Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Hei taas arvon moottoripyöräkansa!

Täällä vuosi sitten jo avauduin eka pyörän hankinnasta,mutta kuitenkin viime kesänä jäi laittamatta ylimääräisen menon takia,mutta:
    Nyt taas on kytö päällä,merkkikin ja malli on jo selvillä,mutta kuutiotilavuus....
    Eli Vtx:ää olen ostamassa,mutta kumpi parempi?Kannattaako ostaa kerralla 1800,vai pitäisikö kokeilla eka 1300? Mikä on plussaa 1800 ja mikä 1300?Käsittääkseni niissä on parinkymmenen hevosen ero,onko se käytännössä suhteellisen *sama kumpi on?Tarkoitan tällä ns.normaali ajoa(reilu 100 km/h).Itse painan 100 kg,ja kyytiläinen 65 kg,eli loppuuko kihu koneesta pitkässä rinteessä kesken?Entä kestävyys?paljonko kyseisen mallin moottoreilla kestää ajella suurinpiirtein?onko esim.40000 km ajettu jo vainaa?
    p.s. vieläkö vtx:ää tuodaan Suomeen?kun Hondan sivuilla ei ole Vt 750 tarjolla..

Kiitos apua tarjoaville,paljon kysymyksiä,mutta ah`niin vähän vastauksia...
    Tuskin loppuu jerkku kummastakaan. Meillä on kuskin ja kyytiläisen yhteismassa varusteineen jotain max 150kg ja alla VT750 (05), eikä tuollakaan tunnu olevan mitään ongelmia jaksaa mäissä ja muualla.

Muuten en osaa sanoa, kumpi on noista parempi käytännössä, mutta itse ottaisin isomman jos olisi varaa valita. Koska. Noh. Se on isompi. *

Edit: Niin ja tolla pikkuisella on ajettu 42tkm ja pelittää ongelmitta.

Retired
    Vastaavalla kuormalla plus kamat 1800 ei voimat lopu ylämäessäkään,kun mäessä kääntää kahvasta tuntuu ettei kierokset lisääntyisi moottorin ääni vain kovenee vauhti lisääntyy kivuttomasti.
    Löpöä kuluu 6-8 litran välillä kestävyys lienee hyvää tasoa,niinkuin isokuutioisissa matala kieroksissa koneissa yleensä.
    Olen ymmättännyt eteivät täytä uusia pakokaasunormeja eikä maahantuoja ainakaan tuo.
    Vähän ajettuja käytettyjä on kaupan.
    Alte et late
    Tossa olis aika hieno 1800 myynnissä..
    http://teamcustom.org/forum/viewtopic.php?t=1746
    -Heikki-
    FXDB -07
  5.  
    Lainaa (heo @ Huhti. 06 2009,21:16) kirjoitti
    Tossa olis aika hieno 1800 myynnissä..
    http://teamcustom.org/forum/viewtopic.php?t=1746
    joo,huomasin eilen nettimotossa,hieno on joo..