Sivu: 63 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1353616263646573113 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1861:stä 1890:een 4014:sta
  1. #1861
    Lainaa Slerba kirjoitti Katso viesti
    Täältä myös yksi ääni the2wheelsin kahvoillle.

    Kertokaas mistä olette tilailleet oem osia 07-08 rytkösee?

    Aikasemmin tuli kasawikaan paljon tilattua osia tuolta http://www.cmsnl.com/ ja sieltä näki kätevästi räjäytyskuvatkin samasta paikkaa, mutta noilta ei näköjään löydy RN-19 osia...
    http://www.powersportswarehouse.com/

    Tuolta tilannut ainakin 03 ja 09 osia. Näyttäisi 07-08 palikatkin irtoavan kohtuuhintaan. Jenkeistähän nuo tulee ja alvit tulee päälle. itsellä meni muistaakseni 3,5 viikkoa että osat oli räpylässä.
  2. #1862
    Löytyiskö joltain näitä kuvista ympäröityjä osia aseveli hintaan?






  3. #1863
    Dodiiin tulipa käytyä tallilla pitkästä aikaa kattomassa miten mopo voi. Onnessani laittelin akun latinkiin ja aloin vahaamaan. Vahaukset tuli valmiiks ja akkukin näytti jo olevan täynnä. Ajattelin sitten pistää koneen käyntiin että sais öljyt vähän liikettä ja koneen käytettyä lämpöseks.

    No eihän se sitten suostunu heräämään.

    Mittaristo herää ihan niinku pitääkin kun avaimesta kääntää virrat päälle. Kaikki normi sirinät ja suritan mielestäni kuulu.
    Sitten ku startista painaa niin alkaa kuskin penkin/tankin alta kuulumaan semmosta rätinää. Lisäks sekunnin viiveellä kun startista painaa niin mittaristo ns. sammuu.

    Penkit kun otti pois niin en kyl mitään kipinöitäkään nähny kun testasin uudemman kerran, eikä myöskään ollu palaneenkäryä. Tarkistin akunkengät ja johdot siitä penkin alta ja näytti ihan normaalilta.

    Olisko tää joku rele tai solenoidi mikä menny paskas? Vai voiko joku palau sulake aiheuttaa tällaisen vian? Onko muilla ollu vastaavaa tai ajatuksia mikä vois olla vikana?
    Yamaha R1 -05
  4. #1864
    Lainaa zonwe kirjoitti Katso viesti
    Dodiiin tulipa käytyä tallilla pitkästä aikaa kattomassa miten mopo voi. Onnessani laittelin akun latinkiin ja aloin vahaamaan. Vahaukset tuli valmiiks ja akkukin näytti jo olevan täynnä. Ajattelin sitten pistää koneen käyntiin että sais öljyt vähän liikettä ja koneen käytettyä lämpöseks.

    No eihän se sitten suostunu heräämään.

    Mittaristo herää ihan niinku pitääkin kun avaimesta kääntää virrat päälle. Kaikki normi sirinät ja suritan mielestäni kuulu.
    Sitten ku startista painaa niin alkaa kuskin penkin/tankin alta kuulumaan semmosta rätinää. Lisäks sekunnin viiveellä kun startista painaa niin mittaristo ns. sammuu.

    Penkit kun otti pois niin en kyl mitään kipinöitäkään nähny kun testasin uudemman kerran, eikä myöskään ollu palaneenkäryä. Tarkistin akunkengät ja johdot siitä penkin alta ja näytti ihan normaalilta.

    Olisko tää joku rele tai solenoidi mikä menny paskas? Vai voiko joku palau sulake aiheuttaa tällaisen vian? Onko muilla ollu vastaavaa tai ajatuksia mikä vois olla vikana?

    Paljonko akussa on jännite ? Tippuuko miten kun starttaa ?
    1199S Panigale
  5. #1865
    Lainaa Peltsii kirjoitti Katso viesti
    Paljonko akussa on jännite ? Tippuuko miten kun starttaa ?
    En pystyny mittaa kun ei ollu mittaria mukana. Akussa ny kuitenkin oli virtaa hyvin ja se oli parit viimeset yrityskerrat akussa kiinnikkin mutta ei vaikuttanut mitenkään.
    Yamaha R1 -05
  6. #1866
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa zonwe kirjoitti Katso viesti

    Olisko tää joku rele tai solenoidi mikä menny paskas? Vai voiko joku palau sulake aiheuttaa tällaisen vian? Onko muilla ollu vastaavaa tai ajatuksia mikä vois olla vikana?
    Todennäköisesti ettei tarpeeks virtaa akussa, eli akku finaalissa.
    Nää mp:n akut lakkaavat toimimasta usein kerta laakista, ku tulee tunnit täyteen.
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  7. #1867
    Lainaa zonwe kirjoitti Katso viesti
    Mittaristo herää ihan niinku pitääkin kun avaimesta kääntää virrat päälle. Kaikki normi sirinät ja suritan mielestäni kuulu.
    Sitten ku startista painaa niin alkaa kuskin penkin/tankin alta kuulumaan semmosta rätinää. Lisäks sekunnin viiveellä kun startista painaa niin mittaristo ns. sammuu.
    Mittariston sammuminen viittaa aika vahvasti paskaan akkuun. Tollasta settiä oli mullakin ku akku veteli viimesiä, iloseen pyöritti, mut ei käynnistyny. Tyhjeniki suht nopeesti. Uudella oem akulla lähti ku "palmun alta".

    Mutuna muistelisin et toi näytön sammuminen/bootti on ajotietokoneen tekosia, eli sammuttaa ylimääräset sähkölaitteet et sais koneen tulille.
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  8. #1868
    Lainaa juhis_ kirjoitti Katso viesti
    Mittariston sammuminen viittaa aika vahvasti paskaan akkuun. Tollasta settiä oli mullakin ku akku veteli viimesiä, iloseen pyöritti, mut ei käynnistyny. Tyhjeniki suht nopeesti. Uudella oem akulla lähti ku "palmun alta".

    Mutuna muistelisin et toi näytön sammuminen/bootti on ajotietokoneen tekosia, eli sammuttaa ylimääräset sähkölaitteet et sais koneen tulille.
    Siin on kyl vähä aikasemminkin ollu tiukkaa toi käyntiin lähtö ja tuntunu et käyntiinlähtö oli joskus parin päivän seisonnankin jälkeen nihkeetä. Vois ehkä kokeilla eka uudella akulla et auttasko se. Ei ny kuitenkaan haittaa jos semmonen jää ylimääräseksi.

    Suositteletteko käyttää ihan OEM akkua vai kenties oisko joku Yellowtop parempi kun OEM?

    Kiittis paljon jo avuista kaikille.
    Yamaha R1 -05
  9. #1869
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa zonwe kirjoitti Katso viesti
    Siin on kyl vähä aikasemminkin ollu tiukkaa toi käyntiin lähtö ja tuntunu et käyntiinlähtö oli joskus parin päivän seisonnankin jälkeen nihkeetä. Vois ehkä kokeilla eka uudella akulla et auttasko se. Ei ny kuitenkaan haittaa jos semmonen jää ylimääräseksi.

    Suositteletteko käyttää ihan OEM akkua vai kenties oisko joku Yellowtop parempi kun OEM?

    Kiittis paljon jo avuista kaikille.
    Itse ostin motonetistä halvimman, missä on nesteet valmiiksi sisällä ja valmiiksi hapotettuna. Maksoi muistaakseni 60e ja lähti mopo akun vaihdon jälkeen käyntiin kuin unelma. Mitään ongelmia akun kanssa ei ole ollut.

    Kun laittaa 100e tai enemmän hintaan lisää, niin saa kalliita merkkiakkuja. Ne voi olla kevyempiä ja sähköisiltä ominaisuuksiltaan hieman parempia (virranantokyky ja kapasiteetti). Hyvällä huolenpidolla kestävät varmaan pidempään kilometrejäkin. Itse en koe hintaeroa sen arvoiseksi.
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  10. #1870
    Lainaa vertzu kirjoitti Katso viesti
    Itse ostin motonetistä halvimman, missä on nesteet valmiiksi sisällä ja valmiiksi hapotettuna. Maksoi muistaakseni 60e ja lähti mopo akun vaihdon jälkeen käyntiin kuin unelma. Mitään ongelmia akun kanssa ei ole ollut.

    Kun laittaa 100e tai enemmän hintaan lisää, niin saa kalliita merkkiakkuja. Ne voi olla kevyempiä ja sähköisiltä ominaisuuksiltaan hieman parempia (virranantokyky ja kapasiteetti). Hyvällä huolenpidolla kestävät varmaan pidempään kilometrejäkin. Itse en koe hintaeroa sen arvoiseksi.
    Täytyy Motonetistä hakee tommonen 60 Euroglobe vaikka.
    Yamaha R1 -05
  11. #1871
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa zonwe kirjoitti Katso viesti
    Onks rykkösessä ihan joku standardi mp akku vai oliko siinä joku tietty koko? Oisko antaa linkkiä jos käyn saman akun hakee tosta lähi motonetistä kun mikä sulla on?
    Itselläni on tällainen.

    http://www.motonet.fi/fi/varaosatuot...9?ajoneuvo=769

    Akussa pitäisi olla koodi (YTZ10S). Kun ostaa saman koodin akun, niin pitäisi käydä paikalleen. Motonetistä pitäisi löytyä myös merkillä ja mallilla. Akun saa helposti pilattua talvella, kun jättää sen heikkoon varaukseen ja kylmään tilaan. Jos ei vieläkään mene pilalle, niin tilannetta voi edesauttaa rasittamalla akkua mm. yrittämällä käynnistää moottoripyörää. Paras tapa säilyttää akkua lienee ladata sitä ainakin jonkin verran ennen säilytystä ja varastoida lämpimässä ilman kuormaa, eli ei moottoripyörässä kiinni.

    Referenssinä merkkiakku. Tällainen oli joskus edellisessä pyörässä. Eron saattaa havaita, jos asiaa oikein tutkimaan alkaa. Parempi tuo lienee joka tapauksessa, mutta ei hintansa väärti mun mielestä.

    http://www.storm-motor.fi/osat/moott...ku-yua-ytz10s/
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  12. #1872
    Lainaa vertzu kirjoitti Katso viesti
    Itselläni on tällainen.

    http://www.motonet.fi/fi/varaosatuot...9?ajoneuvo=769

    Akussa pitäisi olla koodi (YTZ10S). Kun ostaa saman koodin akun, niin pitäisi käydä paikalleen. Motonetistä pitäisi löytyä myös merkillä ja mallilla. Akun saa helposti pilattua talvella, kun jättää sen heikkoon varaukseen ja kylmään tilaan. Jos ei vieläkään mene pilalle, niin tilannetta voi edesauttaa rasittamalla akkua mm. yrittämällä käynnistää moottoripyörää. Paras tapa säilyttää akkua lienee ladata sitä ainakin jonkin verran ennen säilytystä ja varastoida lämpimässä ilman kuormaa, eli ei moottoripyörässä kiinni.

    Referenssinä merkkiakku. Tällainen oli joskus edellisessä pyörässä. Eron saattaa havaita, jos asiaa oikein tutkimaan alkaa. Parempi tuo lienee joka tapauksessa, mutta ei hintansa väärti mun mielestä.

    http://www.storm-motor.fi/osat/moott...ku-yua-ytz10s/
    Kiitos avusta sain samaan aikaan itekkin selville
    Yamaha R1 -05
  13. #1873
    Akku oli zipannu. Taas mopo rokkaa Kiitos kaikille avusta.
    Yamaha R1 -05
  14. #1874
    Muistaako kukaan paljonko 4xv/5jj eli 98-01 moottoreissa on vakio kannentiiviste paksu puristettuna?
    <p>&nbsp; &nbsp;</p>
  15. #1875
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Tietääkö joku, käykö 2006 vuoden rykköseen suunniteltu öhlins ttx takaiskari 2008 vuoden rykköseen? Internetin ihmeellisestä maailmasta sai ristiriitaista tietoa asiasta.
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  16. #1876
    Ei kyllä ole mitään tietoa, mutta huvikseen googlasin ja Öhlarin -09 listan mukaan mitat on ainakin melkein samat: http://www.customspeed.at/ohlins_reclist_2009_web.pdf Käykö se sitten on eri asia
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  17. #1877
    Lainaa tidnab kirjoitti Katso viesti
    Joo noi Apexit on kyllä fiksusti suunniteltu. Varsinkin kun vakioissa tökkii ranteen kulma kahvaan.
    Vastasivat Apexilta kyselyyn heti ja postikulut olisivat 35 $. Jos tulliin narahtaa, niin alkaa hintaa tosin tulemaan. Euroopasta noita ei taida saada.
    Pitänee PP-tuningejakin miettiä, mutta ne eivät ole säädettävät...

    Sky, meinasin kyllä lämpökahvatkin tilata, vanhaa paleltaa eikä huvita tumpputourinkeja laittaa käteen ;)
    Tuli noi 3" Apexit tilattua ja aloittelin asennustakin jo. Tökkäsi jarruletkuihin, pitää jostain koettaa tilata pidemmät. Pääsylkyn banjoa kiertämällä sai vähän - ehkä sentin - lisää mittaa, mutta ei kyllä riitä. Vähän viritykseksi jäisi.
    Kattotaan minkälainen apehangeri tästä tulee vai laitanko alkuperäiset takas
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  18. #1878
    Lainaa tidnab kirjoitti Katso viesti
    Tuli noi 3" Apexit tilattua ja aloittelin asennustakin jo. Tökkäsi jarruletkuihin, pitää jostain koettaa tilata pidemmät. Pääsylkyn banjoa kiertämällä sai vähän - ehkä sentin - lisää mittaa, mutta ei kyllä riitä. Vähän viritykseksi jäisi.
    Kattotaan minkälainen apehangeri tästä tulee vai laitanko alkuperäiset takas

    Joo mulla on kanssa säädettävät apex:it odottamassa kevättä. Kuis paljon noilla vakioletkuilla sait nostettua? Mietin vaan että pitäiskö itekkin heti tilata pidemmät jarruletkut..
    Minkä vuoden R1 sulla on, saitko vielä ohjausiskarin (jos on vakiona) paikoilleen?
    Ja jos löytyy niin kuvakin noista paikalla ois kiva
  19. #1879
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    Joo mulla on kanssa säädettävät apex:it odottamassa kevättä. Kuis paljon noilla vakioletkuilla sait nostettua? Mietin vaan että pitäiskö itekkin heti tilata pidemmät jarruletkut..
    Minkä vuoden R1 sulla on, saitko vielä ohjausiskarin (jos on vakiona) paikoilleen?
    Ja jos löytyy niin kuvakin noista paikalla ois kiva
    Kuvia en muistanut valitettavasti ottaa yhtään, asennus kun jäi kesken todettuani, että tarvii pidemmät letkut. R1 on -08 (RN19) mallia. Pitää laittaa kuvia, kunhan jarruletkut tulevat.

    Sähköpiuhat pitää kierrättää etuputkien takapuolta, muuten ei onnistu. Vakiojarruletkuilla en saanut clipareita nostettua yhtään. Nyt cliparien "pystysäätötappi" on kohtisuoraan sivulla. Tätä varten piti jo väännellä banjoakin eri suuntaan. Googlella etsin kuvan http://i20.photobucket.com/albums/b2.../WP_000175.jpg Tässä kuvassa tapit ovat edessä, silloin ehkä vakioletkutkin riittävät? En varsinaisesti edes halua clipareita ylemmäs, tarkoituksena olisi saada rannekulmaa paremmaksi, vanhan ranteita alkaa muuten pakottamaan... Mallaa vakioletkuilla, tilaa sitte pidemmät, jos (kun) ne ei riitä.

    Vakio-ohjausiskaria varten tarvitsee kiinnikkeen 50 mm etuputkille. Ebaystä olisi saanut kiinalaista halvalla, mutten oikein niihin luota, varsinkaan jarru- tai ohjausosissa.
    Laitoin Louisilta tilatun Gillesin kiinnikkeen, http://www.louis.de/index.php?topic=...nr_gr=60025099, tämä on ihan bolt-on -tavaraa.

    Cliparien tanko on sitten tosi pitkä, jenkit ovat laittaneet kahvat ihan päihin, mutta sitten tuo menee jo crossistongasta. Taidan katkasta ylijäävän osan tylysti pois..
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  20. #1880
    Lainaa Snipers kirjoitti Katso viesti
    Muistaako kukaan paljonko 4xv/5jj eli 98-01 moottoreissa on vakio kannentiiviste paksu puristettuna?
    Osaako kukaan sanoa? Jostakin luin syksyllä että 0.68mm ois puristettuna mutta nyt kun etsin niin jossakin oli että 0.5mm olisi paksuus. Auttakaa että saa myllyn kasaan.
    <p>&nbsp; &nbsp;</p>
  21. #1881
    Lainaa tidnab kirjoitti Katso viesti
    Kuvia en muistanut valitettavasti ottaa yhtään, asennus kun jäi kesken todettuani, että tarvii pidemmät letkut. R1 on -08 (RN19) mallia. Pitää laittaa kuvia, kunhan jarruletkut tulevat.

    Sähköpiuhat pitää kierrättää etuputkien takapuolta, muuten ei onnistu. Vakiojarruletkuilla en saanut clipareita nostettua yhtään. Nyt cliparien "pystysäätötappi" on kohtisuoraan sivulla. Tätä varten piti jo väännellä banjoakin eri suuntaan. Googlella etsin kuvan http://i20.photobucket.com/albums/b2.../WP_000175.jpg Tässä kuvassa tapit ovat edessä, silloin ehkä vakioletkutkin riittävät? En varsinaisesti edes halua clipareita ylemmäs, tarkoituksena olisi saada rannekulmaa paremmaksi, vanhan ranteita alkaa muuten pakottamaan... Mallaa vakioletkuilla, tilaa sitte pidemmät, jos (kun) ne ei riitä.

    Vakio-ohjausiskaria varten tarvitsee kiinnikkeen 50 mm etuputkille. Ebaystä olisi saanut kiinalaista halvalla, mutten oikein niihin luota, varsinkaan jarru- tai ohjausosissa.
    Laitoin Louisilta tilatun Gillesin kiinnikkeen, http://www.louis.de/index.php?topic=...nr_gr=60025099, tämä on ihan bolt-on -tavaraa.



    Cliparien tanko on sitten tosi pitkä, jenkit ovat laittaneet kahvat ihan päihin, mutta sitten tuo menee jo crossistongasta. Taidan katkasta ylijäävän osan tylysti pois..


    Jes. Tarttee keväällä kattella tarkemmin, harmi kun ei oo tiloja purkaa näin talvella..
  22. #1882
    Lainaa Snipers kirjoitti Katso viesti
    Osaako kukaan sanoa? Jostakin luin syksyllä että 0.68mm ois puristettuna mutta nyt kun etsin niin jossakin oli että 0.5mm olisi paksuus. Auttakaa että saa myllyn kasaan.

    Ei mitn hajua, mutta jos ittellä on ollu joku tollanen ongelma ollut niin olen soittanut suoraan maahantuojalle. Saapi heti varmasti tarkkaa tietoa.
  23. #1883
    Ostin itselleni tuommosen -09 mallin R1:n. Hieno laite. Olinkin puolitoista vuotta ilman pyörää kun möin K7 gikserin mielenhäiriössä pois.
    GSXR1000 -> R1 -09
  24. #1884
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    Ei mitn hajua, mutta jos ittellä on ollu joku tollanen ongelma ollut niin olen soittanut suoraan maahantuojalle. Saapi heti varmasti tarkkaa tietoa.
    Minä olen menettänyt uskoni noihin maahantuojien apuun jo aikoja sitten. Välillä tuntuu että eivät edes saa kahta samanlaista osaa toimitettua niin vielä jotain eksoottisempaa kysyä.

    No asia selvisi omia reittejä joten ei enää tarvetta asialle.
    <p>&nbsp; &nbsp;</p>
  25. #1885
    Meinasin tilata Speedohealerin, mutta sitten törmäsin R1-foorumilla tähän, jossa Ruffstuff kertoo Speedohealerin aiheuttavan tehojen katoamista 07-08 -malleissa. Onko moisesta havaintoa?
    Nopeusmittarin saa vissiin kalibroitua myös Flashtunella, jolla saisi kaikkea muutakin kivaa tehtyä... Onko jollain tästä kokemusta tai jopa käytettävissään Flashtunea?
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  26. #1886
    Lainaa tidnab kirjoitti Katso viesti
    Meinasin tilata Speedohealerin, mutta sitten törmäsin R1-foorumilla tähän, jossa Ruffstuff kertoo Speedohealerin aiheuttavan tehojen katoamista 07-08 -malleissa. Onko moisesta havaintoa?
    Nopeusmittarin saa vissiin kalibroitua myös Flashtunella, jolla saisi kaikkea muutakin kivaa tehtyä... Onko jollain tästä kokemusta tai jopa käytettävissään Flashtunea?
    mulla nollaseiska, josta löytyy speedohealer.

    Oli ostettaessa kiinni, joten paha sanoo mistään tehojen katoamisesta. Ihan kivasti toi keulaa nostaa omasta mielestä ja penkistä riipastu muistaakseni 165hp takapyörältä.(oliko speedohealer kiinni dynossa, en tiedä)

    Eiks nois jenkki rykkösis ollu jotai eroja euromalleihin verrattuna? Ecu? Kartta?

    Muistan lukeneeni et 07-08 jenkkirykösis oli jotain kaasulagi ongelmia tietyllä kierrosalueella mitä europyörissä ei ollu.

    edit:

    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  27. #1887
    Lainaa tidnab kirjoitti Katso viesti
    Meinasin tilata Speedohealerin, mutta sitten törmäsin R1-foorumilla tähän, jossa Ruffstuff kertoo Speedohealerin aiheuttavan tehojen katoamista 07-08 -malleissa. Onko moisesta havaintoa?
    Nopeusmittarin saa vissiin kalibroitua myös Flashtunella, jolla saisi kaikkea muutakin kivaa tehtyä... Onko jollain tästä kokemusta tai jopa käytettävissään Flashtunea?

    Mulla on 08 r1 ja asensin siihen speedohealerin..eikä siinä nyt oon tehot tippunu ollenkaan ainakaan oman perstuntuman mukaan.
    Yamaha YZF-R1 2008
  28. #1888
    Täällä myös 08 rytkönen ilman ongelmia speedohealerilla
    ZX-10R '06
    Exät: YZF-R1 '08, ZX-6R '03, Z1000 '03 Husqvarna TC 450 '04
  29. #1889
    Lainaa juhis_ kirjoitti Katso viesti
    Eiks nois jenkki rykkösis ollu jotai eroja euromalleihin verrattuna? Ecu? Kartta?

    Muistan lukeneeni et 07-08 jenkkirykösis oli jotain kaasulagi ongelmia tietyllä kierrosalueella mitä europyörissä ei ollu.
    Joo kai -07 US-malleissa oli lagiongelmaa. Kai ne on jo takuuseen korjattu. En nyt tarkkaan tiedä (parisen tuntia R1-foorumin lukemista takana..), mutta ilmeisesti US-malleissa on enemmän rajoitettu kartoilla konetta kuin EU-malleissa. EU-malleissakin on tosin kaasunrajoituksia ja kolme eri syttykarttaa vaihteiden mukaan.
    Halvimmillaan näyttäs saavan Flastunetettua ecun 90$:iin valmiilla kartoilla. Kuka kokeilee ja kertoo kannattiko

    Ok, kait tuon Speedohealerin uskaltaa sitten tilata. Oliskin ihan kauheaa, kun nopeusmittarista häviäisi ensinnäkin essonbaarilisät ja sitte vielä oikeastikin tehot laskisi
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  30.  
  31. #1890
    Tuossa minun -09 mallin R1:ssä on Akran hiilikuitu sliparit. Tarvisin niihin noise killerit. Mistähän niitä saa? Ja tietysti mielellään edullisesti
    GSXR1000 -> R1 -09
Sivu: 63 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1353616263646573113 ... ViimeinenViimeinen