Sivu: 20 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1018192021223070120 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 571:stä 600:een 4014:sta
  1. #571
    Lainaa (mjtee @ Heinä. 04 2011,22:42) kirjoitti
    Tuosta esimerkkivedosta katsottuna siis varmasti alle 5s. Vieläkö se on hidas?
    Jep, tuota minä tarkoitin, eli 4,63! Tosin 1 hz pelillä mitattuna. 4.6 on vähän toinen asia kuin 6.4 s Eli täytyneen menne treenaan
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  2. #572
    Lainaa (sky @ Heinä. 05 2011,07:29) kirjoitti
    Lainaa (jarrarit @ Heinä. 04 2011,23:35) kirjoitti
    Ei se katin poisto ja pc autuaaksi tee, muutamat lisähepat ei tuossa vaikuta juuri mitään. Kuskilla on paljon suurempi merkitys.
    Kyllä ne muutamat lisähepat auttavat keskialueella aika paljon. Vanhaan pyörään sain n. 10 Hp + vääntöä ihan kipeesti lisää keskialueelle ilman että menetin sitä yläalueella (viritysaste oli vähän toinen kylläkin), niin kävin keväällä ihan kylmiltään ajaan ahvenistolle uudet pohjat itselleni *
    Ajettavuutta keskialueen lisäteholla toki saa ja rata-ajossa erityisesti ilman shifteriä siitä on osaavalle varmasti paljonkin apua. Erityisesti siihen saa apua, että miten se lähtee kytkintä luistattamatta tupin nurin kääntämällä. Vakiohan ei vakioväleillä lähde noin oikein mihinkään. Hyödyllisiä heppoja siis kaikkialla muualla paitsi...

    Varttihommissa pyörää on teknisesti mahdollista ajaa koko ajan siten, että kierrokset eivät laske "riittävän tehon alapuolelle". Pyörä pyrki keulimaan siihen saakka, kun kakkosella ollaan jo 10krpm kohdalla. Sen jälkeen alle 11krpm alle ei tarvitse tiputtaa vaihdoissa. Jos siis ykkösellä luistattaa riittävän pitkälle, niin keskialueen tehonlisäystä ei vain tarvitse, kun sillä kierrosalueella ei ajeta. Sama pätee maililla. Vain 11-14krpm välille tarvii voimaa.

    Sitten, kun lyödään pyörä tonttiin, jatketaan vähän ja lämmitellään sopivaan takaseen kunnon pidot... sitten pitää saada keskialueelle voimaa tai kytkinlevyjä saa olla muuttolaatikollinen mukana. Tämä on se tie, jolla vartin ajasta saa paljon pois. Välityksetkin voi muuttaa ja shifterillä saa vaihdot nopeiksi. Puhutaan jopa puolesta sekunnista tehoa lisäämättä. Onnistuneen putkipeeseevapari-virityksen lisähepoilla saa vakioalustaiseen pyörään muutaman kilsan lisää loppunopeutta ja ajasta ehkä vajaan kymmenyksen pois.



    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  3. #573
    Kyllä itsekin olin kirjoittamassa että lähempänä 4sek kuin 6 pitää olla 04-> r1:sen 100-200km/h mikäli on osaava kuski puikoissa. Kuitenkin 0-200km/h vajaata 8s pitäisi mennä täysin vakiokunnossakin, ja 0-100km/h on se n.3sek.

    Jo vuosituhannen taitteen(2000) nopeimmat pyörät(nykymittapuulla jo tehottomat) menivät 100-200km/h n.5sekuntiin. Gsx-r 750 tasan 5s, ja zx9R/929RR/R1 himpun päälle Motorradin testissä. 0-200km/h oli siis 8,1s-9s väliin kyseisillä pyörillä pyörämallista riippuen.

    Keskialueen teholla ei tosiaan hirveästi varttimaililla/100-200km/h taikka huippunopeus vedoissa tehdä. Suhteellisen korkeilta kierroksilta on pyörä pidettävä jos hyviin aikoihin aikoo päästä.



    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  4. #574
    Lainaa (SMRacing @ Heinä. 05 2011,12:13) kirjoitti
    Jo vuosituhannen taitteen(2000) nopeimmat pyörät(nykymittapuulla jo tehottomat) menivät 100-200km/h n.5sekuntiin. Gsx-r 750 tasan 5s, ja zx9R/929RR/R1 himpun päälle Motorradin testissä. 0-200km/h oli siis 8,1s-9s väliin kyseisillä pyörillä pyörämallista riippuen.
    Rykkösketju, mutta kommentoidaan nyt tätäkin asiaa. Minusta on vähän arveluttavaa, että yli kymmenen vuotta vanhoja eri lehtien eri päivänä eri mp-yksilöillä eri sääolosuhteissa ajettuja aikoja vertaillaan faktoina ja arvotellaan pyörien nopeuksia toisiinsa niiden perusteella. Toki sama arveluttavuus on nykypäivän testeissä, mutta niiden lähteet on helpompi tarkistaa ja muodostaa omat päätelmänsä.

    Kun lehti testaa mopojen kiihtyvyyksiä, on kyse yleensä yksilötestistä tai vertailusta, jossa on rinnakkain saman luokan pyöriä. Nämä yksilöt ovat sellaisia kuin sitten sattuvat olemaan. Vetoja ei vedetä eri suuntiin vaan kenttä sattuu olemaan johonkin suuntaan ja sinne ajetaan ja jostainpäin tuulee. Viikon päästä eri pyörien testissä tuulen suunta voi olla myötäisen sijaan vastaan. Kuljettaja voi vaihtua. Pyöräyksilö voi olla huono tai hyvä. Joku pyörämalli sopii paremmin sille lehden kuljettajalle kuin toinen. Varianssia on.

    Turha se on tuota minunkaan 100-200km/h aikaa tuijottaa. Kaivoin sen nyt esimerkiksi tuohon, koska tuli tämä epäilys, että joku 9r olisi yhtä nopea.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  5. #575
    Lainaa (mjtee @ Heinä. 05 2011,12:44) kirjoitti
    Turha se on tuota minunkaan 100-200km/h aikaa tuijottaa. Kaivoin sen nyt esimerkiksi tuohon, koska tuli tämä epäilys, että joku 9r olisi yhtä nopea.
    Siinä se vitsi olikin että MINUN ajossani on. En oo vielä nääs sisäistänyt tuota rytkösen kiertoaluetta
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  6. #576
    Joo kyllä, mutta oli pähkinänkuoressa tarkoitus sanoa, että optimiolosuhteissa optimikuskilla menee 100-200km/h 4s puolelle, koska paljon pienempitehoisilla pyörillä on ajettu n.5sekuntia, kuski ja olosuhteet lienee esim. Motorradilla kunnossa testeissään.

    mjtee:n ajat sen osoittaakin mahdolliseksi, kun kyseessä kova kuski. Joskin tietysti jostain päin tätä palloa löytyy muutamia vieläkin kovempia testikuskeja.

    Tottakai ryhmätesteissäkin eroja on ykslöistä ym. johtuen, mutta tuskin sen luotettavampaa tapaa on testata pyöriä kuin laittaa testipyörät samalle suoralle ja kellottaa ne eri testikuskeilla. Jos erot on kymmenyksien luokkaa, lienee selvää että pyörissä ei juurikaan eroja ole. Tietenkään eri olosuhteissa ajettuja aikoja ei voi keskenään verrata. GPS-laitteisto oli kyllä luotettava jo 10v takaperin, joten kyllä niitäkin aikoja voi verrokkina käyttää mikä on ero suunnilleen nykypäivään.

    Varttimailista: Sportrider on kellottanut 2004:lle varttimailin 9,93s , 2006:lle 9,77s ja 2008:lle 9,83s. Eli "selvästi" ysin puolelle. Joskin tunnetusti jenkkiradat on nopeita. Mutta ei ole siis mahdottomuus ajaa 9 puolelle vakiopyörällä, joskin varmasti optimikuskin lisäksi vaatii hyvät olosuhteet.

    Sikäli hyvä tuo sky:n pointti että monikaan katukuski ei aina sillä paperilla nopeimmalla ole nopein käytännössä.



    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  7. #577
    Kyllähän tällä ykkösellä verkot ja ostokset kulkee hyvin, maavarakin riittävä hiekkatiellä nyrkinkokoisten kivien seassa Otos
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  8. #578
    Lainaa (SMRacing @ Heinä. 05 2011,13:56) kirjoitti
    Sikäli hyvä tuo sky:n pointti että monikaan katukuski ei aina sillä paperilla nopeimmalla ole nopein käytännössä.
    Ehkä syynä on myös ne n. 37 tkm yhteistä matkaa ja n. 20 yhteistä ratapäivää ysikawan kawerina. Rykkösellä ratapäiviä nolla ja kilometrejä vajaa tonni

    Tosin alusta on ihan eri vuosituhannelta
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  9. #579
    Lainaa (sky @ Heinä. 05 2011,18:24) kirjoitti
    Lainaa (SMRacing @ Heinä. 05 2011,13:56) kirjoitti
    Sikäli hyvä tuo sky:n pointti että monikaan katukuski ei aina sillä paperilla nopeimmalla ole nopein käytännössä.
    Ehkä syynä on myös ne n. 37 tkm yhteistä matkaa ja n. 20 yhteistä ratapäivää ysikawan kawerina. Rykkösellä ratapäiviä nolla ja kilometrejä vajaa tonni *
    Kusiaisesta oli helppo siirtyä rykköseen. Seepran vetoalue oli täsmälleen sama. Se vain veti vähemmän siellä
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  10. #580
    Lainaa (mjtee @ Heinä. 06 2011,06:36) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Heinä. 05 2011,18:24) kirjoitti
    Lainaa (SMRacing @ Heinä. 05 2011,13:56) kirjoitti
    Sikäli hyvä tuo sky:n pointti että monikaan katukuski ei aina sillä paperilla nopeimmalla ole nopein käytännössä.
    Ehkä syynä on myös ne n. 37 tkm yhteistä matkaa ja n. 20 yhteistä ratapäivää ysikawan kawerina. Rykkösellä ratapäiviä nolla ja kilometrejä vajaa tonni *
    Kusiaisesta oli helppo siirtyä rykköseen. Seepran vetoalue oli täsmälleen sama. Se vain veti vähemmän siellä
    Ysikawalla sai vaihtaa isompaa jo kymmppitonnin jälkeen, rajoittajakin tais tulla vastaan ennen 12K rpm (todellista).


    Varsinkin keskialueen säädön jälkeen pyörä lähti kiskoon aikasta julmasti 7K -> 10K
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  11. #581
    Lainaa (sky @ Heinä. 06 2011,10:54) kirjoitti
    Lainaa (mjtee @ Heinä. 06 2011,06:36) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Heinä. 05 2011,18:24) kirjoitti
    Lainaa (SMRacing @ Heinä. 05 2011,13:56) kirjoitti
    Sikäli hyvä tuo sky:n pointti että monikaan katukuski ei aina sillä paperilla nopeimmalla ole nopein käytännössä.
    Ehkä syynä on myös ne n. 37 tkm yhteistä matkaa ja n. 20 yhteistä ratapäivää ysikawan kawerina. Rykkösellä ratapäiviä nolla ja kilometrejä vajaa tonni *
    Kusiaisesta oli helppo siirtyä rykköseen. Seepran vetoalue oli täsmälleen sama. Se vain veti vähemmän siellä
    Ysikawalla sai vaihtaa isompaa jo kymmppitonnin jälkeen, rajoittajakin tais tulla vastaan ennen 12K *rpm (todellista).


    Varsinkin keskialueen säädön jälkeen pyörä lähti kiskoon aikasta julmasti 7K -> 10K *
    Onko ysiärrää ikävä
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  12. #582
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 06 2011,14:46) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Heinä. 06 2011,10:54) kirjoitti
    Lainaa (mjtee @ Heinä. 06 2011,06:36) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Heinä. 05 2011,18:24) kirjoitti
    Lainaa (SMRacing @ Heinä. 05 2011,13:56) kirjoitti
    Sikäli hyvä tuo sky:n pointti että monikaan katukuski ei aina sillä paperilla nopeimmalla ole nopein käytännössä.
    Ehkä syynä on myös ne n. 37 tkm yhteistä matkaa ja n. 20 yhteistä ratapäivää ysikawan kawerina. Rykkösellä ratapäiviä nolla ja kilometrejä vajaa tonni *
    Kusiaisesta oli helppo siirtyä rykköseen. Seepran vetoalue oli täsmälleen sama. Se vain veti vähemmän siellä
    Ysikawalla sai vaihtaa isompaa jo kymmppitonnin jälkeen, rajoittajakin tais tulla vastaan ennen 12K *rpm (todellista).


    Varsinkin keskialueen säädön jälkeen pyörä lähti kiskoon aikasta julmasti 7K -> 10K *
    Onko ysiärrää ikävä
    En ainakaan alustaa, jarruja, painoa, painopistettä ja ajoasentoa!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  13. #583
    Nyt mökki olosuhteissa, ni tarvis jeesiä jousitukseen, ko tuntuu aikas tiukalta (perse kipee paskoista teistä)
    Eli mitkä napsumäärät karkeesti menis tälläselle 75kg ukolle?
    Sekä eteen että taakse ja jousituksen säätöön molemmissa päissä?
    Jaksaako joku runoilla tietoja?
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  14. #584
    -08 R1 :stä olen ostamassa, jos vain istuu hyvin tällaiselle pitkälle kaverille.

    Tietysti kehutte pyörää maasta taivaisiin, mutta onko jotain erityistä, mitä kannattaisi ostohetkelle huomioida?
    12 tkm ajettu ja huollettu peli.

    Entä miten olette vahanneet nuo katteen mattamustat osat?

    Kiitos.



  15. #585
    Lainaa (Hurtta @ Heinä. 07 2011,22:33) kirjoitti
    -08 R1 :stä olen ostamassa, jos vain istuu hyvin tällaiselle pitkälle kaverille.

    Tietysti kehutte pyörää maasta taivaisiin, mutta onko jotain erityistä, mitä kannattaisi ostohetkelle huomioida?
    12 tkm ajettu ja huollettu peli.

    Entä miten olette vahanneet nuo katteen mattamustat osat?
    Yksi tuttu tuumasi mattamustista pinnoista, että "ei niitä voi vahata". Kai siihen joku suoja-aine löytyy, mikä toimii, mutta ilmeisesti normivaha - varsinkaan hiova ei toimi. Tuota mattamustaa on ilmeisesti nollaseiskassa tankin päällä ja sitä erehdyin kerran vahaamaan ei-hiovalla. Ei tule tasaista siltikään tai evo.

    Minä voisin haukkua siis ensiksi tuon mattamustan värin

    Kymppitonnin huolto on ns pikkuhuolto, mutta voisihan se olla tehtynä tuon ikäisessä. Jäähynesteet on vaihtoiässä ja jarrunesteet jankkia jos ei ole jo vaihdettu. Huollolla näistä selviää, mutta toki huomiot hinnassa.

    Joitain laakeri tai venttiilivammaisia rykkösiä on joskus nähty eli jos se nyt niitä 3500rpm tikityksiä kummempaa kilikolinaa lämpimänä pitää tai kawalta kuulostaa, niin tsaijai.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  16. #586
    Lainaa (Hurtta @ Heinä. 07 2011,22:33) kirjoitti
    -08 R1 :stä olen ostamassa, jos vain istuu hyvin tällaiselle pitkälle kaverille.

    Tietysti kehutte pyörää maasta taivaisiin, mutta onko jotain erityistä, mitä kannattaisi ostohetkelle huomioida?
    12 tkm ajettu ja huollettu peli.

    Entä miten olette vahanneet nuo katteen mattamustat osat?

    Kiitos.
    Kananttais tarkistaa venttiilit. * No ei ole tarkoitus pelotella.

    Mulla on tallissa juuri levällään 12000 kilometirä ajetun 08' rykkösen kansi. Imuventtiili ja ohjuri kuluneet pilalle. No maahantuoja halusi olla myötämielinen ja toimitti sihen kokonaan uuden kannen ja venttiilit. Nyt on sitten kahdesta kannesta "rakennettu" yksi uusi. Josko vaikka viikonloppuna sais mopon tulille. *

    Tässä tapauksessa on kyllä joku selkee materiaalivirhe tai sitten ohjuri ei ole ollut aivan oikeassa linjassa. Kaikki muut venttiilit oli ihan ok kun ne irroitin.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  17. #587
    Lainaa (jaska_73 @ Heinä. 08 2011,09:10) kirjoitti
    Mulla on tallissa juuri levällään 12000 kilometirä ajetun 08' rykkösen kansi. Imuventtiili ja ohjuri kuluneet pilalle. No maahantuoja halusi olla myötämielinen ja toimitti sihen kokonaan uuden kannen ja venttiilit.
    Sinällään mukava kuulla, että Yamaha/Konekesko on tässä näinkin mukavalla tiellä. Muistuu mieleeni oma ex-toyota, josta kilahti kone 4v iässä 80tkm ajettuna. Maksoi minulle 36e, koska Toyota ja paikallinen huoltoliike hoitivat homman. Autossa oli kolmen vuoden takuu, se oli kolmannella omistajalla ja ostettukin toisaalta käytettynä. Näin sen pitäisi aina mennä.

    Toisaalta rykkösen tapauksessa toki se pyörä pitäisi voida dumpata pajalle ja viikkoa myöhemmin se olisi kunnossa eikä maksaisi mitään
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  18. #588
    Kysymyksen asetteluni taisi sittenkin olla hieman väärä *
    Kohta jää R1 hankkimatta, jos ette vähän myös ko. laitosta kehu *
    Pitääkö sittenkin hankkia 10R tai gsx-r1000 (?).



  19. #589
    Lainaa (Hurtta @ Heinä. 08 2011,12:53) kirjoitti
    Kysymyksen asetteluni taisi sittenkin olla hieman väärä *
    Kohta jää R1 hankkimatta, jos ette vähän myös ko. laitosta kehu *
    Pitääkö sittenkin hankkia 10R tai gsx-r1000 (?).
    Mä tykkään kyseisestä laitoksesta kyl, vaikka lienee tuon alakerranvääntö on mitä on. Mutta riittää mulle, ja nautin tuosta kun saa huudattaa ja lähtee vasta hereille kovilla kiekoilla.

    Ajoasento oli mulle noista muista kiloisista parhain ja ulkoinen olemus oli eniten mieleen.

    Tästä kommentista mitään apua ole Käy testailee, sil selvii.
    Itellä nyt ollut pari kautta ja ei mitään ongelmaa ole ollut, kaik toimii niinku pitää. Kilsoi kertyny nyt 25tkm
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  20. #590
    Lainaa (Hurtta @ Heinä. 08 2011,12:53) kirjoitti
    Kohta jää R1 hankkimatta, jos ette vähän myös ko. laitosta kehu *
    Älä nyt tuollasista joutavista piittaa. *

    Eiköhän se ole sama minikä noista ottaa, kaikki ne on hyviä ja toimivi. Jottei kehuminen unohdu niin ulkonäöllisestihän Yamaha on numero 1, ei jää muille edes hopeasijaa.

    Uusista kyykyistä kallistuisin BMW:n suunaan *
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  21. #591
    Lainaa (mijumu @ Heinä. 08 2011,13:23) kirjoitti
    Itellä nyt ollut pari kautta ja ei mitään ongelmaa ole ollut, kaik toimii niinku pitää. Kilsoi kertyny nyt 25tkm
    Asutko sä mijumu tuon pyörän päällä ? Just aamulla totesin notta 1500 kilometriä on tälle suvelle mittarissa. Noooooo laatu korvaa määrä.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  22. #592
    No se kysymyksen asettelu suorastaan pakotti haukkumaan

    Kävin itse ostovaiheessa ajamassa 2005:sta tonnigiksua ja 2007:aa Rykköstä. Liekö kyseessä yksilöiden erot vai pyörämallien erityyppisyys, mutta rajusti tuntui eriltä. Giksua oli vaikea ajaa hiljaa. Pyörä meni itsekseen suoraan vasta reilusti kovemmassa vauhdissa kuin rykkönen. Rykkönen taas oli mukavan kapea. Giksu leveä, joten jalat olivat ikävästi harallaan. Tankki voi olla oikea kassimagneetti giksussa(?) 183cm sai rykkösessä todella mukavan ajoasennon. Tykkäsin varsinkin kusiaisen jälkeen siitä, ettei pyörä ns. syö päätä, jos ranne hiukan nytkähtää alakierroksilla vaan kaasuvaste on pehmeä ja paras teho on ylhäällä. Tuplaputkien pakoääni on omaan makuuni hieno. Pyörä ei resonoinut eikä juuri tärissyt, mikä oli outoa muutaman koeajamani Suzukin jälkeen. Rykkönen on ainakin tällä seudulla huomattavasti giksuja harvinaisempi ja varsinkin, jos varttia kävi ajamassa, niin mieluummin ainut rykkönen alla kuin viidestoista busa tai giksu.

    Ja olihan se vaan mahtava ajaa ja h3lv3tin hieno. eksä.

    Joko meni niinku piti?
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  23. #593
  24. #594
    joo, meni kuten piti.

    Huomenna koeajolle ja kauppaa viimeistelemään.

    Muutos SV 1000 S :stä lienee suuri, mutta kun muutaman kevään koeajon (ducati 848 evo, gsx-r600, Bandit SA, Hayabusa) jälkeen alkoi pakottava paine saada oikea "kyykkypyörä". Ei vaan nuo pystyssä ajettava iske, vaikka vähän vanhempi kuski olenkin.

    Jatkoa seurannee . . . Kiitos kaikille
  25. #595
    Lainaa (Hurtta @ Heinä. 08 2011,15:12) kirjoitti
    joo, meni kuten piti.

    Huomenna koeajolle ja kauppaa viimeistelemään.

    Muutos SV 1000 S :stä lienee suuri, mutta kun muutaman kevään koeajon (ducati 848 evo, gsx-r600, Bandit SA, Hayabusa) jälkeen alkoi pakottava paine saada oikea "kyykkypyörä". Ei vaan nuo pystyssä ajettava iske, vaikka vähän vanhempi kuski olenkin.

    Jatkoa seurannee . . . Kiitos kaikille *
    Kannattaa kokeilla myös -06 vuotista tai uudempaa kybää. Siinä mielestäni on erittäin hyvä ajoasento. Alusta saattaapi tuntua hieman jäykemmältä ja alavääntöä on sopivasti enempi

    En tiiä onko erot suuria, mutta oikeassa paikassa ne tuntuvat isoilta ;)

    Mutta onha rykkönen hianomman näköinen!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  26. #596
    Kompataan Jammusetiä tässä. Rykkönen on kyllä tusinajapseista komein omaankin silmään.



    Supermoto
  27. #597
    R1 stä kaupat tehty :-) Ti nouto.

    Pyörästä on kaikki mallimerkintätarrat poistettu. Olisiko joku niin ylen ystävällinen, että mittaisi -07, -08 :n sivu- je etukatteiden tarrojen tarkat mitat (Yamaha, R1 yms.). Jos joskus törmätään, niin tarjoan munkkikahvit :-)
    Ja/ tai tiedättekö mistä tarrasapluunat voisi netistä tms. löytää? Tarkoituksena teettää tarrat tarrapainossa, maahantuojalla kun maksanee mansikoita.
  28. #598
    Lainaa (Hurtta @ Heinä. 09 2011,15:48) kirjoitti
    R1 stä kaupat tehty :-) Ti nouto.

    Pyörästä on kaikki mallimerkintätarrat poistettu. Olisiko joku niin ylen ystävällinen, että mittaisi -07, -08 :n sivu- je etukatteiden tarrojen tarkat mitat (Yamaha, R1 yms.). Jos joskus törmätään, niin tarjoan munkkikahvit :-)
    Ja/ tai tiedättekö mistä tarrasapluunat voisi netistä tms. löytää? Tarkoituksena teettää tarrat tarrapainossa, maahantuojalla kun maksanee mansikoita.
    Tuolta kannattaa kysyä, useampi immeinen ilmeisesti tuolta tilaillut tarroja pärriin.

    - P
  29. #599
    Olettekos mistä, Suomesta, hankkineet vakiota korkeampaa Racing -pleksiä (yksikaarinen, ei tuplakupla)?

    Mra :lta (Storm) löytynee ainoastaan tuplakupla (?).


    Kiitos.



  30.  
  31. #600
    Lainaa (Perkele @ Heinä. 09 2011,15:59) kirjoitti
    Lainaa (Hurtta @ Heinä. 09 2011,15:48) kirjoitti
    R1 stä kaupat tehty :-) Ti nouto.

    Pyörästä on kaikki mallimerkintätarrat poistettu. Olisiko joku niin ylen ystävällinen, että mittaisi -07, -08 :n sivu- je etukatteiden tarrojen tarkat mitat (Yamaha, R1 yms.). Jos joskus törmätään, niin tarjoan munkkikahvit :-)
    Ja/ tai tiedättekö mistä tarrasapluunat voisi netistä tms. löytää? Tarkoituksena teettää tarrat tarrapainossa, maahantuojalla kun maksanee mansikoita.
    Tuolta kannattaa kysyä, useampi immeinen ilmeisesti tuolta tilaillut tarroja pärriin.

    - P
    Pisteet tälle. Kolme kertaa olen Harrilta tarroja tilannut ja joka kerta ne on ollut seuraavana päivänä postiloorassa.

    Mä voin Hurtalle mittailla tarrojen mitat iltasella kun on tuo toinenkin pöörä vielä tallissa. Ei kylläkään kauaa kun tuli eilen kasailtua hieman pidempään. Pitäis vielä huomenissa läpät synkata ja sitten varmaan maanantaina sen saapi omistaja käydä poies hakemassa.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
Sivu: 20 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1018192021223070120 ... ViimeinenViimeinen