Sivu: 102 / 104:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25292100101102103104 ViimeinenViimeinen
Tulokset 3031:stä 3060:een 3119:sta
  1. #3031
    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Ei välttämättä liity suoraan tohon korkeaan lämpötilanäyttöön toi starttaamattomuus. Minuutissa tuskin nesteet saati kone jäähdy 20 astetta.
    Displayssa ainakin varotusvalot vilkkuu et liian korkee lämpötila.. annan olla sen vajaa minuutin ja sen jälkee näytöllä se n. 100 astetta... eli onko sitten jossain muussa vika? Ecu sekasin?
  2. #3032
    Olisko lämpöanturi viallinen ja menee johonkin suojamoodiin?
  3. #3033
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    30-60 sekunnissa koneen lämpötila ei ehdi tippua ainuttakaan astetta, joten lämpötila ei ole heikon käynnistymisen syy.
    Kauanko kuumaa konetta pitää startata että se käynnistyy?
    No siis heti ku ne lämpötilat on pudonnut takasin vähintään 110 asteeseen ni se lähtee heti ensi yrittämällä ihan normaalisti...
  4. #3034
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Olisko lämpöanturi viallinen ja menee johonkin suojamoodiin?
    Tai liian vähän jäähdytysnestettä, ja anturi näyttää omiaan.
    .
  5. #3035
    Lainaa CBR 600RR kirjoitti Katso viesti
    No siis heti ku ne lämpötilat on pudonnut takasin vähintään 110 asteeseen ni se lähtee heti ensi yrittämällä ihan normaalisti...
    Eikö se lähde kuumana lainkaan käyntiin?
    .
  6. #3036
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Eikö se lähde kuumana lainkaan käyntiin?
    Sillon ku vedin alastarolla nupit sillä ni teippasin aika hyvin sen vasemman kyljen, lämpötilat nousi tosi nopeesti ja varsinki kaupunki ajossa pyörä huusi koko ajan liian korkeita lämpötiloja. Silloin en saanut pyörää käymään ollenkaan 120 asteessa... en oo sen jälkeen koittanut käynnistellä todella kuumissa lämpötiloissa käynnistellä... tosin nyt on jo niin kylmät ilmalämpötilatki et on tosi vaikeet saada pyörää tosi kuumaks ees keskusta ajossa...

    Muutenkin ilmesesti nää uudet 2015-> R1 ja R6 lähtee todella huonosti käymään... ainakin 2017 R6 lähetetty tehtaalle takasin vähän useampi kappale kun ei lähde ekalla yrittämällä ollenkaan käyntii ja toisellaki aika takkuillen
  7. #3037
    Siis se on käyny kylellään kytkinpuolelle? Siltä kyljeltä sit vikaa ettimään. Siä on ecu ja kaikkea muuta kivaa. Ja niin kuin mainittu, niin vettä on tarpeeksi koneessa?
    Kaikki tietämäni viimeisen korin R1 jammut on hyviä ähteen käyntiin. Oli lämpö mitä vaan.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  8. #3038
    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Siis se on käyny kylellään kytkinpuolelle? Siltä kyljeltä sit vikaa ettimään. Siä on ecu ja kaikkea muuta kivaa. Ja niin kuin mainittu, niin vettä on tarpeeksi koneessa?
    Kaikki tietämäni viimeisen korin R1 jammut on hyviä ähteen käyntiin. Oli lämpö mitä vaan.
    Kyllä ja aika rajustikki... Piti teippailla aika paljon et sain vaihteita vaihdettuu ku ecu roikku siinä tiellä kaadon jälkee. Kaikkii nestei pitäis olla tarpeeks kyl konees. Se kävi jo mini huollossaki tosa vähä aikaa sit eikä huollost ainakaa sanottu mitää et olis ollu jotai ylimäärästä. Mulla tosin muutenki enää se 1,5tkm et tulee vähä isompi huolto ni luulis sielläki sit tuleva vastaa JOS tulee...
  9. #3039
    Sun tarttee sanoo niille, että rupeevat ettiin syytä. Muuten vaihtaavat vaan öljyt ja suotimet, sekä sotkevat mopon rasvaan. Ei ne muuten eti tollasia.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  10. #3040
    Alkuun tuntui, että vikahan voisi olla vaikka sähköissä tai joku mekaaninen juttu. Nyt kuitenkin selvinnyt pari muuttujaa välillä... Eihän siinä auta kun järjestelmällisesti käy kaikki läpi:
    - kaikki osat varmasti ehjiä eikä esim. jäähdytin vääntynyt, rikki tms.
    - nestettä oikea määrä ja järjestelmä myös ilmattu oikein
    - teippaukset ja muut patentit pois, katteet kuntoon jne jotta varmasti jäähdytys pelaa kuten sen pitää eli kylmä ilma pääsee jäähdyttimelle ja myös kuuma ilma pääsee poistumaan oikein
    - ecun, antureiden tms sähköosien tarkastus/korjaus jne että ovat oikeilla paikoilla ja ehjiä/toimivia.

    Uusimmat euro4-vehkeet kyllä käy kuumempana kuin vanhemmat mopot, mutta silti niiden pitää normaalisti kunnossa ollessaan toimia moitteetta ja ilman ylikuumenemista. Kuumuudesta voi johtua monia eri starttiongelmia, esim. mulla oli RSV4:ssa sellainen starttivika, että kuumana ei jaksanut startti pyörittää konetta. Vika oli startissa ja myös porukka vaihteli parempia maajohtoja akulta startille. Sulla vikana voi olla että jos lämmöt on luokkaa +120 astetta niin ei anna käynnistää konetta jotta ei kuumemmaksi mene, yleensähän ylärajana on tuon luokan lämmöt.
  11. #3041
    Monessa koneesa vialinen kampiakselin asentoanturi
    tekee noin lämpimänä ei käyniisty hetekn jäähdytelyn jälkeen lähtee,

    mutta jos ecu on roikkunut johdoistaan niin tarkistella ne
    2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
    2013Joensuu 2X1Maili
    2013Lappenranta S7X1Maili
    2014Lappenranta S 6X1Maili
    2015Halli6X1Maili
    2015Lappenranta K 17X1Maili
    2015Kauhava17X1Maili
    2015Räyskälä27X1/4Maili
    2015Lappenranta S 3X1Maili
  12. #3042
    Annetaan: Akran hiilikuituiset päätykupit, joissa toisessa pienehkö painauma(murtuma). Vain nouto. Laita yv, jos käyttöä. Espoo

    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM Sx 250 -05
  13. #3043
    Oiskohan täällä ketään joka olisi laittanut 2010 malliin tai vastaavaan xenoxeita? Tuli hommattua 10 mallin rykkönen ja muutamien videoiden perusteella himottas laittaa semmoiset. Minkälainen sarja olis fiksuin pyörään ja millasta hintaa noista kannattaa maksaa? Miten noissa mahtaa olla toteutettu pitkät ja lyhyet?
    Yamaha R1 -10
    Honda CBR1000RR -05
    Yamaha R6 -01
  14. #3044
    Motorg ry:n hallituksen sihteeri Knaku:n avatar
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Sasmus kirjoitti Katso viesti
    Oiskohan täällä ketään joka olisi laittanut 2010 malliin tai vastaavaan xenoxeita? Tuli hommattua 10 mallin rykkönen ja muutamien videoiden perusteella himottas laittaa semmoiset. Minkälainen sarja olis fiksuin pyörään ja millasta hintaa noista kannattaa maksaa? Miten noissa mahtaa olla toteutettu pitkät ja lyhyet?
    https://www.xenonkauppa.fi/epages/Xe...y%C3%B6riin%22

    Tuolta aikoinaan ostin K8 Gixxeriin lyhyille muutossarjan. Oli melko helppo asennettava, kunhan vain malttoi ensin suunnitella miten ja mihin laittaa ballastin ja muut liiat johdot jne. Itse sain sen piiloon jopa siinä määrin, että monet luulivat sen olevan hälyttimen "äly", joka pilkisti katteen raosta.

    Pitkille ei muutoksen jälkeen ollut paljon käyttöä
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

    Sihteerille voit lähettää sähköpostia osoitteeseen knaku(ät)moottoripyora.org tai sihteeri(ät)moottoripyora.org
  15. #3045
    Ei ole oman mallinen pyörä, mutta omaani 2011 kawaan tilasin tuolta koko HID umpion. Ei kiinnostanut alkaa rikkomaan orkkisumpiota. Hintaa tuli noin 500 kotiin asti. Tuli kiinasta, hyvin pakattuna ja täysin kolhimattomana sekä naarmuttomana. Asennusohjeet oli tosi selkeät ja itse asennuskin oli mahdollista niin ettei tarvinnut orkkispiuhoja puukottaa yhtään. Jos haluaa takaisin vaihtaa alkuperäisen, niin se onnistuu ihan vaan nyppimällä tämän mukana tulleet piuhat irti ja vaihtaa umpion takaisin. Lähes plug & play tyyliin. Tilan ahtaus piilottaa kaikki ballastit yms oli ainoa ongelma. Mukana tuli myös kaksi eri versiota käyttökytkimestä. Orkkispyörässä oli vain pitkät ja lyhyet, nyt on parkit, pitkät ja lyhyet ja valoa riittää kuin majakalla. Pitkät menee pyörän omasta pitkäkytkimestä ja magneettisesti ohjatulla solenoidilla varjostin ettei häiki lyhkäsillä vastaantulijoita.

    Tilasin itse tuolta samalta toimittajalta ebayn kautta kun epäilytti ensin noin kallista tilata kiinasta asti. Mutta tuli perille eikä mitään moitittavaa koko kikkareesta.

    https://www.ktmotorcycle.com/custom-headlights.html
  16. #3046
    Onko kellään ollut ongelmaa PowerCommander V kanssa kaasu-asennossa 09-14 malleissa? Kalibrointi jälkeen näyttää hetken nollaa ja sitten alkaa hyppiä miten sattuu.
    Yamaha R1 -10
    Honda CBR1000RR -05
    Yamaha R6 -01
  17. #3047
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Sasmus kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään ollut ongelmaa PowerCommander V kanssa kaasu-asennossa 09-14 malleissa? Kalibrointi jälkeen näyttää hetken nollaa ja sitten alkaa hyppiä miten sattuu.
    Onko signaali otettu sillä ryöstöliittimella vai kunnollisella kontaktilla?
    Superbike B #7
  18. #3048
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Sasmus kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään ollut ongelmaa PowerCommander V kanssa kaasu-asennossa 09-14 malleissa? Kalibrointi jälkeen näyttää hetken nollaa ja sitten alkaa hyppiä miten sattuu.
    Miten commanderin piuha liitetty tepsin piuhaan?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #3049
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Onko signaali otettu sillä ryöstöliittimella vai kunnollisella kontaktilla?
    Taas nopee....
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #3050
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Miten commanderin piuha liitetty tepsin piuhaan?
    Sillä PCVn mukana tulleella rystöllä. Dynojetin sivuilla ohjeistettiin erottamaan toinen maapiuha PCVn sarjasta ja vetämällä se TPSn maahan, menee aika vaikeeks.
    Yamaha R1 -10
    Honda CBR1000RR -05
    Yamaha R6 -01
  21. #3051
    Noi ryöstöliittimet pitäs kieltää. Pelkkää harmia.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  22. #3052
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Juottamalla tulee parempi. Ite tein niin, että nipsin tepsin piuhan poikki, ja juotin liittimet päihin. Toiseen liittimeen juotin ylimääräisen piuhan commanderia varten. Commanderin piuhassa kanssa liitin juotettuna.

    En muuten tiedä, miks ei tuota sun maapiuhaa saa laittaa akulle tai vaikka rungon maadoituskohtaan.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  23. #3053
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Juottamalla tulee parempi. Ite tein niin, että nipsin tepsin piuhan poikki, ja juotin liittimet päihin. Toiseen liittimeen juotin ylimääräisen piuhan commanderia varten. Commanderin piuhassa kanssa liitin juotettuna.

    En muuten tiedä, miks ei tuota sun maapiuhaa saa laittaa akulle tai vaikka rungon maadoituskohtaan.
    Siis alunperinhän siinä commanderin johtosarjassa on se erillinen maajohto joka on tarkotus laittaa akkuun/runkoon ja sen sisällä on sitten ilmeisesti 2 eri piuhaa, joista toinen pitäs vetää TPSn maapiuhaan

    Kai se on tilattava aikaa pajalle, että laittas toimimaan kun ei mulla riitä rohkeus alkaa nipsimään tota mopon johtosarjaa Vähän nyt harmittaa kun ajattelin shifterin laittaa PCVn kautta.
    Yamaha R1 -10
    Honda CBR1000RR -05
    Yamaha R6 -01
  24. #3054
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Niin juu. Mulla PCIII. Siinä ei tota. Tuossa tapauksessa juottaisin kylkeen tai tekisin katkaisemalla ja liittimillä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  25. #3055
    Mahtaskohan jollain olla 2010 kytkentäkaavioita niin näkis mikä TPS:n johdoista olis maa
    Yamaha R1 -10
    Honda CBR1000RR -05
    Yamaha R6 -01
  26. #3056
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Sasmus kirjoitti Katso viesti
    Mahtaskohan jollain olla 2010 kytkentäkaavioita niin näkis mikä TPS:n johdoista olis maa
    Mahtuuko tuon yleismittarilla mittaamaan, jos kaaviota ei löydy (no, pakkohan sellainen on löytyä?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  27. #3057
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Juottamalla tulee parempi. Ite tein niin, että nipsin tepsin piuhan poikki, ja juotin liittimet päihin. Toiseen liittimeen juotin ylimääräisen piuhan commanderia varten. Commanderin piuhassa kanssa liitin juotettuna.

    En muuten tiedä, miks ei tuota sun maapiuhaa saa laittaa akulle tai vaikka rungon maadoituskohtaan.
    Haarotuksiin juottamista parempi tapa on puristettava putkiliitin, jonka päälle kutistesukka. Ta näin ainakin Nasa suosittelee.
    Superbike B #7
  28. #3058
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Haarotuksiin juottamista parempi tapa on puristettava putkiliitin, jonka päälle kutistesukka. Ta näin ainakin Nasa suosittelee.
    Fiksua.... Ei sellaista löytynyt eikä päähän pälkähtänyt, niin tuli liitinhässäkkä + kutistesukat. Katotaan miten toimii.

    Nasan netistä löytyvä juotosohje on aika mittava. Olikos se jotain 80 sivua .
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  29. #3059
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Fiksua.... Ei sellaista löytynyt eikä päähän pälkähtänyt, niin tuli liitinhässäkkä + kutistesukat. Katotaan miten toimii.

    Nasan netistä löytyvä juotosohje on aika mittava. Olikos se jotain 80 sivua .
    Se on kyllä melkonen raamattu.
    Superbike B #7
  30.  
  31. #3060
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Se on kyllä melkonen raamattu.
    Millä nimellä toi raamattu löytyy?
Sivu: 102 / 104:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25292100101102103104 ViimeinenViimeinen