Sivu: 4 / 135:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234561454104 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 4024:sta
  1. #91
    Lainaa (filmnoir @ Touko. 13 2009,00:29) kirjoitti
    Minkälaista ilmansuodatinhässäkkää suosittelette, ku pyörään on laitettu akran sliparit sekä powercommander? alkuperäiseen modaus vai bmc jne.. kokemuksia kaivataan.
    Haluaisin viisaampien kannanottoja tähän: Kävin tilaamassa aikaa penkitykseen ennen ja jälkeen putken vaihdon. Samalla tiedustelin säätäjältä, että kannattaako vaihtaa ilmansuodatin jos laitetaan kokoputki ja pc3. Kommentti oli, että hänen kokemuksen mukaan "vapaavirtaussuodattimet" käytännössä virtaavat 1-3% enemmän kuin puhdas alkuperäinen ja moisen virtauseron muuttaminen dynossa näkyvään muotoon on täysin tuurista kiinni.

    Kuulisin mieluusti kommentteja, suodattimen vaihto ei enää ole kuluerä tässä leikissä...
  2. #92
    Minusta orkkissuodatin on helpompi käytännössä. Eikä niitä niin paljoa mene, että se olisi tolkuttoman kallista pitkässä juoksussa. Ja onhan se yksittäinen suodatin halvempikin kuin joku K&N, BMC jne. Vapaavirtaussuodattimen kanssa saa olla tarkkana puhdistuksen ja öljyämisen kanssa. Jos tekee em. toimenpiteet väärin tai huolimattomasti niin vaikutukset on helposti negatiivisia joko tehoon tai suodattamiskykyyn. Ja onko edes se prosentin tai parin ero käytännössä merkittävä? Mielummin kääntää kaasua prosentin verran enemmän auki

    Viime vuonna FastBikes lehdessä oli juttua niistä toimittajien mopoista ja testasivat Pipercrossin vapaavirtaussuodatinta 2008 Bladessa. Hävisi tehoja pari heppaa koko kierrosalueelta. Taisi ainoa positiivinen perustelu olla, että se näyttää hienolta. Snägärillähän ne ihmiset kattelee hienoja ilmansuodattimia mopojen ilmaboksien sisältä

    Mutta kai näistä on puolesta ja vastaan ihan yhtä hyviä kommentteja, että aika fiilispohjalta saa mennä...



  3. #93
    Lainaa (RR80 @ Touko. 21 2009,22:41) kirjoitti
    08 rykkönen hommattu. Onko suosituksia öljyjen suhteen? mikä olisi sopivinta litkua, että kytkin ja vaihteet pelaa moitteetta.
    Lisää Rykkösiä Lempäälään
    Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
  4. #94
    Uudet rattaat/ketju alla, kyllä nyt kelpaa
    Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
  5. #95
    Takanen alkaa olla finito, alle 3000km ajettu Jos tulisi tällä viikolla uusi gummi niin sitten voisi taas ajella reilummin, nyt tuntuu vähän turhan liukkaalta.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  6. #96
    Mulla on Pilot Power alla, 4000km kohta ajettu, josta noin 300km motoparkkia. Pintaa vielä vaikka kuin, ajaa varmasti 2500-3000km jollei polta sitä. Ja tietty ajan kuin eläkeläismummot, ainakin tiettyihin henkilöihin verrattuna... *

    Mut sulla on vain niin paljon voimaa siinä, ei se renkaan huonoutta ole *

    Kävin eilen eräällä paikkakunnan pesupaikalla mopoo huuhtasee, mut en huomannut siellä uutta ykköstä missään. Olishan tuota ollu mukava ihailla aivan livenäkin joskus
  7. #97
    Lainaa (teude @ Huhti. 27 2009,21:59) kirjoitti
    Lainaa (Zip @ Huhti. 27 2009,21:56) kirjoitti
    Lainaa (teude @ Huhti. 27 2009,21:37) kirjoitti
    Edit: Ja tänään taas pesin pyörän töissä
    letkee duuni taitaa olla?
    Autopesulassa duunissa, ruokatunnilla hyvä pestä.
    Mäkin haluun tonne töihi! Ota minutki sinne nii pestää sit ruokatunnilla noite meidän kikottimia
    --GsxR:iä--
  8. #98
    Lainaa (Piitteri @ Touko. 22 2009,14:11) kirjoitti
    Lainaa (filmnoir @ Touko. 13 2009,00:29) kirjoitti
    Minkälaista ilmansuodatinhässäkkää suosittelette, ku pyörään on laitettu akran sliparit sekä powercommander? alkuperäiseen modaus vai bmc jne.. kokemuksia kaivataan.
    Haluaisin viisaampien kannanottoja tähän: Kävin tilaamassa aikaa penkitykseen ennen ja jälkeen putken vaihdon. Samalla tiedustelin säätäjältä, että kannattaako vaihtaa ilmansuodatin jos laitetaan kokoputki ja pc3. Kommentti oli, että hänen kokemuksen mukaan "vapaavirtaussuodattimet" käytännössä virtaavat 1-3% enemmän kuin puhdas alkuperäinen ja moisen virtauseron muuttaminen dynossa näkyvään muotoon on täysin tuurista kiinni.

    Kuulisin mieluusti kommentteja, suodattimen vaihto ei enää ole kuluerä tässä leikissä...
    Vähän luulen jotta enempi vastiketta saa suodatinrahoille kun antaa ne vähätukalle Commanderin säätämiseen

    Omasta muinaisjätteestä en havainnut K&N'llä muuta eroa kuin että pääsuuttimien alue meni sen verran laihaksi että vehje rupesi vakioilla mooaamaan.

    Suutinjumpan jälkeenkään ei suorien vaihtopisteisiin tullut mitään aisteinhavaittavaa eroa.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  9. #99
    Lainaa (Poko @ Touko. 26 2009,12:48) kirjoitti
    Lainaa (teude @ Huhti. 27 2009,21:59) kirjoitti
    Lainaa (Zip @ Huhti. 27 2009,21:56) kirjoitti
    Lainaa (teude @ Huhti. 27 2009,21:37) kirjoitti
    Edit: Ja tänään taas pesin pyörän töissä
    letkee duuni taitaa olla?
    Autopesulassa duunissa, ruokatunnilla hyvä pestä.
    Mäkin haluun tonne töihi! Ota minutki sinne nii pestää sit ruokatunnilla noite meidän kikottimia *
    Tänään taas pesin ja puunasin ja laitoin kiillokkeet ja suojat sun muut Ja LPR:n Auto-Sunin takapihalta voi pyörän bongata.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  10. #100
    Eli epäilykset menivät vikaan tuon työpaikkasi suhteen. Eipähän siinä, kunhan nään sen joskus parkissa niin käyn sit lähempää ihastelemassa... *
  11. #101
    Lainaa (Teuwo @ Touko. 26 2009,13:39) kirjoitti
    Lainaa (Piitteri @ Touko. 22 2009,14:11) kirjoitti
    Lainaa (filmnoir @ Touko. 13 2009,00:29) kirjoitti
    Minkälaista ilmansuodatinhässäkkää suosittelette, ku pyörään on laitettu akran sliparit sekä powercommander? alkuperäiseen modaus vai bmc jne.. kokemuksia kaivataan.
    Haluaisin viisaampien kannanottoja tähän: Kävin tilaamassa aikaa penkitykseen ennen ja jälkeen putken vaihdon. Samalla tiedustelin säätäjältä, että kannattaako vaihtaa ilmansuodatin jos laitetaan kokoputki ja pc3. Kommentti oli, että hänen kokemuksen mukaan "vapaavirtaussuodattimet" käytännössä virtaavat 1-3% enemmän kuin puhdas alkuperäinen ja moisen virtauseron muuttaminen dynossa näkyvään muotoon on täysin tuurista kiinni.

    Kuulisin mieluusti kommentteja, suodattimen vaihto ei enää ole kuluerä tässä leikissä...
    Vähän luulen jotta enempi vastiketta saa suodatinrahoille kun antaa ne vähätukalle Commanderin säätämiseen

    Omasta muinaisjätteestä en havainnut K&N'llä muuta eroa kuin että pääsuuttimien alue meni sen verran laihaksi että vehje rupesi vakioilla mooaamaan.

    Suutinjumpan jälkeenkään ei suorien vaihtopisteisiin tullut mitään aisteinhavaittavaa eroa.
    Olen päättänyt et tarkistan tuon nykyisen suodattimen kunnon ennen säätöä, mitään tuuning-filtteriä en aio ostaa. Tuskimpa tuo vielä on kovin pahasti tukossa. Katotaan mitä komeahiuksinen säätäjä saa siitä tulemaan 13.6. Jollei muuta, niin toivottavasti ainakin säädöt kohdalleen. Toivoa sopii, ettei teho hirveästi laske alkuperäisestä *
  12. #102
    Lainaa (Piitteri @ Touko. 26 2009,16:52) kirjoitti
    Lainaa (Teuwo @ Touko. 26 2009,13:39) kirjoitti
    Lainaa (Piitteri @ Touko. 22 2009,14:11) kirjoitti
    Lainaa (filmnoir @ Touko. 13 2009,00:29) kirjoitti
    Minkälaista ilmansuodatinhässäkkää suosittelette, ku pyörään on laitettu akran sliparit sekä powercommander? alkuperäiseen modaus vai bmc jne.. kokemuksia kaivataan.
    Haluaisin viisaampien kannanottoja tähän: Kävin tilaamassa aikaa penkitykseen ennen ja jälkeen putken vaihdon. Samalla tiedustelin säätäjältä, että kannattaako vaihtaa ilmansuodatin jos laitetaan kokoputki ja pc3. Kommentti oli, että hänen kokemuksen mukaan "vapaavirtaussuodattimet" käytännössä virtaavat 1-3% enemmän kuin puhdas alkuperäinen ja moisen virtauseron muuttaminen dynossa näkyvään muotoon on täysin tuurista kiinni.

    Kuulisin mieluusti kommentteja, suodattimen vaihto ei enää ole kuluerä tässä leikissä...
    Vähän luulen jotta enempi vastiketta saa suodatinrahoille kun antaa ne vähätukalle Commanderin säätämiseen

    Omasta muinaisjätteestä en havainnut K&N'llä muuta eroa kuin että pääsuuttimien alue meni sen verran laihaksi että vehje rupesi vakioilla mooaamaan.

    Suutinjumpan jälkeenkään ei suorien vaihtopisteisiin tullut mitään aisteinhavaittavaa eroa.
    Olen päättänyt et tarkistan tuon nykyisen suodattimen kunnon ennen säätöä, mitään tuuning-filtteriä en aio ostaa. Tuskimpa tuo vielä on kovin pahasti tukossa. Katotaan mitä komeahiuksinen säätäjä saa siitä tulemaan 13.6. Jollei muuta, niin toivottavasti ainakin säädöt kohdalleen. Toivoa sopii, ettei teho hirveästi laske alkuperäisestä *
    Kannattaa muuten tarkistaa. Rupeaa täällä Suomen olosuhteissa olemaan aikas hyvin tukossa jo 6000km jälkeen. Sama vaihtaa suosiolla uuten orkkikseen, ovat aika edullisia ja toimivat varmemmin kuin vaparit. Eikä noista vapareista näissä mopoissa ainakaan vielä perus putkivireillä ole mitään hyötyä tehossakaan.
    Supermoto
  13. #103
    Kävin justiin koittamassa 00 vuoden r1.. Ainoo vika että kakkos vaihde pomppii yli ku kiihdyttää vähäki kovemmin. Onkohan kallis remppa. On se kyllä halpa itse pyöräki että toi vika on huomioitu kyllä hinnassa. Ajattelin jos ajais nyt tän kesän ja laittas sitte talvella kuntoon..
  14. #104
    Lainaa (diskis @ Touko. 27 2009,19:07) kirjoitti
    Kävin justiin koittamassa 00 vuoden r1.. Ainoo vika että kakkos vaihde pomppii yli ku kiihdyttää vähäki kovemmin. Onkohan kallis remppa. On se kyllä halpa itse pyöräki että toi vika on huomioitu kyllä hinnassa. Ajattelin jos ajais nyt tän kesän ja laittas sitte talvella kuntoon..
    Viikon verran jaksat ajella ja sitten se vika rupeaa vituttamaan
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  15. #105
    Lainaa (teude @ Touko. 27 2009,19:38) kirjoitti
    Lainaa (diskis @ Touko. 27 2009,19:07) kirjoitti
    Kävin justiin koittamassa 00 vuoden r1.. Ainoo vika että kakkos vaihde pomppii yli ku kiihdyttää vähäki kovemmin. Onkohan kallis remppa. On se kyllä halpa itse pyöräki että toi vika on huomioitu kyllä hinnassa. Ajattelin jos ajais nyt tän kesän ja laittas sitte talvella kuntoon..
    Viikon verran jaksat ajella ja sitten se vika rupeaa vituttamaan
    no seki on hyvin mahdollista.. mut mietin vaan että onkohan järkee ostaa tollasta. hinku ois kyllä kova. vähä eri vehje ku toi 93 cebari
  16. #106
    Lainaa (diskis @ Touko. 27 2009,19:46) kirjoitti
    Lainaa (teude @ Touko. 27 2009,19:38) kirjoitti
    Lainaa (diskis @ Touko. 27 2009,19:07) kirjoitti
    Kävin justiin koittamassa 00 vuoden r1.. Ainoo vika että kakkos vaihde pomppii yli ku kiihdyttää vähäki kovemmin. Onkohan kallis remppa. On se kyllä halpa itse pyöräki että toi vika on huomioitu kyllä hinnassa. Ajattelin jos ajais nyt tän kesän ja laittas sitte talvella kuntoon..
    Viikon verran jaksat ajella ja sitten se vika rupeaa vituttamaan
    no seki on hyvin mahdollista.. * mut mietin vaan että onkohan järkee ostaa tollasta. hinku ois kyllä kova. vähä eri vehje ku toi 93 cebari *
    Kysele pajoilta mihin hintaa korjaavat Rykkösen lootan samontein. Kuitenkin kyseessä on aika normi vika. Rikkinäisenä et tuolla kyllä pysty pitkään ajamaan, kakkonen on kuitenkin paras vaihde tuossa... Ehkäpä selittääkin miksi onkin jo loppu. *
    Supermoto
  17. #107
    Vähän ehkä alkanu himottaa -04-> rytkönen... Haukkukaa se ny pilalle, ettei tartte alkaa kaivaa euroja jostain!
    -FZ-1N-
    -ZX-6R-
  18. #108
    Lainaa (HarWa @ Touko. 27 2009,20:32) kirjoitti
    Vähän ehkä alkanu himottaa -04-> rytkönen... Haukkukaa se ny pilalle, ettei tartte alkaa kaivaa euroja jostain! *
    Paska alavääntö...
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  19. #109
    10R on kyl toinen vaihtoehto
    -FZ-1N-
    -ZX-6R-
  20. #110
    Lainaa (HarWa @ Touko. 27 2009,20:32) kirjoitti
    Vähän ehkä alkanu himottaa -04-> rytkönen... Haukkukaa se ny pilalle, ettei tartte alkaa kaivaa euroja jostain! *
    Alavääntö on joo aikas huono, mut muuten kyl passeli vehje
    Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
  21. #111
    Lainaa (Rantze @ Touko. 27 2009,20:44) kirjoitti
    Lainaa (HarWa @ Touko. 27 2009,20:32) kirjoitti
    Vähän ehkä alkanu himottaa -04-> rytkönen... Haukkukaa se ny pilalle, ettei tartte alkaa kaivaa euroja jostain! *
    Alavääntö on joo aikas huono, mut muuten kyl passeli vehje *
    Maukas peli kun antaa jenkaa, osta, osta..
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  22. #112
    Paremminhan tuo vääntää kun kuussatanen, mikä itellänikin oli viime vuonna. Kyllä se aikas kivasti liikahtaakin kun vetää tupin nurin. Niin että osta poies vaan. Toisaalta kuka sitä nyt rupeis oikein kovasti mollamaan omaa pööräänsä.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  23. #113
    Menee jo vähän paskan jauhamisen puolelle, mutta... Kyllä se taitaa ostoslistalle mennä tässä kesän aikana. Kuhan jaksaa kämpän laittaa vaihtoon, niin saa kätevästi vaihtorahoja. Voi samalla kattoo kämpän, josta löytyy myös talli.

    Ja mustahan se olla pitää!
    -FZ-1N-
    -ZX-6R-
  24. #114
    Ei muuta kuin kaupoille vain. Tuosta paskasta alaväännöstä luin toki itsekin internetistä ja oikein käppyröiden kera, ennen omani ostoa, mut joo.

    Sanotaan näin, kun tässä nyt neljättä tonnia pelillä aloittelen, että tämä "paska alavääntö" ei ole ainakaan vielä pistänyt kertaakaan hymyä hyytymään, kun tuppea olen vääntänyt, enkä toisaalta ole myöskään "paskan alaväännön" takia, vielä yhdellekään vehkeelle jäänyt.

    Joten Vihdin Matti yrittää tässä neuvoa IRL - kannalta, notta unohdappa kaikki lukemasi alavääntö hommelit, pistä peli persuuksen alle ja mieti vain, notta sopiiko laite muuten hanskaan, noin niinkuin ulkomuodon, ajoasennon ym. juttujen puolesta.
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  25. #115
    Onko uudemmat rykköset kuinka paljon KÄYTÄNNÖSSÄ tehokkaampia, kuin nämä kaasarirykköset?



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  26. #116
    Lainaa (-kepa- @ Touko. 30 2009,21:34) kirjoitti
    Onko uudemmat rykköset kuinka paljon KÄYTÄNNÖSSÄ tehokkaampia, kuin nämä kaasarirykköset?
    kysytkö nyt kierrosaikoja, dragracea, 0-100 tuloksia, varttimaileja, rolloneja vai mitä tuo enemmän tehoa KÄYTÄNNÖSÄ meinaa?
    Vai kysytkö väännöistä normiajossa etc. ??
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  27. #117
    Lainaa (-kepa- @ Touko. 30 2009,21:34) kirjoitti
    Onko uudemmat rykköset kuinka paljon KÄYTÄNNÖSSÄ tehokkaampia, kuin nämä kaasarirykköset?
    En nyt ihan itsekään saa kiinni, notta mitä meinaat tuolla KÄYTÄNNÖSSÄ - kommentilla, mutta tuolta löytyy esim. penkitystuloksia, jos niitä olit vailla?

    http://yrc.fi/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=449
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  28. #118
    Ehkä ilmaisin asian vähän huonosti. Lähinnä kiinnostaa vertailla esim. kierrosaikoja radalla, varttimailia, 0-1000m, kiihtyvyyttä esim. 0-200km/h jne. ja yleensäkkin, että huomaako noissa eroa kiihtyvyydessä ja väännössä näin normiajossa perstuntumalla. Paperillahan nämä uudet on varmaan joka mittarilla parempia ja sitä hainkin tuolla käytännön painottamisella.

    Itse olen kyllä menossa koeajolle, mutta en nyt tähän hätään pääse
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  29. #119
    Lainaa (-kepa- @ Touko. 31 2009,09:46) kirjoitti
    Ehkä ilmaisin asian vähän huonosti. Lähinnä kiinnostaa vertailla esim. kierrosaikoja radalla, varttimailia, 0-1000m, kiihtyvyyttä esim. 0-200km/h jne. ja yleensäkkin, että huomaako noissa eroa kiihtyvyydessä ja väännössä näin normiajossa perstuntumalla. Paperillahan nämä uudet on varmaan joka mittarilla parempia ja sitä hainkin tuolla käytännön painottamisella.

    Itse olen kyllä menossa koeajolle, mutta en nyt tähän hätään pääse
    Moro!

    En ole vanhaa mallia itse ajanut, joten sen suhteen en sano mitään.

    Pojat on tosin puhunu, notta olis vähän enemmän semmoista "rähinä" - mallia nuo vanhemmat rykköset.

    Mutta kaipa sitä saa tästä uudemmastakin (04-06) mallista herkemmin alakierroksilla reagoivan välityksiä vekslaamalla, catin poistolla, peeceellä jne?

    Enpä tosiaan tiedä, enkä höpise enempiä, kun en ole itse kokeillut. Tässä mun -04 vehkeessä on vain sliparit vaihdettu, mutta muuten vakio.

    Kaupungissa jos asuisin ja jos siellä enemmän pörräilisin, niin vaihtaisin varmaan noita välityksiä vähän tiuhemmiksi, mutta kun en asu ja en siellä juurikaan ajele, niin en ole ainakaan vielä kokenut hommaa tarpeelliseksi.

    Pyllyä kyllä lämmittää mukavasti tämä uudempi malli, varsinkin näillä keleillä.

    Tarttee siis varmaan syksyllä/talven hieroa vähän tuota putkistoa..
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  30.  
  31. #120
    Lainaa (jaulis @ Touko. 27 2009,17:12) kirjoitti
    Lainaa (Piitteri @ Touko. 26 2009,16:52) kirjoitti
    Lainaa (Teuwo @ Touko. 26 2009,13:39) kirjoitti
    Lainaa (Piitteri @ Touko. 22 2009,14:11) kirjoitti
    Lainaa (filmnoir @ Touko. 13 2009,00:29) kirjoitti
    Minkälaista ilmansuodatinhässäkkää suosittelette, ku pyörään on laitettu akran sliparit sekä powercommander? alkuperäiseen modaus vai bmc jne.. kokemuksia kaivataan.
    Haluaisin viisaampien kannanottoja tähän: Kävin tilaamassa aikaa penkitykseen ennen ja jälkeen putken vaihdon. Samalla tiedustelin säätäjältä, että kannattaako vaihtaa ilmansuodatin jos laitetaan kokoputki ja pc3. Kommentti oli, että hänen kokemuksen mukaan "vapaavirtaussuodattimet" käytännössä virtaavat 1-3% enemmän kuin puhdas alkuperäinen ja moisen virtauseron muuttaminen dynossa näkyvään muotoon on täysin tuurista kiinni.

    Kuulisin mieluusti kommentteja, suodattimen vaihto ei enää ole kuluerä tässä leikissä...
    Vähän luulen jotta enempi vastiketta saa suodatinrahoille kun antaa ne vähätukalle Commanderin säätämiseen

    Omasta muinaisjätteestä en havainnut K&N'llä muuta eroa kuin että pääsuuttimien alue meni sen verran laihaksi että vehje rupesi vakioilla mooaamaan.

    Suutinjumpan jälkeenkään ei suorien vaihtopisteisiin tullut mitään aisteinhavaittavaa eroa.
    Olen päättänyt et tarkistan tuon nykyisen suodattimen kunnon ennen säätöä, mitään tuuning-filtteriä en aio ostaa. Tuskimpa tuo vielä on kovin pahasti tukossa. Katotaan mitä komeahiuksinen säätäjä saa siitä tulemaan 13.6. Jollei muuta, niin toivottavasti ainakin säädöt kohdalleen. Toivoa sopii, ettei teho hirveästi laske alkuperäisestä *
    Kannattaa muuten tarkistaa. Rupeaa täällä Suomen olosuhteissa olemaan aikas hyvin tukossa jo 6000km jälkeen. Sama vaihtaa suosiolla uuten orkkikseen, ovat aika edullisia ja toimivat varmemmin kuin vaparit. Eikä noista vapareista näissä mopoissa ainakaan vielä perus putkivireillä ole mitään hyötyä tehossakaan.
    Joo, taidan tyytyä ostamaan uuden orkkisputsarin ja säädätyksen jälkeen vaan kovaa ajoa.
    Yamaha R1 -07
Sivu: 4 / 135:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234561454104 ... ViimeinenViimeinen