Etsiä yritin aikani vaan ei löytyny sitä mitä hain? Eli....
Kenelläkään vinkkiä heittää onko rahan arvoinen sijoitus tuo kokoputkisto (plus säätö tietysti)? Tällä hetkellä omassa ceparissa kiinni slipari ja säädätetty aikoinaan penkissä niin ei tuolla tehoja ole kyllä saatu niin arvelin nyt kysyä tuleeko koko putkistolla sen viisaammaksi?
Arvelin jos tulee vielä pyörää pidettyä pidempään vois vähän vielä panostaa pyörään.
-CB Sevenfifty-93 (ex)
-CBR 900 Fireblade - 98 (ex)
-GSF 1200 Bandit - 04 (nyk.)
* -JaaJaa RacingTeam-
Tottahan sitä kokoputkella ja suutinsatsilla saa pyörään hieman tehoa lisää. Onko se sitten rahan arvoinen sijoitus, sitä on vaikea sanoa. Jos nyt jo pyörä kuullostaa moottoripyörältä, eikä suhinalta, niin kokeile vaikka tihentää välityksiä...hyvä viritys sekin.
Viisas pääsee vähemmällä!
Juu kyllähän siinä on jo astetta murakammat äänet, ja takaratas on vaihdettu vakiosta kaksi piikkiä isompaan. Vetoja on jollain tapaa mutta mielessä nyt pyörii pikkuinen lisäteho jos pyörää tulee pidempään pidettyä,muuten kun tuo cepari on itselle mukava pyörä ajaa ja käsitellä.![]()
-CB Sevenfifty-93 (ex)
-CBR 900 Fireblade - 98 (ex)
-GSF 1200 Bandit - 04 (nyk.)
* -JaaJaa RacingTeam-
Omassa -96 bladessa kokoputkiston ero pelkkään slipariin oli vähän yli kolme hummaa, ei huomaa ajossa.
--
Kende
GSX-R 1K7
Jos pyörää aiot pidempään pitää, niin kattele siihen hiilikuituosaa, jalkatappia, kahvoja, kuplapleksiä jne.jne...
Viisas pääsee vähemmällä!