Sivu: 56 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 646545556575866106 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1651:stä 1680:een 4018:sta
  1. #1651
    Osaako kokeneemmat kertoo missä on joku "pakokaasu ilmaputki" joka kannattaa tukkia ennen penkitystä. Yammu olis menossa lauantaina penkkiin.
    Yamaha YZF-R1 2008
  2. #1652
    Ilmanputsarikotelon alle tulee kyseinen putki kannenkopasta. Itse ainakin poistanut koko AIS-plug syteemin ja tehnyt alumiiniilatasta kannenkopan päälle tukkolevyt. Eikä syty vikakoodeja vaikka sen AIS-plugin liittimen irrottaa.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  3. #1653
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Ilmanputsarikotelon alle tulee kyseinen putki kannenkopasta. Itse ainakin poistanut koko AIS-plug syteemin ja tehnyt alumiiniilatasta kannenkopan päälle tukkolevyt. Eikä syty vikakoodeja vaikka sen AIS-plugin liittimen irrottaa.
    Puhut varmaan tästä prokkiksesta: http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=263939

    Itellä edessä myös viimeistään ensi talvena, paukuttaa reilusti putkeen jo pelkillä slipareilla, mitäs sitten kun saa enemmän soppaa avarammassa systeemissä, tämä siis kun katin tilalle pistetään y-haara ja kylkeen pc

    Saakos tuon väliaikaisesti jotenkin 'pois käytöstä' kuten tossa yllä tarvittais penkityksen ajaksi? Vois itekin kokeilla millanen ero tulee moottorijarrulla.

    ent. Yamaha R1 -08, Honda CB1000RA -11, Honda CR 125R -00, Kawasaki KX 80 -99, Honda XR 80R -00, Honda Monkey eKr.

    Vamos MC Helsinki
  4. #1654
    Lainaa Jefu kirjoitti Katso viesti
    Puhut varmaan tästä prokkiksesta: http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=263939

    Itellä edessä myös viimeistään ensi talvena, paukuttaa reilusti putkeen jo pelkillä slipareilla, mitäs sitten kun saa enemmän soppaa avarammassa systeemissä, tämä siis kun katin tilalle pistetään y-haara ja kylkeen pc

    Saakos tuon väliaikaisesti jotenkin 'pois käytöstä' kuten tossa yllä tarvittais penkityksen ajaksi? Vois itekin kokeilla millanen ero tulee moottorijarrulla.
    Mä tarjoan Jefu sulle paaaaaaaljon parempaa vaihtoehtoa tuohon Power Commanderiin verrattuna. Multa löytyy vakio ECU joka on fläshätty YEC malliseksi. Siinä saa säädettyä myös sytytstä mitä ei pelkällä PC:llä saa tehtyä vaan tarvii siihen vielä toisen lisämokkulan. Poistaa myös exupin vikavalon.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  5. #1655
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Ilmanputsarikotelon alle tulee kyseinen putki kannenkopasta. Itse ainakin poistanut koko AIS-plug syteemin ja tehnyt alumiiniilatasta kannenkopan päälle tukkolevyt. Eikä syty vikakoodeja vaikka sen AIS-plugin liittimen irrottaa.
    Kiitos tästä tiedosta pitää alkaa pyörää purkamaan. Näkee sitten paljon on hevosia tallella. Mulla on leo vincen sliparit, y-haara ja PC3 kiinni tällä hetkellä.
    Yamaha YZF-R1 2008
  6. #1656
    Lainaa Jefu kirjoitti Katso viesti
    Jees talvi meni mukavasti pikku modien kanssa puuhaten ja asennusoluita siemaillen.

    Kuten aiemmin jo postailinkin niin ennen-jälkeen fotot voisi pistää näkyviin, jos jotain sattuu kiinnostamaan.
    Tästä siis lähettiin liikkeelle:


    Visio pyörän olemuksen muutoksesta oli syksyllä ailahteleva, mutta selkeä: vakiokuosista eroon. Kuparin/oranssin värisen katesarjan tilaus vaihtui Teneriffan reissuun ja nyt kun asiaa ajattelee, niin ei mennyt ainakaan pahasti metsään.

    Tähän on päästy ja nyt sitten toivotaan pikaista kevättä ja lumien sulamista

    Itellä olis vähän vastaava "värin vaihto" prokkis suunnitteilla, kuin tässä ja kiinnostaisi kuulla vähän vikkejä siihen... Lähinnä kiinnostaisi tietää, että miten tuosta tankista saa parhaiten yksivärisen, kun siinä ainakin itsellä on nuo tarrat lakkakerroksen alla, toisin kuin muualla pyörässä jossa tarrat ovat päällimmäisenä ja millä aineella noita tarroja kannattaa lähteä irrottelemaan katteista?

    EDITTIÄ: Tuossa kun tarkemmin katselin, niin onko Jefun pyörässä vain peitetty nuo lakkakerroksen alla olevat punaiset kohdat tankista jollain mustilla "traction padseillä tai vastaavilla?
    ZX-10R '06
    Exät: YZF-R1 '08, ZX-6R '03, Z1000 '03 Husqvarna TC 450 '04
  7. #1657
    Lainaa Jefu kirjoitti Katso viesti
    Puhut varmaan tästä prokkiksesta: http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=263939

    Itellä edessä myös viimeistään ensi talvena, paukuttaa reilusti putkeen jo pelkillä slipareilla, mitäs sitten kun saa enemmän soppaa avarammassa systeemissä, tämä siis kun katin tilalle pistetään y-haara ja kylkeen pc

    Saakos tuon väliaikaisesti jotenkin 'pois käytöstä' kuten tossa yllä tarvittais penkityksen ajaksi? Vois itekin kokeilla millanen ero tulee moottorijarrulla.
    Mitäs käytännön etua tämän osan poistamisella saadaan?

    Busassa oli joku vastaavan tyylinen pakokaasupäästöihin liittyvä juttu ja sen poistamisella ei saavutettu muuta kuin enemmän huoltotilaa ja minimaalinen painon tiputus.

    Saako tuon poistamisella moottorijarrun paukutuksen loppumaan, sitä tekee aikalailla...
    Yamaha R1 -04
    Suzuki GSX1300R Hayabusa -03
    Suzuki RF600 -93
    Suzuki GS500 -99
  8. #1658
    Onko tossa 04-06 mallissa samalla lailla tehty tuo homma kun tossa 07-08 mallissa?
    Yamaha R1 -05
  9. #1659
    Lainaa Slerba kirjoitti Katso viesti
    Itellä olis vähän vastaava "värin vaihto" prokkis suunnitteilla, kuin tässä ja kiinnostaisi kuulla vähän vikkejä siihen... Lähinnä kiinnostaisi tietää, että miten tuosta tankista saa parhaiten yksivärisen, kun siinä ainakin itsellä on nuo tarrat lakkakerroksen alla, toisin kuin muualla pyörässä jossa tarrat ovat päällimmäisenä ja millä aineella noita tarroja kannattaa lähteä irrottelemaan katteista?

    EDITTIÄ: Tuossa kun tarkemmin katselin, niin onko Jefun pyörässä vain peitetty nuo lakkakerroksen alla olevat punaiset kohdat tankista jollain mustilla "traction padseillä tai vastaavilla?

    Ite tein EX-07 räikköseeni näin.
    Tarrat irti kuumailmapistoolilla. Kevyesti lämmittäen, lähtevät todella nätisti. Muistaakseni joku sanoi että hiustenkuivainkin riittäisi (?)
    Alakatteet maalarilla mustaksi, ja tankissa lakan alla oleva punainen mustasta tarra arkista leikatulla, samanmuotoisella piiloon.
    Avot!
    Komee tulee, rupeavat vaan nykyään olemaan suht yleisiä..
  10. #1660
    Lainaa Slerba kirjoitti Katso viesti
    Itellä olis vähän vastaava "värin vaihto" prokkis suunnitteilla, kuin tässä ja kiinnostaisi kuulla vähän vikkejä siihen... Lähinnä kiinnostaisi tietää, että miten tuosta tankista saa parhaiten yksivärisen, kun siinä ainakin itsellä on nuo tarrat lakkakerroksen alla, toisin kuin muualla pyörässä jossa tarrat ovat päällimmäisenä ja millä aineella noita tarroja kannattaa lähteä irrottelemaan katteista?

    EDITTIÄ: Tuossa kun tarkemmin katselin, niin onko Jefun pyörässä vain peitetty nuo lakkakerroksen alla olevat punaiset kohdat tankista jollain mustilla "traction padseillä tai vastaavilla?
    Tankissa on tosiaan lakan alla olevat tarrat peitetty Stomp gripeillä, tuo kaarreajossa noin muutenkin mukavasti tukea polville.

    Tarrat saat parhaiten pois antamalla niille lämpöä ja varovasti irti vetelemällä. Jos liimajälkiä jää muoviin, niin ne saa hinkuteltua veks vaikka jollain mikrokuituliinalla ja WD-40 yleisöljyä ruiskimalla. Etulokarin voi maalata tai metsästää jostain valmiiksi maalattu, itse löysin muutaman viikon kyttäämisen jälkeen briteistä käytetyn helmiäisvalkoisen orkkis loksun -07 mallista. Hugger ja ducktail maalattu itse. Penkit on mulla verhoiltu mustaksi crossikäytöstä tutulla grippikankaalla. Onhan tuossa sitten läjä muutakin pikkukamaa pistetty vaihtoon, niistä en sano mitään kun jokaisella on tummista vilkuistakin oma mielipiteensä

    Kuskin penkin päällystämiseen vinkkiä, ettei ollu kuulemma helppo rasti saada siistiksi vaikka oli pelit, vehkeet ja ammattilainen asialla. Mm. ebaysta löytyy käytettyjä mustia penkkejä aina silloin tällöin myynnistä.

    ent. Yamaha R1 -08, Honda CB1000RA -11, Honda CR 125R -00, Kawasaki KX 80 -99, Honda XR 80R -00, Honda Monkey eKr.

    Vamos MC Helsinki
  11. #1661
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Mä tarjoan Jefu sulle paaaaaaaljon parempaa vaihtoehtoa tuohon Power Commanderiin verrattuna. Multa löytyy vakio ECU joka on fläshätty YEC malliseksi. Siinä saa säädettyä myös sytytstä mitä ei pelkällä PC:llä saa tehtyä vaan tarvii siihen vielä toisen lisämokkulan. Poistaa myös exupin vikavalon.
    Kiitos diilistä jaska, mut mulla valahtaa paskat housuun vaan jo kun ajattelenkin mihinkään sähköihin tai sytytykseen kajoamista. Juippina crossitouhuissa pääs käsiksi vaan mekaaniseen puoleen, kun ei niissä tarvinnut mitään sähköjä miettiä, niin ei oo yhtään varmuutta alkaa sähköpuolta räpläämään.
    Sainhan mä jammustakin talvella neljä sulaketta käräytettyä

    ent. Yamaha R1 -08, Honda CB1000RA -11, Honda CR 125R -00, Kawasaki KX 80 -99, Honda XR 80R -00, Honda Monkey eKr.

    Vamos MC Helsinki
  12. #1662
    Savun jälkeenhän voi aina tarkastaa kytkennät.

    Toi on kyllä niin simppeli juttu että ei sitä voi tössiä. Niin tai vaihtelinhan minäkin innostuksissani pinnien paikkoja. Jenkki mallin sähköissä ei vain olisi näin tarvinnut tehdä.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  13. #1663
    Tänään käytetty yamaha penkissä niin omasta mielestä aika vähän oli heppoja kun 147hp renkaalta ja 97Nm vääntöjä.
    Yamaha YZF-R1 2008
  14. #1664
    Lainaa sampar kirjoitti Katso viesti
    Tänään käytetty yamaha penkissä niin omasta mielestä aika vähän oli heppoja kun 147hp renkaalta ja 97Nm vääntöjä.
    Vakio vai viritetty jotenkin?
    Yamaha R1 -05
  15. #1665
    Lainaa sampar kirjoitti Katso viesti
    Tänään käytetty yamaha penkissä niin omasta mielestä aika vähän oli heppoja kun 147hp renkaalta ja 97Nm vääntöjä.
    Oot ihan oikeassa, aina sitä tehoa on liian vähän, oli se lukema sitten mikä tahansa!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  16. #1666
    Lainaa zonwe kirjoitti Katso viesti
    Vakio vai viritetty jotenkin?
    On viritetty Leo Vince,y-haara,KN-suodatin ja PC3
    Yamaha YZF-R1 2008
  17. #1667
    Voihan noissa dynoissakin olla jonkin verran eroja/heittoja. Mun mielestä ihan ok lukemat takarenkaalta noilla vireillä... Voi olla että se orkkis alkukäyrä vähän ahistaa.
    Yamaha R1 -05
  18. #1668
    Niin on varmaan, jos muistellaan vanhaa vitsiä että viritys on onnistunut, jos tehot tippuvat alle 10% Pitäishän vakiostakin jo lähteä enemmän takarenkaalta. Penkeissä on eroja, että vaikea sanoa onko vikaa vai ei.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  19. #1669
    prkl. Mun piti ilmaantua tonne Dyno-mightin tapahtumaan(missä ilmeisesti sunki mopo mitattiin?) mittautamaan oma mopo, mut ulkona oli niin perkeleen sateista et jäi väliin. Olis pystyny vähän vertailemaan tuloksia.

    Oli aika helvetin voittaja olo tänään ku huomas ajolenkin jälkeen et puolet housunlahkeen soljesta oli sulanu y-haaraan kiinni Saa nähä miten miten se kumipaska lähtee irti.
    Viimeksi muokannut: juhis_; 07.07.2013 klo 00:12.
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  20. #1670
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Mä tarjoan Jefu sulle paaaaaaaljon parempaa vaihtoehtoa tuohon Power Commanderiin verrattuna. Multa löytyy vakio ECU joka on fläshätty YEC malliseksi. Siinä saa säädettyä myös sytytstä mitä ei pelkällä PC:llä saa tehtyä vaan tarvii siihen vielä toisen lisämokkulan. Poistaa myös exupin vikavalon.
    Vakio ECU:n kun flashaa YEC -malliseksi, lähtee samalla myös elektroninen ajonesto kävelemään, eli tämän jälkeen mahdollista startata johdoista tai kopioidulla avaimella ilman sirua. Hyvä vai huono juttu, paha sanoa.
  21. #1671
    Lainaa juhis_ kirjoitti Katso viesti

    Oli aika helvetin voittaja olo tänään ku huomas ajolenkin jälkeen et puolet housunlahkeen soljesta oli sulanu y-haaraan kiinni
    What?! Miten ihmeessä tuo on mahdollista?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  22. #1672
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    What?! Miten ihmeessä tuo on mahdollista?
    mun moposta siis puuttuu se lämpösuoja siitä. En tiedä saako sitä tohon kokoputkistoon kiinni vai onko edellinen omistaja vaan päättäny jättää sen pois.

    Eniveis, solki oli auennu ajon aikana ja löytäny tiensä siihen putkeen kiinni!
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  23. #1673
    Vältellään niitä teinicamoja ja toisaalta tixtexjä niin moista ongelmaa ei pitäisi tulla ?
    R1
  24. #1674
    Lainaa Hurubaw kirjoitti Katso viesti
    Vakio ECU:n kun flashaa YEC -malliseksi, lähtee samalla myös elektroninen ajonesto kävelemään, eli tämän jälkeen mahdollista startata johdoista tai kopioidulla avaimella ilman sirua. Hyvä vai huono juttu, paha sanoa.
    Juu tiedossa on tämä, kuten sen olen kertonut myyntiosion puolellakin. Eihän toi oikeita varkaita hidasta, ne kun ei yritäkkään sitä mopoa ajamalla viedä. Toinen juttu on sitten nuo huume hörhöt jotka vaan tykkää pitää hauskaa. Kukaanhan ei kiellä virittämästä ylimääräistä katkaisijaa millä ne virrat on poiikki vaikka kuinka peukalois virtalukon johtoja. Onhan noita tuontipyöriäkin mistä tämä ajonesto puuttuu, joten en mä myt tiedä onko se sitten niin hirveen suuri puute. Mutta jos pelottaa että se mopo sen takia viedään ettei sitä ajonestoa ole niin sitten ei kannata sekaantua fläshättyyn ecuun.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  25. #1675
    Lainaa slaideri kirjoitti Katso viesti
    Vältellään niitä teinicamoja ja toisaalta tixtexjä niin moista ongelmaa ei pitäisi tulla ?
    jepjep..
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  26. #1676
    Mistä löytyy edullisesti ja 1vk toimitusajalla r1 2004 takavanteen jarrulevyn kiinnityspultit?
    Yamaha R1 -04
    Suzuki GSX1300R Hayabusa -03
    Suzuki RF600 -93
    Suzuki GS500 -99
  27. #1677
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wiltzu kirjoitti Katso viesti
    Mistä löytyy edullisesti ja 1vk toimitusajalla r1 2004 takavanteen jarrulevyn kiinnityspultit?
    Joku paikallinen pulttikauppa?

    Onko 08 vielä samat vanteet? Jos on sama vanne ja et ehdi saada pultteja ajoissa, tule hakemaan multa takavanne lainaks. Oon ainakin la eteenpäin suhteellisen tiiviisti tallilla. Saattaa olla, että käyn myös tänään ja huomenna.
    Superbike #7
  28. #1678
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Joku paikallinen pulttikauppa?

    Onko 08 vielä samat vanteet? Jos on sama vanne ja et ehdi saada pultteja ajoissa, tule hakemaan multa takavanne lainaks. Oon ainakin la eteenpäin suhteellisen tiiviisti tallilla. Saattaa olla, että käyn myös tänään ja huomenna.
    Mulle neuvottiin et kannattais käyttää alkuperäisiä kartiopultteja, jotka uppoaa levyn upotuksiin.
    Yamaha R1 -04
    Suzuki GSX1300R Hayabusa -03
    Suzuki RF600 -93
    Suzuki GS500 -99
  29. #1679
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wiltzu kirjoitti Katso viesti
    Mulle neuvottiin et kannattais käyttää alkuperäisiä kartiopultteja, jotka uppoaa levyn upotuksiin.
    Todennäköisesti se pultti on ihan standardikamaa. Tod. näk. ISO 10642 tai DIN 7991.
    Superbike #7
  30.  
  31. #1680
    Moikka!

    Tossa polttelis hommata r1. Tarjolla olisi vuoden 2000 peli jolla ajettu reilu 50tkm. Mitäs tossa kannattaa ottaa huomioon? onko isoja huoltoja edessä ja mitä tulisi lähiaikoina huoltaa? Lisäksi olis kiva saada tietoa tyyppivioista.

    Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Sivu: 56 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 646545556575866106 ... ViimeinenViimeinen