Hei
Otsikon mukaisen Hondan ohjauslaakeri pitäisi kiristää, miten homma käytännössä hoituu? Välys tuntuu kun laittaa etujarrut kiinni ja nylkyttää pyörää edestakaisin. Välyksen huomaa myös +120 nopeuksissa (Saksan baanoilla ;) lievänä ohjauksen heikkenemisenä (tuntuu hakevan liikaa).
Ville
Itse itselleni vastaten, löysin googlella tällaisen linkin takaa oppaan josta taitaa ratkaisu löytyä. Tiedosto on aika iso, noin 180 megaa: Manuaali(steelman @ Huhti. 08 2009,08:01) kirjoitti
itellä oli muinoin sama juttu.(steelman @ Huhti. 08 2009,08:01) kirjoitti
kiristys mun kohdalla vaan teki siiheen keskiasentoon sen pykälän.
en kyl lukenu tota sun linkkii , mut kyl toi munkin mopotin
jarrua vasten tallissa eestaas nypyttäen naksuu.
(johtuu "kelluvista" jarrulevyistä")
pahoin pelkään et joudut vaihtaa koko laakeriston.
ps. älä osta sitä kuulamallii vaan sen kartiolaakerin.
stormi ainakin myy ja hintakaan ei paha.
kato sitä luetteloo
"naksahtaako" sarvissa ku jarrutat?
se on varmin tapa tietää et laakeri löysäs.
toinen tapa n. 90 km/h nopeudessa kädet irti sarvista
ja jos alkaa vispaamaan ni todennäköisesti laakeri loppu.
(voi johtua kyl jostain muustakin..)
itellä se loppu laakerivaihtoon
tuossa manuaalissa pitäisi olla kaikki mahdollinen ja vähän enempikin.
jos vaan on sama kuin mikä mulla on itsellä. koko ja nimi ainakin täsmää.
VFR800 -98