Sivu: 65 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1555636465666775115 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1921:stä 1950:een 4014:sta
  1. #1921
    Sattupa samaan aikaan tankin korkki kysynmystä,, eli jos tietoa kenellä olis korkkia v.2000 r1 ostaisin ,
    kun oman kehikko napsahti poikki "pulttien välistä" ja rupes inhottavasti irvistää... Ahkeroida sit enenmän tän asian eteen kun saa pyörän ajoon eli ajokauden käyntiin!:0 vakuutus maksut tuli ja pyörä maalaamosta,, kangas paistaa renkaasta ,mut tallis on niitäkin nii joo ja kypäräkin sai vähän maalia ei oo enää kahta samanlaista!
    yv tai hihasta repäsy siit tankin osasta eli korkista/kehikosta
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
  2. #1922
    Kysytään viisaammilta... saakos lämpötila anturiin menevää liitintä mistään irrallisena ? vai täytyykö kuinka pitkäjohtosarja vaihtaa jos haluu uuden liittimen ? Mites onko haittaa jos vikakoodi 21 tulee ajon aikana, vaikuttaako flektin käynnistymiseen ym. ?
    ja vuosimalli oli 2003
  3. #1923
    Tietoa käykö 2003 korkki 2000 vuotiseen R1?
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
  4. #1924
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa psychedelic.alien1 kirjoitti Katso viesti
    Tietoa käykö 2003 korkki 2000 vuotiseen R1?

    Käy.
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha



  5. #1925
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Olbe kirjoitti Katso viesti
    saakos lämpötila anturiin menevää liitintä mistään irrallisena ? vai täytyykö kuinka pitkäjohtosarja vaihtaa jos haluu uuden liittimen ?
    ja vuosimalli oli 2003
    Ei saa yamahalta. Eli koko johtosarjan joutuu vaihtamaan, tossa ei ole erikseen etupään johtosarjaa. Mutta joltain kaupalliselta valmistajalta löytyy varmasti korvaava liitin. Se on sit eri asia kuinka helposti semmosen löytää.

    Jos siinä anturissa on lattapäät, niin voit vaikka puristaa piuhoihin sopivat apikot tai jotain muuta soveltuvaa.


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha



  6. #1926
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Käy.
    No perhana yhdellä purkaamolla olis pitää odottaa mitä vastaa hinta tiedusteluun ... Thanks Tumppi jäbäst on kyllä ollu apua enenmän kun kerran.. Siitä rata penkistäkin tuli hyvä! kun teki uudet kiinikkeet siihen kun jostain syystä ne mitkä siin oli eivät käyneet.
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
  7. #1927
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa psychedelic.alien1 kirjoitti Katso viesti
    Thanks Tumppi jäbäst on kyllä ollu apua enenmän kun kerran..
    Eipä kestä! Sen verran on tullut noiden kanssa touhuttua että on joutunut monta juttua selvittämään.. Lisäksi eipä noiden tiimi- ja muiden mopokavereiden kanssa paljon muusta puhuta oluen ääressä Netissä on tota tietoa niin valtavasti että jos jonkun jutun sieltä olen saanut selville, niin miksi muidenkin pitäisi se sieltä joutua kaivamaan? Itsekin olen saanut täältä ja muilta voorumeilta valtavasti vinkkejä, niin pannaan tietoa kiertoon!


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha



  8. #1928
    Mitäs kuuluu 08 30tkm huoltoon?
    TZR125
    CBR 600F 98
    ZX-10R 06
    CB1000R 09
    R1 09
  9. #1929
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jokkepokke kirjoitti Katso viesti
    Mitäs kuuluu 08 30tkm huoltoon?
    Öljyn vaihto ja ruiskurunkojen synkkaus nyt ainaki, sekä tietysti liuta tarkistuksia. Ilmanputsarin vaihdon tarpeen arviointi on ton mallin huolto-ohjeessa näköjään jätetty huoltajan vastuulle. Mun oman mopon huolto-ohjeessa (05 R6) putsarin vaihto on samaan aikaan tulppien kanssa, eli 20 tkm, 40 tkm ja niin edelleen, ellei aiempaa tarvetta ilmene. Lataa service manual täältä ja kato ite. Periodic maintenance sivulta 3-1 alkaen. Se on toi 12 000 mi (19 000 km) sarake, koska huoltovälisuositus on suomessa ollu 10 tkm 6 tkm sijaan. Venttiilien säätö on kotimaisten suositusten mukaan 40 tkm kohdalla.
  10. #1930
    Kiitos


    QUOTE=Waille;6269041]Öljyn vaihto ja ruiskurunkojen synkkaus nyt ainaki, sekä tietysti liuta tarkistuksia. Ilmanputsarin vaihdon tarpeen arviointi on ton mallin huolto-ohjeessa näköjään jätetty huoltajan vastuulle. Mun oman mopon huolto-ohjeessa (05 R6) putsarin vaihto on samaan aikaan tulppien kanssa, eli 20 tkm, 40 tkm ja niin edelleen, ellei aiempaa tarvetta ilmene. Lataa service manual täältä ja kato ite. Periodic maintenance sivulta 3-1 alkaen. Se on toi 12 000 mi (19 000 km) sarake, koska huoltovälisuositus on suomessa ollu 10 tkm 6 tkm sijaan. Venttiilien säätö on kotimaisten suositusten mukaan 40 tkm kohdalla.[/QUOTE]
    TZR125
    CBR 600F 98
    ZX-10R 06
    CB1000R 09
    R1 09
  11. #1931
    Tuli viikonloppuna lyötyä pyörä tulille ensimmäistä kertaa talven remonttien jälkeen, ja vituikshan se meni. Vuotaa suihkuamalla jäähdytysnestettä venttiilikoppaan termostaatilta menevästä metalliputkesta. Eli siis kyseessä metalliputki, joka menee noin 3cm venttiilikopan sisään ja kiristetään yhdellä pultilla kiinni. Tiivisteenä o-rengas. Olen nyt 3 kertaa käyttänyt tuon saman paikan auki, nyt viimeisimmällä kerralla laitoin taas uuden o-renkaan ja tiivistesilikonia. Ei, kun vuotaa vieläkin.

    Mikähän tuossa nyt mättää, onko jollain ollut samanlaista ongelmaa kasausvaiheessa ? Putkia menee kuitenkin 2kpl venttiilikoppaan ja toinen pitää, molemmat olleet auki.

    Ja pyöränä 2003 RN09
    1199S Panigale
  12. #1932
    Lainaa Waille kirjoitti Katso viesti
    Öljyn vaihto ja ruiskurunkojen synkkaus nyt ainaki, sekä tietysti liuta tarkistuksia. Ilmanputsarin vaihdon tarpeen arviointi on ton mallin huolto-ohjeessa näköjään jätetty huoltajan vastuulle. Mun oman mopon huolto-ohjeessa (05 R6) putsarin vaihto on samaan aikaan tulppien kanssa, eli 20 tkm, 40 tkm ja niin edelleen, ellei aiempaa tarvetta ilmene. Lataa service manual täältä ja kato ite. Periodic maintenance sivulta 3-1 alkaen. Se on toi 12 000 mi (19 000 km) sarake, koska huoltovälisuositus on suomessa ollu 10 tkm 6 tkm sijaan. Venttiilien säätö on kotimaisten suositusten mukaan 40 tkm kohdalla.
    Tuli nyt ostettua rykkönen -02. Mukana ei tule huolto-ohjelma kirjasta, joten oletteko vaihtaneet öljyt kuin tiuhaan? Tuossa service malualissa olisi, että 6-7 tkm ja jotkut puhuu 10tkm. Toki tulen vaihtamaan öljynsuodattimen aina ja ilmansuodattimenkin vähintään tarkistan ja puhdistan. Sitten ehkä hieman noob kysymys, kuten edellinenkin 95 vai 98 tankkiin polttoaineeksi? Onko nämä 95-98 keskustelut foorumilaisten mielestä yliarvostettua, eli onko sillä mitään merkitystä kumpaa lyö tankkiin?
  13. #1933
    Oman (06) ohjeissa on että 6tkm olis öljyt, en sitä kyllä ole hirveen orjallisesti seurannu mutta ei ole yli 10tkm livetty kuitenkaan.

    Polttoaineesta 98 aina kun mahdollista. Ei niinkään ehkä oktaanien takia mutta 95 on omaa enemmän viinaa ja sitä ei ole huomioitu vanhempien koneitten suunnittelussa.

    Tehon saantiinkin toki vaikuttaa hieman mutta en sitä ole pyörissä huomannut, mutta oma auto ei kulje edes 120 95 kera kun 98 siivittää huimaaviin 140km/h nopeuksiin toki tuokin varmaa olis säädoissä korjattavissa.
  14. #1934
    Omistajan käsikirjat (täkäläisen ohjelman mukaiset) löytyvät englanniksi suoraan Yamahan sivuilta: http://www.yamaha-motor.eu/fi/servic...als/index.aspx
    Suomeksi rahaa vastaan tiskiltä.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  15. #1935
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tidnab kirjoitti Katso viesti
    Omistajan käsikirjat (täkäläisen ohjelman mukaiset) löytyvät englanniksi suoraan Yamahan sivuilta: http://www.yamaha-motor.eu/fi/servic...als/index.aspx
    Suomeksi rahaa vastaan tiskiltä.
    Hyvä linkki, tuoltahan toi suomessakin voimassa oleva huolto-ohjelma tosiaan näkyy. Eli siis 10 tkm huoltoväli toisin kuin niissä jenkki service manualeissa jostain syystä lukee. Ja kuten näkyy, niin öljynsuodattimen vaihtovälihän ohjelman mukaan on joka toisen öljynvaihdon yhteydessä, mutta kukin toki tekee senkin asian kanssa kuten parhaaksi näkee.
  16. #1936
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Vaikka noissa service manualeissa oleva huolto-ohjelma poikkeaakin hultoväliltään suomessa voimassa olevasta suosituksesta, niin ne on kyllä todella täynnä sellaista tärkeää tietoa eri huoltotoimenpiteiden suorittamisesta, mitä ei omistajan käsikirjasta ilmene.

    Muistutan nyt vielä siltä varalta että joku ei sitä tienny, eli 98-01, 02-03 ja 04-06 mallien service manualit voi siis ladata täältä.

    Ja kuten aiemmin sanoin, niin 07-08 mallin service manual taas on saatavilla tästä.

    09-13 mallin service manualin puolestaan saa tästä.
  17. #1937
    Näistä on jo paljon apua. Tattis vaan avuliaille.
  18. #1938
    Terve. Mikähän voisi olla syy naputukseen ja se kuuluu kannesta aika varmasti? Ääni on samanlainen kun venttiilissä olis paljon välystä. Kansi oli irti kun yhdessä venttiilissä oli liikaa välystä. Se oli kiilauran yläpuolelta lyhyempi kun muut ja näytti että olis ihan tehtaalta lähtösin ollu. Samalla tuli tukittua egr kanavat ja muutenkin puhdistettua koko kansi huolellisesti. Venttiilivälykset on tullu jo moneen kertaan mitattua ja on ok. Pyörä on vuosimallia 2005 ja ajettu 26tkm.
  19. #1939
    Lainaa TaMu1 kirjoitti Katso viesti
    Terve. Mikähän voisi olla syy naputukseen ja se kuuluu kannesta aika varmasti? Ääni on samanlainen kun venttiilissä olis paljon välystä. Kansi oli irti kun yhdessä venttiilissä oli liikaa välystä. Se oli kiilauran yläpuolelta lyhyempi kun muut ja näytti että olis ihan tehtaalta lähtösin ollu. Samalla tuli tukittua egr kanavat ja muutenkin puhdistettua koko kansi huolellisesti. Venttiilivälykset on tullu jo moneen kertaan mitattua ja on ok. Pyörä on vuosimallia 2005 ja ajettu 26tkm.
    Olematta sen suurempi rytkösasiantuntija kehottaisin terkistamaan nokka-akseleiden kunnon. Samalla peruspannulla varustetusta fazerista (-08) meidän perheessä vaihdettiin molemmat nokka-akselit uusiksi samoissa metreissä, kun oli niin rujosti kulumaa ettei voinut enää olettaa säätöjen pysyvän paikallaan. Toki rytkösen nokat ovat eri arvoilla mutta joku suuri mysteerio oli pyöristänyt akselin nokat reilusti yli sallittujen toleranssien. Syy ei ollut huonoissa öljyissä, eikä liioin huollon laiminlyönneistä.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  20. #1940
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Olematta sen suurempi rytkösasiantuntija kehottaisin terkistamaan nokka-akseleiden kunnon. Samalla peruspannulla varustetusta fazerista (-08) meidän perheessä vaihdettiin molemmat nokka-akselit uusiksi samoissa metreissä, kun oli niin rujosti kulumaa ettei voinut enää olettaa säätöjen pysyvän paikallaan. Toki rytkösen nokat ovat eri arvoilla mutta joku suuri mysteerio oli pyöristänyt akselin nokat reilusti yli sallittujen toleranssien. Syy ei ollut huonoissa öljyissä, eikä liioin huollon laiminlyönneistä.
    Pystysköhän se nyt tässä tapauksessa olemaan syyllinen, tuli kyllä katottua nokatkin samalla ja näytti ettei ole mitään kulumaa, mutta eihän sitä tietysti silmällä välttämättä erota.. edellinen naputus johtu siitä lyhyemmästä venttiilin päästä ja nyt kyllä tuntuu mysteeriseltä tämä. Ei kai se auta kun rueta kohta purkamaan konetta uudestaan. Alkaa vaan mielenkiinto olemaan aika lopussa..
  21. #1941
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa TaMu1 kirjoitti Katso viesti
    Mikähän voisi olla syy naputukseen ja se kuuluu kannesta aika varmasti? Ääni on samanlainen kun venttiilissä olis paljon välystä.
    Kato tarkasti ettei AIS:n letkuista mikään ole irti tai järjestelmä vuoda jostain. Joskus muinoin vanhemmassa rykkösessä oli AIS:n venttiililtä semmoinen rympätty liitin pettänyt ja kone kuulosti ihan kansivikaiselta.. Liitin takasin kiinni ja kalkatus loppui. Sieltä kantautui mukavasti venttiilikoneiston ääni vaimentamattomana ulos.

    Jos kerran venttiilit ovat käyneet irti, välykset kunnossa ja visuaalilla ei löytynyt mitään niin ei siellä oikein muuta ääntävää asiaa ole kuin nokkaketjun kiristin, jonka kunnon varmasti myös tarkistit.


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha



  22. #1942
    Minkämoinen homma tuo ruiskurunkojen synkkaus on?

    Millasta hintaa on kokonaan teetettynä ollut tuo 30tkm huolto?

    Lainaa Waille kirjoitti Katso viesti
    Öljyn vaihto ja ruiskurunkojen synkkaus nyt ainaki, sekä tietysti liuta tarkistuksia. Ilmanputsarin vaihdon tarpeen arviointi on ton mallin huolto-ohjeessa näköjään jätetty huoltajan vastuulle. Mun oman mopon huolto-ohjeessa (05 R6) putsarin vaihto on samaan aikaan tulppien kanssa, eli 20 tkm, 40 tkm ja niin edelleen, ellei aiempaa tarvetta ilmene. Lataa service manual täältä ja kato ite. Periodic maintenance sivulta 3-1 alkaen. Se on toi 12 000 mi (19 000 km) sarake, koska huoltovälisuositus on suomessa ollu 10 tkm 6 tkm sijaan. Venttiilien säätö on kotimaisten suositusten mukaan 40 tkm kohdalla.
    TZR125
    CBR 600F 98
    ZX-10R 06
    CB1000R 09
    R1 09
  23. #1943
    1+1=2 ja opin ettei 04-06 rykkösen satulan kiinnikeruuveja kannata jättää kahdeksi tunniksi hallin lattialle. Noheva siivooja käynyt sillä välin ja lunastanut ne parempaan talteen.

    Kysynkin siis, eihän kellään sattuisi noiden ruuvien kokoa/kierrettä olemaan hollilla?
    2015 bike - ??
  24. #1944
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Kato tarkasti ettei AIS:n letkuista mikään ole irti tai järjestelmä vuoda jostain. Joskus muinoin vanhemmassa rykkösessä oli AIS:n venttiililtä semmoinen rympätty liitin pettänyt ja kone kuulosti ihan kansivikaiselta.. Liitin takasin kiinni ja kalkatus loppui. Sieltä kantautui mukavasti venttiilikoneiston ääni vaimentamattomana ulos.

    Jos kerran venttiilit ovat käyneet irti, välykset kunnossa ja visuaalilla ei löytynyt mitään niin ei siellä oikein muuta ääntävää asiaa ole kuin nokkaketjun kiristin, jonka kunnon varmasti myös tarkistit.


    - T -
    Tuli tarkastettua ei vuoda sieltä. Jostain oon kuullu että näissä ois ollu venttiilien ohjuri vikaa? Kansi kun oli irti niin katoin venttiili ohjurit ja kokeilin niitä sormin mutta en sen tarkemmin..
  25. #1945
    Lainaa iXi kirjoitti Katso viesti
    1+1=2 ja opin ettei 04-06 rykkösen satulan kiinnikeruuveja kannata jättää kahdeksi tunniksi hallin lattialle. Noheva siivooja käynyt sillä välin ja lunastanut ne parempaan talteen.

    Kysynkin siis, eihän kellään sattuisi noiden ruuvien kokoa/kierrettä olemaan hollilla?
    Mulla on noi pultit irti tällä hetkellä. Oon käymässä duunissa tossa illemmalla niin nappaan mitat samalla.

    Edit. Manuska osas sanoa, että M6 pultti kyseessä ja näppituntumalla pituutta 30mm.
    Viimeksi muokannut: juhis_; 12.03.2014 klo 22:08.
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  26. #1946
    Lainaa Peltsii kirjoitti Katso viesti
    Tuli viikonloppuna lyötyä pyörä tulille ensimmäistä kertaa talven remonttien jälkeen, ja vituikshan se meni. Vuotaa suihkuamalla jäähdytysnestettä venttiilikoppaan termostaatilta menevästä metalliputkesta. Eli siis kyseessä metalliputki, joka menee noin 3cm venttiilikopan sisään ja kiristetään yhdellä pultilla kiinni. Tiivisteenä o-rengas. Olen nyt 3 kertaa käyttänyt tuon saman paikan auki, nyt viimeisimmällä kerralla laitoin taas uuden o-renkaan ja tiivistesilikonia. Ei, kun vuotaa vieläkin.

    Mikähän tuossa nyt mättää, onko jollain ollut samanlaista ongelmaa kasausvaiheessa ? Putkia menee kuitenkin 2kpl venttiilikoppaan ja toinen pitää, molemmat olleet auki.

    Ja pyöränä 2003 RN09


    Itse itselleni vastaten, minulla oli liian suuret o-renkaat välissä. Vanhoista käppänöistä kun ei saanut kunnollisia mittoja, eikä workshop manual kertonut mittoja, otin tönärillä mitat ja valitsin 20x3mm o-renkaat. Ilmeisesti ne eivät mahtuneet sitten istumaan kunnolla. Oikea koko on 18x2.5mm. Itse laitoin 19x2.5mm kun sellaiset oli würthin sarjassa ja hyvin pitää. Varmistukseksi laitoin vielä würthin silikon spezial 250 väliin. Toivottavasti on apua, jos joku painii saman ongelman kanssa
    1199S Panigale
  27. #1947
    Lainaa TaMu1 kirjoitti Katso viesti
    Tuli tarkastettua ei vuoda sieltä. Jostain oon kuullu että näissä ois ollu venttiilien ohjuri vikaa? Kansi kun oli irti niin katoin venttiili ohjurit ja kokeilin niitä sormin mutta en sen tarkemmin..
    Ei kait 04-06 moottoreissa ole ollut venttiilinohjuri vikaa. 07-08 malleissa kylläkin on ohjureita pettänyt.

    Mulla on hyllyllä 06' vuotisen 26 tkm ajetut nokat jos semmosille sattuisi olemaan tarvetta.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  28. #1948
    Lainaa iXi kirjoitti Katso viesti
    1+1=2 ja opin ettei 04-06 rykkösen satulan kiinnikeruuveja kannata jättää kahdeksi tunniksi hallin lattialle. Noheva siivooja käynyt sillä välin ja lunastanut ne parempaan talteen.

    Kysynkin siis, eihän kellään sattuisi noiden ruuvien kokoa/kierrettä olemaan hollilla?

    M6 , kierteen pituus 20mm , pultin lopussa 3mm "tappi", josta ei löydy kierteitä. Ilmeisesti toimii ohjurina ja helpottaa pultin asennusta tms.

    Edit. Sulla olikin 04-06 , noi mitat on 07-08. Paha sanoo onko siellä samat pultit.
    Viimeksi muokannut: juhis_; 13.03.2014 klo 00:13.
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  29. #1949
    Lainaa juhis_ kirjoitti Katso viesti
    Edit. Sulla olikin 04-06 , noi mitat on 07-08. Paha sanoo onko siellä samat pultit.
    Kuullostaisi kyllä hyvältä, eli parempi kuin arvaus. Pitää käydä hakemassa ja sovittamassa - onneksi noi ei nyt niin paljoa maksa. Kiitokset avusta
    2015 bike - ??
  30.  
  31. #1950
    Tätä samaa vois kyllä kysyä tosta fz1 threadissakin mutta onko kellään tietoa minkälaiset (pituus) kaasuvaijerit ja kytkinvaijeri tossa mopetissa ois? Kun rn19 r1:sen faitterointi tässä kovaa vauhtia käynnissä ja crossitangolle ei noi ton mopon omat vakionarut taida ihan riittää, että kävisköhän sitten tosta yammun pystynaku mallista osia r1:seen todennäköisesti siinä olis vähän pidemmät noi vaijerit? Tänks.. Tai jos joku tietää varmuudella mistä mallista kävis heittämällä pidemmät tohon mun mopoon tai saako jostain valmiiksi tohon tarkoitettuja pidempiä
    Yamaha R1 2007
    -Piirrä katuun, älä seinään!
    =====================
    Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
    Ex: KTM 625 SMC -04
Sivu: 65 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1555636465666775115 ... ViimeinenViimeinen