Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Millähän haulla löytyisi Romaniasta muitakin kuin 20-30 camppäriä.Matkamessuilla ovat jakaneet tietoja.(yx suomal.sivusto löytyy netistä,mutta varoittaa kovasti avaamasta sitä)Jos on tietoa,kertokaa.Pelkät kaupunkien nimetkin riittäis.Romaniassa on tosin usein monia samannimisiä paikkoja.
    j.rikkola
    Kokeiles että menet maps.google.fi, zoomaat niin että Romania näkyy ruudulla, ja laitat hakuun camping

Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Onkohan Romaniassa kuinka laaja leirintäaluekirjo? Yöpyminen kun maksaa pikkukaupunkien hotelleissa ja majataloissa vain pari kymppiä yöltä sisältäen aamiaisen. Viime kesänä seikkailtiin Romaniassa viikon verran, eikä siellä telttamajoitusta todellakaan tullut ikävä. Palvelukulttuuri on suomalaiseen menoon tottuneelle niin uskomaton, että oksat pois.

Jos Trans Fagaras Highway osuu reitille, niin tämä majatalo on ehdoton --> http://www.hoinari.ro/index.php?cu=12580320041103 Respassa meidät otti vastaan sellainen tolkuttoman kokoinen kaappi, joka ohjasi pyörät turvaan ravintolan varastoon ja kantoi kamat kolmanteen kerrokseen. Huoneissa on jo ajan patinaa, mutta ne on siistejä. Loppuillasta tyyppi kiillotteli baaritiskin takana pistooliaan, joten yökin oli turvattu *
    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
    Kiitti edelliselle hyvästä linkistä ja olen ihan samaa mieltä, ettei Romaniassa kannata todellakaan ruveta "camppaamaan", kun hintataso on siinä 15-25€ välillä ihan kohtalaisissa majapaikoissa ja niitä majapaikkoja tehdään siellä todella kovaa vauhtia lisää koko ajaan EU:n tuen turvin. Olin siellä taaskin viime kesänä mopottimella ja en misssän tapauksessa ottais mitään telttoja ja makuupusseja mukaaan.... Se saataapi olla jopa vaarallista juuri tuolla Trans Fagars Highwayllä, kun siellä saattapi nallekarhu tulla napsimaan teltalta namupaloja kesken telttailun... olen ajanut ko. "higwayn" 4 kertaa ja joka kerralla on jotakin vastaavaa sattunut..... *

Trans Fagarasin varrella on jokunen camppäri(huonon tien takana) ja jos on intoa, niin lähetä privana mailia, nin kattelen kartasta paikan tarkemmin.....

Pari viikoa sitten tulin reisusta.Jäi tuo transilvania taas käymättä.Alkoi Transalpin kytkinlaakeri rallattaa siihen malliin että pysyin Slovakiassa ja hiukka Unkarin puolella.Telttakäärö oli mukana,mutta ei tullut avattua.Ja on myönnettävä ,että automatkaajana vähän yliarvion kykyjäni ennen tätä ekaa motoreisua.Mutta hauskaa oli,5000km mittariin ja voin sanoa ettäLEN OPPINUT AJAMAAN MOTOA PUOLASSA!!!heh.Kiitos infoista,ei ollut viimeinen reissu,elokuusta alkaen 8kk tien päällä!!!!
    j.rikkola
    Tuo Jontsan 8kk mopolla tienpäällä kuulostaa niin mainiolta että laitahan joku blogi pystyyn, olisi kiva kuulla miten matkaaminen sujuu
  7.  
    Telli!Unohdin tuossa sanoa että lähden pakulla,mopo kyydissä.Mua kyllä kiinnostaisi kertoa kokemuksista,mutta mun kirjailijan taidot+tämän sa.......n tietokoneeksi kutsutun värkin käyttötaidot taitaa rajoittua just tämmösiin Joitain mökkihintoja Riikasta-jonnekin tapaisiin pikku-infoihin.Reissaan vain Euroopassa+EHKÄ Marokossa.Majoitun ja mopolla tutkin lähiympäristöa.Olisi kiva ajankuluksi kartoittaa vähän jonkin alueen majoituksia/nähtävää yms ja laittaa infoa.Tän värkin hallinta on vaan niin ja näin.HEH!Elokuussa kurvaan varmaan myös Transilvaniaan mopolla.Jätän pakun Unkariin odottamaan.Enkä ota telttaa mukaan,kuten neuvottiin!!!!
    j.rikkola