Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 91:sta
    tai ainakin melkein kun piha ja siihen viettävä alamöki oli niin jäässä niin vietiin kaverin työpaikan halliin. Ohessa kuva jos onnistuu ladata. Pojat meinasi, että on paljon nätimpi kuin Desmosedici ja onhan se minunkin mielestä. Mutta Desmosedici on kunkku.
    Piti tilata myös sopiva kaupassakäyntimopo

http://www.nextmoto.it/articol....307

eli entinen Gilera Pure-jet vm. 2003 ja 2000 km olisi myynnissä. Sillä on ajettu vain kauppamatkoja tai kun kortti on hyllyllä. Sääli olisi pitää parkissa vielä 7v ennen kuin vanhin lapsi täyttää 15.

Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
    toinen kuva
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
    Peite istuu kohtuullisesti, mutta ei sinne päinkään kuin Desmosedicin pikkutuhma punainen peite, joka edelleenkin tihkuu seksiä
    Mukava katsella rikkaiden ihmisten laitteita

636 -06
    En ole mitenkään rikas tai edes varakas, mutta kaikki olen aina laittanut pyöriin. Eilen laskin mitä menee vakuutuksiin ja tulin siihen tulokseen, että mikä tahansa 2-auto (jos pitäisi olla) maksaisi enemmän kuukaudessa kun laskee arvonalennuksen, vakuutuksen, käyttömaksun, huollot ja bensat. Eli mulla menee vakuutuksiin n. 450 €/kk. Uudet vakuutusmallit olisi toivottuja niin pääsisi vähemmällä.

Pojat sanoo pörröksi kuitenkin...
    Eikös toi ollut messuilla näytillä Ducatin osastolla??

Mulla on kans punainen seksi suoja 1098s päällä ja kyllä se näyttää hyvälle. Tietenkin jos Desmo ilmestyis sen alta kun ottaa pois niin sit olisin positiivisesti yllättynyt
    Ducati 1098s Tricolore *-07
    Kawasaki zx-10r -04
    Olihan se, ja nyt olen nähnyt ehkä 5 kertaa. Joka kerta näyttää nätimmältä ja tuntuu uskomattoman kevyeltä. Kevättä odotellaan ja täällä pohjoisessa on toukokuu pahin kuukausi kun kesä ei tule sitten ei millään.
    Ei voi muuta sanoa kuin HIENO ON.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    Lainaa (Zip @ Huhti. 06 2009,00:12) kirjoitti
    Mukava katsella rikkaiden ihmisten laitteita *
    Aivan!

Mitäs eroa tuossa on normi R:ään kuin väritys?
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Ei mitään. Paketissa tulee tosin Termin täysränni ja sille sovitettu ECU (+peite, takastandi ja laatta jossa on TBR todistus). R:ssä on Termin sliparit ja niille sovitettu ECU.

Edit: Toippari se vaihtaa pyöriä kuin sukkiaan. Koskas sinä 1098:n ostit?

- JAM Racing Team -
    Lainaa (mikkoyli @ Huhti. 06 2009,00:23) kirjoitti
    En ole mitenkään rikas tai edes varakas, mutta kaikki olen aina laittanut pyöriin. Eilen laskin mitä menee vakuutuksiin ja tulin siihen tulokseen, että mikä tahansa 2-auto (jos pitäisi olla) maksaisi enemmän kuukaudessa kun laskee arvonalennuksen, vakuutuksen, käyttömaksun, huollot ja bensat. Eli mulla menee vakuutuksiin n. 450 €/kk. Uudet vakuutusmallit olisi toivottuja niin pääsisi vähemmällä.

No ainakin emännän, jos semmoinen on, pitää olla pitkämielinen . Jos kaikki autoihin paasattu raha olisi saatu kanavoitua prätkiin, niin kyllähän talli voisi tosiaan toisenmoiselta näyttää...ei nyt ihan tuollaiselta, mutta kuitenkin.
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
    Joo no kyl tos nyt hieman saa ylimäärästä hynkkyä olla Itellä ei oo siltikää kun gixxeri pihassa vaikka kaikki rahat on siihen laitettu. Mut tosi nätti prätkä, varmasti polttelee jo paljon jos vasta toukokuussa pääsee baanalle, koitaha jaksaa
    --GsxR:iä--
    Lainaa (fat_2cm @ Huhti. 06 2009,00:25) kirjoitti
    Eikös toi ollut messuilla näytillä Ducatin osastolla??
    Kun käveltiin messuilla kaverin kanssa Ducatin osastolle ja huomattiin tuo Bayliss-replica siinä pylvään vieressä aidattuna, niin kaverini tokaisi, että "kait tuonkin on jo mikkoyli ostanut..." Ei tosiaankaan tiedetty asiaa...

Hieno pyörä! Kerta kaikkiaan!
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Sittenhän minäki oon tuon kylmätyypittäny, niin kuin varmaan aika moni muukin. Hieno laitos
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

- Ismo Alanko

K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
    Lainaa (johtaja @ Huhti. 06 2009,09:00) kirjoitti
    Ei mitään. Paketissa tulee tosin Termin täysränni ja sille sovitettu ECU (+peite, takastandi ja laatta jossa on TBR todistus). R:ssä on Termin sliparit ja niille sovitettu ECU.
    Olenkos sitten ymmärtänyt väärin? Olen ollut siinä käsityksessä, että Baylississä on hiilikuituiset katteen, kun normi R:ssä on muoviset.
    Sekä tavallisessa R:ssä että TBR:ssä on takakate, penkin aluset ja alakate hiilikuitua. Muissa näin ei ole. Sivukate ja etukate on kaikissa muovia.
    - JAM Racing Team -
    On se paljon hienompi kuin perus 1098/1198-värit. Tekee todella paljon sirommaksi jo ennestään melko siron ja kapean pyörän. Hienoin messuilla olleista Ducateista
    Täytyy sanoa, että lievästi oon kateellinen tallin täytteistä. Ens vuodeksi sitten omakin vaihtoon *
    1098
    Kylläpäs on onnistunut väritys,kiva jos näkis joskus tien päällä livenäkin.Mitäs olet ajatellut mopon hinnaksi,ei ole mitään käsitystä mitä noi on maksaneet?
    Lainaa (mikkoyli @ Huhti. 06 2009,00:23) kirjoitti

Tosihan on ettei köyhän ole vara ostaa halpaa, Desmo ja Bayliss on hyvä ostos perseaukiselle.
    ex Honda CBR 1100XX -99
    Honda CBR 600RR-05
    Aprilia RSV 1000R Mille -04
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Yamaha R1 2009

Pessimisti ei pety.
    Oulussakin se oli näytillä?. Komea laite!
    Pukkashan ne Hailacin pojat Mikon talvi Hyperiäkin autoon, huoltoon. Ei ollut vaan nastoja alla.
    m583"s"

Heti kun kädet tulevat rasvaisiksi, nenää alkaa kutittaa!
    Kattelin nettimotossa oli samanlaisia 8000 km ajettuja mopoja 1400 €. Omalla on ajettu 2000 km ja hintaan sisältyy vakio-osat. Vehkeeseen on laitettu viripalikoita 700 €:lla kuten 70 cc pytty, ruiskun yksikkö, variaattori ja pitempi perävälitys (=> holkki on paikallaan ja peli siis laillinen jos joku testaa). Pyytelisin 1500 €. Uutena se maksoi muistaakseni 2990 €.

Hypermotardiin on nyt vaihdettu nokat. Menen viikon päästä hakemaan ja täälläkin voisi jo ilman nastoja ajella, isot tiet ovat kuivia. Piti nastarenkaat ottaa pois niin etelässä on hyvä ajella pari päivää ja sitten junaan.
    Hailacin sivuilta 1098R:än kohdalta:
    RATOJEN KUNINGAS!
    49.900 € +tk

* * * *
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

* * * * * * * * * *
    Todella tyylikkään näköinen paketti. Hienohienohieno!
    .
    Aivan JÄRKYTTÄVÄN hieno!!! Mielestäni yksi komeimmista pyöristä tällä hetkellä. Niin ja tietysti onnea uudelle pyörälle... *
    -08 Kawasaki ZX-6R
    -07 Honda Hornet 600 (ex)
    -99 Suzuki GS 500 (ex)
    Ahdistavan hyvännäkönen laitos... Onnea tästä(kin) hankinnasta!
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    Upea pyörä, onnittelut!
    hyvä ja varmasti paras tällä hetkellä sinulle. onnea ja enkeleitä matkaan, kun on varmasti vaikea ajaa Kemiin motaria rajoitusten mukaan.
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?
    Tack tack kaikille jotka ovat mukana innostuneita. Desmosedicillä ajan vain Ruotsin puolella kun sillä ei ole mitään mahdollisuuksia ajaa edes kohtuulaillisesti. Muutaman kerran yritin käydä töissä ja eihän siitä mitään tullut jos ohitti jonkun. Kolmosella se nappasi pystyyn 180:ssä rekan oven kohdalla jos lähdit 80:stä ohitukseen. Tiedän tämä ei ole mitään turbopyöriin verattuna, mutta teki se silti vaikutuksen.
    1098R:llä aion ajaa paljon myös Suomen puolella, mutta se on kuulemma aika tykki ja parempi on odottaa vähän lämpimämpää asfalttia. Toisaalta voisi testata luistonestoa helposti. Nyt olisi optimikeli Hypermotardille karkeilla renkailla kun on hiekkaa joka kulmassa ja kylmä tie.
  30.  
    En ole uskaltanut vaimolle vielä kertoa mitään tästäkään. Se nosti Desmosedicistä semmoisen metelin. Fiksu nainenhan se on ja ehkäpä lukee forumia tai sitten ei. Kaikki 4 lasta tietää aika hyvin isin kaluston ja huomasivat heti mustan Husabergin. Tietysti kiistin kaiken.
    Mutta en minä ala tästä keskustelemaan kun tätä elämää on annettu vain yksi. Olen kertonut, että pyöriä on ja tulee olemaan noin kymmenen. No silti vähän jännittää tuleeko mussutusta, mutta onneksi tämä on viimeinen kerta moneen vuoteen. Kalusto on minun makuun nyt täydellinen. Tai no pätkäkelkka olis kiva..
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen