Sivu: 40 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3038394041425090 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1171:stä 1200:een 4016:sta
  1. #1171
    Lainaa Jompp3 kirjoitti Katso viesti
    Omat remontit jäi lähinnä syksyllä tehtyyn venttiilien välysten tarkastukseen ja nyt joulun aikaan tuli teräspunos letkut laitettua. Taakse pitäs ennen ajokautta uutta kumia vaihtaa. Mites on pystyykö tuohon vakio ohjausiskariin vaihtaan öljyjä. Nopeesti vilkasin nii joku proppu siinä mahtaa olla. 04 rykkönen siis kyseessä.
    Noita eri vuosimalleja en tunne, mutta jos kyseessä on alla olevan kuvan mukainen kapistus (kuva vuosimallin 07 mopon ohjausiskari), niin onnistuu. Kun omani avasin, niin ihan litkua siellä oli sisällä ja vaihdoin ensin vähän paksumpaan ja myöhemmin oikein paksuun moottoriöljyyn (80W-140). Ei haittaa kääntämistä ja on todella vakaa. Tietysti säädettävä laite olisi parempi, mutta itse en ajele kylmällä ilmalla, joten tuo kelpaa.
    IMG_3396.jpg
    Toisessa kuvassa näkyy kierteen alapuolella kolo sylinteriin. Öljyn pinta täytyy pitää sen yläpuolella täytön aikana kun liikuttaa mäntää. Kuvassa näkyykin pinnalla muutama ilmakupla.
    IMG_3383.jpg
    Pannonia-56 -> Honda-70 -> Fz-05 -> R1-07 -> R6-11
  2. #1172
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tango kirjoitti Katso viesti
    Kun omani avasin, niin ihan litkua siellä oli sisällä ja vaihdoin ensin vähän paksumpaan ja myöhemmin oikein paksuun moottoriöljyyn (80W-140). Ei haittaa kääntämistä ja on todella vakaa.

    IMG_3383.jpg
    Eikös ihan iskunvaimenninöljyistä olisi löytyny sopivaa tavaraa tuonne? Moottoriöljy ei välttämättä ole paras aine tuohon paikkaan.
    Superbike #7
  3. #1173
    Onko noissa kaikissa vakio ohjausiskareissa pieni klappi kun kädessä sitä nitkuttaa edes takas? Klappia oli siis joku 5-7mm molempiin suuntiin kolinan kera

    Jäi tollanen ylimääräseks WP:n vaihdon yhteydessä ja tuntu kädessä aika kamalalta. Liekö paskana koko laite?

    edit: Senki voi joku halukas ostaa ihmeteltäväks edullisesti jos kiinnostaa. Ilmaa sen järjestelmässä ainaki on rutinasta päätellen
    Viimeksi muokannut: juhis_; 17.02.2013 klo 21:47. Syy: typot
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  4. #1174
    -08 koneen äänet mietityttää. Tuli ns. ostettua sika säkissä ja äsken roklatteluita kuuntelin korva koneessa sydän (ja rahapussi) sykkyrällä.
    Kytkinkopasta kuuluu helinää kytkin pohjassa, luistokytkin? Suuttimet kanssa säklättävät, mutta muitakin naputuksia ja kilinöitä koneesta kuuluupi.
    Kannanko koko pyörän jorpakkoon ihan suorilta vai onko 07-08 kone kunnossanakin olevana kovaääninen?
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  5. #1175
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tidnab kirjoitti Katso viesti
    -08 koneen äänet mietityttää. Tuli ns. ostettua sika säkissä ja äsken roklatteluita kuuntelin korva koneessa sydän (ja rahapussi) sykkyrällä.
    Kytkinkopasta kuuluu helinää kytkin pohjassa, luistokytkin? Suuttimet kanssa säklättävät, mutta muitakin naputuksia ja kilinöitä koneesta kuuluupi.
    Kannanko koko pyörän jorpakkoon ihan suorilta vai onko 07-08 kone kunnossanakin olevana kovaääninen?
    Kyllä ainakin tuo meikäläisen kilpurin kone kuulostaa aika raa'alta kun vertaa esim. Hondaan tai gixeriin.
    Superbike #7
  6. #1176
    Niin juuri noihin itsekin vertasin. Uusin Blade piti mielestäni koeajolla semmosta Gixxermäistä "raakaa" ääntä, mutta että R1:stäkin pitää epäillä. Mottona ollut että jamaha ei pamaha, jospa näin olisi...
    Jos Kuopion lähellä on vastaavan omistaja, niin tervetuloa kuuntelemaan munkkikahveja vastaan
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  7. #1177
    Yamaha ei pamahada.... EI pidä paikkaansa. Näistä 07-08 vehkeistä on useammasta imuventtiilit ja ohjurit menny paskaksi olemattomilla kilometreillä. Tiedän että tälläkin hetkellä yhdellä pajalla on 20 000 km:ä ajettu rykkönen josta tuo vika löytyy. Itse ropasin kuntoon yhden 08' vuotisen millä oli ajettu 12 000 km:ä. Siihen sai tehtaallta takuuseen osat.

    No ei maalailla piruja seinille. Onhan tuo moottori kohta kiinni mun omassakin kikottimessa, mutta kansi on siinä onneksi aivan uusi. Moottori rupee kuulostamaan lähinnä Subarun boxerikoneelta kun tuo venttiilivika rupeaa vaivaamaan.

    Kyllä se Yamaha rouskuttaa ehjänäkin aika lailla, mutta omasta mielestä käy kuitenkin vielä suht koht siististi jos vaikka vertaa Kawaan.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  8. #1178
    Polo:n mallihaku tarjosi jarrupaloja viidellä eurolla per levy, mitkähän lie? http://www.polo-motorrad.de/en/brems...ha-radial.html
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  9. #1179
    Lainaa tidnab kirjoitti Katso viesti
    Polo:n mallihaku tarjosi jarrupaloja viidellä eurolla per levy, mitkähän lie? http://www.polo-motorrad.de/en/brems...ha-radial.html
    No toll hinnalla kannattaa kokeilla ...ovh on kuiteskin aika kohdillaan
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  10. #1180
    At last

    Koko setti n. 300g alkuperäistä kevyempi.

    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  11. #1181
    Loman alkajaisiksi tuli laitettua "uusi" moottori kiinni.

    Kitti Ecukin on jo paikallaan. Nyt pitäisi sitten tehdä hivenen sähköjuttuja jotta saa kaiken toimimaan. Hivenen kyllä jännitti kun en ollut mitään mittoja ottanut moottorin yläpään korvakkeista, jotta sopiiko moottori vanhempaan runkoon. Olin toki lukenut jutun yhdestä moottorin vaihdosta tuolla amerikan maalla. Mutta sinnehän se sujahti.



    Kiitokset Ilulle rahtipalvelusta ja Villelle nokkien ajottamisesta.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  12. #1182
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Loman alkajaisiksi tuli laitettua "uusi" moottori kiinni.

    Kitti Ecukin on jo paikallaan. Nyt pitäisi sitten tehdä hivenen sähköjuttuja jotta saa kaiken toimimaan. Hivenen kyllä jännitti kun en ollut mitään mittoja ottanut moottorin yläpään korvakkeista, jotta sopiiko moottori vanhempaan runkoon. Olin toki lukenut jutun yhdestä moottorin vaihdosta tuolla amerikan maalla. Mutta sinnehän se sujahti.



    Kiitokset Ilulle rahtipalvelusta ja Villelle nokkien ajottamisesta.
    Sehän alkaa jo näyttää pyörältä
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  13. #1183
    Tuli tänään asennettua Lightechin setti, Galferin levy ja kauan odotettu brembon satula


    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  14. #1184
    Jaahas näkyy muillakin olevan loppukiriä pyörän kanssa ennen lumien sulamista, hyvältä näyttää!

    Mulla on vielä vaiheessa penkkien verhoilu, huggerin maalaus ja tank padien asentelu. Ainiin eturatas lähtee vaihtoon myös ja -1 piikkinen tilalle, kunhan oon tarpeeks pitkän jatkovarren löytänyt jostain. Viimeeksi posautin ratashommissa mamman imurista jatkovarren päreiksi, ei hirveesti tykännyt

    Tässä mennään tällä hetkellä, pistelen vaikka vielä ennen-jälkeen fotot talven aikaansaannista kun oon yllämainitutkin saanu hoideltua alta veks. Tuun jatkossakin hommaamaan ensisijaisesti vakiokuntoisia pyöriä, sen verran mukavaa ajanvietettä toi tallissa ropaaminen on.

    ent. Yamaha R1 -08, Honda CB1000RA -11, Honda CR 125R -00, Kawasaki KX 80 -99, Honda XR 80R -00, Honda Monkey eKr.

    Vamos MC Helsinki
  15. #1185
    Lainaa Jefu kirjoitti Katso viesti
    Jaahas näkyy muillakin olevan loppukiriä pyörän kanssa ennen lumien sulamista, hyvältä näyttää!

    Mulla on vielä vaiheessa penkkien verhoilu, huggerin maalaus ja tank padien asentelu. Ainiin eturatas lähtee vaihtoon myös ja -1 piikkinen tilalle, kunhan oon tarpeeks pitkän jatkovarren löytänyt jostain. Viimeeksi posautin ratashommissa mamman imurista jatkovarren päreiksi, ei hirveesti tykännyt

    Tässä mennään tällä hetkellä, pistelen vaikka vielä ennen-jälkeen fotot talven aikaansaannista kun oon yllämainitutkin saanu hoideltua alta veks. Tuun jatkossakin hommaamaan ensisijaisesti vakiokuntoisia pyöriä, sen verran mukavaa ajanvietettä toi tallissa ropaaminen on.

    Ja kallista! Mulla tahtoo mennä nää välillä överiksi, mut mieluummin sitä rahansa mopoon laittaa kun juo kurkusta alas

    Minkäs väriseks huggeri tulee? Ilmeisesti valkoseks?

    Ja mitä noihin jatkovarsiin tulee niin onnistuin saamaan Bilteman 40cm räikkävarren paskaks ku irrotin takalevyn pultteja. Jumalauta ne oli kovaa kiinni Jälkeenpäin luin toiselta foorumilta, että yamahalla on jotain "vähän" jäykkää lukitetta noissa kierteissä ja jengi on onnistunu katkasemaan ne sinne. Se olis syöny miestä... Tästä lähin jossei pultit aukee järkevällä voimalla ni vähän lämpöä ensin perään ja uutta kokeilua.

    Siisti pyörä sulla!
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  16. #1186
    Lainaa juhis_ kirjoitti Katso viesti
    Ja kallista! Mulla tahtoo mennä nää välillä överiksi, mut mieluummin sitä rahansa mopoon laittaa kun juo kurkusta alas

    Minkäs väriseks huggeri tulee? Ilmeisesti valkoseks?

    Ja mitä noihin jatkovarsiin tulee niin onnistuin saamaan Bilteman 40cm räikkävarren paskaks ku irrotin takalevyn pultteja. Jumalauta ne oli kovaa kiinni Jälkeenpäin luin toiselta foorumilta, että yamahalla on jotain "vähän" jäykkää lukitetta noissa kierteissä ja jengi on onnistunu katkasemaan ne sinne. Se olis syöny miestä... Tästä lähin jossei pultit aukee järkevällä voimalla ni vähän lämpöä ensin perään ja uutta kokeilua.

    Siisti pyörä sulla!
    Tänks! Juu samalla helmiäisvalkosella maalaan huggerinkin, näkyy sävy olevan ihan ok kun tuon seat coverin jo pikku täpinöissä maalasin.

    Kyllähän sitä pätäkkää jatkuvasti palaa, seuraavaks sitten varmaan menopuolelle. Nää vehkeet kun ei ikinä oo täysin valmiita

    ent. Yamaha R1 -08, Honda CB1000RA -11, Honda CR 125R -00, Kawasaki KX 80 -99, Honda XR 80R -00, Honda Monkey eKr.

    Vamos MC Helsinki
  17. #1187
    Kokemuksia kaatumissuojista, tapit tai koneenposket yms.? Tapit olisivat halvimmat, mutta lähteekö kaadossa niiden mukana rungosta palasia?
    Nämä koneenposket olisivat ilmeisesti aika hyvät: http://www.gbracing.eu/Yamaha.114/YZ...rotection.270/
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  18. #1188
    Niillä ylemmollä tapeilla on taipumus rikkoa kannesta mootttorinkorva kaadossa,mutta jos laittaa myös alemmat tapit jotka kiinnitetään swingin akseliin,on suoja aika hyvä.http://www.ebay.co.uk/itm/Yamaha-YZF...item4ac035f071[QUOTE=tidnab;6145172]
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  19. #1189
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tidnab kirjoitti Katso viesti
    Kokemuksia kaatumissuojista, tapit tai koneenposket yms.? Tapit olisivat halvimmat, mutta lähteekö kaadossa niiden mukana rungosta palasia?
    Nämä koneenposket olisivat ilmeisesti aika hyvät: http://www.gbracing.eu/Yamaha.114/YZ...rotection.270/
    Jos pelkää, että kaatumatatti repii jotain tärkeää mukanaan esim. kanttarin ylityksessä, voi siihen pulttiin vetää vaikka rautasahalla ihan kevyen uran, josta pultti sitten napsahtaa poikki kun tarraa liikaa kiinni. Tosin mulla kyllä katkes se pultti ilman murtouraakin vaikka en edes kaatunut. Oikealta puolelta nimittäin katosi kaatumatatti viime kesänä. Pultin tynkä oli jäänyt reikäänsä, mutta tatti puuttui. Niin juu ja mulla on tuossa rytkösessä PP-tuningin tatit.
    Superbike #7
  20. #1190
    Hieman meinaa vastustaa, mutta onneksi ongelmiin tuntuu vielä toistaiseksi lääke löytyvän.

    Mullahan oli kuvitelma että 06' Akran putkisto käy heittämällä 07/08', mutta ei sinne päinkään. 06:sessa on pakoaukot kannessa kallistettu, kun taas 07/08:ssa nämä on suorassa. Jäi puuttumaan vajaa 10 senttiä putkista kun niitä sovittelin ja jäivät vielä sellaiseen asentoon lähdöstä ettei jäähdytin olisi sopinut paikoilleen.

    Onneksi löytyi eräältä rataharrastajalta "ylimääräiset" 07/08 alkukäyrät Akran putkistoon. Josko nyt saisi putkistonkin kasattua paikoilleen alkuviikosta.

    Juhis tai joku muu ystävällinen harrastelija voisi ottaa kuvan kuinka anturi numero 17 (ilman lämpötila-anturi) on imuilman ohjaimessa kiinni. Pitkään piti kummastella että mihinkähän tämäkin johtojen pääsä roikkuva anturi pitäisi kyhätä kiinni.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  21. #1191
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Hieman meinaa vastustaa, mutta onneksi ongelmiin tuntuu vielä toistaiseksi lääke löytyvän.

    Mullahan oli kuvitelma että 06' Akran putkisto käy heittämällä 07/08', mutta ei sinne päinkään. 06:sessa on pakoaukot kannessa kallistettu, kun taas 07/08:ssa nämä on suorassa. Jäi puuttumaan vajaa 10 senttiä putkista kun niitä sovittelin ja jäivät vielä sellaiseen asentoon lähdöstä ettei jäähdytin olisi sopinut paikoilleen.

    Onneksi löytyi eräältä rataharrastajalta "ylimääräiset" 07/08 alkukäyrät Akran putkistoon. Josko nyt saisi putkistonkin kasattua paikoilleen alkuviikosta.

    Juhis tai joku muu ystävällinen harrastelija voisi ottaa kuvan kuinka anturi numero 17 (ilman lämpötila-anturi) on imuilman ohjaimessa kiinni. Pitkään piti kummastella että mihinkähän tämäkin johtojen pääsä roikkuva anturi pitäisi kyhätä kiinni.
    Juu! Valun tästä varastolle tänään kun kerkeän. Tosta ei ilmeisesti tarvii mitää purkaa irti, että näkee mihin menee kiinni? No kohtahan mä sen nään
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  22. #1192
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Hieman meinaa vastustaa, mutta onneksi ongelmiin tuntuu vielä toistaiseksi lääke löytyvän.

    Mullahan oli kuvitelma että 06' Akran putkisto käy heittämällä 07/08', mutta ei sinne päinkään. 06:sessa on pakoaukot kannessa kallistettu, kun taas 07/08:ssa nämä on suorassa. Jäi puuttumaan vajaa 10 senttiä putkista kun niitä sovittelin ja jäivät vielä sellaiseen asentoon lähdöstä ettei jäähdytin olisi sopinut paikoilleen.

    Onneksi löytyi eräältä rataharrastajalta "ylimääräiset" 07/08 alkukäyrät Akran putkistoon. Josko nyt saisi putkistonkin kasattua paikoilleen alkuviikosta.

    Juhis tai joku muu ystävällinen harrastelija voisi ottaa kuvan kuinka anturi numero 17 (ilman lämpötila-anturi) on imuilman ohjaimessa kiinni. Pitkään piti kummastella että mihinkähän tämäkin johtojen pääsä roikkuva anturi pitäisi kyhätä kiinni.
    Onkohan tää selvinny jo?

    Anturin paikan kyllä näkee siitä imukanavasta mikäli se on sellanen "tikku" keskellä sitä kanavaa?? Pitää pyörää vähän purkaa, että näkee miten se kiinnityy jne. Viikonloppuna onnistuis jos tarvetta vielä.
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  23. #1193
    Ei ole selvinnynnä. Mutta ei taida niin millillen olla tuo sijainti. Poraan reiän imukanavan puoleenväliin ja jököttäkööt sitten siinä.

    Uudemmat juurikäyrätkin tuli ja nyt saa putkistonkin kasattua, joskin jostakin syystä holkit on niin löysistyneet että vein pajatettavaksi nuo käyrät.

    Ens viikonlopun kun tekis tiukasti sähköjutuja niin pääsee sitten pian koettamaan sitä startti nappia.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  24. #1194
    Pitipäs pitkästä aikaa käydä vilkaisemassa tätäkin lirpaketta. Jaska edelleen rakentelee ilmeisimmin samaa pyörää? Mitäs kaikkea siihen on tarttunut matkan varrella?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  25. #1195
    Mihkäs sitä hyvää vaihtamaan. Niin vaikka eihän siinä alkuperäistä enää kovin paljon taida olla.

    Vuodesta 2009 tähän hetkeen on vaihtunut seuraavaa.....

    -Akrapovicin putkisto
    -PVM:n 6-puolaiset vanteet
    -ISR:n etujarrupääsylinteri
    -ISR:n etujarrusatulat
    -Durbahnin tekemä ”piilo” takajarrusatula
    -08’ takakate+takavalo
    -Öhlinsin keulaputket
    -Öhlinsin takaiskari
    -08’ moottori, kone avattu ja laakeroinnit uusittu, kitti kansipahvi, modattu kansi (Pete Beale) ja uudelleen ajoitetut nokat (VilleS)
    -tieliikenekäyttöön soveltuva KIT Ecu, kaikki säädöt ja shifteri jutut saa hoidettua oman ecun kautta
    -08’ mittaristo
    -08’ sähköt
    -Gilles toolsin jalkatappisarja
    -runko ja takahaarukka saaneet uuden mattamustan värin

    Vähän hiilikuitosaa taitaa joutua vielä tälle keväälle hommaamaan.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  26. #1196
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Mihkäs sitä hyvää vaihtamaan. Niin vaikka eihän siinä alkuperäistä enää kovin paljon taida olla.

    Vuodesta 2009 tähän hetkeen on vaihtunut seuraavaa.....

    -Akrapovicin putkisto
    -PVM:n 6-puolaiset vanteet
    -ISR:n etujarrupääsylinteri
    -ISR:n etujarrusatulat
    -Durbahnin tekemä ”piilo” takajarrusatula
    -08’ takakate+takavalo
    -Öhlinsin keulaputket
    -Öhlinsin takaiskari
    -08’ moottori, kone avattu ja laakeroinnit uusittu, kitti kansipahvi, modattu kansi (Pete Beale) ja uudelleen ajoitetut nokat (VilleS)
    -tieliikenekäyttöön soveltuva KIT Ecu, kaikki säädöt ja shifteri jutut saa hoidettua oman ecun kautta
    -08’ mittaristo
    -08’ sähköt
    -Gilles toolsin jalkatappisarja
    -runko ja takahaarukka saaneet uuden mattamustan värin

    Vähän hiilikuitosaa taitaa joutua vielä tälle keväälle hommaamaan.
    Hehe, onhan tuota vähäsen pistettu tuunaten puunaten
    Mahtaa olla helvetin bueno peli kruisailla noilla kamoilla. Eiköhän tuo oo jaska jo käytännön tasolla herkuteltu -08 RN12 rungolla.

    Tuliko pienet alemmuuskompleksit, mä mitään kuvia kehtaa tänne enää pistellä

    ent. Yamaha R1 -08, Honda CB1000RA -11, Honda CR 125R -00, Kawasaki KX 80 -99, Honda XR 80R -00, Honda Monkey eKr.

    Vamos MC Helsinki
  27. #1197
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Mihkäs sitä hyvää vaihtamaan. Niin vaikka eihän siinä alkuperäistä enää kovin paljon taida olla.

    Vuodesta 2009 tähän hetkeen on vaihtunut seuraavaa.....

    -Akrapovicin putkisto
    -PVM:n 6-puolaiset vanteet
    -ISR:n etujarrupääsylinteri
    -ISR:n etujarrusatulat
    -Durbahnin tekemä ”piilo” takajarrusatula
    -08’ takakate+takavalo
    -Öhlinsin keulaputket
    -Öhlinsin takaiskari
    -08’ moottori, kone avattu ja laakeroinnit uusittu, kitti kansipahvi, modattu kansi (Pete Beale) ja uudelleen ajoitetut nokat (VilleS)
    -tieliikenekäyttöön soveltuva KIT Ecu, kaikki säädöt ja shifteri jutut saa hoidettua oman ecun kautta
    -08’ mittaristo
    -08’ sähköt
    -Gilles toolsin jalkatappisarja
    -runko ja takahaarukka saaneet uuden mattamustan värin

    Vähän hiilikuitosaa taitaa joutua vielä tälle keväälle hommaamaan.
    Aika kivasti on muutoksia tullut Miksi päädyit vaihtamaan 08:n koneen?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  28. #1198
    Halusta syventää harrastamista. Ei kai tolle mitään älyllistä syytä ole, muuta kuin hakea omia rajojaan mitä saa värkättyä, vaikka tuo pitkälti nyt vaan onkin osien vaihtamista. Eipä tule heti samanlainen vastaan.

    Kai sitä vois välilä aikansa iltaisin muutenkin kuluttaa. On vaan melkoista vastapainoa päivätyölle, jossa saa istua näyttöjen ääressä kaiket päivää.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  29. #1199
    Jelppiä hieman:
    Pitäis 04seen vaihtaa kaatumatapit, mutta toi oikean (kaasunpuoleinen) pultti pyörii vaan ympäri.
    Siis mit vit? Eiks ne pitäis olla ihan vaan pultit, vai onko siel takapuolella mutteri??
    Oli vähän kiiru tänään niin en ruvennu mopoa purkamaan ton takia (vielä..)
  30.  
  31. #1200
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    Jelppiä hieman:
    Pitäis 04seen vaihtaa kaatumatapit, mutta toi oikean (kaasunpuoleinen) pultti pyörii vaan ympäri.
    Siis mit vit? Eiks ne pitäis olla ihan vaan pultit, vai onko siel takapuolella mutteri??
    Oli vähän kiiru tänään niin en ruvennu mopoa purkamaan ton takia (vielä..)
    Eipä tuolla yläpäässä ole kuin pultit molemmin puolin jotka ovat kiinni kannessa. Oikealla puolella on lisänä holkit, mutta eivät kyllä tuohon pultin pyörimiseen vaikuta mitään. Voihan olla että sieltä on joku jo aiemmin vääntänyt kierteen rikki ja sinne on laitettu pidempi pultti ja mutteri päähän. Kävin ihan tallissa katsomassa irtomoottorista mahtuuko sinne laittamaan mutterin pultin päähän. Ruiskurungot kun nostaa sivuun niin sinne pääsee ruuvailemaan.

    Voihan sen kierteenkin korjata, mutta siinä on kyllä hivenen enempi työtä, kun pitää saadaa moottori kallistettua eteenpäin jotta sinne kierteeseen ylipäätään pääsee käsiksi.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
Sivu: 40 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3038394041425090 ... ViimeinenViimeinen