Viimeksi muokannut: juhis_; 10.07.2013 klo 14:02.
Yamaha MT09 -20
KTM sxf 450 -06
Ite ostin joulukuus samallaisen 60 tonnia ajetun ja se tais olla 40 ja 50 välissä toi iso huolto missä o ventiilien säätö tai tarkistus se maksaa 400 epee ite tein talvella pyörä oli 3pv boom bikessa senjälkeen vaan kovaa ajoa ja öljyn vaihtoooo sitä se tarvii jarru paloi ja tietysti renkaita mitä sit pääsee potkii sivuun. Mu kohalla on vissii onni potkinu mulla kun ei vaihde ongelmia,vaikka sainkin pyörän ilman huolto historiikkii ja enhän edes päässyt koe ajaa sitä vaan ostin hevosen kokeilematta.muistakaa pitää hauskaa Yamahoilillainne
Hyvin potkii tehoo vois olla enenmän
![]()
29v
sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
yamaha r1
Hmmm..
Onkohan toi ihan normaalia et esim valoista lähdettäessä pyörä vastaan kaasuun pienellä viiveellä kunnes päästään johonki 4-5k kierrosalueelle?
Esim lähet rullaa eteen päin rauhallisesti ja laitat sen jälkeen välittömästi urut täysin auki = vastaa kaasuun laiskasti viiveellä.
Yamaha MT09 -20
KTM sxf 450 -06
Mulla tulee silloin tällöin jotain ihme nypytystä/tärinää noilla kierroksilla jos liian hätäseen käännän kahvasta sillon kun pärrä rullaa ykkösellä. Ei kyl suuremmin oo haitannu menoa kun oppinu antaa aluks vähän rauhallisemmin kaasua ja sitten vasta lisää kun on yli 6-7k kierroksia. Voisko olla et antaa niin paljon soppaa kun laittaa hanat kaakkoon et kone vähän tukehtus mistä sit tulee viivettä tai pientä nypytystä.![]()
Yamaha R1 -05
-Bmw S1000RR 2021-
http://www.jaha.fi/
Pyörässä akran koko putkisto + pc. Säädetty bikedoctorilla. Onkohan mahdollista, että vanha omistaja halunnu sen tollaseks? :o
Pitäis päästä kokeilee vastaavaa pyörää et miten siinä kaasu käyttäytyy. Tuo viive tulee siis ainoastaan paikaltaan lähtiessa pienillä kierroksilla. Jos ajat esim ykkönen silmässä tasavauhtia kierrokset n. 1,5-2tkm niin vastaa ihan normaalisti kaasuun, eli heti. Täytyy käydä huomenna pyörimässä ja tutkia tilannetta. Tuo ei siis ole "ominaisuus" joka löytyy jokaisesta rykkösestä?
Hyvinhän toi valoista lähtee jos antaa vähän railakkaammin kierroksia. Kytkintä käy vaan sääliks.
edit. hehe, vastasit näköjään vähän eri viestiin. xD
Viimeksi muokannut: juhis_; 11.07.2013 klo 01:17.
Yamaha MT09 -20
KTM sxf 450 -06
Vittaniemelle oon kyllä säätöön menossa kuhan saan pyörän joskus taas kotio ja saan smog platet, suodattimet ja kaikki muut tilatut/haussa olevat osat siihen asennettua.Ei vaan toi gravesin asiakaspalvelu oo vielä mitään vastannut koskien smog platen shipping ongelmaa.
Vai oisko jollain ylimääräsiä smog plateja tai saisko joku sellaset alumiinista leikkailtua?
Yamaha R1 -05
Löysinkin jo R1-forum.comista topicin jossa myydään plateja 22 dollarilla.Tilaus lähti.
![]()
Yamaha R1 -05
Kuinka pitkä aika edellisestä säädöstä on? Moottori kuluu, anturit kuluu ja aika tekee tehtävänsä. Voi olla, ettei enää ole parhaassa mahdollisessa säädössä. Kaasuunvastaavuusongelmissa aika yleinen syy on TPS anturin vioittuminen/kalibroinnin vaeltaminen. Jokos toi sun kampe oli Fly by wire -kaasulla? Voi löytyä senkin säädöistä vika. Tuota kaasunvastettahan pääsee ainakin kittiecusta säätämään. Mulla on vedetty aika progressiiviseksi tuo kaasu, että on helpompi hallita mutkasta lähtiessä.
Superbike #7
tollasta yksilöä oon kattonu
http://www.nettimoto.com/yamaha/yzf-r1/1539873
ei satu olee kenenkää foorumilaisen? tai onko kellään tietoa pyörästä![]()
Aika rapee hinta noilla kilsoilla oli siellä koko putkisto tai ei. Tonni pois hinnasta.
200€ lisää ni saat jo selkeesti paremman pelin alle:
http://www.nettimoto.com/yamaha/yzf-r1/1534663
Katteet vaihtoon/maalaamoon jos väri ei miellytä.
Edit. näyttäis olevan tuttu myyjätaitaa vaikuttaa myös tällä foorumilla.
Yamaha MT09 -20
KTM sxf 450 -06
Jos noita hintoja vertaa niin ehottomasti -04!
Yamaha R1 -04
Suzuki GSX1300R Hayabusa -03
Suzuki RF600 -93
Suzuki GS500 -99
Kannatan kanssa noita 04-> rykkösiä. Omastani oon ainakin pitänyt![]()
Eikös noissa -00 oo viel kaasaritkin jos en väärin muista.
Yamaha R1 -05
Joo ja sitä niin sanottua vääntöähahahhahahhaa
29v
sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
yamaha r1
Mulla on itsellä ollut 2001 kaasaripeli ja 2005 rykkönen. Erot noissa on kuin yöllä ja päivällä. Ehdottomasti toi 04 malli. Ajettavuus on uudemmassa aivan toisella tasolla.
Ja sitäpaitsi tossa vanhuksessa on pari tonnia liikaa hintaa.....
Edit....Kipattu 2010,eli 2 kilpinen,vaihdettuja osia 1%.....eli hinnan pitää tosiaankin olla 3 tonnin pinnassa,mieluiten alle.ruttutukku peli on ruttutukkupeli. Hankala hankkiutua eroon muuten kuin halvalla hinnalla
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
98-03 perustuu samaan moottoriin, 98-99 (4XV) on parempi kansi kuin 00-01 (5JJ) ja 02-03 (5PW) on kannesta ylöspäin erilainen ja siinä on ruisku. Perusmoottori on kuitenkin kaikissa sama. Ton 02-03 moottorin saa PC:lla toimimaan ihan hyvin, mutta susihan tuo eka ruiskuversio alun alkujaan vissiin oli.
98-01 moottori on tosiaan oikein hyvä, vetää tasaisesti ja pienellä kutittelulla irtoaa n. 160hp kampuralta. 5JJ:stä pitää AIS purkaa pois ja toi vakiopakosarja nyt on kaikissa malleissa paska ja painava.
Itse en ainakaan katso noita kaasareita miksikään miinukseksi. Tosin eipä se moottoriratkaisu juurikaan ole muuttunut 15 vuodessa miksikään.. Mut ehdottomasti toi 04 on seuraavaa sukupolvea ja täysin erilainen alustaltaan ja jarruiltaan yms..
- T -
The Lakkivaari
Yamaha ei pamaha
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Mitäs mitäs, onkos R1 kokoontumista ORG:laisten kera vieläkään pidetty vai olenko missannut jotain tärkeätä ?
Olisiko muilla jäsenillä ehdotuksia tai ylipäätänsä kiinnostusta enään moiseen ?![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Sit pitäs vaan aika ja paikka keksiä.Paikkaa tietty vois kattoo vähän sen mukaan et mistä asti porukkaa olis oikeen tulossa. Taitaa useimmat topicin aktiiviset olla tästä pk-seudulta ainakin jos tiedot pitää kutinsa.
Yamaha R1 -05
Ei ole paljon tullut meteliä pidettyä, mutta jos aika osuu sopivasti niin voisi täältä Lahesta ajella PK-seudulle
potkimaan renkaita! Arki-illat miltei parhaita kun nämä kesäviikonloput on aika kortilla![]()
2015 bike - ??
Olisikos sitten joku perjantai ilta kaikkein parhain moiseen? Ei haittaa vaikka vähän venyisi ja mikä olisi sen mukavempi tapa aloitella viikonloppu kuin hyvässä R1 kokoontumisessa
Mitenkä esimerkiksi porukoille sopisi Elokuun ensimmäinen perjantai (2.päivä)
Paikkana voisi olla esimerkiksi Kehäkessa vantaalla?
Ehdottakaa muutkin ihmeessä niin saadaan yhteisymmärrystä ja tilaisuuden koittaessa mahdollisimman paljon väkeä paikalle
Oujeaaa!PäR1stin on taas kotona tallissa!
![]()
Ajattelin kyl lähteä sinne MotOrgin summermeettiin jos vaan mitenkään pääsen ja kelit on ok.Vähän liikaa ohjelmaa ainakin mulle yhelle vkl jos on viel rykkös meetti olis samana vkl.
Joku toinen vkl vois olla parempi ainakin mulle. Mutta jos enemmistö kannattaa tota 2.8 niin kait mä sen jotenkin saisin järkättyä omaan kalenteriin.
Yamaha R1 -05
Vai R1-Stadi miittikyllähän tollanen vois kiinnostaa, sitte paahtaa letkassa vähä mutkapätkiä?
Yamaha R1 2007
-Piirrä katuun, älä seinään!
=====================
Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
Ex: KTM 625 SMC -04