Eli nyt olis kesä ajeltu XJR 1300 "mopolla" ja alkavalle kesälle olis suunnitteilla Power Comander ja pakohuutajan vaihto. Mopo on mallia 08 ja siis ruisku peli...
Kokemuksia.
Missä pirkanmaalla kannattaa ostaa / asennuttaa / säädättää tuo povercomander? Saako sillä parannettua tuon XJR:n "aaltoilevan tasakaasun".
Lisäksi mikä slipari olisi hyvä... Tai alustavasti olen katsellut että Yoshimuralta löytyis silmää miellyttävä vaihtoehto, (joku "oval cane" tai sinnepäin) onko kokemuksia kasvaako äänet kuinka paljon?
Entäs mitenkä tuon ilmansuodattimen laita onko markkinoilla tarjota jotain vapaammin virtaavampaa mallia?
Kaikkia ideoita ja etenkin kokemuksia ruisku XJR.n parantelemiseen kuunnellaan.
-KIITOS-
XJR
Sama juttu, mutta vuoden vanhempi malli eli 2007.(Unto @ Huhti. 05 2009,20:12) kirjoitti
Nyt saat hintansa arvoisen neuvon, ja ilmaiseksi...!
Koska Unto tuut vehoniemeen niin saat tietoo ackran täysrännistä/commanderista ja äänistä.VasaraH koskas tuut tännepäin.
Olisi todella mukava kuulla lisää aiheesta! Itse tilasin juuri Leo Vincen omaan 09 xjärrääni! Miten nuo bensaseokset? Tehoa en kaipaile, ainoastaan hyvää moottorin toimintaa ja hieman lisää soundeja!
Ma
Markku
ensi viikon ke tai to olisin menossa järvenpäähän jos kelit vaan sallivat....silloin voisi koukata...ja su takas päin. oletko siellä päin silloin ja onko kiireitä?(H&S @ Huhti. 17 2009,19:47) kirjoitti
paljon jouduit köyhtymään?(Aprilia500 @ Touko. 03 2009,10:10) kirjoitti
Mulla on ackran täysränni ja äänet ei ole liian kovat ja nykimiset loppu kun ruisku (oma) säädettiin,sillä saatiin mun pyörään 20hp renkaalle lisää tehoa (sama penkki+säätäjä) säätötyön teki Make Ansavuori.
Onnistuuko tuon oman ruiskun säätö mikäli vaihtaa vain sliponin (lambda-anturi ja exup jää paikoilleen)??? Mitä siitä voidaan säätää, CO -arvot per sylinteri (olen kokeillut mutta ei juuri huomaa eroa), lämpötilananturin arvoa??? Tarkoitus olisi saada mahd. pienillä kustannuksilla nykimiset pois...tietysti lisävääntö ja teho on tervetulleita samalla![]()
XJR1300 -07
ZX636R -03
ZX6R -99
Z750L -83
RD350LC -84
Z440LTD -82
CB125 -73