Sivu: 6 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 966:sta
  1. #151
    WaltsuCB600:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Seinäjoki/Huittinen/Tampere/Helsinki
    Jokos joku on ennakkotilannut moisen?
    Hullu se on...

    Honda CB600F Hornet 2007
    Honda CRF250R 2006
  2. #152
    Mites nämä mallimerkinnät RSV4:ssa meneekään, kun tuo 30k€ peli on hinnastossakin nimetty SBK? Factory (tai siis 2003 asti R), joka on tähän asti ollut se parhailla palikoilla tehty huippumalli, oli sen 25k€, mutta saatavuus ilmeisesti vasta syksyllä.
  3. #153
    Lainaa (boele @ Tammi. 26 2009,09:48) kirjoitti
    Mites nämä mallimerkinnät RSV4:ssa meneekään, kun tuo 30k€ peli on hinnastossakin nimetty SBK? Factory (tai siis 2003 asti R), joka on tähän asti ollut se parhailla palikoilla tehty huippumalli, oli sen 25k€, mutta saatavuus ilmeisesti vasta syksyllä.
    - perusmalli RSV4 = hyvillä osilla tehty hieno peli

    - factory = perusmalli lisättynä öhlinssin alustalla + hiilikuitukilkkeitä (lokarit, osa katteista...) ja OZ takovanteet.

    - SBK superbike = suoraan viivalle superbike kisalähtöön (eli ei mitään katulailliseen mopoon vaadittavia laitteita mukana, valoja, vilkkuja, peilejä...)

    ...noin pähkinänkuoressa *



    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  4. #154
    eli emme siis näe uusia "nelosia" tien päällä tänä kesänä, on se niin surullista
    ...ja veikatenkin vaikeaa aikaa aprilian sporttimallin myynnille...
  5. #155
    Ikävä kyllä tätä pyörää ei ollut nähtävissä Tukholman prätkämessuilla. Toivottavasti saatte näytille Helsinkiin.
  6. #156
    siksipä kävinkin sen milanossa katsastamassa.



    tiukasti oli narujen keskellä ja paikallisen (ampuma)urheilukerhon aktiivijäsenen silmän alla. toivottavasti helsingissä pääsee hipelöimään!
  7. #157
    22300e on perusmallin hinta... Nakkilan sivuilta löytyi. Factory on 24900e ja SBK 27900e.
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  8. #158
    Ensimmäinen testi jonka löysin netistä...

    Kliks
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  9. #159
    Varmasti maukas peli ja kallis
    --GsxR:iä--
  10. #160
    Kallis on, kun ei edes rahalla saa. Vähän niinkuin Bemarin vastaava.
    Kaipa niitä joskus tiellekin asti tulee..
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  11. #161
    Aprilia explored four different frame options before deciding on this one. One of the four options included exotic materials that rendered the option too expensive and Aprilia had to scrap this despite the fact it would have been the best option.

    Eli lama-ajan säästömalli. Tommosta kehtaa, kun kaveritkin vittuilee kompromisseista heti.
    1098
  12. #162
    kallis joo sekä ja ahdas ajoasento tälläiselle korkealle kaverille kun vertaa V2 RSV:hen, tämä on kuin japsi 600:en.

    Hieno peli persjalkaisille.
  13. #163
    OLd Skuul:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Itsenäinen Suomi,  Helsinki
    MIkäs tämä on jota Ee-Speed myy
    APRILIA RSV-4 SBK *Hetimiten! 2009 28900

    http://www.ee-speed.com/index.php?na...yorat&sec=muut

    Onko SBK sama kuin RSV4 Factory?
    Vai onko SBK kuin Ducatin esim 1198 S eikä R

    JOka tapauksessa aivan 1198 S:n veroinen pyörä.
    Molemmat kehittää 180 hepoa.

    1198S maksaa Ee-Speedillä 27900.
    Eli tonnin halvempi kuin RSV-4 SBK.

    Muuten.
    Vähän vaikea uskoa että Pemari saa ulos 200 hepoa uudesta S1000RR:stä!!

    Kun ainoastaan Desmosedici ja MV Agusta F4 1000CC antaa ulos 200 heppaa!!
    Suomi on ollut suurimman osan kirjoitettua historiaa vihollistemme Ruotsin ja Venäjän miehittämänä.

    Osallistu maanpuolustustyöhön reserviläisjärjestöissä ja koulutukseen MPKryn kautta!
    IBA.
  14. #164
    SBK on kisamalli. Katumallit vielä tulollaan..
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
  15. #165
    Lainaa (LaMasquerade @ Huhti. 08 2009,12:08) kirjoitti
    SBK on kisamalli. Katumallit vielä tulollaan..
    syssyllä
    - If you risk nothing, you gain nothing -
  16. #166
    Lainaa (mvps @ Huhti. 08 2009,11:41) kirjoitti
    kallis joo sekä ja ahdas ajoasento tälläiselle korkealle kaverille kun vertaa V2 RSV:hen, tämä on kuin japsi 600:en.

    Hieno peli persjalkaisille.
    kuis pitkä sitten oot kun tuntu tälläselle 195 senttiselle kaverille kohtuu tilava kyykyks. Paremmin mahtu ku busaan tai 1000 raasereihin.
    - If you risk nothing, you gain nothing -
  17. #167
    MCN:sin testiajo

    Video

    Aika hyvät soundit onboard-videossa...

    Oli muuten toimittajat pannuttaneet noita mopoja tuolla sateessa ihan huolella. Viime viikolla (jolloin siis ajoivat nuo ensitestit) oli joku liveseuranta Misanosta niin jatkuvalla syötöllä kallista mopoa kyljellään
  18. #168
    Lainaa (vetomies @ Huhti. 08 2009,11:27) kirjoitti
    Kallis on, kun ei edes rahalla saa. Vähän niinkuin Bemarin vastaava.
    Kaipa niitä joskus tiellekin asti tulee..
    MCN:n videolla äijä sanoi, että huhtikuun lopulla tulee Britteihin ja maksaa siellä 14995 puntaa. Eli kaipa se sinne kolmenkympin tienoille tulee asettumaan Suomessa. Voisi kuvitella, että tuo EE-speedin SBK on juurikin Factory

    EDIT. Onhan tuolle jo hintakin asetettu Suomessa. 24900€ myy ainakin AH-Motor Tulee vasta syksyllä Suomeen niinkuin jo jpuonti aiemmin sanoi. SBK sitten tosiaan ratamalli



    Ex.
    Ducati 1098 -07
    Ducati 749s -03
    Ducati Monster 750M -99
  19. #169
    Lainaa (jpuonti @ Huhti. 08 2009,12:29) kirjoitti
    Lainaa (mvps @ Huhti. 08 2009,11:41) kirjoitti
    kallis joo sekä ja ahdas ajoasento tälläiselle korkealle kaverille kun vertaa V2 RSV:hen, tämä on kuin japsi 600:en.

    Hieno peli persjalkaisille.
    kuis pitkä sitten oot kun tuntu tälläselle 195 senttiselle kaverille kohtuu tilava kyykyks. Paremmin mahtu ku busaan tai 1000 raasereihin.
    192cm ja toi mun kommentti perustuu _täysin_ 2min koe istumiseen mp messuilla, fiilis jäi että ompa pieni mopotin. tietty koeajossa sitten totuus tulee esiin kun sinne asti päästään.
  20. #170
    OLd Skuul:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Itsenäinen Suomi,  Helsinki
    Kyllä se makaronimaan insinööri osaa.

    Tämän hetken kehityksen huippupyörät tehdään Euroopassa.

    Italiasta löytyy tämän hetken moottoripyöräkehityksen huipputuotteet.

    Vahinko että Laverda meni konkkaan.
    Viimeiset SFC-mallit pieksivät myös sen ajan japanialaiset pyörät täysin.

    Ja vahinko että Guzzi ei pystynyt kehittämään MGS-01 konettaan kilpailukykyiseksi.
    Insinööritaitoa kun löytyi ainakin männävuosina.





    Suomi on ollut suurimman osan kirjoitettua historiaa vihollistemme Ruotsin ja Venäjän miehittämänä.

    Osallistu maanpuolustustyöhön reserviläisjärjestöissä ja koulutukseen MPKryn kautta!
    IBA.
  21. #171
    suoraa sanottuna en oo ikinä tykänny aprilliasta jostai syystä. Mut tän pyöränkaa sanon wow! Tän ottaisin mielummin ku ducatin
  22. #172
    Nämä tulokset kertoo ainakin jotain

    Masterbike 2009 results (inlcudes RSV4!)
    For anyone interested the annual test
    Best lap times at Misano:

    1 - Aprilia RSV-4 1.45.367
    2 - Suzuki GSX-R 1000 1.46.500
    3 - Honda CBR 1000 RR ABS 1.46.866
    4 - KTM RC8 R 1190 1.46.966
    5 - Kawasaki ZX-10R 1.47.067
    6 - MV Augusta F4 1078 1.47.234
    7 - Ducati 1198 S DTC 1.47.234
    8 - Yamaha YZF R1 1.47.733

    -The CBR had ABS and the Ducati traction control. No BMW as not ready to go

    Ratings out of 10 on track

    1 - Aprilia 9.3
    2 - Suzuki 9.2
    3 - Honda 9.1
    4 - Ducati 9.1
    5 - Kawasaki 8.9
    6 - KTM 8.9
    7 - Yamaha 8.9
    8 - MV 8.8
  23. #173
    Mielenkiintoisia ja erilaisia tuloksia. Vähän googlettelin tuota testiä niin ilmeisesti ovat ajaneet eri renkailla eikä samalla kontrollirenkaalla. Nyt oli valmistajien suosittelemat ensiasennuskumit alla

  24. #174
    Oli mitkä renkaat tahansa, mutta jos pyörä vetää muita lamppuun yli sekunnilla, niin aihio on pelottavan kova. Täytyy muistaa, että esim Ducatissa on Supercorsa SP:t vakiona. KTM:ssä varmaan vähintäänkin samat.

    Hauskaa, että Suzukia on yleensä parjattu kaikissa testeissä, ja nyt se on toiseksi paras. Yamaha taas on yleensä tuntunut hyvältä radalla, ja nyt se on kierrosajassa viimeinen ja pisteissä toiseksi viimeinen. Pyörät taitavat olla niin tasaisia, että tulokset ovat usean pyörän osalta vain kuskista/päivästä/radasta kiinni.

    Itse olen yllättynyt, että Ducatia sanotaan monessa testissä vaikeaksi, mutta palkitsevaksi ajaa. Mielestäni 1198S ja 1098R olivat erittäin helppoja ajaa kohtuullisen kovaa (miltei) vakiokunnossa.
    - JAM Racing Team -
  25. #175
    OLd Skuul:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Itsenäinen Suomi,  Helsinki
    RSV4:sessa oli 180 hepoa.
    Yhtä paljon kuin muissa kiloisissa.
    Kuitenkin sekunnin nopeammat kierrosajat!!1!


    Johtuu nähdäkseni kahdesta seikasta:
    1.V-4 moottori sytyttää pytyt 90 asteen välein. Eli voimaa tulee lineaarisesti mutkasta lähdettäessä kuten uudessa R1:sessäkin.
    2. Aprilia on pystynyt kehittämään alustan ja *rungon vaan niin paljon paremmaksi kuin kilpailijansa.

    Jännää nähdä sitten voiko uusi Pemarin S1000RR jossa on 20 hepoa enemmän lyödä RSV4:n.
    Pemarissa on luultavasti huonompi runko??
    Suomi on ollut suurimman osan kirjoitettua historiaa vihollistemme Ruotsin ja Venäjän miehittämänä.

    Osallistu maanpuolustustyöhön reserviläisjärjestöissä ja koulutukseen MPKryn kautta!
    IBA.
  26. #176
    Lainaa (johtaja @ Huhti. 23 2009,12:25) kirjoitti
    Itse olen yllättynyt, että Ducatia sanotaan monessa testissä vaikeaksi, mutta palkitsevaksi ajaa. Mielestäni 1198S ja 1098R olivat erittäin helppoja ajaa kohtuullisen kovaa (miltei) vakiokunnossa.
    Voisiko tämä johtua vakiosäädöistä alustassa? Ilmeisesti USA:ssa (voi olla muuallakin) 1098:ssa ja kaiketi 1198:ssa vakiosäädöt oli tarkoitettu kaksipäällä ajoon. Sinällään aika outo valinta tuollaiseen pyörään. Tästä syystä sitten moni on valittanut mm. foorumeilla, että ensifiilikset pyörästä on aika oudot kun sillä on hankalaa ja raskasta kanttailla.

    ****

    Muistaakseni WSB-puolella Suzuki protestoi ainakin mediassa, että RSV4 on enemmän prototyyppipyörä kuin perinteinen tuotantopyörä. Koko projekti, tekniikka, rungonsäädettävyys, ominaisuudet jne. ovat liian motogpmaisia. Näyttää kyllä hyvältä paketilta kun Superbikessakin olivat heti kärjen tuntumassa.
  27. #177
    Lainaa (Turder @ Huhti. 23 2009,14:23) kirjoitti
    Lainaa (johtaja @ Huhti. 23 2009,12:25) kirjoitti
    Itse olen yllättynyt, että Ducatia sanotaan monessa testissä vaikeaksi, mutta palkitsevaksi ajaa. Mielestäni 1198S ja 1098R olivat erittäin helppoja ajaa kohtuullisen kovaa (miltei) vakiokunnossa.
    Voisiko tämä johtua vakiosäädöistä alustassa? Ilmeisesti USA:ssa (voi olla muuallakin) 1098:ssa ja kaiketi 1198:ssa vakiosäädöt oli tarkoitettu kaksipäällä ajoon. Sinällään aika outo valinta tuollaiseen pyörään. Tästä syystä sitten moni on valittanut mm. foorumeilla, että ensifiilikset pyörästä on aika oudot kun sillä on hankalaa ja raskasta kanttailla.

    ****

    Muistaakseni WSB-puolella Suzuki protestoi ainakin mediassa, että RSV4 on enemmän prototyyppipyörä kuin perinteinen tuotantopyörä. Koko projekti, tekniikka, rungonsäädettävyys, ominaisuudet jne. ovat liian motogpmaisia. Näyttää kyllä hyvältä paketilta kun Superbikessakin olivat heti kärjen tuntumassa.
    Miksi hankkia tuon tason (rata)pyörä, jos ei sen vertaa ymmärrä alustan säätöjä? Onhan siinä vielä monta muutakin säädettävää asiaa (kahvat, polkimet jne), jotta käy kunnolla käteen. Hankalaa ja raskasta kanttailla, no huh-huh.
  28. #178
    Lainaa (hidas57 @ Huhti. 23 2009,14:42) kirjoitti
    Miksi hankkia tuon tason (rata)pyörä, jos ei sen vertaa ymmärrä alustan säätöjä?
    Jenkit
  29. #179
    RSV4 ------->märkä uni!!!
    -Honda CB750 vm.-75
    -Suzuki GSX-R 1000 K8
    -KTM 690 enduro 08
    -kawasaki zx-6r 04
    -honda nsr 125 91
    -yamaha yz80 92
    -helkama ax 91
  30.  
  31. #180
    Kyllähän toi Aprilia taitaa raju laite olla!
    Seurataanpa vuosi pari miten on kestävyyden laita sillä edellinen luokassaan melko ylivoimainen paketti SXV on ollut melkoinen murheenkryyni...

    Kuten jo aiemmin tuolla kinasteluissa superbike säännöistä sanoin, niin hatunnoston arvoinen suoritus tuoda markkinoille kisavalmis V4, vaikka tehtaalla ei raha-asiat kunnossa olleetkaan!
    Raha-asiat on varmasti 5 vuoden päästä kunnossa jos pyörä on oikeesti noin ylivoimainen ja pysyy nipussa!
    Kaikki ajaa kohta Aprilialla paitti ducati ja harrikkakuskit! ;)

    Ducatillakin sellainen V4 oli jo tuotantolinjalla, mutta niitten oli pakko ruikuttaa lisäkuutioita aneemisiin twineihinsä jotta kulut pysyisi pienempänä!
    Toivottavasti Aprilia tulee dominoimaan myös MM-sarjaa ja jättää ducatin nuolemaan näppejään 1200 kuutioisillaan...!



Sivu: 6 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen