lainaa (vepe @ Syys. 19 2009,19:29) kirjoitti
    Lainaa (mikkokoo @ Syys. 19 2009,00:10) kirjoitti
    Lainaa (anssi @ Syys. 18 2009,12:16) kirjoitti
    Lainaa (peppoone @ Syys. 18 2009,11:33) kirjoitti
    Kiitos ystävällisestä kutsusta Aprilia clubille vaan! Mökämittauksen kammo piti mut poissa kuvioista, vaan ilmeisesti turhaan? Nyt sylettää...
    Jep, kaikkia hiukan arvelutti, että miten käy melujen kanssa.
    Vakio-RSV4 taisi mennä juuri ja juuri läpi vaihde vapaalla. :-)
    Korostan....vaihde vapaalla *
    Mutta ajon aikana meluraja ylitetään varmasti. Ajon aikaisia meluja myös mitataan pistokokeilla ja jos ko. laittee radalla ollessa mittaus tehdään niin kusessa ollaan. Tämän takia mittauksen tulisi olla "rehellinen" .
    Ja nämä yllätysmittaukset suorittaa yleensä joku vihreätaho joka ei jousta.
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  20. #230
    Kävin tuolla nopeasti itsekin koeajolla Helsingissä (siis rsv4 factory) ja pakko sanoa että tykkäsin todella paljon sen perusteella mitä ehdin ajaa. Jarrut, alusta ja tietenkin myös moottori tuntuivat todella hyviltä. Äänet oli helvetin kovat vakiopyöräksi, mutta ainakin päät tuntui kääntyvän dösärillä. Pyörä on todella pieni fyysisesti tai siltä se ainakin tuntui.

    Radallehan tuolla pitäisi päästä kyllä..
  21. #231
    Nyt alkaa kuumottamaan jo ihan todella. Valkoinen R



    <br />
  22. #232
    Ihan kuin jotenkin häipyisi nuo muodot tuossa valkoisessa, ainakin kuvissa? Aika porno kyllä silti.
  23. #233
    Lainaa (Brocol @ Syys. 25 2009,21:25) kirjoitti
    Ihan kuin jotenkin häipyisi nuo muodot tuossa valkoisessa, ainakin kuvissa? Aika porno kyllä silti. *
    Joo hiukan tulee tuosta valkoisesta joku R1 mieleen. Mutta eipä tuo värikään onnistu RSV4:stä vielä rumaa tekemään. :-)

    Mulla on silmä jotenkin tottunut siihen, että rata-Aprilia on värikäs.
  24. #234
    Lainaa (anssi @ Syys. 27 2009,21:37) kirjoitti
    Lainaa (Brocol @ Syys. 25 2009,21:25) kirjoitti
    Ihan kuin jotenkin häipyisi nuo muodot tuossa valkoisessa, ainakin kuvissa? Aika porno kyllä silti. *
    Joo hiukan tulee tuosta valkoisesta joku R1 mieleen. Mutta eipä tuo värikään onnistu RSV4:stä vielä rumaa tekemään. :-)

    Mulla on silmä jotenkin tottunut siihen, että rata-Aprilia on värikäs.
    Sama homma kun Anssilla. Paremmin tykkään värikkäästä itsekin. Saisikohan jonkun Biaggi Replican tuosta vielä, tyyliin Haga replica vanhasta.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  25. #235
    RSV4 puna-mustana käy kyllä, olis niinkuin sävy sävyyn ton nykyisen kokovartalo skordarin kanssa Aprilian värit eivät aina ole ihan parhaita, esim. neon punainen/ valkoinen, yöök...

    Taas tuntui viikonloppuna kulkevan; 2*3 sija ja yksi nelonen. Ei hullummin Simoncelliltä. Kova paketti tuo on!
    <br />
  26. #236
    Tämähän on selvästi jonkinlainen enne. Juuri ostin valkoisen nahkapuvun. Ilmeisesti ensi vuonna täytyy sittenkin siirtyä kahdesta sylinteristä neljään?
    Retired
  27. #237
    Puna-mustasta pyörästä löytyy noita Ahvenisto-kuvia täältä.



  28. #238
    Lainaa (anssi @ Syys. 29 2009,11:04) kirjoitti
    Puna-mustasta pyörästä löytyy noita Ahvenisto-kuvia täältä.
    Joo - ACF jäsenyys kannattaa!!!
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  29. #239
    Lainaa (anssi @ Syys. 29 2009,11:04) kirjoitti
    Puna-mustasta pyörästä löytyy noita Ahvenisto-kuvia täältä.
    Oletko Anssi minkä pituinen? Ei näytä mopolta
    allasi, vaikka mainostavat RSV4:sta pieneksi. Itse olen 184/89 ja Apriliassa olisi tarkoitus pysyä jatkossakin.



    ex Honda CBR 1100XX -99
    Honda CBR 600RR-05
    Aprilia RSV 1000R Mille -04
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Yamaha R1 2009

    Pessimisti ei pety.
  30.  
  31. #240
    Lainaa (TeroXX @ Syys. 29 2009,15:25) kirjoitti
    Oletko Anssi minkä pituinen? Ei näytä mopolta
    allasi, vaikka mainostavat RSV4:sta pieneksi. Itse olen 184/89 ja Apriliassa olisi tarkoitus pysyä jatkossakin.
    En ole Anssi, mutta vastaan sen verta tähän, että itse olen samanpituinen kuin sinä - hiukan kevyempi tosin - ja RSV4 oli ajossa tilavamman oloinen, mitä uusikorinen RSV R on. Satula - jalkatappi mittahan noissa on suht sama. Sitä en tiedä miltä se näytti mun alla, mutta minusta tuo oma Millekin hiukan näyttää kuvissa pieneltä mun ajossa.



    Retired
Sivu: 8 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen