Mulla on kans tuolla tallin hyllyllä odottamassa Gillesin tappisarja. Siinä saa samalla käännellä vaihdekaavioo jos siltä tuntuu. Muutenhan noista ei ole vielä tuntumaa, mutta toivon että niillä saisi hieman jalkojen asentoa premmaksi. *(mijumu @ Joulu. 15 2010,17:29) kirjoitti
Jos mä esittäisin ton basso vai tappisarja kysymyksen työpaikallani niin 5 jannua olis sitä mieltä että basso, kun tykkäävät kimpassa soitella, mutta minä kun olen musiikkilahjaton (ja vissiin ajolahjatonkin kun en pystyssä pysynyt) niin ilman muuta tappisarja. Mutta jos taas tykkää musisoida ja hifistellä mopoa, niin mä ostaisin sitte molemmat. *![]()
-Bmw S1000RR 2021-
http://www.jaha.fi/
Mistäs noita ootte tilaillut? Siis saako jostain edullisemmin laatua kuin täältä kotimaasta maksamalla n 350€?(jaska_73 @ Joulu. 15 2010,22:59) kirjoitti
<p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p> </p>
Mä ostin omani jenkkien R1-foorumilta. Hinta oli muutaman euron yli 300 euroa veroineen ja kaikkineen. Suomesta ei Gillesiä taida saada alle neljän sadan euron. Lisäksi siinä samassa kaupassa tuli mukana gillesin ketjunkiristimet.
Tokihan noi osat oli käytettyjä. Olivat kiinni 06' vuosimallin rykkösessä jolla oli keritty 5 vuoden aikana ajaa huimat 600 mailia. Pyörä oli kyllä kuin uusi. Ei vain ollut kaverilla ollut aikaa ajaa ja tykkäsi enemmän ajaa enduro pyörällänsä.
-Bmw S1000RR 2021-
http://www.jaha.fi/
Uusi Rytkösen omistaja ilmoittautuu.
Lauantaina pitäisi uuden murun tulla kotiin. vm. 2007 ja väri mikäpä muukaan kuin musta.![]()
Kawasaki Z 750 S ----> Yamaha YZF-R1
Täällä myös ilmoittautuu *(JLeinonen @ Helmi. 15 2011,13:40) kirjoitti
2007 R1 ja siistein väri, eli sininen ;)
Kotiutettu pari viikkoa sitten ja jotain pientä keritty jo tekemäänkin, eli:
- Leon Carbon-sliparit
- Kilpiteline
- Led vilkut
Jenkeistä on tulossa PCIII v.5. Keväällä sitten säädettäväksi...
Yamaha RD 125 LC -83 --> Yamaha FZ6-S -06 --> Yamaha YZF-R1 -07 -->
Yamaha XT 660 X -04
Ja tänään oli sitten ennnen aikaiset synttärit, kun pyörä tuli kotiin. Putipuhdas pyörä piti heti puunata. Nyt sitten odottelee lämpimässä tallissa peittojen alla kevättä.
Säätiedotuksesta päätellen kevät ei ainakan ensi viikolla vielä tunnu koittavan. Mahtaa tulla pitkä odotus.![]()
Kawasaki Z 750 S ----> Yamaha YZF-R1
Gilles toolingin sivuilta voi suoraankin tilata osia.(mijumu @ Tammi. 24 2011,19:54) kirjoitti
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
tilasin uuden yamaha r-1 vm.2011 sininen,jossa myös mustaa ja jokunen valkoinen raita. pyörä saapuikin jo ja on kasattu,muutamat koe sauhut otettu..ajokelejä odotellessa
![]()
6kpl crossipyöriä
yamaha rd 350 -86
yamaha fzr 600 -91
suzuki gsxr 1100 -91
suzuki gsxf 750 -98
honda cbr 600 -95
yamaha yzf 600 thundercat -03
honda cbr 900rr fireblade -96
Ducati paso 907 i.e -91
Kawasaki zxr 750 rr -93
Yamaha yzf r6r -06
Honda vtr 1000f Firestorm -03
Honda cbr 929 rr Fireblade -00
Yamaha yzf-r1 vm.2011
Onnittelut, onko äänenvaimentimet vaihdettu vakiosta johonkin "rouheempaan"?(tepsu @ Maalis. 07 2011,17:49) kirjoitti
kiitti! pyörä on vielä aivan alkuperäinen, mutta tilattu on tuplakuplapleksi , takapenkinpäällinen(seat cover) ja sirompi kilpiteline . tarkoituksena on myös hommata akrapovicin hiilikuitusliparit ja katin ohitusputki sekä powercommander 5, toki onhan tuonne mode napin alaisuuten ajettu 3 eri tehokäyrää jo tehtaalla tiiä sitten saako niihin ajettua uutta ohjelmaa eli onko powercommanderi turha investointi tähän pyörään ?!? jos jolla kulla tietoa voisi valaista tietämätöntä. mutta voihan sillä saada kaikkea kivaa aikaan vääntöä lisää alhaalle ja keskelle. myös varmaan välityksiä tulen lyhentämään ehkä eteen -1. tarvii alkaa tutustumaan tuohon sähköiseen ohjausiskariin sekä ajotietokoneeseen.eipä tuo ole vielä kilvissäkään.
6kpl crossipyöriä
yamaha rd 350 -86
yamaha fzr 600 -91
suzuki gsxr 1100 -91
suzuki gsxf 750 -98
honda cbr 600 -95
yamaha yzf 600 thundercat -03
honda cbr 900rr fireblade -96
Ducati paso 907 i.e -91
Kawasaki zxr 750 rr -93
Yamaha yzf r6r -06
Honda vtr 1000f Firestorm -03
Honda cbr 929 rr Fireblade -00
Yamaha yzf-r1 vm.2011
tepsu kyllä sun kannattaa asentaa PC V jos vaihdat putkiston katista asti, toimii varmasti paremmin kun saa kunnon säädöt sisään. En usko että sen omaan ohjausyksikköön saa uusia karttoja/modattua olemassa olevia. Itteekin kiinostais vaihtaa uudempaan R1:een, mutta katsotaan nyt jos vaikka odottelis sitä 2012 Rytköstä (jos siis tulee uusi versio) *
Jokos sitä ollaan uskallettu ajella?
pahuksen lumisateet alkais jo riittämään,vanhalla pyöräll (cbr) kävin kylällä tankaamasss alkuviikosta, uudella yammulla ei viel metriäkään. ps.Tomber, saatan alkaa vuokraamaan uutta r1,stä kesällä jos mieli tekee niin sillä testaamaan.
6kpl crossipyöriä
yamaha rd 350 -86
yamaha fzr 600 -91
suzuki gsxr 1100 -91
suzuki gsxf 750 -98
honda cbr 600 -95
yamaha yzf 600 thundercat -03
honda cbr 900rr fireblade -96
Ducati paso 907 i.e -91
Kawasaki zxr 750 rr -93
Yamaha yzf r6r -06
Honda vtr 1000f Firestorm -03
Honda cbr 929 rr Fireblade -00
Yamaha yzf-r1 vm.2011
tepsu samassa pisteessä kuin minä, ei uudella pyörällä vielä metriäkään. Ja viime päivien sateiden takia menee vielä pitkätovi ajokauden alkuun.![]()
Etelä-pohjanmaalla.(Tomber @ Maalis. 28 2011,18:43) kirjoitti
6kpl crossipyöriä
yamaha rd 350 -86
yamaha fzr 600 -91
suzuki gsxr 1100 -91
suzuki gsxf 750 -98
honda cbr 600 -95
yamaha yzf 600 thundercat -03
honda cbr 900rr fireblade -96
Ducati paso 907 i.e -91
Kawasaki zxr 750 rr -93
Yamaha yzf r6r -06
Honda vtr 1000f Firestorm -03
Honda cbr 929 rr Fireblade -00
Yamaha yzf-r1 vm.2011
noista rykkösen tehokartoista sen verran, ne ei varsinaisesti puutu tehoihin millään lailla. joka asennossa sama tehokäyrä käytössä, mutta kaasukahvan liike muuttuu huomattavasti. A asennossa ehkä jopa hiukan liian lyhyt liike kaupunkiajeluun, tietty tottumus kysymyshän se on.
sliparit, y-haara ja komentaja vaihdettu omaankin. tehoihin ei juurikaan vaikuttanut, mutta seokset ja äänet on sentään kohdallaan. :P
DT125R-92 -> pitkä tauko -> R1-98 -> R1-09 -> lyhyt tauko -> R1-04 -> R6-02 -> pitkä tauko -> R1-09
R1 -01 takaiskarin vaimennusta pitäs säätää, eikä mitään hajua klikkerin asetuksista. Missä asennossa ja paljonko napsuja on vakio asetukset? Mihin päin ja kuinka paljon pitää ruvata että saa tiukemmaksi. Ylä- eikä alapäästä ei löytynyt mitään + / - merkkejä tms.
En tiiä ja jos manuaaliakaan ei ole, niin tuumaappa näitä:(jalu78 @ Maalis. 31 2011,21:28) kirjoitti
Standard
Rear Suspension
Pre-Load = position 4 of 9
Rebound = 8 clicks out from full in
Compression = 9 clicks from full in
Olisikohan järkevää veivata molemmat 8 naksua auki pohjasta, veivata jompi kumpi uudestaan pohjaan ja perää painelemalla tai penkille hyppäämällä kokeilla, että kumpi muuttui ja mihin suuntaan. Jousi löysällä testaaminen on helpompaa. Sitten sama toiselle. Älä ihmettele, jos toisesta kiristämällä löystyy ja toisesta kiristämällä tiukkenee.
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
ajettu 0 metriä mutta vahattu on nyt 1 kerranylihuomenna sunnuntaina olis tarkoitus käydä ottaa savut yammusta, jos sääennusteet pitänee paikkaansa
6kpl crossipyöriä
yamaha rd 350 -86
yamaha fzr 600 -91
suzuki gsxr 1100 -91
suzuki gsxf 750 -98
honda cbr 600 -95
yamaha yzf 600 thundercat -03
honda cbr 900rr fireblade -96
Ducati paso 907 i.e -91
Kawasaki zxr 750 rr -93
Yamaha yzf r6r -06
Honda vtr 1000f Firestorm -03
Honda cbr 929 rr Fireblade -00
Yamaha yzf-r1 vm.2011
Ajattelin laittaa katevilkut eteen. Onko kellään antaa vinkkiä minkälaiset kannattais ostaa? Mielellään sellaiset jotka näkysi edes vähän eteenpäinkin. Pyöränä siis Yamaha R1 vm. 2007.
Yamaha R1 -07
Itellä -05 mallin rykkösessä HotBodies:n katevilkut.. Kait nuo jonkinverran näkyy. Ehkä *Helppo asennus, toimineet ainakin vikat kaksi kautta moitteetta. Hinta muistaakseni oli jotain 40-50e.
www.pr-powercontrol.fi kautta aikoinaan tilatut, mutta enää ei näytä sivu olevan ylhäällä.
![]()
Yamaha YZF-R1 vm. 2005
Kohta piäsee!!!![]()
![]()
mulla on katevilkut edessä, aikast huonosti näkyy eteen (eli ei ollenkaan..)(sinpa @ Huhti. 04 2011,17:03) kirjoitti
ite vaihdan heti ne pois, kunhan löydän esim. vilkulliset peilit tilalle
nyt on 215km ajettu uudella r1 on kyllä uskomattoman hyvä ajettava, sisäänajo hyvällä mallilla.äänet on hienot mutta desibeliä sais olla lisää eli hiilikuitu akrapovicit kun malttais tilata..ovat vaan keksineet kovat hinnat
6kpl crossipyöriä
yamaha rd 350 -86
yamaha fzr 600 -91
suzuki gsxr 1100 -91
suzuki gsxf 750 -98
honda cbr 600 -95
yamaha yzf 600 thundercat -03
honda cbr 900rr fireblade -96
Ducati paso 907 i.e -91
Kawasaki zxr 750 rr -93
Yamaha yzf r6r -06
Honda vtr 1000f Firestorm -03
Honda cbr 929 rr Fireblade -00
Yamaha yzf-r1 vm.2011
Minulla viritelty led katevilkkujen lisäksi peilit, joissa led vilkut, toimii siis molemmat. Pitäisi näkyä. Toukokuussa![]()
R1-2011
EX-R1 2008
EX-R1 2005
EX-YZF 600R
Pc,katin poisto,vapari,hiukka avatut vakioänkkärit ja osaava mies jarrupenkin ääressä...johan muuttu 05 rykkönen edukseen![]()
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
mistä hommasit vilkulliset peilit? kuvia?(Shadow77 @ Huhti. 06 2011,11:59) kirjoitti
Ittellä kanssa katevilkut ja näkyy tod. hyvin eteenpäin. Kyseessä Motrax(Juhis @ Huhti. 06 2011,07:51) kirjoitti