Sivu: 28 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18262728
Tulokset 811:stä 823:een 823:sta
  1. #811
    Mulla ois tällänen RSV4 ja Tuono V4 peleihin näköjään jostain mopokaupoilta jäänyt. Eli BMC Race käyttämätön paketissa (paketti tosin nähnyt elämää laatikoiden pohjalla, mutta kuitenkin paketissa nyt kuitenkin )
    https://www.allrightshop.fi/tuotteet...sv4-factory-09

    Espoossa ois ja 40€ lähtis.
    Honda VTR SP1
    BMW S1000RR
  2. #812
    Motorg ry:n toimihenkilö, jäsentuotteet Karkov:n avatar
    Liittyi Jul 2012
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Tuurihaukan kommenteista rohkaistuna vein oman moponikin tuonne PHT-Speedille keulahuoltoa ja ohjauslaakerin huoltoa varten.
    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  3. #813
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  4. #814
    Viimeksi muokannut: Husky510; 15.05.2017 klo 00:00.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  5. #815
  6. #816
    Kyllä tuo 2017 malli on muikea peli ja niittää hyvin testivoittojakin maailmalla, näyttää olevan tehokkainkin nyt kun Bemarista lienee n. 5hv hävinnyt Euro4-päivitykseen ja Aprilia sai pidettyä tehot samoissa. Jännä yksityiskohta osui silmään kun katseli RSV4 RF:ää ja Tuono Factorya vierekkäin. Molemmissa Öhlins-alusta ja RF:ssä vakiona 85 N/mm takajousi, Tuonossa 95 N/mm. Ilmeisesti linkustopäivitys tehtiin vain RSV4:seen kun siinä vakio takajousi pehmeni muutaman pykälän verrattuna 2016-malliin mutta Tuonossa vielä samallla tasolla aiempien kanssa. Vaikka toimivaan jousivakioon vaikuttaa moni seikka niin jännän löysältä tuo silti kuulostaa noinkin tehokkaassa ja painavassa pyörässä.
  7. #817
    Nyt polttelee niin paljon,että pakko on saada rsv4. Onko miten paljon eroa 2010 ja 2011 malleilla?
    jami
  8. #818
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ozzies kirjoitti Katso viesti
    Nyt polttelee niin paljon,että pakko on saada rsv4. Onko miten paljon eroa 2010 ja 2011 malleilla?
    2011 ~15 hp enempi pauhua ainaski. Osta joka tapauksessa aprc versio.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #819
    Motorg ry:n toimihenkilö, jäsentuotteet Karkov:n avatar
    Liittyi Jul 2012
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    2011 ~15 hp enempi pauhua ainaski. Osta joka tapauksessa aprc versio.
    Eikös noissa pitänyt olla sama kone jne 09 alkaen 14 saakka. Uudemmissa oli vaan vaihdettu moottorin kiinnityspistettä rungossa (jonka voi vaihtaa jokaseen vuosimalliin alemmas tai ylemmäs). 2011 tuli limited edition -väritys ja tuo LE oli aprc:na, 2012 alkaen oli aprc vakiona rsv4:ssa.
    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  10. #820
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Eikös noissa pitänyt olla sama kone jne 09 alkaen 14 saakka. Uudemmissa oli vaan vaihdettu moottorin kiinnityspistettä rungossa (jonka voi vaihtaa jokaseen vuosimalliin alemmas tai ylemmäs). 2011 tuli limited edition -väritys ja tuo LE oli aprc:na, 2012 alkaen oli aprc vakiona rsv4:ssa.
    Taidan muistaa höpöjä... tsori.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  11. #821
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Eikös noissa pitänyt olla sama kone jne 09 alkaen 14 saakka. Uudemmissa oli vaan vaihdettu moottorin kiinnityspistettä rungossa (jonka voi vaihtaa jokaseen vuosimalliin alemmas tai ylemmäs). 2011 tuli limited edition -väritys ja tuo LE oli aprc:na, 2012 alkaen oli aprc vakiona rsv4:ssa.
    OK. Kauheen vähän on myynnissä, eli jos joku haluaa luopua, niin viestiä, kiitos.
    jami
  12. #822
    2011 tuli aPRC-paketti.

    2009 ja 2010 mallit erottaa helpoiten kulmikkaasta äänenvaimentimesta jos vakio on paikoillaan tai tulee pyörän mukana. 2011-> vakio äänenvaimennin on pyöreämpi ja sulavalinjaisempi. Muita kikkoja esim. perusmallin (R-malli) tunnistamiseen on etuiskarit. 09-10 oli mustat (Showa vai Marzocchi?) ja 2011 alkaen kultaisen/kellertävän väriset Sachs-iskarit. Samoin aPRC:n tunnistaa siitä onko vanteissa nopeusanturit etu- ja takarenkaan pyörimisnopeuksille. Factory-malliin tuo etuiskarin väriero ei päde koska Öhlins, mutta siinäkin pakoputki ja nuo nopeussensorit heti kertoo kummasta on kyse.

    2009-2010 mallinen RSV4 R:


    2011-2012 mallinen RSV4 R:


    Muutoksia on tullut paljonkin vuosien varrella luotettavuuteen ja pikkuvikoja korjattu pois ja ostaisin niin uuden kuin vaan rahat riittää. Käytetystä kannattaa katsoa, että venttiilien säätö/tarkastus on tehty, se tuppaa olemaan koneen heikko kohta kun tehtaaltakin lähtenyt väärillä säädöillä koneita. On melko työläs jos joutuu säätämään ja vaatii erikoistyökaluja. Ja tietty varmistua itse vuosimallista, nettimotossa perinteisesti ylivuotisilla pyörillä on usein väärä vuosimalli ilmoitettu.

    - ABS:t tuli 2013
    - RF (entinen Factory) ja RR (entinen R) versiot 2015, samalla konetehot nousi n. 200hv tasolle
    - nyt uusin päivitys 2017 mm. TFT-näyttö, autoblibber, cruise control jne.
    Viimeksi muokannut: Turder; 27.07.2017 klo 11:53.
  13.  
  14. #823
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    2011 tuli aPRC-paketti.

    2009 ja 2010 mallit erottaa helpoiten kulmikkaasta äänenvaimentimesta jos vakio on paikoillaan tai tulee pyörän mukana. 2011-> vakio äänenvaimennin on pyöreämpi ja sulavalinjaisempi. Muita kikkoja esim. perusmallin (R-malli) tunnistamiseen on etuiskarit. 09-10 oli mustat (Showa vai Marzocchi?) ja 2011 alkaen kultaisen/kellertävän väriset Sachs-iskarit. Samoin aPRC:n tunnistaa siitä onko vanteissa nopeusanturit etu- ja takarenkaan pyörimisnopeuksille. Factory-malliin tuo etuiskarin väriero ei päde koska Öhlins, mutta siinäkin pakoputki ja nuo nopeussensorit heti kertoo kummasta on kyse.

    2009-2010 mallinen RSV4 R:


    2011-2012 mallinen RSV4 R:


    Muutoksia on tullut paljonkin vuosien varrella luotettavuuteen ja pikkuvikoja korjattu pois ja ostaisin niin uuden kuin vaan rahat riittää. Käytetystä kannattaa katsoa, että venttiilien säätö/tarkastus on tehty, se tuppaa olemaan koneen heikko kohta kun tehtaaltakin lähtenyt väärillä säädöillä koneita. On melko työläs jos joutuu säätämään ja vaatii erikoistyökaluja. Ja tietty varmistua itse vuosimallista, nettimotossa perinteisesti ylivuotisilla pyörillä on usein väärä vuosimalli ilmoitettu.

    - ABS:t tuli 2013
    - RF (entinen Factory) ja RR (entinen R) versiot 2015, samalla konetehot nousi n. 200hv tasolle
    - nyt uusin päivitys 2017 mm. TFT-näyttö, autoblibber, cruise control jne.

    Kiitos näistä. Näyttää tosiaan myynnissä olevan nytkin 2009-2010 ja myydään 2012 mallisena.
    jami
Sivu: 28 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18262728