Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 40:een 40:sta
  1. #31
    Artsin temput elivät hyvin kansan suussa. Tarinat teki niistä parempia. On helppo kertoa kelle tahansa, että joku jamppa rikkoi takalampun pyörästä keulimalla tai hiihtää pyörän perässä puukengillä. kuka tahansa pyöristä ymmärtämätönkin tietää, että se on ihme temppu. Se kutittelee mielikuvitusta.

    taas pyöräporukalle, se että käyttää z1300 on oma kiinnostuksensa. Se on massiivinen, olihan tuohon aikaan krossipyöriä ja kaikki niillä keuli, mutta mitä sitten, jos pystyy keulimaan sillä suurimmalla, niin siinä on oma viehätyksensä. Varsinkin jos edes 1 jätkä sadasta ei saa sillä keulaa edes irti maasta.

    myös nuo varusteet, puukengät, sukset, avokypärä ja ajovarusteetkin kevyimmästä päästä tekee oman pelon ilmapiirin. Se on stunt shown yksi tärkein piirre, katsojan pelko.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  2. #32
    Lainaa fjälle kirjoitti Katso viesti
    Tuolla raukalla ei ole edes varaa mopoon

    http://www.youtube.com/watch?v=5RjCflD2nbw
    Noita bmx stuntteja näkyy paljon, mutta tämä jotenkin säväytti
    http://www.youtube.com/watch?v=HhabgvIIXik

    Mopopuolella Stunter13 on kans aika heebo
    http://www.youtube.com/watch?v=PHdIECkvWt8
  3. #33
    isolla bemarille pyörittelyä: (vanha video)

    http://youtu.be/USNChZBA9kE?t=5m16s
  4. #34
    Se on muutama jäbä sadasta kun saa Möhköstä keulan ylös, katsokaa sen takarenkaan leveyttäkin....
  5. #35
    Artsi oli 80-luvulla vetämässä esitystä Paul Ricardin radalla formulakisojen aikaan.
    Oli kuulemma puukenkätempussa ollut ongelmia kyytiin pääsemisessä ja rata alkoi loppumaan. Vauhtiakaan ei ollut kuin se vajaa parisataa.
    Metrin hätäjarrutuksen jälkeen möhkö kyljelleen ja liukuminen turvaverkkoihin.
    Varikolle piti kävellä sukkasillaan, kun puukengissä ei ollut enää pohjia.

    Näin Artsi kertoi eräässä haastattelussa (oisko ollut 80-luvun VM). Miten paljon Artsi asiaa värittänyt, mutta kuitenkin asennoitumisesta vaaraan voi jotain aistia...
    Olihan Artsi aika legendaarinen hahmo meille 80-luvun nuorille.
    Jutut Artsin uroteoista kulki kansan suussa "muuttumattomana" ja joskus oli alan lehdissä juttuja.


    Töllöstä tuli vähän aikaa sitten dokkari Evel knievelistä. Varmaan äijä oli oman aikansa sankari, mutta mitä juttuja siinä dokkarissa näytettiin, niin nykymenoon tottuneelle oli jotain amatöörien puuhastelua.
    Jokaisella ajalla on sankarinsa ja yleensä se seuraava sankari on kovempi.
    Minusta kovimpia on ne, jotka tekee oikeasti jotain uutta ja ihmeellista ekana.
  6. #36
    Möhköön ei juuri helpolla saa takaratasta vaihdettua, on keppivetoinen.

    Luin tossa kirjan Kalle Isokallio : Uutta matoa koukkuun.

    Kertoo Mato Valtosen seikkailuista, joka on myös pitkän linjan mp-harrastaja.
    Oli Artsin kanssa jonkinlaisena managerina mukana tuolla Keski-Euroopan kiertueella. Meno oli aika vauhdikasta muuallakin kuin radalla.

    Artsin maine kiiri Atlantin toiselle puolen saakka, ja mainittu Evel Knievel otti yhteyttä ja pyysi mukaan show´hun. Lähetti esitteitä omista tempuistaan.
    http://fi.wikipedia.org/wiki/Evel_Knievel

    Artsi saneli vastauksen, joka käännettiin englanniksi: "Joo, meidän mutsi tekee noita hyppyjä".
    Viimeksi muokannut: DOHC; 04.02.2014 klo 10:13.
    "Älä koskaan siirrä huomiseksi sitä, minkä voit tehdä ylihuomenna." (Mark Twain)
  7. #37
    Lainaa DOHC kirjoitti Katso viesti
    Möhköön ei juuri helpolla saa takaratasta vaihdettua, on keppivetoinen.

    Luin tossa kirjan Kalle Isokallio : Uutta matoa koukkuun.

    Kertoo Mato Valtosen seikkailuista, joka on myös pitkän linjan mp-harrastaja.
    Oli Artsin kanssa jonkinlaisena managerina mukana tuolla Keski-Euroopan kiertueella. Meno oli aika vauhdikasta muuallakin kuin radalla.

    Artsin maine kiiri Atlantin toiselle puolen saakka, ja mainittu Evel Knievel otti yhteyttä ja pyysi mukaan show´hun. Lähetti esitteitä omista tempuistaan.
    http://fi.wikipedia.org/wiki/Evel_Knievel

    Artsi saneli vastauksen, joka käännettiin englanniksi: "Joo, meidän mutsi tekee noita hyppyjä".
    Ajat muuttuu.... .

    Kuten tuolla aiemmin on todettu, aikansa legendoja on paha verrata keskenään.
    Kyse ei ole pelkästään varsinaisista yksittäisistä suorituksista, vaan kokonaisuudesta.

    Nuorempi polvi on enemmän tai vähemmän "suorittamassa" asioita, vaikka niihin ihan
    aitoa paloa ja huimaa taitoa olisikin..... ja Kossusiivu podiumilla on vallan mahdoton kauhistus .

    Sukupolvien välistä eroa voisi ehkä kuvata parhaiten siten, että Artsilla ja aikalaisilla
    "koko totuus" oli kuin jäävuori...... Tavaramerkit ja yleinen pöhinä olivat vain se pieni
    pinnalla oleva osio.

    Nykyisin homma on kääntynyt päälaelleen .

    BTW.... Muistaako joku, miten Artsi aikanaan radiossa kuvaili "ihannenaistaan"
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  8. #38
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa DOHC kirjoitti Katso viesti
    Möhköön ei juuri helpolla saa takaratasta vaihdettua, on keppivetoinen.

    Luin tossa kirjan Kalle Isokallio : Uutta matoa koukkuun.

    Kertoo Mato Valtosen seikkailuista, joka on myös pitkän linjan mp-harrastaja.
    Oli Artsin kanssa jonkinlaisena managerina mukana tuolla Keski-Euroopan kiertueella. Meno oli aika vauhdikasta muuallakin kuin radalla.

    Artsin maine kiiri Atlantin toiselle puolen saakka, ja mainittu Evel Knievel otti yhteyttä ja pyysi mukaan show´hun. Lähetti esitteitä omista tempuistaan.
    http://fi.wikipedia.org/wiki/Evel_Knievel

    Artsi saneli vastauksen, joka käännettiin englanniksi: "Joo, meidän mutsi tekee noita hyppyjä".
    Yksi versio minkä olen kuullut oli se kun Knievel haastoi Atrsin hyppäämään jonkun puron (olisko ollu Grand Canyon?) yli ja Artsin vastaus oli, että kyllähän se passaa jos ajetaan selkä menosuuntaan.
    Superbike #7
  9. #39
    Artsi oli aikanaan kova, mutta aika menee eteenpäin ja laji kehittyy. Olihan Suomi aikanaan kestävyysjuoksun mahtimaa. Niin vain sen ajan ennätyksillä pyyhitään lattiaa joka kisoissa.

    Yrittänyt tässä etsiä tietoa, mihin on kadonneet stunt riding mm kisat ja yleisestikin kuskit. Chris pfeiffer voitti kai 4 kertaa nämä kisat ja tekeekin paljon bmw:lle keikkoja. Ac Farias saksofoneineen lienee jo eläkkeellä ja tänään seuratessani kiihdytysajoja tv:stä tuli esiin sellainen nimi kuin Joni Tammela. Ilmeisesti vaihtanut prätkät autoihin ja ajaa funny car luokassa. Mitä tapahtui tälle lupaavimmalle suomalaiselle. Edusti muistaakseni suomea muutamissa mm ksoissa.
  10.  
  11. #40
    Motorcycle Gangnam Style Taitavimmast tiedä mut ihan ok video...
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12