Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Olis tarkoitus ajella ensi kesänä Tallinnasta tuota E67-tietä Pärnuun. Onko kuka kyseisen reissun tehnyt, olis mukava tietää minkälainen reitti/tie tuo on.

Toki tiedän, ettei tuo matka niin järin pitkä ole, mutta silti olisi mukava hieman tietää minkälaisessa kunnossa baana on.

Ja samaa reissua ajatellen, onko kokemuksia Eckerö Linesta ja pyörän kanssa toimimisesta kys. firman kanssa.

Infosta kiitollisena

Viime kesänä tie oli hyvässä kunnossa ja matka taittui nopeasti kunhan ensi pääsi Tallinnasta ulos.
    Eckerölinen toiminta oli ihan jees, olin myöhässä ja kaveri odotti jo huolestuneena jonojen välissä, päästivät heti jonoon väliin ja laivaan.
    Pyörien sitomiseen oli laivalla liinat ja pyörä piti sitoa itse kiinni, tosin mun pyörää ei kyllä kukaan muu sidokkaan kiinni.
    Kamat (kypärä ja reppu) sellaiseen lukolliseen kaappiin ja äijät aamupalalle, paatti olikin jo heti kohta rannassa.
    Purkaan sen joutuu kumminkin...
    baana yes, tie tylsä
    ... jotain piti muistaa
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Tie (E67 aka Via Baltica) vastaa vanhaa Hämeenlinnantietä kunnoltaan ja kooltaan, ihan ajettavaa tietä mutta tosiaan aika tylsää.
    Tylsyyden toki katkaisee paikalliset urpot joiden "autoilua" saa välillä hämmästellä. Kannattaa varautua siihen että joutuu välillä väistämään pientareelle.

Pärnussa muuten Aleksandri Pub miltei pakollinen käymiskohde, jos ei majoitu sinne niin baarissa kannattaa ainakin poiketa syömässä ja juomassa
    Dirty Nasty Furriner
    Lainaa (Sepi @ Huhti. 05 2009,16:59) kirjoitti
    Viime kesänä tie oli hyvässä kunnossa ja matka taittui nopeasti kunhan ensi pääsi Tallinnasta ulos.
    Eckerölinen toiminta oli ihan jees, olin myöhässä ja kaveri odotti jo huolestuneena jonojen välissä, päästivät heti jonoon väliin ja laivaan.
    Pyörien sitomiseen oli laivalla liinat ja pyörä piti sitoa itse kiinni, tosin mun pyörää ei kyllä kukaan muu sidokkaan kiinni.
    Kamat (kypärä ja reppu) sellaiseen lukolliseen kaappiin ja äijät aamupalalle, paatti olikin jo heti kohta rannassa.
    Sattu vaan Viron puolelle pikkasen tuulisempaa keliä, heilutteli mukavasti mopoa puolelta toiselle.
    Sai kantata suoraan ajaessa.
    Aleksandriin jees, ensi reissussa sinne aamupalalle.
    - Sergei-

"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
    Tie on ihan hyvässä kunossa mutta erittäin tylsä ajettava suoraa baanaa Tallinnasta - Pärnuun
    Lainaa (ipodtomppa @ Huhti. 05 2009,19:20) kirjoitti
    Tie on ihan hyvässä kunossa mutta erittäin tylsä ajettava suoraa baanaa Tallinnasta - Pärnuun *
    Olisko joku muu vaihtoehto parempi esim tietä 2 kohti Pöltsamaata ja sit tietä 5 Paiden kautta pärnuun.

Juu toi Aleksandri pub on pantu merkille. Majoitis kyllä muualla, mut ilmeisesti kannattaa vaikka aamupalalle sinne piipahtaa..?
    Kyseinen pätkä Tallinnasta Pärnuun on kenties kaikista Via Baltican osista(Slovakiaan mennessä) juuri se kaikkein tympäsevin, kun siellä ei ole juuri "mitään"... Tai on.. metsää ja jokunen kuppanen huoltsikka noin 50km välein.... Tien pinta on kyllä ihan ok. *

Lainaa (hannu p @ Huhti. 05 2009,19:40) kirjoitti
    Lainaa (ipodtomppa @ Huhti. 05 2009,19:20) kirjoitti
    Tie on ihan hyvässä kunossa mutta erittäin tylsä ajettava suoraa baanaa Tallinnasta - Pärnuun *
    Olisko joku muu vaihtoehto parempi esim tietä 2 kohti Pöltsamaata ja sit tietä 5 Paiden kautta pärnuun.

Juu toi Aleksandri pub on pantu merkille. Majoitis kyllä muualla, mut ilmeisesti kannattaa vaikka aamupalalle sinne piipahtaa..?
    Tarto-Otepää-Valga
  10.  
    Tai sitten heti Tallinnasta niin pohjoisrannikkoa kuin pystyy Baldinskiin ja sieltä Haapsaluun aterioimaan. Haapsalussa kantsii käydä neukkuajan sotlilaslentokentällä testaa pyörän huippunopeudet ja sen jälkeen valua kaikkein läntisimpiä asfalttiteitä Pärnuun. Jos matkassa viikonloppuna niin varmista onko Pärnun moottoriradalla menossa kisat. Jos alla on soratiekelpoinen pyörä niin Virosta löytyy runsaasti enemmän reittivaihtoehtoja. Eu:n aika on valitettavasti tuonut Viroonkin kohtuuttoman kovat sakot jonka vuoksi rennosti ajaminen päällystettyjä teitä pitkin on melko stressaavaa.