Vitsit ku alkoi himottamaan fullsystem + säätö...
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Korjataan sen verta että DCFinland ei fläshää itse ecuja. Edesmennyt Mauro Casini Italian maaperällä on heille useamman näitä värkännyt. Antin kanssa keväällä 2013 asiasta juttelin. Jenkkien R1 foorumilla lähestyi mua kaveri nimeltä Ivan jonka tuttavia tämä Mauro oli. Mulla on omassa pyörässä Ifitecin fläshäämä Ecu, joka on YEC ecua vastaava. Fläshäyksen saa joko street tai race versiona. Street versiossa säilyy nopeusmittari ja kilometrilukema. Race ecussa on lämpötilat näytössä. Ecu on myös täällä toiminut täysin moitteetta.
http://www.ifitec.es/eng/Models.pdf
Mulla on hyllyllä yksi ylimääräinen 07'-08' ecu joka on fläshättynä race malliseksi, mikäli joku on sellaisesta kiinnostunut. Saan sen muutatettu street versioksikin.
-Bmw S1000RR 2021-
http://www.jaha.fi/
-Bmw S1000RR 2021-
http://www.jaha.fi/
Onkos normaalia että lämpimällä koneella tyhjäkäynnillä kierrokset tuntuu seilaavan silleen jännästi?
http://www.youtube.com/watch?v=ywKtTd90dB4
Tuo video on tuolta suzuki puolelta, mutta tyhjäkäynti aaltoilee samanlaisesti? Ei siis sammu tai mitään mutta vähän tuollaista jännittävämpää aaltoilua pitää.
Eikös Yamahalla ollut joku TPS kamppanja aikoinaan? Liittyykö tähän?
Pitäisikö huolestua, onko merkki jostain vakavasta?
Oli jo viime kesänäkin vastaavanlainen.
Yamaha R1 -05
Löytyisköhän keneltäkään kokemusta noista aftermarket osista, lähinnä undertail kiinnostaisi eli se perän alapuolella oleva muovi. Omasta on niin karussa kunnossa ja joku entinen omistaja jotain "modausta" siihen tehny ja rei'ittäny että uutta pitäis saada. Tässä pari mitä löytyi pienellä googletuksella:
Hotbodies:
http://www.hotbodiesracing.com/en/pr...2000-01_yzf-r1
Bestem:
http://www.bestemusa.com/Yamaha-R1-U...F17_p_930.html
Tuo Bestem kiinnostais kun sen saisi valkoisena kun sitä väriä pyöräkin on. Tosin tuskinpa se sattuu juuri samaa sävyä olemaan. Hinnasta päätellen on joku lasikuituviritelmä että lieköhän parempi jättää kauppaan. Kummankaan asennuksesta ei sanota valmistajan sivuilla oikein mitään mutta jotain dokumenttia vilkaisin niin kyllä siinä dremeliä sai vinguttaa yms ja asennus tulee osittain vanhan undertailin päälle. Tosin melkeinpä se pakko on kun näissä "tuning" osissa tuskin akkukaukaloa yms on.
Eli jos jollain tietoa näistä niin arvostaisin sitä suuresti. Tai mahdollisesti tiedossa sellainen malli joka on oikeasti mahdollista asentaa entisen tilalle paloittelematta hyvin paljoa. Vähänlaisesti löytyny tuota alkuperäistä takamuovia siihen, sekin käy jos jostain löytyis.
Yamaha YZF-R1 -01
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
Kohta myydään R1 projekti kalliilla jollekkin että voin ostaa valmiin kapistuksen! Ei saaa#@** !! Ei mee meikällä ihan niinku strömsössä, uudenkäytetyn kytkinkopan ostelin vanhan lipoissa hajonneen tilalle ja nyt vasta selvis että tästä uudesta kytkinkopasta puuttuu täysin se akselin päässä oleva pienempi neulalaakeri! Oi vitthu että osaa ottaa päähän! Onko kukaan vaihtanut moista itse vai pitääkö suosiolla viedä jonnekin koneistamolle missä osaavat ottaa irti tollasen.. Kai se kuitenkin on ihan mahdollista kun se sinne on laitettukkin ja ihminen tonkin on keksinyt marmoritiskillä uusi koppa maksaa varmasti ihan hyvin mutta on se parempi kuin ostaa vänän halvemmalla käytetty toinen rikkinäinen. Oi kun tekis mieli lyödä päätä seinään
Yamaha R1 2007
-Piirrä katuun, älä seinään!
=====================
Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
Ex: KTM 625 SMC -04
Mitä laakeria tarkoitat, olisko tuota kuvan laakeria nro 4?
http://www.partzilla.com/parts/searc...TCH/parts.html
Road racing aiheinen blogi
Yamaha YZF-R1 -07 Kilpuri
ex Honda CB500 -01, Suzuki GSF 1200 S -06, Hond
Yamaha R1 2007
-Piirrä katuun, älä seinään!
=====================
Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
Ex: KTM 625 SMC -04
Onkos joku teettänyt eteen pidempiä teräspunosletkuja 04-06seen? Mitä sellaset about maksaa, ja mikä ois hyvä paikka Turun suunnalla? Pitäisi laittaa säädettävät cliponit mopoon.
Tuota laakeria ei kuulemma ole siellä vakiona ollut vaan tullut myöhemmin lisäyksenä. Nyt kun kerran on tuo kohta levällää, niin kannattaa se laakeri sinne laittaa. Ei pitäis olla paha homma tai montaa rahaa maksaakaan. Just satuin samasta laakerista lukemaan toisaalta, niin oli aika hyvin muistissa
Road racing aiheinen blogi
Yamaha YZF-R1 -07 Kilpuri
ex Honda CB500 -01, Suzuki GSF 1200 S -06, Hond
Yamaha R1 2007
-Piirrä katuun, älä seinään!
=====================
Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
Ex: KTM 625 SMC -04
Road racing aiheinen blogi
Yamaha YZF-R1 -07 Kilpuri
ex Honda CB500 -01, Suzuki GSF 1200 S -06, Hond
Honda CBR1000RR Fireblade
Yamaha YZF-R6R (ex)
Suzuki GSX650F (ex)
http://mopollasuohon.blogspot.com/
https://www.youtube.com/@Qassu78
Juuri näin. Itse kaivelin tuota laakeria ulos, kun piti seuraavana päivänä päästä Kemoraan ajamaan eikä luonnollisesti ois posti uutta kerennyt tuomaan. Otin rälläkän kouraan ja rällökoin vanhan kytkinkopan aivan pilkkeeksi, ja pikkuhiljaa sen sai ehjänä sieltä naputelta pihalle. Jos ei oo akuutti kiire, niin suosittelen uutta, ei ollu helppoa ja meni aikaa, mutta onnistui kuitenkin.
Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Mittaletkulta Porvoosta
jarruletkut n. 35e/kpl. Ei kannata enää ulkomailta tilailla.
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Eiköhän se oo yammucenterille taas soiteltava.. Ei tollanen laakeri nyt mun taloutta kaada mutta harmittaa kun oli jo siinä uskossa että hilut nippuun vaa ja öljyt sisään ni koneenki sais lyötyä tulille, vaan ei! ja sitä pelästyin eka että saa koko uuden kopan lähtee metsästää
Ei kellään vieläkään olis tietoa että käykö jostain yamahasta pitemmät kytkin ja kaasuvaijerit vielä tohon 07 R1:seen ? Kun ei noi vakiot millän riitä crossitangon kanssa
Yamaha R1 2007
-Piirrä katuun, älä seinään!
=====================
Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
Ex: KTM 625 SMC -04
Niinkö? Tuosta
Halvempaa, pituuden saa muuttaa haluamakseen kunhan vaan ilmoittaa sen lisätiedoissa ja saa vielä valita värinkin...
Plus saapahan kannettua rahaa ulos tästä sossulandiasta...
ZX-10R '06
Exät: YZF-R1 '08, ZX-6R '03, Z1000 '03 Husqvarna TC 450 '04
Kiitos vastauksista!
Kun kerta täysi noviisi oon tässä(kin) asiassa, niin mitä noissa banjojen kulmissa sitten kannattais miettiä??
Ittel tuli mieleen että nyt kun vihdoin ja viimein sain hommattua noi apex:in säädettävät/korottavat cliponit, niin saisko ton jarruletkunkin teetettyä silleen että menisi mahdollisesti muihinkin tonnisiin japsikyykkihin?
Ku tuppaa noi mopot aina välillä vaihtumaan
Sais sitten otettua noi cliponit ja letkut mukaan, ja laittaa uuteen mopoon kun taas vaihtaa
Entä onko sillä väliä tuleeko ylhäältä asti 2 pitkää, vai 1 pitkä+1 lyhytletku?
E: Stormilla 2 pitkää letkua 115€, aika tyyristä nähtävästi jos Porvoosta sais about 40€ yhden letkun..
Viimeksi muokannut: Juhis; 31.03.2014 klo 16:51.
No mä tilasin talvella mamasanista hel-teräspunosletkut (21€ per letku sis. postimaksut) ja homma valkeni kun aloin asentamaan niitä. Ne ei anna milliäkään periksi kiertosuunnassa ja muutenkin tuli tunne että jos banjo ei ole täsmälleen samassa kulmassa – ja saman kulmainen – kuin alkuperäinen, niin se letku ei sovi paikalleen, mutta kaikki oli miten pitikin ja letku upps paikalleen.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Mittaletku myy kanssa Hel Performance -teräspunosletkuja, mutta ainakin mulle toimitetuissa oli kummassakin päässä letkua vapaasti pyöriteltävät banjot. Banjoissa oli tosin kummassakin päässä kulmaa, mitä ei olisi tarvinnut kuin pääsylinterin päähän. Ja postikuluja eivät veloittaneet.
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08