Kyllä meikäläisenkii mopo lämpenee sinne 108 asteeseen tämmösellä helteellä jos kaupunkiajoa harrastaa, niin että vauhtia alle 20 km/h
Yamaha YZF-R1 -00
Yamaha TZR 125 -90 (ex)
Honda Monkey -95 (ex)
Mites noi valojen säätö onnistuu?? Melkein joka toinen auto vilkuttelee, myös rekat kun normivaloilla ajelee pimeällä. -07 malli siis alla.
<p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p> </p>
Mitkä mahtaa olla vm 04-06 melunmittaustulokset vakiopöntöillä (ilman kattia) Ahveniston metodilla? Tyyppikilvessähän lukee 97dB, mutta tämä on ilmeisesti hieman korkeammilla kierroksilla? Eli onko Ahvenistolle asiaa vakioputkilla?
ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
En muista enää mittaustuloksia kun ei ole tullut käytyä tänä kesänä Ahvenistolla mutta ongelmia ei ollut katillisella vakioputkistolla eikä myöskään katittomalla Leon slipareilla joissa killerit.(sunshine @ Heinä. 29 2010,17:04) kirjoitti
Molempien näiden melutaso oli samaa luokkaa, alitti n. 4 db Ahveniston rajan.
Oma mopo -04 mallia.
R1
Mulla vm 05 myös leon slipareilla. Ahvenistolla ilman killereitä 98 dB ja killereiden kanssa 94 dB.(slaideri @ Heinä. 30 2010,15:09) kirjoitti
Kawasaki ER-5 '99 --> Kawasaki Z 750 '05 --> Yamaha YZF R1 '05 --> polkupyörä (Mitä kivaa ensi kesälle radalle?)
Jees hyvä homma, kiitän.
ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
Ahveniston mittaussysteemillä 92 dB vakiopöntöillä, kelpaa myös Motoparkissa.
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Moro!
Uusi rykkösen omistaja ilmoittautuu.Katotaan kauanka tää suhde kestää!!??![]()
HP4
Pikainen kysymys kun oma pyörä on 8000 km päässä eikä pääse tarkistamaan tätä: mitä tyyppiä on noi ajovalohalogeenit -07 mallisessa pyörässä, H7?
RR-kisoissa vieressä olevat katsojat luulivat -09 R1:stä Ducatiksi äänen perusteella. Onhan se hieman möreämpiääninen kuin vanhemmat sukupolvet, mutta silti
!!
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Jos tää vehje on vielä talvella niin joutuu laittamaan TRE-modin. Hirveet huipputehot joista maksat niin helvetisti ja sitten sitä täytyy kuitenkin rajoittaa ettei lähde tumpusta ja perkele
BRILLIANT!!!!!!!!
Selkä suorana, elämä edessä, R1 -> R1200 GSA
Tere,
Kellään tarvetta täyskate sarjalle?
R1 -99 pyörästä siniset hyvä kuntoiset katteet.
Suoraan mulle viestiä jos kiinnostusta on ;)
Honda cbr 929 rr -01
Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
Suzuki sv 1000 -03
Suzuki gsx-r 1000 -03
Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
Yamaha yzf-R1 -99 turbo
Yamaha yzf-R6R -06
Yamaha yzf 750sp -94
Yamaha yzf 750r -95
Cagiva Mito -96
Aprilia af-1 futura -91
Voisin lisätä tähän että itse sain katittomalla vakioputkistolla Ahveniston mittaustulokseksi niinkin vähän kuin 90dB tasan.(sunshine @ Heinä. 29 2010,17:04) kirjoitti
ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Välitykset osuivat hyvin.(mjtee @ Syys. 11 2010,20:59) kirjoitti
- JAM Racing Team -
Totta. Sitä maagista yhtä piikkiä suuremmalla eturissalla tilanne on se, että kolmosella napsahtaa rajoitin joitain kymmeniä metrejä ennen viivaa. Kytkimen luistatusaika on myös huomattavasti lyhyempi näillä väleillä. Kaikkeen muuhun se -1p on parempi paitsi huippujen ajamiseen.(johtaja @ Syys. 14 2010,09:48) kirjoitti
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Nostellaanpas ja turistaan.
Ostin joitain viikkoja sitten vakio änärit ja eilen laitoin ne kiinni. Otin myöskin commanderin irti.
Kaasuun reagoiminen oli heti parempi, kuin mitä se oli Micronin slipareilla ja commanderiin netistä haetulla valmiskartalla.
Vielä en käynyt ajelemassa, mutta huomenna mennään. Myin itse tosiaan nuo Micronin sliparit ja pistin pyörän täysin vakioksi. Hyllyyn jätin commanderin, sekä velocity stacksit. Ensi kesänä laitetaan sitten kerralla koko rööri ja nuo palikat takaisin + säädetään penkissä kuntoon.
Ikinä ei meinaan ole ollut tämä oma rytkönen täysin vakiona, mutta huomasin kyllä ensikaasutteluista, että toimii ja kuulostaa paremmalta, kuin mitä oli tuon commanderin ja slipareiden kanssa.
Alkuunsa oli toki vain sliparit, ilman commanderia ja commanderin asennuksen jälkeen, parani tämä yhtälö, mutta viturallaan se oli kumminkin, kun vertaa tämän hetkiseen tilanteeseen.
I'm just asking. Olen vain persekuningas.
Odota vaan päivää kun saat pyörän alle kunnon täysröörillä ja säädätät iskuun... Muuttuu rykkönen aika helmeksi verrattuna siihen mitä se vakiona tarjoaa. (tai seokset perseellään slipareilla)(Helsingin Matti @ Syys. 26 2010,15:11) kirjoitti
Kaasuun vastavuus keskialueella muuttuu ihan eri tasolle.
Supermoto
Jep. Näinhän nuo pojat ovat puhuneet, joten jos vain talven aikana löytyy pakoputkirahat, niin laitetaan rykkönen kerralla kuntoon, sitten ensi kesänä.(jaulis @ Syys. 26 2010,18:28) kirjoitti
![]()
I'm just asking. Olen vain persekuningas.
Mitäs sä Matti oel tykännyt tiheämmistä välityksistä? Mulle on myös tulollansa piikiä pienempi eturatas, mutta testailut jää ens kevälle, kun mopo on aika levällään tällä hetkellä.![]()
-Bmw S1000RR 2021-
http://www.jaha.fi/
Kokeile vielä +3 taakse niin alkaa olemaan aika herkkä kadulle... Tuollaiset -1/+3 välit, sekä hindlen kokoputkisto ja commanderi+säätö teki juurikin tuollaisesta -06 rykkösestä aika pirun hyvän katupyörän. Muuttuu ajettavuus vakiosta aika radikaalisti... *(jaska_73 @ Syys. 27 2010,15:35) kirjoitti
![]()
Supermoto
Kyllähän tuo on ollut paljon miellyttävämpi ajettava kaupungissa ja oikeastaan joka paikassa, kun piikkiä pienemmän laittoi eteen. Olen siis ollut tyytyväinen näihin välityksiin.(jaska_73 @ Syys. 27 2010,15:35) kirjoitti
I'm just asking. Olen vain persekuningas.
Juu kaikki muu löytyy ja vähän enemmänkin(jaulis @ Syys. 27 2010,16:41) kirjoitti
, mutta tuo 16 piikkinen eturatas puuttuu. Keväällähän sen sitten tietää.
-Bmw S1000RR 2021-
http://www.jaha.fi/
Ei se pelkkä eturatas järkkyjä tee. Vähän kevyemmin lähtee paikaltaan, matalammat kierrokset riittää ja kutosella on paremmin hereillä maantiellä. Enempää en kuitenkaan itse vaihtaisi katuajoon, koska vaihdeväli pienenee hetkessä naurettavaksi. Sitä toivoisi sitten lopulta, että askissa olisi vain 1,3,6 ja sitten vielä se yks maantievaihde.(jaska_73 @ Syys. 27 2010,21:07) kirjoitti
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Mulla on -10 Rykkönen vakio välityksillä. Kyllähän se vähän järeältä tuntuu tossa kaupungissa
, mutta ei sitä sinne kylläkään ole edes rakennettu
. Puolitoista kuukautta ajoharjoittelua
sillä on kyllä opettanu pärjäämään sen kanssa. Tosi mahtava peli
.
Ajamattomat kilomerit ovat vielä edessä
Tunturi SuperSport vm 1973 Hondat CB 500 vm 1973 x 2 -> Kawasaki Z 1300 vm 1989 ->Honda Varadero 125 vm 2000 -> ja nykyiset Yamahat FJR 1300 vm 2006 YZF-R1 vm 2010 WR 450F vm 2005 YZF-R6R vm. 2006
Marunari
Sanomattakin on varmaan selvää että aika nuhainen peli ja K8 kikseri pyörii sen ympärillä kahdeksikkoa Alastarolla ?(Ari @ Loka. 08 2010,21:23) kirjoitti
![]()
R1
Luonnollisesti. Ei riitä lähtemäänkään tehot radalla gixxeriä vastaan. Painii homohondien kanssa samassa kevari-luokassa.(slaideri @ Loka. 08 2010,21:43) kirjoitti
Supermoto
Nooh, palataan asiaan, kun eka on sen kasin tehny!(slaideri @ Loka. 08 2010,21:43) kirjoitti
![]()
Ajamattomat kilomerit ovat vielä edessä
Tunturi SuperSport vm 1973 Hondat CB 500 vm 1973 x 2 -> Kawasaki Z 1300 vm 1989 ->Honda Varadero 125 vm 2000 -> ja nykyiset Yamahat FJR 1300 vm 2006 YZF-R1 vm 2010 WR 450F vm 2005 YZF-R6R vm. 2006
Marunari
Kaveri ajeli (eikä ole huono tai vähän ajellut) Apparalla jokunen vuosi sitten ZX10R:llä FJR:n perässä. FJR:ää vei entinen, noin 30 v. motogrossia ajanut kaveri, kyydissään vaimo. Ei hän jäänyt vauhdista, mutta sano, ettei puhettakaan yrittää ohi. Vaihdelkaa vaan putkianne, ei ne ajotaidot siitä mihinkään muutu.
Ajamattomat kilomerit ovat vielä edessä
Tunturi SuperSport vm 1973 Hondat CB 500 vm 1973 x 2 -> Kawasaki Z 1300 vm 1989 ->Honda Varadero 125 vm 2000 -> ja nykyiset Yamahat FJR 1300 vm 2006 YZF-R1 vm 2010 WR 450F vm 2005 YZF-R6R vm. 2006
Marunari