eli voiko tota oikoo mitenkään , ku kivet yms tiepaska
saaneet aika lyttyyn.
jossain näin ohjeen ku käytetystä jäätelöpuikon tikusta vuoltiin
kauhavalaisella semmonen törppö , jota sit varovasti paineltiin sin syylarin väleihin.
kannattaako? ja mikä lie normikätös haitta jos ne sillee vähän lytys?![]()
Ei taida normi tiekäyttöön kannattaa, pääasia että ölppä pääsee kiertään.
- Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
- Honda CBR XX -99
Eipä siitä haittaa ainakaan ole jos ilma pääsee virtaamaan läpi. Semmoiseksihan se on tarkoitettukin. Tosin pienet lytyt eivät vielä menoa haittaa.
Tuo tikku on aika turvallinen väline. Sillä ei ainakaan liikoja riko.
t. Repa
Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
Onnistuu varmaankin, maltilla kun tekee niin pysyy öljynjäähdytin ehjänä, jäähdytin siinä varmaan on eikä lauhari= lauhdutin?
Elä ja anna muiden roudata.
Jep. Menee porukoilla välillä termit sekaisin. Puolustukseksi on sanottava, että menee ne sekaisin ihan ammatti-ihmisilläkin. Kerran sain ihan riidan aikaan yhden inssin kanssa tuosta termistä(andestone @ Huhti. 03 2009,09:14) kirjoitti
Kertauksena kuitenkin: Lauhduttimessa kaasu jäähdytetään nesteeksi. Öljykin voi olla niin lämmintä, että se kaasuuntuu, mutta siinä vaiheessa moottori on ollut *POKS* jo kauan aikaa.![]()
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
syylari on syylari. ? mut miks tuo termi öljynlauhditin?
tai öljylauhari?
termit tosiaan sekasin.
jopa huollossa , jossa mulle noista klommoista mainittiin.
siis tyylin : tuo sun öljylauhari aika tattis....
vaikka en noita pikkuhuoltoja liikkeen piikkiin paljonkaan teetä , ni nyt kävi venasäädöis.
kaikki ok