Sivu: 14 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 412131415162464114 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 4018:sta
  1. #391
    Lainaa (jaulis @ Syys. 28 2010,17:32) kirjoitti
    Lainaa (mjtee @ Syys. 28 2010,17:10) kirjoitti
    Lainaa (jaska_73 @ Syys. 27 2010,21:07) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Syys. 27 2010,16:41) kirjoitti
    Lainaa (jaska_73 @ Syys. 27 2010,15:35) kirjoitti
    Mitäs sä Matti oel tykännyt tiheämmistä välityksistä? Mulle on myös tulollansa piikiä pienempi eturatas, mutta testailut jää ens kevälle, kun mopo on aika levällään tällä hetkellä. *
    Kokeile vielä +3 taakse niin alkaa olemaan aika herkkä kadulle... Tuollaiset -1/+3 välit, sekä hindlen kokoputkisto ja commanderi+säätö teki juurikin tuollaisesta -06 rykkösestä aika pirun hyvän katupyörän. Muuttuu ajettavuus vakiosta aika radikaalisti... *
    Juu kaikki muu löytyy ja vähän enemmänkin *, mutta tuo 16 piikkinen eturatas puuttuu. Keväällähän sen sitten tietää.
    Ei se pelkkä eturatas järkkyjä tee. Enempää en kuitenkaan itse vaihtaisi katuajoon, koska vaihdeväli pienenee hetkessä naurettavaksi.
    Ootko kokeillut?
    En kilosessa. Seeprassa jo -1p edessä oli koomista kaupungissa. Siis tokihan se vaihdeväli tuntuu vaihdeväliltä, kun vaihto tapahtuu @ 10krpm, mutta jos hurruuttaa alle 3000-4000rpm tasossa, niin se on sama vaikka hyppelisi pykälän tai parin yli. Kilosessa -1p ei tee vielä sama efektiä ainakaan rykkösessä, mutta uskon, että toinen samanmoinen lyhentäminen tekisi. Mikäs siinä, jos on shifteri.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  2. #392
    Lainaa (mjtee @ Loka. 09 2010,08:37) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Syys. 28 2010,17:32) kirjoitti
    Lainaa (mjtee @ Syys. 28 2010,17:10) kirjoitti
    Lainaa (jaska_73 @ Syys. 27 2010,21:07) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Syys. 27 2010,16:41) kirjoitti
    Lainaa (jaska_73 @ Syys. 27 2010,15:35) kirjoitti
    Mitäs sä Matti oel tykännyt tiheämmistä välityksistä? Mulle on myös tulollansa piikiä pienempi eturatas, mutta testailut jää ens kevälle, kun mopo on aika levällään tällä hetkellä. *
    Kokeile vielä +3 taakse niin alkaa olemaan aika herkkä kadulle... Tuollaiset -1/+3 välit, sekä hindlen kokoputkisto ja commanderi+säätö teki juurikin tuollaisesta -06 rykkösestä aika pirun hyvän katupyörän. Muuttuu ajettavuus vakiosta aika radikaalisti... *
    Juu kaikki muu löytyy ja vähän enemmänkin *, mutta tuo 16 piikkinen eturatas puuttuu. Keväällähän sen sitten tietää.
    Ei se pelkkä eturatas järkkyjä tee. Enempää en kuitenkaan itse vaihtaisi katuajoon, koska vaihdeväli pienenee hetkessä naurettavaksi.
    Ootko kokeillut?
    En kilosessa. Seeprassa jo -1p edessä oli koomista kaupungissa. Siis tokihan se vaihdeväli tuntuu vaihdeväliltä, kun vaihto tapahtuu @ 10krpm, mutta jos hurruuttaa alle 3000-4000rpm tasossa, niin se on sama vaikka hyppelisi pykälän tai parin yli. Kilosessa -1p ei tee vielä sama efektiä ainakaan rykkösessä, mutta uskon, että toinen samanmoinen lyhentäminen tekisi. Mikäs siinä, jos on shifteri.
    Kannattaa kyllä koittaa. Aika monelle on maistunut... Ja olen kyllä samaa mieltä, että kusiaisiin ja seiskapätkiin riittää yleensä hammasta pienempi eturissa, ainakin kadulle.

    Ps. Sun mallin rykkönen otti päänahan K8 gixxeristä joka kerta 100 vauhdeista kolmosella kiihdyttäessä. Isommilla vaihteilla lähdettäessä taas himpun jäi. Älä huutele asiasta isommin ettei pääse vahingossa kenelläkään merkkiuskollisella laukeamaan pöksyihin. Kuitenkin aika totinen asia kyseessä ja oman pitäis olla paras.
    Supermoto
  3. #393
    paljon tuollaiseen kokoputkistoon joutuu investoimaan,vai meniskö vaan alkuun tuolla eturattaan vaihdolla pienempään?
    Siis ihan orkkis itellä tuo.
    Tietty joutuis sit säädättää ja vissiin komentajaa laittaa, mut ehkä vois yrittää ettii käytettyä pakettia.

    Tiiä sitten, ihan normi kuski olen ja onhan tuo tuolleinkin mennyt eteenpäin, tosin olishan se kiva keskialuetta piristää.
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  4. #394
    Lainaa (Ari @ Loka. 08 2010,22:31) kirjoitti
    Kaveri ajeli (eikä ole huono tai vähän ajellut) Apparalla jokunen vuosi sitten ZX10R:llä FJR:n perässä. FJR:ää vei entinen, noin 30 v. motogrossia ajanut kaveri, kyydissään vaimo. Ei hän jäänyt vauhdista, mutta sano, ettei puhettakaan yrittää ohi. Vaihdelkaa vaan putkianne, ei ne ajotaidot siitä mihinkään muutu .
    Näin se menee, kuskista se homma kiinni.
    alustan säädöt ja kokoputkistot ja commanderit ei kyllä niitä sekunteja karista vaikka kuinka essolla huudattaisi.
    tuntuma parantuu yms ja äänet et sen takia ne jo melkein kannattaa hankkia

    Itse ohittelin vanhalla VFR800 Hondalla muutaman R1:n Alastarossa, mutta toisaaltaa minusta tuli ohi vanhammalla CBR1000F:llä joku ohi kun olin S1000RR:llä ajamassa + lukematon määrä muita pyöriä .

    Eli...ei ole pyörästä kiinni

    P.S: vuokrasin R1:n alppireissulle tänä kesänä, en ostaisi itselleni .ko pyörää kun kilpailijoihin pääsi vertaamaan.



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  5. #395
    Eikö rata-ajo mopolla olekaan muka välineurheilua?

    Ps. Samaa mieltä uudesta rykkösestä. Oli aika laimea vespa omaan makuun, ainakin verrattuna muihin japsikilosiin tai edellismallin rykköseen.
    Supermoto
  6. #396
    Lainaa (Matso @ Loka. 09 2010,12:44) kirjoitti
    Näin se menee, kuskista se homma kiinni.
    alustan säädöt ja kokoputkistot ja commanderit ei kyllä niitä sekunteja karista vaikka kuinka essolla huudattaisi.
    Hyvin sanottu siella takarivissa.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  7. #397
    Lainaa (jaulis @ Loka. 08 2010,22:10) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 08 2010,21:43) kirjoitti
    Lainaa (Ari @ Loka. 08 2010,21:23) kirjoitti
    sillä on kyllä opettanu pärjäämään sen kanssa. Tosi mahtava peli .
    Sanomattakin on varmaan selvää että aika nuhainen peli ja K8 kikseri pyörii sen ympärillä kahdeksikkoa Alastarolla ? *
    Luonnollisesti. Ei riitä lähtemäänkään tehot radalla gixxeriä vastaan. Painii homohondien kanssa samassa kevari-luokassa.
    Kappas, täällähän on herännyt "keskustelua" ja vieläpä ihan odotetetulla kieliasulla.

    Kerroppa viihteen vuoksi miksi nuo dynomonsterit eivät ole pärjänneet viimeiseen viiteen vuoteen missään lajissa jossa mitataan kierrosaikaa ja nyt ei huomioida näitä kotimaan hiekkalaatikoita ? Huonot kuskit -kortti on käytetty, eiköhän noilla suskeilla ja kawoilla ole kokeillut yksi jos toinenkin tänä aikana.

    Ja tiedossa on edelleen että esim. WSBK -peleillähän ei ole _mitään_ yhtäläisyyksiä tuotantopeleihin, surkeita aihioita mutta niillä saatetaan voittaa jopa maailmanmestaruuksia kuten viime vuonna. ;)

    Muut menee menojaan, mutta Suzuki on vajonnut keskikastiin kaikissa luokissa, valitettavasti. Nimim. 2 edellistä pyörää olivat giksereitä.
    Sattuuko rintaan vaikka se oma on paras ?
    R1
  8. #398
    Lainaa (slaideri @ Loka. 10 2010,00:45) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Loka. 08 2010,22:10) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 08 2010,21:43) kirjoitti
    Lainaa (Ari @ Loka. 08 2010,21:23) kirjoitti
    sillä on kyllä opettanu pärjäämään sen kanssa. Tosi mahtava peli .
    Sanomattakin on varmaan selvää että aika nuhainen peli ja K8 kikseri pyörii sen ympärillä kahdeksikkoa Alastarolla ? *
    Luonnollisesti. Ei riitä lähtemäänkään tehot radalla gixxeriä vastaan. Painii homohondien kanssa samassa kevari-luokassa.
    Kappas, täällähän on herännyt "keskustelua" ja vieläpä ihan odotetetulla kieliasulla.

    Kerroppa viihteen vuoksi miksi nuo dynomonsterit eivät ole pärjänneet viimeiseen viiteen vuoteen missään lajissa jossa mitataan kierrosaikaa ja nyt ei huomioida näitä kotimaan hiekkalaatikoita ? Huonot kuskit -kortti on käytetty, eiköhän noilla suskeilla ja kawoilla ole kokeillut yksi jos toinenkin tänä aikana.

    Ja tiedossa on edelleen että esim. WSBK -peleillähän ei ole _mitään_ yhtäläisyyksiä tuotantopeleihin, surkeita aihioita mutta niillä saatetaan voittaa jopa maailmanmestaruuksia kuten viime vuonna. ;)

    Muut menee menojaan, mutta Suzuki on vajonnut keskikastiin kaikissa luokissa, valitettavasti. Nimim. 2 edellistä pyörää olivat giksereitä.
    Sattuuko rintaan vaikka se oma on paras ?
    Kyllä se vielä aukenee...
    Supermoto
  9. #399
    Lainaa (mijumu @ Loka. 09 2010,11:25) kirjoitti
    paljon tuollaiseen kokoputkistoon joutuu investoimaan,vai meniskö vaan alkuun tuolla eturattaan vaihdolla pienempään?
    Siis ihan orkkis itellä tuo.
    Tietty joutuis sit säädättää ja vissiin komentajaa laittaa, mut ehkä vois yrittää ettii käytettyä pakettia.

    Tiiä sitten, ihan normi kuski olen ja onhan tuo tuolleinkin mennyt eteenpäin, tosin olishan se kiva keskialuetta piristää.
    No Allrightin tiskiltä kun oikein tinkaat, niin saattaa Acran kokoränni irrota jollain 1800€?

    Sitten taas ulkomailta jotain semmoista, missä ei ole E-Hyväksyntää saa tonnin pintaan + rahdit + mahdolliset tullit = n. 1500€?

    Joskus viime talvena laskin jonkun briteistä saatavan kokoröörin hinnaksi rahteineen siinä vähän päältä 1300€. Muuten en uusien hinnoista tiedä.

    Käytettynä sitten kun kahlaa kotimaisia, tai Ebay - hommia, niin saattaa saadakin alta tonnilla putkistoa.

    Toisaalta olen myöskin ymmärtänyt, että jos vaihtaa vain Y-haaran ja sliparit, niin sillä alkuputkiston vaihtamisella tulis vain 3-5hp - lisää tehoa, verrattuna tuohon pelkän catin poistoon ja slipareiden vaihtoon?

    Noh. Oli miten oli, niin ei tämä kumminkaan halpaa ole vieläkään.
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  10. #400
    Lähinnä keskialue paranee kokopiipun vaihdolla vs. y-putki ja sliparit.
  11. #401
    Lainaa (jaulis @ Loka. 10 2010,03:54) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 10 2010,00:45) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Loka. 08 2010,22:10) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 08 2010,21:43) kirjoitti
    Lainaa (Ari @ Loka. 08 2010,21:23) kirjoitti
    sillä on kyllä opettanu pärjäämään sen kanssa. Tosi mahtava peli .
    Sanomattakin on varmaan selvää että aika nuhainen peli ja K8 kikseri pyörii sen ympärillä kahdeksikkoa Alastarolla ? *
    Luonnollisesti. Ei riitä lähtemäänkään tehot radalla gixxeriä vastaan. Painii homohondien kanssa samassa kevari-luokassa.
    Kappas, täällähän on herännyt "keskustelua" ja vieläpä ihan odotetetulla kieliasulla.

    Kerroppa viihteen vuoksi miksi nuo dynomonsterit eivät ole pärjänneet viimeiseen viiteen vuoteen missään lajissa jossa mitataan kierrosaikaa ja nyt ei huomioida näitä kotimaan hiekkalaatikoita ? Huonot kuskit -kortti on käytetty, eiköhän noilla suskeilla ja kawoilla ole kokeillut yksi jos toinenkin tänä aikana.

    Ja tiedossa on edelleen että esim. WSBK -peleillähän ei ole _mitään_ yhtäläisyyksiä tuotantopeleihin, surkeita aihioita mutta niillä saatetaan voittaa jopa maailmanmestaruuksia kuten viime vuonna. ;)

    Muut menee menojaan, mutta Suzuki on vajonnut keskikastiin kaikissa luokissa, valitettavasti. Nimim. 2 edellistä pyörää olivat giksereitä.
    Sattuuko rintaan vaikka se oma on paras ?
    Kyllä se vielä aukenee...
    Saatan tietysti vinkata jos ei kuitenkaan auennut...

    Eli kaikkihan johtuu pelkästään siitä, että juurikin ne ratkaisevat 5-10hv siellä punarajalla tekevät susukeista ja kawoista niin perkeleen äkäisiä, että lyövät aina vaan sutia kun pitäisi kiihdyttää. Tuon seurauksena tissiposket vaihtavat pyöränsä jamppuihin tai hondiin. Huippukuskitkaan eivät vaan pärjää kun on niin vitusti löylyä. Kaikkihan noita mopoja ajaa osaa.

    Kai tuon pitäisi olla pitkänlinjan vinguttelijalle ihan itsestään selvää?
    Supermoto
  12. #402
    Lainaa (jaulis @ Loka. 11 2010,17:41) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Loka. 10 2010,03:54) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 10 2010,00:45) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Loka. 08 2010,22:10) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 08 2010,21:43) kirjoitti
    Lainaa (Ari @ Loka. 08 2010,21:23) kirjoitti
    sillä on kyllä opettanu pärjäämään sen kanssa. Tosi mahtava peli .
    Sanomattakin on varmaan selvää että aika nuhainen peli ja K8 kikseri pyörii sen ympärillä kahdeksikkoa Alastarolla ? *
    Luonnollisesti. Ei riitä lähtemäänkään tehot radalla gixxeriä vastaan. Painii homohondien kanssa samassa kevari-luokassa.
    Kappas, täällähän on herännyt "keskustelua" ja vieläpä ihan odotetetulla kieliasulla.

    Kerroppa viihteen vuoksi miksi nuo dynomonsterit eivät ole pärjänneet viimeiseen viiteen vuoteen missään lajissa jossa mitataan kierrosaikaa ja nyt ei huomioida näitä kotimaan hiekkalaatikoita ? Huonot kuskit -kortti on käytetty, eiköhän noilla suskeilla ja kawoilla ole kokeillut yksi jos toinenkin tänä aikana.

    Ja tiedossa on edelleen että esim. WSBK -peleillähän ei ole _mitään_ yhtäläisyyksiä tuotantopeleihin, surkeita aihioita mutta niillä saatetaan voittaa jopa maailmanmestaruuksia kuten viime vuonna. ;)

    Muut menee menojaan, mutta Suzuki on vajonnut keskikastiin kaikissa luokissa, valitettavasti. Nimim. 2 edellistä pyörää olivat giksereitä.
    Sattuuko rintaan vaikka se oma on paras ?
    Kyllä se vielä aukenee...
    Saatan tietysti vinkata jos ei kuitenkaan auennut...

    Eli kaikkihan johtuu pelkästään siitä, että juurikin ne ratkaisevat 5-10hv siellä punarajalla tekevät susukeista ja kawoista niin perkeleen äkäisiä, että lyövät aina vaan sutia kun pitäisi kiihdyttää. Tuon seurauksena tissiposket vaihtavat pyöränsä jamppuihin tai hondiin. Huippukuskitkaan eivät vaan pärjää kun on niin vitusti löylyä. Kaikkihan noita mopoja ajaa osaa.

    Kai tuon pitäisi olla pitkänlinjan vinguttelijalle ihan itsestään selvää?
    Tulee nykyään käytyä harvemmin täällä foorumilla ja luulin että "eiköhän se tuosta aukene" -kommentti ollut viimeisin mutta tämä ei yllättäen ollutkaan tilanne.

    Otaksun että puhut taas putkiviritteisistä katupeleistä joilla saadaan reilusti rispektiä lähiöbaareissa kun vetää dynopahvin astarsin monta kertaa (snackarilla) kontatuista nahoista.

    Mitä tulee tuohon punarajan 5 - 10 hv:n kertakaikkiaan käsittämättömään voimantuloon, niin jotkut valmistajat ovat pystyneet ratkaisemaan sen onnistuneella luistonestolla, toiset taas tasoittamalla sitä huipputehoa siten että pyörä on vielä ajettava.
    Kawa ja Suzu eivät tätä numeroiden valossa ole onnistuneet tekemään, moottori toki ei ole ainoa asia näissä kuten tooodella pitkän ratauran omaavana toki tiedät.
    R1
  13. #403
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,21:28) kirjoitti
    Tulee nykyään käytyä harvemmin täällä foorumilla ja luulin että "eiköhän se tuosta aukene" -kommentti ollut viimeisin mutta tämä ei yllättäen ollutkaan tilanne.

    Otaksun että puhut taas putkiviritteisistä katupeleistä joilla saadaan reilusti rispektiä lähiöbaareissa kun vetää dynopahvin astarsin monta kertaa (snackarilla) kontatuista nahoista. *

    Mitä tulee tuohon punarajan 5 - 10 hv:n kertakaikkiaan käsittämättömään voimantuloon, niin jotkut valmistajat ovat pystyneet ratkaisemaan sen onnistuneella luistonestolla, toiset taas tasoittamalla sitä huipputehoa siten että pyörä on vielä ajettava.
    Kawa ja Suzu eivät tätä numeroiden valossa ole onnistuneet tekemään, moottori toki ei ole ainoa asia näissä kuten tooodella pitkän ratauran omaavana toki tiedät.


    En viitsi enemää kiusata. Kyllä se sitten täysteho iässä aukenee... *

    Ps. Heitetään kuitenkin vielä, että varsinkin -04 mallilla jamppu teki kyllä hyvää jälkeä tuossa tehon tasoittamisessa. Ja luistonesto on kyllä aika ehdoton juuri punarajalle, niille ei jampun tehoille. Muulloin sitä ei luonnollisesti tarvi. Ja kovat jäbät zuttaa camoilla. Homot nahoilla ja paljaalla.
    Supermoto
  14. #404
    Lainaa (jaulis @ Loka. 16 2010,22:14) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,21:28) kirjoitti
    Tulee nykyään käytyä harvemmin täällä foorumilla ja luulin että "eiköhän se tuosta aukene" -kommentti ollut viimeisin mutta tämä ei yllättäen ollutkaan tilanne.

    Otaksun että puhut taas putkiviritteisistä katupeleistä joilla saadaan reilusti rispektiä lähiöbaareissa kun vetää dynopahvin astarsin monta kertaa (snackarilla) kontatuista nahoista. *

    Mitä tulee tuohon punarajan 5 - 10 hv:n kertakaikkiaan käsittämättömään voimantuloon, niin jotkut valmistajat ovat pystyneet ratkaisemaan sen onnistuneella luistonestolla, toiset taas tasoittamalla sitä huipputehoa siten että pyörä on vielä ajettava.
    Kawa ja Suzu eivät tätä numeroiden valossa ole onnistuneet tekemään, moottori toki ei ole ainoa asia näissä kuten tooodella pitkän ratauran omaavana toki tiedät.


    En viitsi enemää kiusata. Kyllä se sitten täysteho iässä aukenee... *

    Ps. Heitetään kuitenkin vielä, että varsinkin -04 mallilla jamppu teki kyllä hyvää jälkeä tuossa tehon tasoittamisessa. Ja luistonesto on kyllä aika ehdoton juuri punarajalle, niille ei jampun tehoille. Muulloin sitä ei luonnollisesti tarvi. Ja kovat jäbät zuttaa camoilla. Homot nahoilla ja paljaalla.


    Kuka tässä on puhunut -04 Yamahasta, nyt eletään tätä päivää ja puhutaan lähivuosina menestyneistä pyörämerkeistä kilpailuissa joihin rakas pyörämerkkisi ei vaan sattumalta lukeudu.

    Ja kyllä, pystyn hyvin kuvittelemaan sinut lepattavissa camo -housuissa ponperi -touhuissa.



    R1
  15. #405
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,22:38) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Loka. 16 2010,22:14) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,21:28) kirjoitti
    Tulee nykyään käytyä harvemmin täällä foorumilla ja luulin että "eiköhän se tuosta aukene" -kommentti ollut viimeisin mutta tämä ei yllättäen ollutkaan tilanne.

    Otaksun että puhut taas putkiviritteisistä katupeleistä joilla saadaan reilusti rispektiä lähiöbaareissa kun vetää dynopahvin astarsin monta kertaa (snackarilla) kontatuista nahoista. *

    Mitä tulee tuohon punarajan 5 - 10 hv:n kertakaikkiaan käsittämättömään voimantuloon, niin jotkut valmistajat ovat pystyneet ratkaisemaan sen onnistuneella luistonestolla, toiset taas tasoittamalla sitä huipputehoa siten että pyörä on vielä ajettava.
    Kawa ja Suzu eivät tätä numeroiden valossa ole onnistuneet tekemään, moottori toki ei ole ainoa asia näissä kuten tooodella pitkän ratauran omaavana toki tiedät.


    En viitsi enemää kiusata. Kyllä se sitten täysteho iässä aukenee... *

    Ps. Heitetään kuitenkin vielä, että varsinkin -04 mallilla jamppu teki kyllä hyvää jälkeä tuossa tehon tasoittamisessa. Ja luistonesto on kyllä aika ehdoton juuri punarajalle, niille ei jampun tehoille. Muulloin sitä ei luonnollisesti tarvi. Ja kovat jäbät zuttaa camoilla. Homot nahoilla ja paljaalla.


    Kuka tässä on puhunut -04 Yamahasta, nyt eletään tätä päivää ja puhutaan lähivuosina menestyneistä pyörämerkeistä kilpailuissa joihin rakas pyörämerkkisi ei vaan sattumalta lukeudu.

    Ja kyllä, pystyn hyvin kuvittelemaan sinut lepattavissa camo -housuissa ponperi -touhuissa.
    Ketä kiinnostaa jotkut kilpailut... Itteä kiinnostaa vaa se miten tuol kadulla kun kaasua vääntää ja R1 jääjää ja lisää jää. Ei siel esson baaris missä tunnutaa nii hirveesti puhuvan ja dynolappuja näytettävän (en oo koskaa nähny) nii auta vaikka rossi olis ajanu miten ja missä kun ite ei pääse edes liikeelle muutaku täyskaasulla kun ei teho riitä. Ja camo housut on ROCK *



    --GsxR:iä--
  16. #406
    Lainaa (Poko @ Loka. 16 2010,22:45) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,22:38) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Loka. 16 2010,22:14) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,21:28) kirjoitti
    Tulee nykyään käytyä harvemmin täällä foorumilla ja luulin että "eiköhän se tuosta aukene" -kommentti ollut viimeisin mutta tämä ei yllättäen ollutkaan tilanne.

    Otaksun että puhut taas putkiviritteisistä katupeleistä joilla saadaan reilusti rispektiä lähiöbaareissa kun vetää dynopahvin astarsin monta kertaa (snackarilla) kontatuista nahoista. *

    Mitä tulee tuohon punarajan 5 - 10 hv:n kertakaikkiaan käsittämättömään voimantuloon, niin jotkut valmistajat ovat pystyneet ratkaisemaan sen onnistuneella luistonestolla, toiset taas tasoittamalla sitä huipputehoa siten että pyörä on vielä ajettava.
    Kawa ja Suzu eivät tätä numeroiden valossa ole onnistuneet tekemään, moottori toki ei ole ainoa asia näissä kuten tooodella pitkän ratauran omaavana toki tiedät.


    En viitsi enemää kiusata. Kyllä se sitten täysteho iässä aukenee... *

    Ps. Heitetään kuitenkin vielä, että varsinkin -04 mallilla jamppu teki kyllä hyvää jälkeä tuossa tehon tasoittamisessa. Ja luistonesto on kyllä aika ehdoton juuri punarajalle, niille ei jampun tehoille. Muulloin sitä ei luonnollisesti tarvi. Ja kovat jäbät zuttaa camoilla. Homot nahoilla ja paljaalla.


    Kuka tässä on puhunut -04 Yamahasta, nyt eletään tätä päivää ja puhutaan lähivuosina menestyneistä pyörämerkeistä kilpailuissa joihin rakas pyörämerkkisi ei vaan sattumalta lukeudu.

    Ja kyllä, pystyn hyvin kuvittelemaan sinut lepattavissa camo -housuissa ponperi -touhuissa.
    Ketä kiinnostaa jotkut kilpailut... Itteä kiinnostaa vaa se miten tuol kadulla kun kaasua vääntää ja R1 jääjää ja lisää jää. Ei siel esson baaris missä tunnutaa nii hirveesti puhuvan ja dynolappuja näytettävän (en oo koskaa nähny) nii auta vaikka rossi olis ajanu miten ja missä kun ite ei pääse edes liikeelle muutaku täyskaasulla kun ei teho riitä. Ja camo housut on ROCK *
    Tulkaahan välillä kokeilemaan sitä kaasua tuonne radallekin camo -housuissanne niin kaikki ei välttämättä ole aivan noin päivänselvää mitä annatte ymmärtää *

    EDIT: Ja tuolle Poko:n seiskapätkälle ei jää yksikään R1 missään olosuhteissa.



    R1
  17. #407
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,22:53) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Loka. 16 2010,22:45) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,22:38) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Loka. 16 2010,22:14) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,21:28) kirjoitti
    Tulee nykyään käytyä harvemmin täällä foorumilla ja luulin että "eiköhän se tuosta aukene" -kommentti ollut viimeisin mutta tämä ei yllättäen ollutkaan tilanne.

    Otaksun että puhut taas putkiviritteisistä katupeleistä joilla saadaan reilusti rispektiä lähiöbaareissa kun vetää dynopahvin astarsin monta kertaa (snackarilla) kontatuista nahoista. *

    Mitä tulee tuohon punarajan 5 - 10 hv:n kertakaikkiaan käsittämättömään voimantuloon, niin jotkut valmistajat ovat pystyneet ratkaisemaan sen onnistuneella luistonestolla, toiset taas tasoittamalla sitä huipputehoa siten että pyörä on vielä ajettava.
    Kawa ja Suzu eivät tätä numeroiden valossa ole onnistuneet tekemään, moottori toki ei ole ainoa asia näissä kuten tooodella pitkän ratauran omaavana toki tiedät.


    En viitsi enemää kiusata. Kyllä se sitten täysteho iässä aukenee... *

    Ps. Heitetään kuitenkin vielä, että varsinkin -04 mallilla jamppu teki kyllä hyvää jälkeä tuossa tehon tasoittamisessa. Ja luistonesto on kyllä aika ehdoton juuri punarajalle, niille ei jampun tehoille. Muulloin sitä ei luonnollisesti tarvi. Ja kovat jäbät zuttaa camoilla. Homot nahoilla ja paljaalla.


    Kuka tässä on puhunut -04 Yamahasta, nyt eletään tätä päivää ja puhutaan lähivuosina menestyneistä pyörämerkeistä kilpailuissa joihin rakas pyörämerkkisi ei vaan sattumalta lukeudu.

    Ja kyllä, pystyn hyvin kuvittelemaan sinut lepattavissa camo -housuissa ponperi -touhuissa.
    Ketä kiinnostaa jotkut kilpailut... Itteä kiinnostaa vaa se miten tuol kadulla kun kaasua vääntää ja R1 jääjää ja lisää jää. Ei siel esson baaris missä tunnutaa nii hirveesti puhuvan ja dynolappuja näytettävän (en oo koskaa nähny) nii auta vaikka rossi olis ajanu miten ja missä kun ite ei pääse edes liikeelle muutaku täyskaasulla kun ei teho riitä. Ja camo housut on ROCK *
    Tulkaahan välillä kokeilemaan sitä kaasua tuonne radallekin camo -housuissanne niin kaikki ei välttämättä ole aivan noin päivänselvää mitä annatte ymmärtää *

    EDIT: Ja tuolle Poko:n seiskapätkälle ei jää yksikään R1 missään olosuhteissa.
    Ratailu on homojen hommaa. Kovat jäbät sutii ja keulii täyzii muualla, skeittikengillä. Jampulla ei vaan voi keulia kun puuttuu 5hv ja on niin tasaisen ajettava tehokäyrä ettei ponnista. Bemarit pomppaa parhaiten, onneksi niissä on luistonesto 185 hv jälkeen käytössä, silloin suttaa ja nykypäivän Rykkönen hyytyy. *Varsinkin radalla, siellä mennään pelkästään tehoilla.

    Ps. Seiskapätkällä ollaan jo eellä. Se jättää sen.
    Supermoto
  18. #408
    Lainaa (jaulis @ Loka. 16 2010,23:11) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,22:53) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Loka. 16 2010,22:45) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,22:38) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Loka. 16 2010,22:14) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,21:28) kirjoitti
    Tulee nykyään käytyä harvemmin täällä foorumilla ja luulin että "eiköhän se tuosta aukene" -kommentti ollut viimeisin mutta tämä ei yllättäen ollutkaan tilanne.

    Otaksun että puhut taas putkiviritteisistä katupeleistä joilla saadaan reilusti rispektiä lähiöbaareissa kun vetää dynopahvin astarsin monta kertaa (snackarilla) kontatuista nahoista. *

    Mitä tulee tuohon punarajan 5 - 10 hv:n kertakaikkiaan käsittämättömään voimantuloon, niin jotkut valmistajat ovat pystyneet ratkaisemaan sen onnistuneella luistonestolla, toiset taas tasoittamalla sitä huipputehoa siten että pyörä on vielä ajettava.
    Kawa ja Suzu eivät tätä numeroiden valossa ole onnistuneet tekemään, moottori toki ei ole ainoa asia näissä kuten tooodella pitkän ratauran omaavana toki tiedät.


    En viitsi enemää kiusata. Kyllä se sitten täysteho iässä aukenee... *

    Ps. Heitetään kuitenkin vielä, että varsinkin -04 mallilla jamppu teki kyllä hyvää jälkeä tuossa tehon tasoittamisessa. Ja luistonesto on kyllä aika ehdoton juuri punarajalle, niille ei jampun tehoille. Muulloin sitä ei luonnollisesti tarvi. Ja kovat jäbät zuttaa camoilla. Homot nahoilla ja paljaalla.


    Kuka tässä on puhunut -04 Yamahasta, nyt eletään tätä päivää ja puhutaan lähivuosina menestyneistä pyörämerkeistä kilpailuissa joihin rakas pyörämerkkisi ei vaan sattumalta lukeudu.

    Ja kyllä, pystyn hyvin kuvittelemaan sinut lepattavissa camo -housuissa ponperi -touhuissa.
    Ketä kiinnostaa jotkut kilpailut... Itteä kiinnostaa vaa se miten tuol kadulla kun kaasua vääntää ja R1 jääjää ja lisää jää. Ei siel esson baaris missä tunnutaa nii hirveesti puhuvan ja dynolappuja näytettävän (en oo koskaa nähny) nii auta vaikka rossi olis ajanu miten ja missä kun ite ei pääse edes liikeelle muutaku täyskaasulla kun ei teho riitä. Ja camo housut on ROCK *
    Tulkaahan välillä kokeilemaan sitä kaasua tuonne radallekin camo -housuissanne niin kaikki ei välttämättä ole aivan noin päivänselvää mitä annatte ymmärtää *

    EDIT: Ja tuolle Poko:n seiskapätkälle ei jää yksikään R1 missään olosuhteissa.
    Ratailu on homojen hommaa. Kovat jäbät sutii ja keulii täyzii muualla, skeittikengillä. Jampulla ei vaan voi keulia kun puuttuu 5hv ja on niin tasaisen ajettava tehokäyrä ettei ponnista. Bemarit pomppaa parhaiten, onneksi niissä on luistonesto 185 hv jälkeen käytössä, silloin suttaa ja nykypäivän Rykkönen hyytyy. *Varsinkin radalla, siellä mennään pelkästään tehoilla.

    Ps. Seiskapätkällä ollaan jo eellä. Se jättää sen.
    Eiköhän tämä kertonut kaiken.
    Kun pitäisi ajaa oikeasti lujaa niin "tosinopealla ja rohkealla" -camopojalla tulee ruskeaa tavaraa housuihin, tilanne kun ei olekkaan se totuttu: 5 km suoraa, tuppi nurin. Tai pissiksiä kaakossa, tuppi nurin. Amen.
    R1
  19. #409
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,23:20) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Loka. 16 2010,23:11) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,22:53) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Loka. 16 2010,22:45) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,22:38) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Loka. 16 2010,22:14) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,21:28) kirjoitti
    Tulee nykyään käytyä harvemmin täällä foorumilla ja luulin että "eiköhän se tuosta aukene" -kommentti ollut viimeisin mutta tämä ei yllättäen ollutkaan tilanne.

    Otaksun että puhut taas putkiviritteisistä katupeleistä joilla saadaan reilusti rispektiä lähiöbaareissa kun vetää dynopahvin astarsin monta kertaa (snackarilla) kontatuista nahoista. *

    Mitä tulee tuohon punarajan 5 - 10 hv:n kertakaikkiaan käsittämättömään voimantuloon, niin jotkut valmistajat ovat pystyneet ratkaisemaan sen onnistuneella luistonestolla, toiset taas tasoittamalla sitä huipputehoa siten että pyörä on vielä ajettava.
    Kawa ja Suzu eivät tätä numeroiden valossa ole onnistuneet tekemään, moottori toki ei ole ainoa asia näissä kuten tooodella pitkän ratauran omaavana toki tiedät.


    En viitsi enemää kiusata. Kyllä se sitten täysteho iässä aukenee... *

    Ps. Heitetään kuitenkin vielä, että varsinkin -04 mallilla jamppu teki kyllä hyvää jälkeä tuossa tehon tasoittamisessa. Ja luistonesto on kyllä aika ehdoton juuri punarajalle, niille ei jampun tehoille. Muulloin sitä ei luonnollisesti tarvi. Ja kovat jäbät zuttaa camoilla. Homot nahoilla ja paljaalla.


    Kuka tässä on puhunut -04 Yamahasta, nyt eletään tätä päivää ja puhutaan lähivuosina menestyneistä pyörämerkeistä kilpailuissa joihin rakas pyörämerkkisi ei vaan sattumalta lukeudu.

    Ja kyllä, pystyn hyvin kuvittelemaan sinut lepattavissa camo -housuissa ponperi -touhuissa.
    Ketä kiinnostaa jotkut kilpailut... Itteä kiinnostaa vaa se miten tuol kadulla kun kaasua vääntää ja R1 jääjää ja lisää jää. Ei siel esson baaris missä tunnutaa nii hirveesti puhuvan ja dynolappuja näytettävän (en oo koskaa nähny) nii auta vaikka rossi olis ajanu miten ja missä kun ite ei pääse edes liikeelle muutaku täyskaasulla kun ei teho riitä. Ja camo housut on ROCK *
    Tulkaahan välillä kokeilemaan sitä kaasua tuonne radallekin camo -housuissanne niin kaikki ei välttämättä ole aivan noin päivänselvää mitä annatte ymmärtää *

    EDIT: Ja tuolle Poko:n seiskapätkälle ei jää yksikään R1 missään olosuhteissa.
    Ratailu on homojen hommaa. Kovat jäbät sutii ja keulii täyzii muualla, skeittikengillä. Jampulla ei vaan voi keulia kun puuttuu 5hv ja on niin tasaisen ajettava tehokäyrä ettei ponnista. Bemarit pomppaa parhaiten, onneksi niissä on luistonesto 185 hv jälkeen käytössä, silloin suttaa ja nykypäivän Rykkönen hyytyy. *Varsinkin radalla, siellä mennään pelkästään tehoilla.

    Ps. Seiskapätkällä ollaan jo eellä. Se jättää sen.
    Eiköhän tämä kertonut kaiken.
    Amen.
    Toivon mukaan. Yritin ainakin kaikkeni. *

    Ps. Jos ihan "vakavastikin" asiaa, niin itseasiassa 98-03 välin rykköset kulkevat melko lailla identtisesti tuollaisen 2000-luvun seiskapökä gixxerin kanssa.
    Supermoto
  20. #410
    Lainaa (jaulis @ Loka. 16 2010,23:35) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,23:20) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Loka. 16 2010,23:11) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,22:53) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Loka. 16 2010,22:45) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,22:38) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Loka. 16 2010,22:14) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,21:28) kirjoitti
    Tulee nykyään käytyä harvemmin täällä foorumilla ja luulin että "eiköhän se tuosta aukene" -kommentti ollut viimeisin mutta tämä ei yllättäen ollutkaan tilanne.

    Otaksun että puhut taas putkiviritteisistä katupeleistä joilla saadaan reilusti rispektiä lähiöbaareissa kun vetää dynopahvin astarsin monta kertaa (snackarilla) kontatuista nahoista. *

    Mitä tulee tuohon punarajan 5 - 10 hv:n kertakaikkiaan käsittämättömään voimantuloon, niin jotkut valmistajat ovat pystyneet ratkaisemaan sen onnistuneella luistonestolla, toiset taas tasoittamalla sitä huipputehoa siten että pyörä on vielä ajettava.
    Kawa ja Suzu eivät tätä numeroiden valossa ole onnistuneet tekemään, moottori toki ei ole ainoa asia näissä kuten tooodella pitkän ratauran omaavana toki tiedät.


    En viitsi enemää kiusata. Kyllä se sitten täysteho iässä aukenee... *

    Ps. Heitetään kuitenkin vielä, että varsinkin -04 mallilla jamppu teki kyllä hyvää jälkeä tuossa tehon tasoittamisessa. Ja luistonesto on kyllä aika ehdoton juuri punarajalle, niille ei jampun tehoille. Muulloin sitä ei luonnollisesti tarvi. Ja kovat jäbät zuttaa camoilla. Homot nahoilla ja paljaalla.


    Kuka tässä on puhunut -04 Yamahasta, nyt eletään tätä päivää ja puhutaan lähivuosina menestyneistä pyörämerkeistä kilpailuissa joihin rakas pyörämerkkisi ei vaan sattumalta lukeudu.

    Ja kyllä, pystyn hyvin kuvittelemaan sinut lepattavissa camo -housuissa ponperi -touhuissa.
    Ketä kiinnostaa jotkut kilpailut... Itteä kiinnostaa vaa se miten tuol kadulla kun kaasua vääntää ja R1 jääjää ja lisää jää. Ei siel esson baaris missä tunnutaa nii hirveesti puhuvan ja dynolappuja näytettävän (en oo koskaa nähny) nii auta vaikka rossi olis ajanu miten ja missä kun ite ei pääse edes liikeelle muutaku täyskaasulla kun ei teho riitä. Ja camo housut on ROCK *
    Tulkaahan välillä kokeilemaan sitä kaasua tuonne radallekin camo -housuissanne niin kaikki ei välttämättä ole aivan noin päivänselvää mitä annatte ymmärtää *

    EDIT: Ja tuolle Poko:n seiskapätkälle ei jää yksikään R1 missään olosuhteissa.
    Ratailu on homojen hommaa. Kovat jäbät sutii ja keulii täyzii muualla, skeittikengillä. Jampulla ei vaan voi keulia kun puuttuu 5hv ja on niin tasaisen ajettava tehokäyrä ettei ponnista. Bemarit pomppaa parhaiten, onneksi niissä on luistonesto 185 hv jälkeen käytössä, silloin suttaa ja nykypäivän Rykkönen hyytyy. *Varsinkin radalla, siellä mennään pelkästään tehoilla.

    Ps. Seiskapätkällä ollaan jo eellä. Se jättää sen.
    Eiköhän tämä kertonut kaiken.
    Amen.
    Toivon mukaan. Yritin ainakin kaikkeni. *

    Ps. Jos ihan "vakavastikin" asiaa, niin itseasiassa 98-03 välin rykköset kulkevat melko lailla identtisesti tuollaisen 2000-luvun seiskapökä gixxerin kanssa.
    Hyvin muokkasit tuota viestiäni.

    Tässä alkuperäinen versio:
    -----------------------------------------------------------
    Eiköhän tämä kertonut kaiken.
    Kun pitäisi ajaa oikeasti lujaa niin "tosinopealla ja rohkealla" -camopojalla tulee ruskeaa tavaraa housuihin, tilanne kun ei olekkaan se totuttu: 5 km suoraa, tuppi nurin. Tai pissiksiä kaakossa, tuppi nurin. Amen.
    -----------------------------------------------------------

    Ps. K6 750 kikseri menee varmaan kohtuu samoihin <- 2002 R1:n kanssa jolloin siihen tuli ruisku.
    R1
  21. #411
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,23:44) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Loka. 16 2010,23:35) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,23:20) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Loka. 16 2010,23:11) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,22:53) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Loka. 16 2010,22:45) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,22:38) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Loka. 16 2010,22:14) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,21:28) kirjoitti
    Tulee nykyään käytyä harvemmin täällä foorumilla ja luulin että "eiköhän se tuosta aukene" -kommentti ollut viimeisin mutta tämä ei yllättäen ollutkaan tilanne.

    Otaksun että puhut taas putkiviritteisistä katupeleistä joilla saadaan reilusti rispektiä lähiöbaareissa kun vetää dynopahvin astarsin monta kertaa (snackarilla) kontatuista nahoista. *

    Mitä tulee tuohon punarajan 5 - 10 hv:n kertakaikkiaan käsittämättömään voimantuloon, niin jotkut valmistajat ovat pystyneet ratkaisemaan sen onnistuneella luistonestolla, toiset taas tasoittamalla sitä huipputehoa siten että pyörä on vielä ajettava.
    Kawa ja Suzu eivät tätä numeroiden valossa ole onnistuneet tekemään, moottori toki ei ole ainoa asia näissä kuten tooodella pitkän ratauran omaavana toki tiedät.


    En viitsi enemää kiusata. Kyllä se sitten täysteho iässä aukenee... *

    Ps. Heitetään kuitenkin vielä, että varsinkin -04 mallilla jamppu teki kyllä hyvää jälkeä tuossa tehon tasoittamisessa. Ja luistonesto on kyllä aika ehdoton juuri punarajalle, niille ei jampun tehoille. Muulloin sitä ei luonnollisesti tarvi. Ja kovat jäbät zuttaa camoilla. Homot nahoilla ja paljaalla.


    Kuka tässä on puhunut -04 Yamahasta, nyt eletään tätä päivää ja puhutaan lähivuosina menestyneistä pyörämerkeistä kilpailuissa joihin rakas pyörämerkkisi ei vaan sattumalta lukeudu.

    Ja kyllä, pystyn hyvin kuvittelemaan sinut lepattavissa camo -housuissa ponperi -touhuissa.
    Ketä kiinnostaa jotkut kilpailut... Itteä kiinnostaa vaa se miten tuol kadulla kun kaasua vääntää ja R1 jääjää ja lisää jää. Ei siel esson baaris missä tunnutaa nii hirveesti puhuvan ja dynolappuja näytettävän (en oo koskaa nähny) nii auta vaikka rossi olis ajanu miten ja missä kun ite ei pääse edes liikeelle muutaku täyskaasulla kun ei teho riitä. Ja camo housut on ROCK *
    Tulkaahan välillä kokeilemaan sitä kaasua tuonne radallekin camo -housuissanne niin kaikki ei välttämättä ole aivan noin päivänselvää mitä annatte ymmärtää *

    EDIT: Ja tuolle Poko:n seiskapätkälle ei jää yksikään R1 missään olosuhteissa.
    Ratailu on homojen hommaa. Kovat jäbät sutii ja keulii täyzii muualla, skeittikengillä. Jampulla ei vaan voi keulia kun puuttuu 5hv ja on niin tasaisen ajettava tehokäyrä ettei ponnista. Bemarit pomppaa parhaiten, onneksi niissä on luistonesto 185 hv jälkeen käytössä, silloin suttaa ja nykypäivän Rykkönen hyytyy. *Varsinkin radalla, siellä mennään pelkästään tehoilla.

    Ps. Seiskapätkällä ollaan jo eellä. Se jättää sen.
    Eiköhän tämä kertonut kaiken.
    Amen.
    Toivon mukaan. Yritin ainakin kaikkeni. *

    Ps. Jos ihan "vakavastikin" asiaa, niin itseasiassa 98-03 välin rykköset kulkevat melko lailla identtisesti tuollaisen 2000-luvun seiskapökä gixxerin kanssa.
    Hyvin muokkasit tuota viestiäni.

    Tässä alkuperäinen versio:
    -----------------------------------------------------------
    Eiköhän tämä kertonut kaiken.
    Kun pitäisi ajaa oikeasti lujaa niin "tosinopealla ja rohkealla" -camopojalla tulee ruskeaa tavaraa housuihin, tilanne kun ei olekkaan se totuttu: 5 km suoraa, tuppi nurin. Tai pissiksiä kaakossa, tuppi nurin. Amen.
    -----------------------------------------------------------

    Ps. K6 750 kikseri menee varmaan kohtuu samoihin <- 2002 R1:n kanssa jolloin siihen tuli ruisku.
    Ja menee vielä -03 täysin samaa matkaa. Kaikkien seiskapötköjen kanssa Y-mallista eteenpäin.

    Ps. Relax. Ei tämä niin vakavaa ole. Jampuillakin kyllä pääsee, kunhan ei ole kiire.
    Supermoto
  22. #412
    Lainaa (jaulis @ Loka. 16 2010,23:55) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,23:44) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Loka. 16 2010,23:35) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,23:20) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Loka. 16 2010,23:11) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,22:53) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Loka. 16 2010,22:45) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,22:38) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Loka. 16 2010,22:14) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Loka. 16 2010,21:28) kirjoitti
    Tulee nykyään käytyä harvemmin täällä foorumilla ja luulin että "eiköhän se tuosta aukene" -kommentti ollut viimeisin mutta tämä ei yllättäen ollutkaan tilanne.

    Otaksun että puhut taas putkiviritteisistä katupeleistä joilla saadaan reilusti rispektiä lähiöbaareissa kun vetää dynopahvin astarsin monta kertaa (snackarilla) kontatuista nahoista. *

    Mitä tulee tuohon punarajan 5 - 10 hv:n kertakaikkiaan käsittämättömään voimantuloon, niin jotkut valmistajat ovat pystyneet ratkaisemaan sen onnistuneella luistonestolla, toiset taas tasoittamalla sitä huipputehoa siten että pyörä on vielä ajettava.
    Kawa ja Suzu eivät tätä numeroiden valossa ole onnistuneet tekemään, moottori toki ei ole ainoa asia näissä kuten tooodella pitkän ratauran omaavana toki tiedät.


    En viitsi enemää kiusata. Kyllä se sitten täysteho iässä aukenee... *

    Ps. Heitetään kuitenkin vielä, että varsinkin -04 mallilla jamppu teki kyllä hyvää jälkeä tuossa tehon tasoittamisessa. Ja luistonesto on kyllä aika ehdoton juuri punarajalle, niille ei jampun tehoille. Muulloin sitä ei luonnollisesti tarvi. Ja kovat jäbät zuttaa camoilla. Homot nahoilla ja paljaalla.


    Kuka tässä on puhunut -04 Yamahasta, nyt eletään tätä päivää ja puhutaan lähivuosina menestyneistä pyörämerkeistä kilpailuissa joihin rakas pyörämerkkisi ei vaan sattumalta lukeudu.

    Ja kyllä, pystyn hyvin kuvittelemaan sinut lepattavissa camo -housuissa ponperi -touhuissa.
    Ketä kiinnostaa jotkut kilpailut... Itteä kiinnostaa vaa se miten tuol kadulla kun kaasua vääntää ja R1 jääjää ja lisää jää. Ei siel esson baaris missä tunnutaa nii hirveesti puhuvan ja dynolappuja näytettävän (en oo koskaa nähny) nii auta vaikka rossi olis ajanu miten ja missä kun ite ei pääse edes liikeelle muutaku täyskaasulla kun ei teho riitä. Ja camo housut on ROCK *
    Tulkaahan välillä kokeilemaan sitä kaasua tuonne radallekin camo -housuissanne niin kaikki ei välttämättä ole aivan noin päivänselvää mitä annatte ymmärtää *

    EDIT: Ja tuolle Poko:n seiskapätkälle ei jää yksikään R1 missään olosuhteissa.
    Ratailu on homojen hommaa. Kovat jäbät sutii ja keulii täyzii muualla, skeittikengillä. Jampulla ei vaan voi keulia kun puuttuu 5hv ja on niin tasaisen ajettava tehokäyrä ettei ponnista. Bemarit pomppaa parhaiten, onneksi niissä on luistonesto 185 hv jälkeen käytössä, silloin suttaa ja nykypäivän Rykkönen hyytyy. *Varsinkin radalla, siellä mennään pelkästään tehoilla.

    Ps. Seiskapätkällä ollaan jo eellä. Se jättää sen.
    Eiköhän tämä kertonut kaiken.
    Amen.
    Toivon mukaan. Yritin ainakin kaikkeni. *

    Ps. Jos ihan "vakavastikin" asiaa, niin itseasiassa 98-03 välin rykköset kulkevat melko lailla identtisesti tuollaisen 2000-luvun seiskapökä gixxerin kanssa.
    Hyvin muokkasit tuota viestiäni.

    Tässä alkuperäinen versio:
    -----------------------------------------------------------
    Eiköhän tämä kertonut kaiken.
    Kun pitäisi ajaa oikeasti lujaa niin "tosinopealla ja rohkealla" -camopojalla tulee ruskeaa tavaraa housuihin, tilanne kun ei olekkaan se totuttu: 5 km suoraa, tuppi nurin. Tai pissiksiä kaakossa, tuppi nurin. Amen.
    -----------------------------------------------------------

    Ps. K6 750 kikseri menee varmaan kohtuu samoihin <- 2002 R1:n kanssa jolloin siihen tuli ruisku.
    Ja menee vielä -03 täysin samaa matkaa. Kaikkien seiskapötköjen kanssa Y-mallista eteenpäin.

    Ps. Relax. Ei tämä niin vakavaa ole. Jampuillakin kyllä pääsee, kunhan ei ole kiire.
    Joo eihän tää vakavaa toki ole.

    Pyydäthän kuitenkin holhoojaasi jättämään tämäniltaisen vellipullosi pari astetta viileämmäksi
    R1
  23. #413
    Lainaa (slaideri @ Loka. 17 2010,00:00) kirjoitti
    Joo eihän tää vakavaa toki ole.

    Pyydäthän kuitenkin holhoojaasi jättämään tämäniltaisen vellipullosi pari astetta viileämmäksi *
    Vellin pitääkin olla kuumaa, aina.


    Jos kuitenkin palataan hieman taaksepäin ja katsellaan mistä tämä sinun "ristiretki" pahoja ponperipoikia vastaan lähti, niin...
    Lainaa kirjoitti
    -Sanomattakin on varmaan selvää että aika nuhainen peli ja K8 kikseri pyörii sen ympärillä kahdeksikkoa Alastarolla ? *

    -Luonnollisesti. Ei riitä lähtemäänkään tehot radalla gixxeriä vastaan. Painii homohondien kanssa samassa kevari-luokassa.

    -Eikö rata-ajo mopolla olekaan muka välineurheilua?

    -Ratailu on homojen hommaa. Kovat jäbät sutii ja keulii täyzii muualla, skeittikengillä. Jampulla ei vaan voi keulia kun puuttuu 5hv ja on niin tasaisen ajettava tehokäyrä ettei ponnista. Bemarit pomppaa parhaiten, onneksi niissä on luistonesto 185 hv jälkeen käytössä, silloin suttaa ja nykypäivän Rykkönen hyytyy. *Varsinkin radalla, siellä mennään pelkästään tehoilla.
    Ps. Seiskapätkällä ollaan jo eellä. Se jättää sen.

    -Eli kaikkihan johtuu pelkästään siitä, että juurikin ne ratkaisevat 5-10hv siellä punarajalla tekevät susukeista ja kawoista niin perkeleen äkäisiä, että lyövät aina vaan sutia kun pitäisi kiihdyttää. Tuon seurauksena tissiposket vaihtavat pyöränsä jamppuihin tai hondiin. Huippukuskitkaan eivät vaan pärjää kun on niin vitusti löylyä. Kaikkihan noita mopoja ajaa osaa.

    Kai tuon pitäisi olla pitkänlinjan vinguttelijalle ihan itsestään selvää?
    Tuntuuko että ehkä nyt kuitenkin joku kusee hieman silmään?
    Anteeksi pyyntöni.

    Ps. Jos haluat kuitenkin nähdä tämän oikeasti vakavana keskusteluna, niin saatan haluta pitää itselläni option muutaman mielipiteen muuttamisesta... ** *



    Supermoto
  24. #414
    R1forum.com ... oisiite voinnu ton keskustelun suoraan kopioida sieltä
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  25. #415
    haha pikkase slaideri otti lämpöö kun heitettii vettä myllyy. Ei kannata noi vakasti ottaa, kai tollaki kerkee vaikka puuttuuki ne ylätehot. Ja anteeks kun en oo päivittäny mun allekirjotusta, vanha mopo siinä mutta kyllähä tolla monta R1:stä tuli piestyä tuolla kadulla.
    --GsxR:iä--
  26. #416
    Lainaa (Poko @ Loka. 17 2010,12:04) kirjoitti
    haha pikkase slaideri otti lämpöö kun heitettii vettä myllyy. Ei kannata noi vakasti ottaa, kai tollaki kerkee vaikka puuttuuki ne ylätehot. * Ja anteeks kun en oo päivittäny mun allekirjotusta, vanha mopo siinä mutta kyllähä tolla monta R1:stä tuli piestyä tuolla kadulla.
    Itseasiassa nuo rykköset ovat kyllä varsin pirteitä tuolta ylärekisteristä... Ja pikku kutittelulla koko kierrosalueelta. *

    Kyllä se on pelkästään tämä uusin cross plane-versio joka tuntui omaan käteen pirun vaisulta. Itse olen tosin ajanut moisella vain kokoputki+commander varustellulla, tiedä sitten millainen unikeko vakiona. Kuitenkin putkivireisenä oli aivan sairas pettymys, paljon aneemisempi ja laiskempi moottori kuin edellismallien rykkösissä. Minun makuun surkea veto Yamahalta, varsinkin kun edellisversio oli tautisen hyvä pyörä kaikin puolin.

    Tuokin kuitenkin vain oma mielipide, josta ei tarvitse kenenkään merkkiuskollisen tykätä paskaa. Eikä tarkoita etteikö uusi rykkönen voisi olla juurikin se oikea pyörä ajajalleen.



    Supermoto
  27. #417
    Lainaa (jaulis @ Loka. 17 2010,12:31) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Loka. 17 2010,12:04) kirjoitti
    haha pikkase slaideri otti lämpöö kun heitettii vettä myllyy. Ei kannata noi vakasti ottaa, kai tollaki kerkee vaikka puuttuuki ne ylätehot. * Ja anteeks kun en oo päivittäny mun allekirjotusta, vanha mopo siinä mutta kyllähä tolla monta R1:stä tuli piestyä tuolla kadulla.
    Itseasiassa nuo rykköset ovat kyllä varsin pirteitä tuolta ylärekisteristä... Ja pikku kutittelulla koko kierrosalueelta. *

    Kyllä se on pelkästään tämä uusin cross plane-versio joka tuntui omaan käteen pirun vaisulta. Itse olen tosin ajanut moisella vain kokoputki+commander varustellulla, tiedä sitten millainen unikeko vakiona. Kuitenkin putkivireisenä oli aivan sairas pettymys, paljon aneemisempi ja laiskempi moottori kuin edellismallien rykkösissä. Minun makuun surkea veto Yamahalta, varsinkin kun edellisversio oli tautisen hyvä pyörä kaikin puolin.

    Tuokin kuitenkin vain oma mielipide, josta ei tarvitse kenenkään merkkiuskollisen tykätä paskaa. Eikä tarkoita etteikö uusi rykkönen voisi olla juurikin se oikea pyörä ajajalleen.
    mjaa, kai tuo voi paikkaansakki pitää. Ite en oo koskaa ajanu yhtäkää yamahaa jos ei yhtä pikaista kertaa lasketa...
    --GsxR:iä--
  28. #418
    mjaa, kai tuo voi paikkaansakki pitää. Ite en oo koskaa ajanu yhtäkää yamahaa jos ei yhtä pikaista kertaa lasketa...

    No mutta siinähän se varssinainen asijantunttija
    Ajamattomat kilomerit ovat vielä edessä

    Tunturi SuperSport vm 1973 Hondat CB 500 vm 1973 x 2 -> Kawasaki Z 1300 vm 1989 ->Honda Varadero 125 vm 2000 -> ja nykyiset Yamahat FJR 1300 vm 2006 YZF-R1 vm 2010 WR 450F vm 2005 YZF-R6R vm. 2006

    Marunari
  29. #419
    Lainaa (Ari @ Loka. 26 2010,23:10) kirjoitti
    mjaa, kai tuo voi paikkaansakki pitää. Ite en oo koskaa ajanu yhtäkää yamahaa jos ei yhtä pikaista kertaa lasketa...

    No mutta siinähän se varssinainen asijantunttija
    Sepä se. Moni sanoo myös että kovaa ajaminen on kadulla vaarallista vaikka ei edes koskaa oo kokeillu
    --GsxR:iä--
  30.  
  31. #420
    Mites nuo jalkatappisiirtosarjat ajaa asiaansa?
    Ko muuttuukos asento paremmaksi vai mitä täh? Koskaan koittanut tuntumaa noihin, tosin aikas tyyriin puoleisiahan nuo ovat, mut jos jotain joululahjaa täs miettii itelle

    Vai kannattaako sittenkin ostaa basso, joka toisena vaihtoehtona



    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
Sivu: 14 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 412131415162464114 ... ViimeinenViimeinen