Sivu: 47 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3745464748495797 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1381:stä 1410:een 4014:sta
    Päätin alkaa vihdoin ja viimein varustehomoksi ja hankin oxfordin sport lämpökahvat. Vähän oon kyllä periaatteen vuoksi vastaan... Mutta voihan ne vielä jättää asentamatta, vaikka maksoinkin niistä 86€

Biltemasta löytyi uusi geeliakku. Toivottavasti se myös sopii paikoileen. On aika ahas toi meitsin rykkösen akunpaikka.

Ja tajusin myös että eihän mulla ole edes ajokenkiä... Joten kävin hakemaan perinteisesti ne bilteman ajosaappaat, jotka maksoivat 59€. Edellisetkin biltemasaappaat kestivät melkein kaksi kautta. Tämä on ihan hyvä suoritus, koska forman saappaat kesti kolme kautta ja vettä nekään ei pitäneet ulkopuolella kuin n. 1kk ajan. Joten ei paljoa goret kiinnosta... Sitäpaitsi ei mun nahkavermeet kestä sadetta yhtään sen paremmin kuin ne kengätkään

Nyt ei tarvis enään kuin keksiä mitenkä saa sen mopon tänne talvisäilytyksestä... Kärryllä ei viittis tuoda, ku se tarvis vuokrata ja on turhaa säätöä. Ajamalla sen voi tuoda vasta 1.5. alkaen ja silloin on luonnollisesti kaupallisen säilytyspaikan ovet lukossa. No, katellaan säitä ja tuumitaan mitä tehdään...
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
    Bilteman ajosaappaat rokkaa

Ostin joskus pari vuotta sitten ne valkoset crossimonot ton sx250 kaveriks. Vedethän ne päästi instana läpi mut ei se menoo haitannu

Lämpökahvat ryköseen mother of god.
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    Lainaa juhis_ kirjoitti Katso viesti

Ostin joskus pari vuotta sitten ne valkoset crossimonot ton sx250 kaveriks. Vedethän ne päästi instana läpi mut ei se menoo haitannu

Itsehän laittaisin myös, jos kehtaisin. En kehtaa, joten näpit jäässä ajellaan.

Joo, mutta sulla onkin soljet. Noissa katusaappaissa hajoaa vetoketjut järjestäin, niin minullakin kävi ja kuulemma kaikilla muillakin on käynyt niin

Jep ja kahvoista, vielä. Noin 5 vuotta olen ajellut näpit jäässä. Kilometrejä on tullut noin 50 tkm. En ole enään jaksannut laskea niitä niin tarkkaan. Rupee kyrsimään noin jäätyvät näpit. Toinen asia on tietysti varpaat. Ehkä ostan myös akkulämmitteiset sukat Eihän ne kahvat kovin miehekkäiltä näytä. Mutta ei siellä kylmässä kesäyössä maaseutu-GP:n kusitauoilla ole koskaan ollut kukaan kyttäämässä pyöräni kahvoja

Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Joo, mutta sulla onkin soljet. Noissa katusaappaissa hajoaa vetoketjut järjestäin, niin minullakin kävi ja kuulemma kaikilla muillakin on käynyt niin

Jep ja kahvoista, vielä. Noin 5 vuotta olen ajellut näpit jäässä. Kilometrejä on tullut noin 50 tkm. En ole enään jaksannut laskea niitä niin tarkkaan. Rupee kyrsimään noin jäätyvät näpit. Toinen asia on tietysti varpaat. Ehkä ostan myös akkulämmitteiset sukat Eihän ne kahvat kovin miehekkäiltä näytä. Mutta ei siellä kylmässä kesäyössä maaseutu-GP:n kusitauoilla ole koskaan ollut kukaan kyttäämässä pyöräni kahvoja
    Näkeekö niitä edes Mulla ei onneks oo samaa ongelmaa näppien kanssa ku oon niin saatanan nirso ajokeleistä.

Kausi alkaa siis ku keskilämpötila lähenee sitä +10.
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    Näkeekö niitä edes

Ei noi nyt ihan huomaamattomat ole, mutta ei niitä ajossa näe

Jos minäkin siirtyisin kilvettömään. Kävisin ajaa 2-4 kertaa kesässä, niin ei tulisi näitä lämpöongelmia

Niin ja todettakoon ettei tämä ole minulle millään muotoa ulkonäkökysymys, vaan puhdas periaatteellinen kysymys. Ylitän siis rajan jota en haluaisi ylittää. Pyörä on tehty ajettavaksi, eikä hinkattavaksi ja katseltavaksi.
    Viimeksi muokannut: sky; 24.04.2013 klo 18:45.

Noniin kai mäki tämän threadin sitten korkkaan kun toi suomen yamaha r clubi on niin hiljanen
    Tuli siis eilen haettua -07 R1 itelle ja kyllä pitää tyytyväinen olla
    Katotaan nyt ajan kanssa rauhassa mitä tälle keksii.. Jotain pientä styylinkiähän siihen pitää laittaa mutta ehkä sliparit nyt ois etusijalla kun toi on noilla vakiohuiluilla kyllähän maailmaan nyt ääntä pitää mahtua!
    12200km ajettu ja Kellermanin minivilkut ja katevilkut on jo asennettu, hiilikuitu lokasuojaa ja siro kilpiteline. jotain ledivaloa rekkarille ja xenonia vois laitella (tai lookkia)
    Viimeksi muokannut: Janneee; 25.04.2013 klo 14:15.
    Yamaha R1 2007
    -Piirrä katuun, älä seinään!
    =====================
    Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
    Ex: KTM 625 SMC -04
    Onnee vielä Janezki moposta

Äänistä puheen ollen tuli mittailtua kiinalaatuisella halpistötteröllä -08 jammun höpinöitä ja kuvan mukainen tulos lävähti ruutuun tyyppikilven kierroksilla mitattuna. Kokoonpanona GPR-sliparit ilman killereitä ja katti.

Kaverilta en tajunnut kysyä, että tuliko max lukema kun mopedi antoi pikkuisen backfire pusun kun hölläsi kaasua. Tyhjäkäynnillä 95.5 dB

ent. Yamaha R1 -08, Honda CB1000RA -11, Honda CR 125R -00, Kawasaki KX 80 -99, Honda XR 80R -00, Honda Monkey eKr.

Vamos MC Helsinki
    Lainaa Jefu kirjoitti Katso viesti
    Onnee vielä Janezki moposta

Äänistä puheen ollen tuli mittailtua kiinalaatuisella halpistötteröllä -08 jammun höpinöitä ja kuvan mukainen tulos lävähti ruutuun tyyppikilven kierroksilla mitattuna. Kokoonpanona GPR-sliparit ilman killereitä ja katti.

Kaverilta en tajunnut kysyä, että tuliko max lukema kun mopedi antoi pikkuisen backfire pusun kun hölläsi kaasua. Tyhjäkäynnillä 95.5 dB
    Olisipa mielenkiintoista nähdä paljonko lähtee ääntä ilman kattia.
    Pitäiskö Jefu käydä ensviikolla vähä kurvailemassa ;)
    Yamaha R1 2007
    -Piirrä katuun, älä seinään!
    =====================
    Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
    Ex: KTM 625 SMC -04
    Voisin lähteä mukaan PK-seudun ajeiluille, kuhan saan moponi ekaks ajoon. Se on tällä hetkellä Riihimäellä ja vakuutus ja kulkejetusteknisistä syistä voi olla, että haen moponi vasta vapun jälkeen. Suomeksi, voin ajaa sen himaan vasta 1.5. alkaen ja en viitsi maksaa 29€ kärryvuokrasta.

Mä voisin olla mukana myös. Kypärän saan enskuun "alussa", eli pienellä varauksella.
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    Mä voisin olla mukana myös. Kypärän saan enskuun "alussa", eli pienellä varauksella.
    Hetkinen, mä olin ymmärtävinä että sun kausi alkaa lämpöteknisistä syistä vasta jussin jälkeen Pitäskö mun vielä lisätä ehdoks et kuhan saan ekaksi vielä asennettua ne lämpökahvat

Ei vait, eiköhän me saada järkättyä rykkösten kokoontumisajot PK-seudulla toukokuun alkupuolella
    Viimeksi muokannut: sky; 25.04.2013 klo 16:23.

Eikö kellään olis vasemman puolen tankin kylkeen tulevaa katteen palaa. Ei millän viittis tilailla hiilikuitua kun tuo auton korjuu projekti syö nyt kyllä ylimääräiset rahat.

Tuohon Suomen suven lämpötilaan kommentoin että ei tällä välttämättä todellakaan ole edes kesällä lämmin. Viime heinäkuun 22 päivän aamuna kun palattiin rautaperseajolenkiltä näytti lämpömittari aamulla kello 6 Kauhavalla +3 astetta ja olis mutuen kovasti kelvannut noi kahvanlämppäri.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Eikö kellään olis vasemman puolen tankin kylkeen tulevaa katteen palaa. Ei millän viittis tilailla hiilikuitua kun tuo auton korjuu projekti syö nyt kyllä ylimääräiset rahat.
    Mulla olis käyttämättömät hiilikuituset kylkipalat ylimääräisinä.

Otan pari kuvaa ja heität mulle jonku tarjouksen jos kiinnostaa. Halvalla myyn

Edit. Tai katon asennanko ne tohon omaan pyörään jolloin vakiot jäis sulle. Täytyy eka kaivaa ne jostain...
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    Mulla olis käyttämättömät hiilikuituset kylkipalat ylimääräisinä.

Otan pari kuvaa ja heität mulle jonku tarjouksen jos kiinnostaa. Halvalla myyn

Edit. Tai katon asennanko ne tohon omaan pyörään jolloin vakiot jäis sulle. Täytyy eka kaivaa ne jostain...
    Teeppäs näin. Ajokausi alkaa vapulta että josko vaikka pitäsit hivenen kiirustakin, niin ett hop hop.
    -Bmw S1000RR 2021-
    Teeppäs näin. Ajokausi alkaa vapulta että josko vaikka pitäsit hivenen kiirustakin, niin ett hop hop.
    saat tänää illemmalla viestiä!
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    Hölömö kysymys, mut -06 rykkösessä heti tankin "alla" oleva muovilirpake - mikä sen britanniankielinen nimi olisi?
    Tarttisi uudet sellaset, mut ei oikein tunnu haku osuvan ebayssä.. (eli ilmeisesti juurikin sama mistä tuossa aikaisemmin oli puhetta)
    2015 bike - ??
    Lainaa iXi kirjoitti Katso viesti
    Hölömö kysymys, mut -06 rykkösessä heti tankin "alla" oleva muovilirpake - mikä sen britanniankielinen nimi olisi?
    Tarttisi uudet sellaset, mut ei oikein tunnu haku osuvan ebayssä.. (eli ilmeisesti juurikin sama mistä tuossa aikaisemmin oli puhetta)
    Siis nuo paneelit mitä Jaska metsästi muutama viesti ylempänä?

1. Side tank trim cover
    2. fuel tank side Panel cover
    3. tank side fairing

etc... Näyttää kulkevan ebayssa aika monella nimellä. "Virallista" nimeä en tiedä, mut eiköhän se löydy manuaalista kun jaksaa kahlata läpi.
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ei oikeen natsaa toi Plainwave & Twillwave sekotus, mut menkööt Nyt muistan minkä takia noi jäi asentamatta.

Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    Ilmeisesti just noi Jaskan etsimät. Ja juuri tuo paneeli mikä kuvassa on hiilikuidusta tankin alla. Tosin äkkiseltään näyttää, että toi kuva on -07-> mallista, mutta noilla hakusanoillakaan ei oikein löytynyt oikeata osaa 2006 pyörään - mutta hakusanat sen verran lähelle, että kun tässä vähän jatkaa niin eiköhän täältä ATK:sta jotain löydy.. Kiitos.
    2015 bike - ??
    Lainaa iXi kirjoitti Katso viesti
    Ilmeisesti just noi Jaskan etsimät. Ja juuri tuo paneeli mikä kuvassa on hiilikuidusta tankin alla. Tosin äkkiseltään näyttää, että toi kuva on -07-> mallista, mutta noilla hakusanoillakaan ei oikein löytynyt oikeata osaa 2006 pyörään - mutta hakusanat sen verran lähelle, että kun tässä vähän jatkaa niin eiköhän täältä ATK:sta jotain löydy.. Kiitos.
    Tuo ylempi kuva on tosiaan omasta 07 pyörästä.

Tässä esim kuituset 04-06:

http://www.ebay.com/itm/04-06-YAMAHA...ce52f6&vxp=mtr

Löysin myös paljon käytettynä ebaysta. Uusia oem osia saat ettii ebaysta aika kauan jos siihen tähtäät.
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ei oikeen natsaa toi Plainwave & Twillwave sekotus, mut menkööt Nyt muistan minkä takia noi jäi asentamatta.

hihi, mä kun ostaisin kuitukatteet ihan muusta kuin ulkonäkösyystä

Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    hihi, mä kun ostaisin kuitukatteet ihan muusta kuin ulkonäkösyystä
    Jos puhut nyt jostain painosäästöistä tms ni aletaan puhumaan "vähän" eritason investoinneista. Kuituosaa sinnetänneä-periaate perustuu lähinnä omiin mieltymyksiin ja rakentelun mukavuuteen
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    Jos puhut nyt jostain painosäästöistä tms ni aletaan puhumaan "vähän" eritason investoinneista. Kuituosaa sinnetänneä-periaate perustuu lähinnä omiin mieltymyksiin ja rakentelun mukavuuteen
    No ei oo painolla mitään vaikutusta mulla. Helpon kevennys tulee kuskia keventämällä. 16 kg pudotusta viime kesästä. Siinä ei paljoa muutama sata grammaa katteissa tunnu. Mulle kelpais silloin lasikutukin.

Pointtini oli se, että itse en pyrkisi rakentaa Race-henkistä pyörää, vaan pyörän ratakäyttöön Kuitukatteet lähinnä siksi että pyörä kestäisi nätit kaadot paremmin Taitaa perus kuitusetti olla paljon halvempi kuin orggis setti maalattuna ja teipattuna.

Mut viimekesänä jäi ratahommat selän takia ja tänä kesänä ei taida pudjetti kärsiä kovin montaa ratapäivää... Muutenkin on jääneet noi ajot sen verta vähäisiksi, ettei toi rykkönen oo oikein tullut kunnolla tutuksi

Mut kyllä mä ymmärrän niitä, jotka virittää ulkonäön viimestä myöten kuntoon ja hinkkaa pyöräänsä tallissa, mut se ei oo mun juttu. Sit jos ois varaa, niin voisin ostaa sen ajopyörän ja näyttelypyörän erikseen. Minäkin tykkään rakennella kaikennäköistä ja ehkä juuri se rakentelu siinä on se The Juttu.

Mulla on vain se vika et jos laittaisin pyörän/auton viimosen päälle, niin mua aina ketuttais pienikin naarmu ihan vietävästi. Joten yritän olla rakastumatta niihin liikaa ja suhtautua niinhin siten että ne ovat nimenomaan ajoa varten!

Ajettavaksihan nämä romut on tehty, vaikka niitä kiva on "paijatakkin" tuolla tallissa. En minä ainakan tuota pyörää sääliä osaa.

Itse koen tuon ruuvamisen ainakin puolena tästä harrastamisesta. En tunne mitään paloa lähteä ajamaan kylmällä tai sateisella kelillä. Senpä takia nuo omat ajokilometrit kesää kohti on aika vähäisiä, mutta laadukkaita sellaisia.
    -Bmw S1000RR 2021-
    Ajettavaksihan nämä romut on tehty, vaikka niitä kiva on "paijatakkin" tuolla tallissa. En minä ainakan tuota pyörää sääliä osaa.

Itse koen tuon ruuvamisen ainakin puolena tästä harrastamisesta. En tunne mitään paloa lähteä ajamaan kylmällä tai sateisella kelillä. Senpä takia nuo omat ajokilometrit kesää kohti on aika vähäisiä, mutta laadukkaita sellaisia.
    Oon täysin samoilla linjoilla Jaskan kanssa. Otan pyörän silloin ajoon kun sääolosuhteet on optimaaliset ja aika sopiva jolloin siitä ajamisesta myös nauttii. Sateisina/kylminä päivinä pyörä saa viettää aikaansa tallissa ropattavana.

Ite ainakin pidän pyörän rakentelusta/punaamisesta vähintääkin yhtä paljon ku ajamisesta.
    Viimeksi muokannut: juhis_; 27.04.2013 klo 02:12.
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
  30.  
    Löytyykö kokemuksia korkeammista clipareista? Tarviis muuttaa ajoasentoa vähän mukavammaksi ja ei viittisi kokeilun vuoksi vaan ostaa, varsinkin kuin hinnat näyttää merkkitavaroilla (LSL, Helibars) pyörivän luokassa 400 euroa.
    Jos jollain tuommoiset löytyisi ylimääräisenä, niin voitaisiin kauppojakin hieroa.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
Sivu: 47 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3745464748495797 ... ViimeinenViimeinen