Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 66:een 66:sta
  1. #61
    pekalta saa kyllä hyviä neuvoja ja hyvin korjaa pyörät.



    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  2. #62
    Työkaluista senverta, että mulla on pyörässä mukana aina työkalut, joiten kanssa saan hoidettua välttämättömimmät huolto ja korjaustoimet.
    Renkaitten vaihto edestä & takaa.
    Jarrupalojen vaihto edestä & takaa.
    Öljynvaihto.
    Tulpanvaihto.
    Tyypillisimmät tärinästä löystyvät pultit ja ruuvit saan myös aina kiristettyä.
    Venttiilien säätö on niin epätodennäköinen tapahtuma reissussa, että siihen ei ole vehkeitä mukana, vaikka kyky onkin.

    Työkalusarja on GS 2004 mukana tullut laajennetuuna parilla lisäavaimella.
    Lisäksi käytän työkaluja em. toimiin myös tallilla, vaikka pakissa olis isommat ja kätevämmät tarjolla. Se takaa sen, että hommat onnistuu myös tienpäällä.

    Tää on ihan oma valinta, jonka tekemiseen en ole tarvinnut apua ja jokainen saa tehdä omat valintansa tilanteen mukaan.

    Fin_GSer
  3. #63
    tulipahan palat juu vaihdettua ja meni helpommin kun odotin... aikaa meni ehkä vajaa tunti, mutta ensi kerralla tuskin puolta tuntia kun tietää miten toimia. hieman joutui taka palojen kanssa kikkailla kun kaliberi ei meinannut mahtua takaisin paikoilleen, mutta sain pinnojen välistä toiselta puolelta ujutettua toisen palan ja kinnitys pinnin paikoilleen..

    kiitoksia vielä pekkaveelle ja muille avuliaille viesteille...
  4. #64
    ...kyllä joo, etu ja takapalat 17min. kadulla ja omilla työkaluilla. Eikä ollu ees kiire!
    Boxeriukko
  5. #65




    Heh, oma puolisko oli omistanut ensimmäisen pyöränsä n. 2 kuukautta ajamatta sillä metriäkään ja jo vaihtoi öljyt, suotimen ja takapalat... ...ja ilman mitään kokemusta tai koulutusta. Tosin talli oli kyllä kuin öljypommin jäljiltä... ...mutta teki se sen silti...



    Silläpä mun ihmettely herääkin etteikö geneerisesti teknistä tajua omaava mies osaa ihan vain päättelemällä katsoa mitkä pultit pitää avata? Eikä se ohjekirjankaan katsominen varmaan ylitsepääsemättömän vaikeeta ole...





    Ai niin, ettei totuus unohtuisi: About BMW...




    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  6.  
  7. #66
    Lainaa (goldmember @ Huhti. 04 2009,20:49) kirjoitti
    tulipahan palat juu vaihdettua ja meni helpommin kun odotin... aikaa meni ehkä vajaa tunti, mutta ensi kerralla tuskin puolta tuntia kun tietää miten toimia. hieman joutui taka palojen kanssa kikkailla kun kaliberi ei meinannut mahtua takaisin paikoilleen, mutta sain pinnojen välistä toiselta puolelta ujutettua toisen palan ja kinnitys pinnin paikoilleen.. *

    kiitoksia vielä pekkaveelle ja muille avuliaille viesteille... *
    Hienoa, että sait homman tehtyä noin mukavasti.

    Muutkaan huoltotyöt eivät ole tuon kummempia yleensä.

    t. Repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123