Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
  1. #1
    juu, tietääkö joku tuollasen 2007 vuotisen slipari asennuksesta? Tällähtekellä vakioptki seillä penkin alla, ja tarkoitus on laittaa laser in vaimennin väliputkineen tilalle.
    Kuinka se venttiili härdelli siellä pakoputkessa, mitä sille olette tehneet? Vijeri siihne tulee ja ilmeisesti sähkö johtokin varmaan. Poisko vaan ja nuo johto ja vaijeri irralleen jonnkkin väliin tunkien tms?
    Pitäsköhän tuollaisen muutoksen jälkeen säädättää ruiskua, vai muuttuuko niin paljoa että säätäminen olisi tarpeen?
    onhan se niinkin,mutta....
  2. #2
    Ei siihen venttiiliin tule kuin kaksi vaijeria. Ne vaan irti ja putki pois. Vaijerit voi kiinnittää johonkin sopivaan paikkaan lokasuojan alle tai poistaa servolta asti.

    Tuossa aiemmin jotakuta varoittelinkin jo katin puoleisen klemmarin pultin ruostumisesta. Itselläni meni poikki avatessa. Tarvikeliikkeestä uusi klemmari vaan tilalle.
    Blackbird 1998 (2004-2008)
    Fireblade 2006 (2008-2011)
    KX450F 2011 (2011-2012)
    RC8 2008 (2012-2013)
    Adventure R 2011 (2013-2015)
    R1 2012 (2016-2017)
    EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
    MG1000 Cafe racer
  3. #3
    Lainaa (ruoste @ Huhti. 01 2009,21:07) kirjoitti
    Ei siihen venttiiliin tule kuin kaksi vaijeria. Ne vaan irti ja putki pois. Vaijerit voi kiinnittää johonkin sopivaan paikkaan lokasuojan alle tai poistaa servolta asti.

    Tuossa aiemmin jotakuta varoittelinkin jo katin puoleisen klemmarin pultin ruostumisesta. Itselläni meni poikki avatessa. Tarvikeliikkeestä uusi klemmari vaan tilalle.
    Tuo klemmari kannattaa kyllä hakea valmiiksi. Saattaa olla aika tiukassa...
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
  4. #4
    My Webpage

    Tos on juttua aiheest ja muutenki hyvä sivu modeihin.
    Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
    Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
    Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
  5. #5
    Vasemmas alanurkas tos Exhaust Gas Control Valve (EGCV) kohdas siis juttuu, ei pystyny suoraan laittaa linkkii. Ite poistin muuten vaijerit kokonaan eli servo pyörii siel tyhjänä.
    Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
    Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
    Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
  6. #6
    Jep, kiitosta linkistä. Näköjään sieltä löytyy monenlaista. Onko omaa kokemusta mitä vaikutuysta tehoihin ollut, ja minkä verran penkitetty vakiosta ja muutoksien jälkeen pyöristänne?
    onhan se niinkin,mutta....
  7. #7
    Pelkkä slipari ei välttämättä tehoja tuo lainkaan. Olikohan uudessa R6 Yammussa missä tehot tippuivat Akran sliparilla Performance Biken (muistaakseni) testissä.
    PC+slipari toi sitten reilun hevosvoiman lisää.

    Tuo tehonkasvu/-tippuminen on kyllä paljon pyörämerkistä ja -mallista kiinni.
    .
  8. #8
    Mitä slipareita porukalla on kiinni 1000RR:ssä joissa myös mitattu ratapäivillä, että jää alle 95 Db / 5000rpm?
    xxx
  9. #9
    Noi laserin X-treme sliparit tais jäädä mittauksessa muistakseni vähän alle 94dB:n. Pelkkien slipareiden asennus ei juurikaan tuonut lisää muuta kuin ääntä, mut viikonloppuna kun sain vihdoin lisäksi commanderin kiinni, niin nyt kyllä kaasuun vastaavuus ainakin parani. Pikkusen oli tien pinta kosteena, niin ihan todellista muutosta ei vielä osaa sanoa kun tuppas sutimaan.. *Yritän saada alkukesästä pyörän penkkiin säädettäväksi, niin laittelen käppyröitä sit tänne.
  10. #10
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Tiforcen slipari pitäisi pääsiäisen aikana ruuvata kiinni... Saako tuota ilman commanderia säädettyä mitenkään ja missään?
  11. #11
    Lainaa (wbaum @ Huhti. 06 2009,18:42) kirjoitti
    Tiforcen slipari pitäisi pääsiäisen aikana ruuvata kiinni... Saako tuota ilman commanderia säädettyä mitenkään ja missään?
    Ei saa. Hondan, kuten lähes kaikkien japan inc pyörien ruiskut vaativat Commanderin, tai vastaavan yksikön.
    Säätöön tarvitaan sitten myös dynojet penkkiaikaa, jos sen säädön haluaa oikein hyvin saada tehtyä. Toki, valmiita karttoja saa myös netistä.

    Edit. höh, luin väärin. Sinullahan oli jo Commander. Luulin että kysyit alkuperäisen ruiskuboxin säätömahdollisuutta.



    .
  12. #12

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (vma @ Huhti. 02 2009,21:57) kirjoitti
    Pelkkä slipari ei välttämättä tehoja tuo lainkaan. Olikohan uudessa R6 Yammussa missä tehot tippuivat Akran sliparilla Performance Biken (muistaakseni) testissä.
    PC+slipari toi sitten reilun hevosvoiman lisää.

    Tuo tehonkasvu/-tippuminen on kyllä paljon pyörämerkistä ja -mallista kiinni.
    1000RR:n osalta tuo väittämä ei kyllä ainakaan pidä paikkaansa. Yoshimuran RS5 toi huipputehoa yli 7 hp:tä lisää ilman mitään säätöjä.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  13. #13
    Lainaa (TeroT @ Huhti. 07 2009,07:51) kirjoitti
    Lainaa (vma @ Huhti. 02 2009,21:57) kirjoitti
    Pelkkä slipari ei välttämättä tehoja tuo lainkaan. Olikohan uudessa R6 Yammussa missä tehot tippuivat Akran sliparilla Performance Biken (muistaakseni) testissä.
    PC+slipari toi sitten reilun hevosvoiman lisää.

    Tuo tehonkasvu/-tippuminen on kyllä paljon pyörämerkistä ja -mallista kiinni.
    1000RR:n osalta tuo väittämä ei kyllä ainakaan pidä paikkaansa. Yoshimuran RS5 toi huipputehoa yli 7 hp:tä lisää ilman mitään säätöjä.
    Kuten sanoin, pyörämallista kiinni paljosti. Performance Biken pitkätestiBlade (2008 malli) ei myöskään muistini mukaan paljosti hyötynyt pelkästä putkesta. Tuo edellinen "korimalli", kuten sinulla, näyttää hyötyvän enemmästi, ja hyvä niin.



    .
  14. #14
    Juu itel kans yoshin rs5 slipari ni ei ne tehot ainakaan mul tippunu.Sit viel toi flappermod kannattaa tehä 5min homma.
    Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
    Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
    Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
  15. #15
    Onko tuosta flappermodista kenelläkään faktaa? Eli onko kukaan oikeasti kokeillu dynossa mitä se auttaa?
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
  16. #16
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (K1mble @ Huhti. 07 2009,22:05) kirjoitti
    Onko tuosta flappermodista kenelläkään faktaa? Eli onko kukaan oikeasti kokeillu dynossa mitä se auttaa?
    http://www.hooliganbiketech.net/hondacb....uns.htm

    Tuota linkkiähän jo tarjottiiin ennemmin. Tuon mukaan alhaalle ja keskelle tulis kivasti muutosta.



  17. #17
    Lainaa (wbaum @ Huhti. 08 2009,02:55) kirjoitti
    Lainaa (K1mble @ Huhti. 07 2009,22:05) kirjoitti
    Onko tuosta flappermodista kenelläkään faktaa? Eli onko kukaan oikeasti kokeillu dynossa mitä se auttaa?
    http://www.hooliganbiketech.net/hondacb....uns.htm

    Tuota linkkiähän jo tarjottiiin ennemmin. Tuon mukaan alhaalle ja keskelle tulis kivasti muutosta.
    Tokihan tuon sivun jo huomasin mutta tarkoitin että onko joku OIKEASTI kokeillut sitä? Nettiä selaamalla löytää tietysti vaikka mitä mutta jotenkin sitä on tullut hieman skeptiseksi kaikkea löytämäänsä kohtaan...
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
  18.  
  19. #18
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    menee hermot!

    Väliputkea slipariin ei meinaa saada perille millään, on hiottu, öjytty, lämmitetty ja lyöty. Noh, on se melkein perillä jo.

    Mutta sitten se alkuperäisen irrotus. En tajua millä se voi olla noin lujassa. Hankaloittaa vielä kun ei saa oikein mistään naputeltua orkkispönttöä irti.