Sivu: 6 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456781656106 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 4014:sta
    Lainaa (Rotten @ Kesä. 30 2009,10:14) kirjoitti
    Lainaa (rottis @ Kesä. 30 2009,00:15) kirjoitti
    Mutta miksi on kytkin vaijerilla?
    Kevyempi/ huoltovapaampi?
    No niin
    Selkä suorana, elämä edessä, R1 -> R1200 GSA
    Lainaa (teude @ Heinä. 02 2009,21:09) kirjoitti
    Itse ei ole jaksanut käyttää, ei se teho niin kiinnosta.
    Höpö höpö.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Lainaa (TPM @ Heinä. 03 2009,16:44) kirjoitti
    Höpö höpö. *
    No joo siis pitäähän potkua olla, mutta ei minua ne käppyrät sun muut kiinnosta, pääasia että itse tykkää ja kulkee.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Lainaa (teude @ Heinä. 03 2009,16:46) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Heinä. 03 2009,16:44) kirjoitti
    Höpö höpö. *
    No joo siis pitäähän potkua olla, mutta ei minua ne käppyrät sun muut kiinnosta, pääasia että itse tykkää ja kulkee.
    itteä just kiinostaa se käppyrä että on hyvä, ei se huippu teho niinkää...
    --GsxR:iä--
    Justiinsa tässä viron reissulta palailin ja mukaan tarttu R1.
    Onpahan mukava peli ajella. Ei tarvii vaihteita vaihella maantie ajossa jos ohi pittää pyrkiä. Vähän vajaa 40k ajettu, ihan kohtuu hintaan.

YZF R1 '98

Lainaa (Valojuova @ Heinä. 11 2009,20:36) kirjoitti
    Justiinsa tässä viron reissulta palailin ja mukaan tarttu R1.
    Onpahan mukava peli ajella. Ei tarvii vaihteita vaihella maantie ajossa jos ohi pittää pyrkiä. Vähän vajaa 40k ajettu, ihan kohtuu hintaan.
    Onnea uudelle
    DT125R-92 -> pitkä tauko -> R1-98 -> R1-09 -> lyhyt tauko -> R1-04 -> R6-02 -> pitkä tauko -> R1-09
    Melkoinen väristin tämäkin kun on tarpeeksi kilometrejä takana, 2tkm/4-5pv Norjan reissua ja ei pysty enää pitämään kiinni tangosta. Onko se etunen, geenit, R1, mitä häh
    Onpahan lastata. Tankkilaukku piti teipata kiinni, samoin koko perä ettei naarmuunnu ihan päreiksi. Seuraavalla reissulla on vain sadeasu, pari korttia ja syödään kerran päivässä
    Aika mahdottomalta tuntui vielä Suomen puolella koko reissu kun ei mistään tule mitään, kun tavarat päin helvettiä, vauhti hidastuu, mutta paluumatkalla tuli sitten ajettua varatankille sammuttamatta jota oon pitäny aika mahdottomana. Suorat tiet hajottaa nykyään paljon vähemmän
    Täytyy stooria kirjoitella kun tässä ehtii, 50% ei näin

Osta Goldwing, ei tarvitse valittaa.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Lainaa (teude @ Heinä. 28 2009,16:27) kirjoitti
    Osta Goldwing, ei tarvitse valittaa.
    No hei sori kauheesti, nyt olen minä ilmaissut itseäni hieman epäselvästi, sillä Tämä on vasta sitä valitusta:
    Jarrukahvan säätövarat on tapissa ja on kyllä pidemmän päälle tosi vittumainen kulma ranteessa. Jos sitä välttyy pidemmältä reissulta ennen lumia niin talvi-iltojen ratoksi vois katsella klipareita. Kyllä se on teille keskimittaisille kaikki ihan liian helppoa

Osta gixxeri maantieajoon
    --GsxR:iä--
    Lainaa (JJJ @ Kesä. 23 2009,18:31) kirjoitti
    Hip hei. Tänään bongattu sinivuokkojen sivarimopona -09 rytkönen. Musta ja tuttuun tapaan kangaslaukku repsikan paikalla. Onnex jättäneet alkup. kilpitelineen paikalleen että osaa edes hieman varoa. Sitte kun kyylät keksii tuuningin minivilkkuineen ja slipareineen niin ollaan pojat kusessa
    Kyseinen R1 pysäytti mut. Eipä saanut onneks tutkaan .
    Lainaa (Ztuge @ Elo. 19 2009,22:29) kirjoitti
    Lainaa (JJJ @ Kesä. 23 2009,18:31) kirjoitti
    Hip hei. Tänään bongattu sinivuokkojen sivarimopona -09 rytkönen. Musta ja tuttuun tapaan kangaslaukku repsikan paikalla. Onnex jättäneet alkup. kilpitelineen paikalleen että osaa edes hieman varoa. Sitte kun kyylät keksii tuuningin minivilkkuineen ja slipareineen niin ollaan pojat kusessa
    Kyseinen R1 pysäytti mut. Eipä saanut onneks tutkaan .
    Missä päin tää on bongattu? Nyt alko taas vainoharhaisuus lisääntymään
    Niillä on ainakin musta valkonen,musta harmaa,musta punainen ja sit toi musta...
    Kyllä se siitä lähtee,ja jos ei lähe niin jää sit siihen!
    Terve.

Pyöräkuume pahimmillaan mutta kiinnostuksen kohde vaihtuu viikottain. Nyt kiinnostaa ´02 R1 ajettu ~35tkm.

Tämähän on jo ruiskukone? Kö ko onko? Mitä tämmösen rykkösen ostossa kannataa huomioida? Mitään vakipaskoja paikkoja mitä kannattaa syynätä? Tartteeko muusta huolehtia ku kortin menosta?
    I'm Rick James, Bitch.

Kawasaki Gpz750 vm. 1984
    Lainaa (Prestige @ Elo. 23 2009,19:58) kirjoitti
    Terve.

Pyöräkuume pahimmillaan mutta kiinnostuksen kohde vaihtuu viikottain. Nyt kiinnostaa ´02 R1 ajettu ~35tkm.

Tämähän on jo ruiskukone? Kö ko onko? Mitä tämmösen rykkösen ostossa kannataa huomioida? Mitään vakipaskoja paikkoja mitä kannattaa syynätä? Tartteeko muusta huolehtia ku kortin menosta?
    Itellä sama homma. Mopo haluttais vaihtaa uudempaan ja kohde vaihtuu melkein päivittäin. Toi '02 malli on jo ruiskulla, jos siis ei ole ylivuotinen. Eikös noissa ole ollut vaihteistovikoja ja kiertokangen laakereita mennyt, jos keula ylös kytkettynä pitkään ajellut. Varmaan ihan hyviä vehkeitä, mutta ei tunnu enään luotettavilta kun lukee YRC-foorumia. Ei sitte herneitä nenään. Kaikissa merkeissähän on vikoja, kait...
    Lainaa (Juuseri @ Elo. 25 2009,22:10) kirjoitti
    Eikös noissa ole ollut vaihteistovikoja ja kiertokangen laakereita mennyt, jos keula ylös kytkettynä pitkään ajellut.
    Samaa aihetta sivuten olen vakavissani katsellut yhtä -05 rytköstä ja kysymys kuuluukin, että kuinka monellla noista keulimisista on oikeasti hajonnut jotakin, eihän mikään vekotin siitä tietenkään tykkää mutta onko r1 erityinen poikkeus? Ja toiseksi herää kysymys mikä on pitkä siivu, onko se 100m vai 1km?
    Paskat ne mitään hajoo ei mulla ainakaan ole 02 ollut mitään ongelmia vaikka etusta tulee roikoteltua. 35tkm mittarissa, kytkin rupeis haluumaan uusia levyjä, muuten ei mitään ongelmia. Johtuisko Delvacista ? *

edit. Ja kai ne kilsan yli menevät rupee jo pitkäksi laskettavia olemaan, 100m saa just hyvän kulman

Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
    Kyllä.

Minun on annettu ymmärtää, notta tästä -04 mallista eteenpäin olisi öljypohja/summpu rakennettu siten, että se ei välttämättä voitele konetta oikein, kun ajetaan pitkää siivua yli 45 - asteen kulmassa.

Tämä voi tosiaan johtaa ongelmiin, mitä on vissiin tässä maassa havaittu yhden käden sormien laskettavissa oleviin yksilöihin.

Loppupäätelmänä ei siis tosiaan voi muuta todeta, kuin että jättäkää ihmeessä ostamatta rykkönen. Ei Tällä valmistajalla ole semmoista edelläkävijän asemaa näitten tonnisten supersporttien saralla, viimeisten yhdentoistavuoden ajalta, kuin muilla valmistajilla.

Tylsiä paskoja ovat nämä, niin meriittiensä (-98, -04), kuin teknisen kestävyytensä saralla, puhumattakaan siitä aivan luokattoman paskasta alaväännöstä, ainakin -04 eteenpäin.

Surkeita kyykkyjä siis kaikinpuolin ovat nämä, joten katselkaa tosiaan jotain kovempia ja kaikinpuolin parempia pelejä esim. Gigsereitä. Niissä ei ole mitään vikaa, eikä tosiaan ole noissa muissakaan, joten kuten jo sanoin. Unohtakaa vaan suosiolla nämä rykköset!
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
    Lainaa (Vihdin Matti @ Syys. 05 2009,16:03) kirjoitti
    Kyllä.

Minun on annettu ymmärtää, notta tästä -04 mallista eteenpäin olisi öljypohja/summpu rakennettu siten, että se ei välttämättä voitele konetta oikein, kun ajetaan pitkää siivua yli 45 - asteen kulmassa.

Tämä voi tosiaan johtaa ongelmiin, mitä on vissiin tässä maassa havaittu yhden käden sormien laskettavissa oleviin yksilöihin.

Loppupäätelmänä ei siis tosiaan voi muuta todeta, kuin että jättäkää ihmeessä ostamatta rykkönen. Ei Tällä valmistajalla ole semmoista edelläkävijän asemaa näitten tonnisten supersporttien saralla, viimeisten yhdentoistavuoden ajalta, kuin muilla valmistajilla.

Tylsiä paskoja ovat nämä, niin meriittiensä (-98, -04), kuin teknisen kestävyytensä saralla, puhumattakaan siitä aivan luokattoman paskasta alaväännöstä, ainakin -04 eteenpäin.

Surkeita kyykkyjä siis kaikinpuolin ovat nämä, joten katselkaa tosiaan jotain kovempia ja kaikinpuolin parempia pelejä esim. Gigsereitä. Niissä ei ole mitään vikaa, eikä tosiaan ole noissa muissakaan, joten kuten jo sanoin. Unohtakaa vaan suosiolla nämä rykköset! * *
    Yamaha R1 -07
    Lainaa (Vihdin Matti @ Syys. 05 2009,16:03) kirjoitti
    Kyllä.

Surkeita kyykkyjä siis kaikinpuolin ovat nämä, joten katselkaa tosiaan jotain kovempia ja kaikinpuolin parempia pelejä esim. Gigsereitä. Niissä ei ole mitään vikaa, eikä tosiaan ole noissa muissakaan, joten kuten jo sanoin. Unohtakaa vaan suosiolla nämä rykköset! * *
    Jep. Ei kun suosiolla sukia alle niin ei hyydy ylämäkeen...

No ei vaiskaan, hyviä pyöriä nuo rykköset on, myös ajettavuudeltaan ja laadultaan... Kaverilla tosin meni -06 mallista kiertokangen laakerit melko tuoreeltaan. Mistä lie sitten johtui. Hyvin on remontin (takuu) jälkeen kuitenkin pelittänyt. Ei mitään lapsuuksia tai vikoja. Myös tuo onneton keski/alavääntö parani huomattavasti täysputkistolla ja commanderilla. Hyvä pyörä kaikin puolin... Ja komia.
    Supermoto
    Olen täysin samaa mieltä Matin kanssa.
    Näillä -04 - 05 -mallisilla vaan kaikista puutteistaan huolimatta eräs osaava kuski kyykyttää kuitenkin "oikeat, uudet moottoripyörät" kerrasta toiseen .orgin ratapäivillä.
    Ja kyseessä on vakio kilpimopo.

R1
    ^Ja mainittakoon nyt vielä se, että yks lappalainen vuoden -06 jokkisluokan voittaja ja -07 Superbike B:n kolmonen ajoi tuommoisella edellä mainitulla rykkösellä. Siinä pelissä kyllä oli jo vähän alustaa tuunattu, noiden putkivirien lisäksi, mutta silti on kyllä ja ilman muuta toivomisen varaa näissä yammuissa.
    Nonii on niin syvällä yamaha-osiossa tämä R1-ketju, että laitetaan nyt jotain pohdintaa ja fiilistelyä. 600f CBR '03 vaihtui viime viikolla mustaan '07 rykköseen näin myöhäisen kesäloman kunniaksi. Onhan se lystikäs peli ajella

Liikkeestä ostin, joten analysoidaas nyt alkuun koneen ääniä vähäsen, kun mokomilla lienee jonkinlainen vastuu myymästään laitteesta. Tarkoitus on käydä vetämässä pätkä täysiä tulevana lauantaina ikäänkuin koeponnistukseksi...

Kyllähän se tikittää voimakkaammin, mitä 40tkm ajettu honda. Tarkalleen ja ainoastaan 3400rpm tasakaasulla ajettaessa kuuluu voimakkaampi ääni, muttei ääntä voi kyllä kuvailla kolinaksi millään muotoa. Sellaista tikitystä/säksätystä, jonka hondassa tulkitsin venttiilikoneistosta tulevaksi. Voimakkuus siis hitusen tulpitta taajamassa ajeltaessa korviinpistävä, mutta katoaa kyllä helposti suhinoihin tai pakoääniin yli 60km/h vauhdissa. Eipä tuo huoleta, mutta kyllä sen siis tulpitta ajessa noteeraa. Pyörällä ajettu 12tkm.

Kytkin pitää jonkinmoista kahinaa siinä kohtaa, missä se irrottaa tai tarttuu, kun laatikko on vapaalla. Ajossa sitä ei huomaa, mutta jos tyhjäkäyntiä käyvän pyörän kytkintä puristelee, niin siinämain kahisee. Noo Hondassa kahisi aina, kun kahva ei ollut puristettuna, että eiköhän tämäkin ole ihan ok.

Muuten kyllä uskomattoman makean oloinen pyörä. Juu onhan se ykkönen hitaasta vauhdista avattaessa pitkä (jurisee), mutta toisaalta nautittavaa ajella sillä samalla vaihteella konetta liiemmin huudattamatta vaikka maantievauhtiakin. Terävämpää hyökkäystä hitaasta vauhdista en ainakaan vielä kaipaa, mutta voihan sitä yhden piikin pienempää eturatasta harkita. Pakoäänissä (vakioputket) sellainen hauska yksityiskohta, että paukuttaa pöntöissä, kun kierrokset käy korkeammalla ja heittää moottorijarrulle

06 Giksua kävin myös koeajamassa ja pyörässä (yksilö?) ärsytti sen epävakaus köröttelyvauhdissa vaikkapa letkassa liikennevaloja lähestyttäessä tai siinä kiihdytettäessä. Rykkönen menee hitaastikin kuin ajatus, kun giksulla piti olla vauhtia enemmän, että ohjausta ei tarvinut käsin pitää suorassa. Löylyä slipari+säätöviritteisessä giksussa oli enemmän, mutta who cares. Mutkatiellä tuntuu sitä paremmalta, mitä kovempaa ajaa.

Pyörän mukana tulleet misukan power race mediumit tuntuvat olevan liukkaat näillä ~10C lämmöillä. Ei paljon tarvi kaasua ajorampin mutkassa avata, kun jotain epämääräistä siellä perällä alkaa tapahtumaan. Tällaiselle maantiepyöräilijälle pitänee seuraavat hommata vähemmän ratamallistosta.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    noista rykki-pässin moottorinäänistä.. omani ostin 16tkm ajettuna vuonna 2006 ja nyt on 41tkm. about samalta kuulostaa edelleen. tyhjäkäynnillä sepelimylly ja kytkin kahisee, mutta rajoittimen tuntumassa laulaa virheettömästi (lähinnä siitä pääsee nauttimaan Motoparkissa ja Kemorassa) tarkastutin venttiilinvälykset 33tkm kohdalla ja tänä talvena taas ajattelin sen teetättää.

ainoa mitä tuossa 2004-06 mallissa kaipais rata-ajossa (speksien perusteella uudempiin verrattuna) on luistokytkin.
    samaten 2004-05 malleissa takahaarukkaan mahtuu vähän kehnosti 190/55 rengas (lämppärit) 06 mallissa on sitten pidempi takahaarukka, mutta ei henk. koht. tietoa mahtumisista..

jos päivittäisin kilvellistä pyörää rata-ajon takia niin -07 olis valinta, mutta ei oo tarvista. kun ny tälläkin opettelis ensin...
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
    Lainaa (pekko5 @ Syys. 21 2009,23:09) kirjoitti
    ainoa mitä tuossa 2004-06 mallissa kaipais rata-ajossa (speksien perusteella uudempiin verrattuna) on luistokytkin.
    Totta. Alle tonnilla lähtee kuitenkin esim STM:n paketti putiikista, Euroopasta tilaamalla vieläkin halvemmalla. Vaihto onnistuu helposti itsekin jos jonkinlaista roplauskokemusta on. Ehdoton turvallisuusvaruste muilla radoilla kuin Apparalla, missä vaihtamistarve on niin vähäinen että orginaalillakin pärjää hyvin.

Lainaa (pekko5 @ Syys. 21 2009,23:09) kirjoitti
    samaten 2004-05 malleissa takahaarukkaan mahtuu vähän kehnosti 190/55 rengas (lämppärit) 06 mallissa on sitten pidempi takahaarukka, mutta ei henk. koht. tietoa mahtumisista..
    195/65 slicksi mahtuu hyvin pyörimään kunhan ketjujen kireyssäätö liikkuu siellä säätöalueen takapäässä, parilla viimeisellä sentillä. Eiköhän se oo sama homma 190/55 kanssa.

Ohjausiskari vielä vaihtoon ja jalkatappeja ylemmäksi niin ihan hyvä ratapeli on kasassa. (koskee kaikkia malleja, ei pelkästään 04-06).
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
    Monellakos pyörii Teboil 4T Superbike öljyt R1:ssä?
    Onko kokemuksia...
    Lainaa (Valojuova @ Syys. 23 2009,00:48) kirjoitti
    Onko kokemuksia...
    On kokemuksia. Laatikko hajos n. 1000km jälkeen, kun olin kyseiset ölpät laittanut.

Tuolla juttua mun tapauksesta:

http://yrc.fi/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=2355
    Lainaa (Vihdin Matti @ Syys. 23 2009,08:44) kirjoitti
    Onko kokemuksia...
    On kokemuksia. Laatikko hajos n. 1000km jälkeen, kun olin kyseiset ölpät laittanut.

Et sitten kokeillut korjata tuota delvacilla. *

Ps. Huono tuuri kyllä. Aina tympeää kun joutuu jo eka kesänä remppaan uutta mopoa.
    Supermoto
    Lainaa (jaulis @ Syys. 23 2009,09:22) kirjoitti
    Lainaa (Vihdin Matti @ Syys. 23 2009,08:44) kirjoitti
    Onko kokemuksia...

Et sitten kokeillut korjata tuota delvacilla. *

Ps. Huono tuuri kyllä. Aina tympeää kun joutuu jo eka kesänä remppaan uutta mopoa.
    Juu ei laitettu Delvaccia tilalle.

Eikun mistäs sitä tosiaan tietää varmasti, että mikä tuon meikäläisen tapauksen sitten loppupeleistä aiheutti? Itse luotan tuosta linkkaamastani ketjusta löytyvään JS-Technicsin mielipiteeseen, kun en itse noiden moottorien sielunelämästä sen enempiä tiedä. Käyttämilläni öljyillä siis saattoi olla suuri, tai pieni merkitys asiaan.

Mutta kiitos JS-Technicsin, niin laatikosta ja kytkimestä tuli rempan jälkeen kuin uusia ja Biketeamiltä mä tän pyöräni ostin keväällä, joten laskukin saatiin siten, ettei tuntunut omassa kukkarossa niin pahasti. Siinäkin kävi tuuri, että tuo pyörä laukes omassa pihassa, eikä esim. kesken mutkapätkää. Olisin meinaan varmaan mennyt mettään, jos olis ajossa hirttäny tuo laatikko..
  30.  
    Lainaa (Vihdin Matti @ Syys. 23 2009,09:47) kirjoitti
    Käyttämilläni öljyillä siis saattoi olla suuri, tai pieni merkitys asiaan.
    Veikkaisin että vaikutus on ollut pieni, kukaan muu ei kyllä ole muistaakseni raportoinut Teboil Superbike -öljyillä vähän aikaa ajettuaan että laatikko olisi porsinut siitä syystä.
    Omat tämän kesän ajoni eli huimat 4 tkm olen körötellyt tällä öljyllä, muutama ratapäivä seassa eikä ongelmia ole ollut...
    R1
Sivu: 6 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456781656106 ... ViimeinenViimeinen