Sivu: 68 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1858666768697078118 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2011:stä 2040:een 4018:sta
  1. #2011
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Slerba kirjoitti Katso viesti
    3x35e=105e ja nuo linkin letkut on 103e eli 2 e halvemmat...

    Tuollaisella matematiikalla...

    Edittiä: niin ja linkin letkujen hintaan kuuluu vielä banjot ja prikat...
    Tuo 2€ nyt hukkuu jo tohon kotomaisen n. hintaan. Ja kuka laittaa takajarrulle teräspunoslekun? Hyödyllisyydessään aika lailla samaa tasoa hirvipillin kanssa. Eli jarruletkut 70€ vs.102€ + turha letkun pätkä kaupan päälle.
    Superbike #7
  2. #2012
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tuo 2€ nyt hukkuu jo tohon kotomaisen n. hintaan.
    Niin että tuo n. hinta automaattisesti pyöristyy alaspäin? Bitch please...
    Tuohon noin hintaan saa vielä lisätä nouto/toimituskulut ja banjot ja prikat...

    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ja kuka laittaa takajarrulle teräspunoslekun? Hyödyllisyydessään aika lailla samaa tasoa hirvipillin kanssa.
    Minä. 4 vuoden väleinhän nuo letkut suositellaan vaihtamaan joka tapauksessa ja tuossa nyt tuli kaikki letkut sitten kätevästi samassa paketissa.

    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Eli jarruletkut 70€ vs.102€ + turha letkun pätkä kaupan päälle.
    Niin kun tuo mun linkkaamahan on ainut myynnissä oleva paketti, eli ei ole mahdollista tilata pelkästään eteen niin halutessaan...
    ZX-10R '06
    Exät: YZF-R1 '08, ZX-6R '03, Z1000 '03 Husqvarna TC 450 '04
  3. #2013
    Nonniin, en nyt pääse tallille kattelemaan mutta luulisi että firmoilla on tiedot näin yleiseen mopoon (?) Ainakin mamasan ilmoitti että +3000 mopon tiedot löytyy..
    Laitoin tarjous kyselyä Porvooseen, mamasanille, ja lind-tecille +10cm lisäpitkistä jarruletkuista.
    Ebayn halvin oli http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...:X:RTQ:GB:1123 joka lupasi teettää samaan hintaan noi 10cm pidemmät, kuin tossa ilmoituksessakin..
  4. #2014
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tuo 2€ nyt hukkuu jo tohon kotomaisen n. hintaan. Ja kuka laittaa takajarrulle teräspunoslekun?
    Mistä ylipäätään mahtais saada jonkun ei-teräspunoksen? (Varsinkin kahtakymppiä halvemmalla.) Googlella ja muilla kun hakee niin pelkkää rautaletkua tulee vastaan.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  5. #2015
    Nonniin, ja nyt kun letkuasia on saatu aluille, niin seuraava kysymys noista tarvike cliponeista. Tartteeko niihin porailla se reikä johon hallintalaitteet "lukittuu" vai ei?
    Kun ainakin yhdessä asennusvideossa neuvottiin vaan nyppäämään sivuleikkureilla se nasta pois kun laittaa tarvike cliparit.
    Meinasin vaan että niitä reikiä tartteis sit porailla enemmänkin kun kerta noissa http://www.apexmfg.com/products/product/view/11/172 cliponeissa on toi kulmakin säädettävissä.
  6. #2016
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    Nonniin, ja nyt kun letkuasia on saatu aluille, niin seuraava kysymys noista tarvike cliponeista. Tartteeko niihin porailla se reikä johon hallintalaitteet "lukittuu" vai ei?
    Kun ainakin yhdessä asennusvideossa neuvottiin vaan nyppäämään sivuleikkureilla se nasta pois kun laittaa tarvike cliparit.
    Meinasin vaan että niitä reikiä tartteis sit porailla enemmänkin kun kerta noissa http://www.apexmfg.com/products/product/view/11/172 cliponeissa on toi kulmakin säädettävissä.
    Mulla on LSL:n cliparit ja kaasukahvalle porasin ainoastaan reiän. Valo- ja tappokatkaisijasta hioin dremelillä nastat pois. Eipä se nyt niin kummonen juttu olis ollu niillekkin tehdä reikiä. Paikallansa ovat hyvin käytössä pysyneet.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  7. #2017
    Noniin, yamaha centerillä tilaus vetämässä tosta laakerista kyllä sielt on saanu aina asiallista ja ystävällistä ja myös nopeeta palvelua!

    Kannattaakohan noihin vaijerinjatkopaloihin sekaantua kun stormi myis tollasia kytkinvaijerille ja myös kaasuvaijereille.. Vai jatkanko metsästämistä suoraan jostain toisesta mallista?
    Yamaha R1 2007
    -Piirrä katuun, älä seinään!
    =====================
    Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
    Ex: KTM 625 SMC -04
  8. #2018
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    Nonniin, ja nyt kun letkuasia on saatu aluille, niin seuraava kysymys noista tarvike cliponeista. Tartteeko niihin porailla se reikä johon hallintalaitteet "lukittuu" vai ei?
    Kun ainakin yhdessä asennusvideossa neuvottiin vaan nyppäämään sivuleikkureilla se nasta pois kun laittaa tarvike cliparit.
    Meinasin vaan että niitä reikiä tartteis sit porailla enemmänkin kun kerta noissa http://www.apexmfg.com/products/product/view/11/172 cliponeissa on toi kulmakin säädettävissä.
    Ennen kuin poraat, niin mieti tarkkaan ja testaa, että kahvat ovat siinä asennossa missä pitääkin. Muuten siinä on kahdeksaan kertaan samat reiät :P Apexit kun ovat ns. yleisosia. Itte olin laiska (kuten valkoinen mies aina on) ja viilasin nastat pois.

    Apexin clipareita (tai minkään muunkaan merkkistä) et saa korkealle, johtuen R1:n etukatteesta. Tilasin vastaavaan projektiin 10 cm pidemmät etuletkut ja hyvä etteivät ota melkein syyläriin kiinni. Melkein voin pistää pääni pantiksi ettet hyödy 10 cm pidemmistä mitenkään. Jos nyt vahingosta viisastuisin, niin ensin laittaisin kliparit paikalleen ja sitten kysyisin Mittaletkulta minkä mittaiset ns. "vakioletkut" ovat ja tämän päälle sitten se tarvittava jatko.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  9. #2019
    Lainaa tidnab kirjoitti Katso viesti
    Ennen kuin poraat, niin mieti tarkkaan ja testaa, että kahvat ovat siinä asennossa missä pitääkin. Muuten siinä on kahdeksaan kertaan samat reiät :P Apexit kun ovat ns. yleisosia. Itte olin laiska (kuten valkoinen mies aina on) ja viilasin nastat pois.

    Apexin clipareita (tai minkään muunkaan merkkistä) et saa korkealle, johtuen R1:n etukatteesta. Tilasin vastaavaan projektiin 10 cm pidemmät etuletkut ja hyvä etteivät ota melkein syyläriin kiinni. Melkein voin pistää pääni pantiksi ettet hyödy 10 cm pidemmistä mitenkään. Jos nyt vahingosta viisastuisin, niin ensin laittaisin kliparit paikalleen ja sitten kysyisin Mittaletkulta minkä mittaiset ns. "vakioletkut" ovat ja tämän päälle sitten se tarvittava jatko.
    Määrittele "korkealle". Montako senttiä noilla saa nostettua? Itseäni kyllä kiinnostaisi noi Apexit.

    Onko noi nastaat siis jotkut jolla tangot lukitaan, etteivät ne pääse liikkumaan? Pysyvätkö säädöt ilman nastoja?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  10. #2020
    Cliparien sisäpuolen saa n. samalle tasalle yläkolmion kanssa eli tulisko tossa nyt sitten se pari senttiä korotusta. Cliparit voi säätää kahdeksaan eri asentoon, jolloin cliparin ulkopään saa vaikka vaaka-asentoon. Samalla ajoasento levenee pakostakin "3D"-kiinnikkeen vuoksi.

    Louis.de:n http://www.louis.de/index.php?topic=...nr_gr=60026001 sivulta näkee, että Gilles ei edes lupaa cliparien nousevan R1:ssä ylöspäin, ainoastaan kulmaa saa muutettua. Tässä tietysti sekin takana, että ei tarvitse pidempiä letkuja yms. sälää, mutta katteesta tuo käsittääkseni loppujen lopuksi johtuu. Gillerin sarjassa pitäisi tulla alkuperäiselle ohjausiskarille kiinnike mukana. Jos tilaa Apexit ja haluaa käyttää alk. per. ohjausiskaria, niin joutuu vielä erikseen tilamaan Gillesin tjmv. kiinnikkeen tälle.

    Itte melkein kallistuisin Gillesin puoleen, luulisin olevan helpompi asentaa ja säätää, kun on ns. bolt-on. Mutta tosiaan Gillesistä ei ole omaa kokemusta.

    Nastoilla tarkoitetaan näitä kaasurullan ja starttinappikopan yms. pohjalla olevia muovisia tai silumiinisia nastoja, jotka alkuperäisillä clipareilla pitävät kahvat yms. varmasti kohdillaan.
    Viimeksi muokannut: tidnab; 01.04.2014 klo 21:17.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  11. #2021
    Leveämpi ajoasento varmaan helpottaisi jo tälläistä isoa miestä, mutta kyllä se korotuskin olisi alaselälle hyväksi.

    Vai pitäiskö heivata katteet ja lyödä crossitanko kiinni ja batman maski keulaan?
    Viimeksi muokannut: sky; 01.04.2014 klo 23:23.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  12. #2022
    Lainaa tidnab kirjoitti Katso viesti
    Ennen kuin poraat, niin mieti tarkkaan ja testaa, että kahvat ovat siinä asennossa missä pitääkin. Muuten siinä on kahdeksaan kertaan samat reiät :P Apexit kun ovat ns. yleisosia. Itte olin laiska (kuten valkoinen mies aina on) ja viilasin nastat pois.

    Apexin clipareita (tai minkään muunkaan merkkistä) et saa korkealle, johtuen R1:n etukatteesta. Tilasin vastaavaan projektiin 10 cm pidemmät etuletkut ja hyvä etteivät ota melkein syyläriin kiinni. Melkein voin pistää pääni pantiksi ettet hyödy 10 cm pidemmistä mitenkään. Jos nyt vahingosta viisastuisin, niin ensin laittaisin kliparit paikalleen ja sitten kysyisin Mittaletkulta minkä mittaiset ns. "vakioletkut" ovat ja tämän päälle sitten se tarvittava jatko.
    Juu tiedän ettei tosta mitään chopperia noilla saada, juuri tuon matalan etukatteen takia. Ja mitä olen tutkinut asiaa niin helibars clipareillakin jengi on sanonut ajoasennon muuttuvan jo paljon.
    Ja kun taas verrataan helibars tankoja vakioihin niin ei ne juurikaan ole korkeemmat, mutta ovat "suorat".
    Apexit satuin nyt vaan hommaamaan kun sain lomamatkalta sopivasti tuotua mukana. Ja riittää sitten niissä vähän korkeus varaa jos esim. faitterointi alkaa kiinnostaa tai vaihdan mopoa tms.
    Mitä tarkoitit tuolla ettei hyödy +10cm mitään? Onko ne siis mielestäsi liian pitkät vai lyhyet??
    Haluaisin sen takia saada noi letkut "heti" ettei tartteis montaa asentelu reissua tallille tehdä, joka ei harmi kyllä ole ihan naapurissa..
    Toi ohjausiskarin uusi pidike löytyykin jo, kun piti ex rykköseen kokeilla 954:n vakioclipareita (=korkeemmat)
  13. #2023
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    Mitä tarkoitit tuolla ettei hyödy +10cm mitään? Onko ne siis mielestäsi liian pitkät vai lyhyet??
    10 cm on liian pitkät suhteessa siihen miten korkealle kahvat voi saada. Varmaan 5 cm vakiota pidemmät ovat ihan tarpeeksi pitkät.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  14. #2024
    Nyt on omakin -99 R1 tullut huollosta kotia. Huollon yhteydessä teetin tehonmittaukset tarkistaakseni, että vieläkö 15 vuotta vanhassa Yamahassa on tehot tallella. Yllätyin positiivisesti, tehoja löyty hieman enemmän kuin uutena näistä on mittailtu. Takarenkaalta 141 hv ja vääntöjä 108 Nm. Vanhakin vielä jaksaa.

    Tuossa video ja käppyrät lopussa. https://www.youtube.com/watch?v=wvQDBNIJAYk

    Sama vaimon -94 Firebladelle. https://www.youtube.com/watch?v=so440V6gzDU
  15. #2025
    Lainaa Jukka.h kirjoitti Katso viesti
    Nyt on omakin -99 R1 tullut huollosta kotia. Huollon yhteydessä teetin tehonmittaukset tarkistaakseni, että vieläkö 15 vuotta vanhassa Yamahassa on tehot tallella. Yllätyin positiivisesti, tehoja löyty hieman enemmän kuin uutena näistä on mittailtu. Takarenkaalta 141 hv ja vääntöjä 108 Nm. Vanhakin vielä jaksaa.

    Tuossa video ja käppyrät lopussa. https://www.youtube.com/watch?v=wvQDBNIJAYk

    Sama vaimon -94 Firebladelle. https://www.youtube.com/watch?v=so440V6gzDU
    Kulkeehan ne ,mikä oli loppu nopeus?
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
  16. #2026
    Yamahassa 273 ja Hondassa 269. Aika samaa vautia mennään hanat auki
  17. #2027
    Mites muuten, saako noita rykkösen orgis tankojen kulmia säädettyä? Muistelen et ainakin wanhassa kawasikassani oli jotki tapit tms jotka määräsivät tankojen kulman.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  18. #2028
    Periaatteessa niitä voi säätää eteen- tai taaksepäin (ja alaspäin), kun otat yläkolmiossa muovisten suojatulppien alla olevat kuusiokolot irti. Nämä varmistavat etteivät kliparit pääse liikkumaan. Kliparin tangon kulmaa ei voi säätää.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  19. #2029
    Apexin säädettävistä cliponeista juttua (lontooksi)
    http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=331862

    Ite testailin tänään noita, ja tosi positiivinen fiilis kuivatyypeilläkin.
    Nyt vaan odotetaan että uudet jarruletkut tulee ja saa mopon koottua
  20. #2030
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    Apexin säädettävistä cliponeista juttua (lontooksi)
    http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=331862

    Ite testailin tänään noita, ja tosi positiivinen fiilis kuivatyypeilläkin.
    Nyt vaan odotetaan että uudet jarruletkut tulee ja saa mopon koottua
    Btw, eikös ne stongat nouse jo pelkästään apexeilla kääntämällä ne suoremmaksi vaakatasossa? Nehän sojottavat orginaaleina alaviiston
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  21. #2031
    Joo niin tekee. Eli sit ne on vähän niinkuin helibars:sit, ja kuulemma niilläkin jo muuttuu mopo. No, muutaman viikon päästä pääsee itekkin kokeilee
  22. #2032
    Kumpaa rengasta porukka suosittelee Pilot power 3 vai pilot road 3/4? Ajaminen 90% maantie ja 10% rataa. Onko kellään kokemuksia näistä renkaista?
    Yamaha YZF-R1 2008
  23. #2033
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa sampar kirjoitti Katso viesti
    Kumpaa rengasta porukka suosittelee Pilot power 3 vai pilot road 3/4? Ajaminen 90% maantie ja 10% rataa. Onko kellään kokemuksia näistä renkaista?
    Huomioiden, että kyseessä on kyykkypyörä, joka on tehty radalle, en lähtisi pilaamaan sen ajo-ominaisuuksia touring-renkaalla. Eli poweria alle.
    Superbike #7
  24. #2034
    Omassa 04-06 R1:kkösessä on sellainen "vika", että etupäätä alas painamalla ja ylös vetämällä tuntuu outo klappi/välys, joka välittyy clipareihin asti. Luulin 100% varmasti, että kyse on ohjainlaakerista ja sen tuossa vaihtelinkin, mutta sama homma jatkuu. Ylä ja alakolmiot kunnossa ja kiristelty uudelleen ja pyöränlaakerissa ei ole välystä.

    Osaakohan joku suorilta arvata, mistä tuo voisi johtua? En ole ihan satavarma oliko ongelmaa viime kaudella.
    YZF-600R -96 -> SV650S -03 -> R1 -02 -> R1 -04 -> Aprilia RSV1000R Factory
  25. #2035
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JariA kirjoitti Katso viesti
    Omassa 04-06 R1:kkösessä on sellainen "vika", että etupäätä alas painamalla ja ylös vetämällä tuntuu outo klappi/välys, joka välittyy clipareihin asti. Luulin 100% varmasti, että kyse on ohjainlaakerista ja sen tuossa vaihtelinkin, mutta sama homma jatkuu. Ylä ja alakolmiot kunnossa ja kiristelty uudelleen ja pyöränlaakerissa ei ole välystä.

    Osaakohan joku suorilta arvata, mistä tuo voisi johtua? En ole ihan satavarma oliko ongelmaa viime kaudella.
    Kuinka paljon ajettu? Voisko olla, että iskareiden liukuholkit olis vaihtokunossa?
    Superbike #7
  26. #2036
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kuinka paljon ajettu? Voisko olla, että iskareiden liukuholkit olis vaihtokunossa?
    Ajettu 30tkm. Jotenkin itsekkin nyt taipuisin iskareitten puolelle - Onko itse tehtävissä vai suosiolla huollon puolelle?
    YZF-600R -96 -> SV650S -03 -> R1 -02 -> R1 -04 -> Aprilia RSV1000R Factory
  27. #2037
    Toinen pyörä ja merkki, mutta samat oireet täällä. Keula huollettu ja liukuholkit vaihdettu viikko sitten, vika oli myös ennen huoltoa.

    Eli jarruttaessa kovaa tuntuu, että jokin antaa periksi ja naksahtaa, kaikki on kiristetty ja varmistettu PAITSI ohjauslaakeri joten uskon, että vika löytyy sieltä.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  28. #2038
    Oma on todella ongelmallinen tapaus tuossa suhteessa. Kun ottaa renkaan irti, nostaa etupään ilmaan ja heiluttelee tolppia, niin välystä ei oo yhtään ohjainlaakerissa. pistät renkaan takas ja jarrun kanssa painat ja nostat etupäätä, niin aikamoinen välys löytyy :G Lähden nyt noilla holkeilla liikkeelle ja sitten ihmettelen lisää
    YZF-600R -96 -> SV650S -03 -> R1 -02 -> R1 -04 -> Aprilia RSV1000R Factory
  29. #2039
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JariA kirjoitti Katso viesti
    Ajettu 30tkm. Jotenkin itsekkin nyt taipuisin iskareitten puolelle - Onko itse tehtävissä vai suosiolla huollon puolelle?
    Jos sulta löytyy tarvittavat työkalut ja iskarin rakenne on tuttu, onnistuu tuo kyllä itsekin, mutta toisaalta huonoilla/väärillä työkaluilla saa myös tuhoa aikaiseksi.
    Superbike #7
  30.  
  31. #2040
    Lainaa JariA kirjoitti Katso viesti
    Oma on todella ongelmallinen tapaus tuossa suhteessa. Kun ottaa renkaan irti, nostaa etupään ilmaan ja heiluttelee tolppia, niin välystä ei oo yhtään ohjainlaakerissa. pistät renkaan takas ja jarrun kanssa painat ja nostat etupäätä, niin aikamoinen välys löytyy :G Lähden nyt noilla holkeilla liikkeelle ja sitten ihmettelen lisää
    Eihän toi tule noista lilluvista jarrulevyistä? Taikka jarrupaloista (palasta pinta irti tms.)?
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
Sivu: 68 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1858666768697078118 ... ViimeinenViimeinen